مرسدس بنز

جدیدترین خبرها از آینده محصولات مرسدس بنز

اگر فکر می‌کنید فضای داخلی مرسدس بنز GLA زیادی تنگ است و نمی‌خواهید بهای زیادی برای خرید GLC بزرگ‌تر بپردازید، مرسدس در آینده مدلی بین این دو خودرو را ارائه خواهد کرد. شایعاتی درباره‌ی ساختن یک مینی G کلاس وجود داشته و حالا جدیدترین خبر از این دست بیان می‌دارد که کراس اوور جدید مرسدس با نام GLB وارد بازار خواهد شد.

Mercedes-Benz ener-g-force concept
کار اند درایور از قول منابع اشتوتگارتی جدیدترین جزئیات مربوط به این خودرو را نقل کرده است.

Mercedes-Benz ener-g-force concept
Mercedes-Benz ener-g-force concept
همگی می‌دانیم مرسدس تلاش دارد تا سبد محصولات کامپکت خود را با اضافه کردن اعضای جدید به کلاس‌های A و B گسترش دهد. یکی از این خودرو سدان A کلاس خواهد بود که پیش‌نمایشی از آن در قالب یک خودروی مفهومی در نمایشگاه چند روز پیش شانگهای به عموم نشان داده شد. طبق گفته‌های همان منابع، نسخه‌ی تولیدی این خودرو در ایالات‌متحده فروخته خواهد شد. این خودرو همزیستی مسالمت‌آمیزی با نسل بعدی CLA خواهد داشت. همچنین نسخه‌ی طویل‌تر سدان A کلاس عرضه خواهد شد اما این خودرو تنها مختص بازار چین بوده و فضای پاهای ردیف دوم خودرو برای مشتریان چینی بیشتر خواهد بود.


اما مدل‌های بزرگ‌تر C، E و S کلاس در سال‌های آینده با پیشرانه‌های جدیدی که یکی از آن‌ها در S کلاس فیس لیفت معرفی شده به‌روزتر خواهند شد. مهندسان مرسدس روی استفاده از معماری الکترونیکی ۴۸ ولتی در مدل‌های بیشتری متمرکز خواهند شد تا عملکرد خودرو را بهبود بخشیده و از مصرف سوخت خودروها بکاهند. نسل‌های بعدی این خودرو در بحث کیفیت کابین نیز قدم‌های رو به جلویی خواهند برداشت.


تنها همین چند روز پیش بود که خبری غیررسمی منتشر شد مبنی بر اینکه تولید مدل‌های SLC، S کلاس کوپه و S کلاس کابریولت به علت فروش کم قطع خواهد شد و البته کار اند درایور نیز همین موضوع را تأیید می‌کند. علاوه بر این، گفته شده نسل بعدی SL از طراحی صندلی ۲+۲ و سقف فابریک استفاده خواهد کرد.


مدل GLE نیز برای نسل بعدی با تغییرات وسیعی مواجه و طراحی اسپورت تر آن با کابین لوکس‌تر ترکیب خواهد شد. بالاخره مدل فول سایز GLS نیز برادر لوکس‌تری با نام مایباخ خواهد داشت تا به جنگ مدل‌هایی چون بنتایگا برود.


جالب آنکه علیرغم معرفی قریب‌الوقوع نسل جدید G کلاس، نسل فعلی این خودرو در برخی بازارها همچنان عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    دنبال کردن اخبار بنز و بی ام و و سایر لوکس ها جز حسرت چیزی نداره واسه من :(
    یه مدته چیزایی که مطمئنم بهشون نمیرسم رو دنبال نمیکنم. حالم بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. SRT VIPER

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    سلام دوستان باس منتظر یه کوپه دو درب
    رو پلتفرم a کلاس باشیم که مستقیما با m2
    رقابت کنه بی صبرانه منتظرم
    عجله کن ستاره اشتوتکارت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    به نظر من محصولات (((مرسدس بنز الخصوص کلاس S )))در برابر محصولات به ظاهر اینگیلیسی مثل (((بنتلی و رولزرولز))) که تلفظ و نوشتنش برام واقعا سخته حکایت ورزشکاری مثل کشتیگیر ( مرسدس) و پرورش اندام ( بنتلی و رولزرولز) میمونه . ی کشتیگیر شاید به اندازه بدنساز گنده و عضلانی نباشه ولی ی دنیا مهارت و قدرت و فن بلده و میتونه تو رقابت با ی بدنساز ٣ سوت پشتشو به خاک بماله ولی ی بدنساز فقط ی کالبد زیبا و درشت و گول زنک داره و فقط میتونه از بدنش به عنوان ی فاکتور روحی روانی استفاده کنه .منظور من در کل این بود ماشینای آلمانی پکیج کامل ارائه میدن ولی ماشینهای اینگیلیسی اول به استایل بیرونی و ظاهری که بیشترین تاثیر گذاری الخصوص روی مردم کشورهای جهان سوم و تازه به دوران رسیده داره توجه داره .
    با تچکر

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ASA

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      از نظر منم خودروهای آمریکایی، کشتی گیرهایی هستن که بدنسازی میرن
      یعنی هم درون قوی، هم ظاهر درشت

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. مهراب

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ای بابا
    چرا اس کلاس کوپه رو حذف کردن بابا این یکی از بهترینای دنیا بود
    اه تف به این سود که گند زد به همه چی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. shirko.merceds benz

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (200 ديدگاه)

      به جای sl نوشته s و از خط تولید خارج می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. خسرو

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    بابا یکی این گوردون رو از برق بکشه / رسما SL افسانه ای رو میخواد نابود کنه / صندلی2+2 !!! یعنی سود این فروش بیشترچند وقت اخیر رو داره تو راستای نابودی مرسدس هزینه میکنه/ 2تا عکس اخرووو-گریل بد ترکیب ورم کرده از بغل!! / فقط اینکه هیچ کدوم از طرح های چند سال اخیر مرسدس نه موندگار هستند و نه افسانه ای ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (585 ديدگاه)

      نه دادش گوردون حق داره چون بی ام و هم میخواست همچین کاری کنه بخاطر این که فروش این کلاس کمه و کافی نیست واسه همون بی ام نسل جدید Z رو و با تویوتا توسعه داده تا هزینه های تولید کمشه بعدش ببینن چکار میتونن بکنن بخیال این کلاس شن یا نه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. GT

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      عزیز دل اون عکسا دو تا رندر زشت و بی تناسبن که توسط چن نفر که از واقعا طراحی سر در نمیارن طراحی شدن معلومه که از این شولدر لاین و کاراکتر لاینای زشت استفاده نخواهد کرد مرسدس بنز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. #ali.m#

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    طراحی های بنز داره به سمت خطوط تیز و خشن و چهره ی اخمالو میره .من همون بنز معمولی رو بیشتر دوست دارم تا این رندر های جدیدی که منتشر شده .
    و حتی طراحی های قدیمی ترش به نظر من خیلی بهتر بودن تا الان برای مثال بنز eکلاس جدید رو با نسل قبلیش مقایسه کنید .نسل قبلی خیلی. بیشتر به دل مینشست.
    حتی کلاس sهم همینجوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امپراتور لامبورگینی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هایپرکار مرسدس ؛ منتظرتم …❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا