مرسدس بنز

معرفی محصولات پلیسی جدید مرسدس بنز

مرسدس بنز طیف جدیدی از محصولات اضطراری خود شامل خودروهای پلیس و آمبولانس را در نمایشگاه تجهیزات پلیس فرانکفورت آلمان به نمایش می‌گذارد.

در کل ۱۵ خودرو در غرفه‌ی این خودروساز آلمانی حضور خواهند یافت و اکثر کلاس‌ها را پوشش خواهند داد. یکی از ستاره‌های این نمایشگاه EQC است که برای اولین بار لباس پلیس آلمان را بر تن کرده است. این شاسی‌بلند الکتریکی به تجهیزات استاندارد خودروهای پلیس و البته جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده مجهز شده است.

دیگر خودروی مرسدس در این نمایشگاه GLC F-Cell است که قبلاً در پلیس هامبورگ انجام‌وظیفه کرده است. این نسخه هیدروژنی از شاسی‌بلند کامپکت و لوکس مرسدس بنز در کنار E300 پلاگین هیبریدی قرار خواهد گرفت. این خودرو ترکیبی از بهترین‌ها یعنی واحدی الکتریکی برای رانندگی بدون آلایندگی در شهر و پیشرانه‌ای درون‌سوز و دیزلی برای سفرهای طولانی‌تر است. حالت الکتریکی این خودرو با استفاده از استراتژی مبتنی بر مسیر که مسافت را محاسبه کرده و فاکتورهایی همچون ترافیک، توپوگرافی، محدودیت سرعت و داده‌های ناوبری را در نظر می‌گیرد فعال می‌شود تا این‌گونه در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.

ون میان سایز ویتو نیز در ۸ مدل متنوع که همگی برای کارهای پلیسی اصلاح شده‌اند خودنمایی می‌کنند. این خودرو با سه نوع فاصله بین محوری، سیستم‌های دیفرانسیل جلو، عقب و چهار چرخ محرک و صندلی‌های متنوع برای کاربری‌های پلیسی عرضه شده است. خودروی موردبحث که توسط بخش ون‌های مرسدس تولید شده از صندلی‌های تخت‌تر برای راننده و سرنشین جلو استفاده کرده تا به این ترتیب ورود و خروج به خودرو آسان‌تر شود.

بازدیدکنندگان در زمان عبور از غرفه مرسدس بنز شاهد تراک هوی دیوتی Arocs 2543 L 6×۲  نیز خواهند بود که از پوشش خاص پلیس فدرال استفاده می‌کند. این هیولا از پیشرانه ۶ سیلندر ۱۰.۷ لیتری با قدرت ۴۲۸ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتون متر استفاده کرده و کاربری جاده‌ای و آفرود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    یه عکس از اون ۶*۲ هوی دیوتی هم کاش میذاشتین.. بنظر جذاب میاد :)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. حسین دهمرد

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    آقا شاهین گل یه آشتباه تایپی کوچیک تو خط سومه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلام بله حق با شماست عذر میخوام.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Milad

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (47 ديدگاه)

    خودور ساز آمریکایی ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farshad

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    عجب پرفورمنسی
    مبارکه هشدار برای کبرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ADAK

    ۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    یه جایی خوندم نمایشگاه خودرو فرانکفورت دیگه برگزار نمیشه و در شهر دیگه ای قراره برگزار بشه
    کسی خبر نداره ؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا