مرسدس بنز

تعداد اعضای خانواده کامپکت مرسدس، حداقل 8 محصول

معرفی نسل جدید مرسدس بنز A کلاس در هفته پیش تنها آغاز کار بوده زیرا تعداد اعضای خانواده کامپکت مرسدس شامل ۷ محصول دیگر نیز خواهد بود.


طراح ارشد مرسدس آقای گوردون واگنر این موضوع را در خلال مصاحبه با خبرنگاران استرالیایی و در زمان عرضه هاچبک لوکس کمپانی در هلند گفته است.


واگنر گفته است:

من به شما این اطمینان را می‌دهم که تمامی نسخه‌های این پلتفرم حداقل ۸ نسخه و همگی برجسته خواهند بود.

خب انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم؟ علاوه بر نسخه هاچبک شاهد عرضه سدان A کلاس هم خواهیم بود که این خودرو دارای همان پلتفرم دیفرانسیل جلو خواهد بود.


نسل جدید کراس اوور GLA، کوپه چهار درب CLA و مینی ون B کلاس نیز در حال توسعه بوده و به این لیست باید خودروی جعبه‌ای شکل GLB را نیز اضافه کنیم که کاربردی‌تر از GLA خواهد بود.


جمع خودروهای یاد شده به ۶ دستگاه می‌رسد که همه آن‌ها بر پایه این پلتفرم مدولار ساخته می‌شود و هفتمین خودرو نیز می‌تواند نسخه شوتینگ بریک از CLA جدید باشد. البته از آنجایی که نسخه استیشن نسل جدید برادر بزرگ‌تر یعنی CLS تولید نخواهد شد بنابراین احتمال عدم عرضه این نسخه از CLA نیز وجود دارد.


دیگر نامزد احتمالی نیز A کلاس کوپه است. زمانی که از واگنر درباره این خودرو پرسیده شده او گفته که به حدس زدن ادامه دهید.

نسخه استیشن A کلاس هاچبک یک گزینه احتمالی دیگر است زیرا نسخه طویل‌تر A کلاس سدان تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.


درحالی‌که هر سناریویی در موعد کنونی محتمل به نظر می‌رسد اما برخی نسخه‌ها قطعاً هیچ شانسی برای تولید ندارند که از جمله آن‌ها می توان به CLA کوپه و کانورتیبل و نسخه روباز A کلاس اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    به حدس زدن ادامه میدیم گزینه دیگه اچ 230

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    اقای واگنر فکر میکنه شاهکار تحویل عاشقان مرسدس داده که اینجوری صحبت میکنه / امروز عکسهای ( SL (R129 —- و (S Copue (W140 رو نگاه میکردم / اقای واگنر خیلی خراب کردی و سالها بعد خواهی فهمید ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا