مرسدس بنز

لباس مایباخ بر تن مرسدس GLE با تیونینگ هوفله

چندی پیش مرسدس بنز نسخهٔ لوکس‌تری از شاسی‌بلند پرچم‌دار GLS خود را توسط زیربرند مایباخ معرفی کرد. GLS مایباخ شاسی‌بلندی بسیار بزرگ، مجلل و گران‌قیمت است اما برای کسانی که همان ویژگی‌ها را در مدل کوچک‌تر GLE می‌خواهند، شرکت تیونینگ آلمانی هوفله کیت تیونینگی را برای این کراس‌اوور میان سایز لوکس ارائه کرده که آن‌را به یک شاسی‌بلند مایباخ اما با اندازه‌ای کوچک‌تر تبدیل نموده است. این کیت بر اساس مدل GLE450 ارائه شده اما برای همهٔ مدل‌های این خودرو یعنی از GLE300d تا GLE63 قابل سفارش است.

هوفله برای اینکه GLE را به GLS مایباخ شبیه کند، برای آن طرح دورنگ بیرونی را در نظر گرفته که از ترکیب مشکی و طلایی تشکیل شده است؛ اما از رنگ بدنه که بگذریم، ویژگی‌های مایباخ مانند دیگری مثل جلوپنجرهٔ کرومی با خطوط عمودی و سپر بازطراحی شده با تریم کرومی هم در این ماشین به چشم می‌خورد درحالی‌که در قسمت‌های دیگری مثل کاپوت و پشت خودرو هم کروم‌کاری انجام گرفته است. چهار سر اگزوز گرومی و رینگ‌های ۲۳ اینچی فورج‌کاری شده با طراحی توربین مانند و رنگ طلایی روشن هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های ظاهری GLE هوفله هستند.

هوفله در داخل این GLE مجلل با استفاده از چرم ناپا و آلکانترای اعلا تقریباً هر قسمت قابل‌لمسی را پوشانده است. همچنین لوگوی تیونر در پشتی صندلی‌ها و بالش‌های پشت‌سری‌های عقب کار شده است و تریم لوله‌ای طلایی هم در صندلی‌ها به چشم می‌خورد. در این GLE تیونینگ شده فقط چهار نفر می‌توانند بنشینند زیرا صندلی نیمکتی عقب با دو صندلی شخصی جایگزین شده و بین آن‌ها هم یک کنسول مرکزی قرار گرفته است.

هوفله حتی صندوق بار GLE را هم با کف چوبی براق و تریم آلومینیومی لوکس‌تر کرده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی این کراس‌اوور میان سایز مجلل نیز می‌توان به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عقب با دو تبلت روی پشت‌سری صندلی‌های جلو و بهبود نور کابین با سانروف بزرگ و نورپردازی داخلی اشاره کرد. هوفله فعلاً قیمت این کیت تیونینگ لوکس را اعلام نکرده اما مطمئناً هرگز کیت ارزان‌قیمتی نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (90 ديدگاه)

    کارهای هوفله رو دوست دارم…

    ولی مرسدس رو با AMG/// بیشتر میپسندم یا استوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (suan chwan)امینMAF

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    فوقالعادس
    فقط یکی از اشتباهاشون این بود که لوگوی بنزو روی فرمون زدن اما همه جای ماشین لوگوی هوفلس بنظرم بهتر بود بجای بنز هوفله روی فرمون میزدن

    ولی داخل ماشین اولترا لاکچری تمامه واقعا خوب ساختنش دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    محشره واقعا این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohsen. G

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (180 ديدگاه)

    حالا فرض کنیم که واردات با تعرفه صفر آزاد بشه… این همه تجمل و شکوه اگه وارد ایران بشه تو کدوم جاده و خیابون تو این مملکت میشه ازش استفاده کرد… با اختلاف شدید طبقاتی و فقر اکثر ایرانی ها تصور سوار شدن تو این ماشین رو هم نمیشه کرد… موجی از تنفر نگاه ها رو باید تحمل کرد… خدا کنه این روزگار سریعتر سپری بشه و ما مردم بتونیم تو مسیر پیشرفت قرار بگیریم… کار سختیه… ولی شدنیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    قشنگ تر شده ولی در کل تغییر زیادی با همون نسخه مایباخ نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا