مرسدس بنز

مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در راه‌اند

نام‌های پرفورمنس ۴۳ و ۶۳ مرسدس-ای‌ام‌جی چندین سال است که باعث تمایز مدل‌های پرفورمنس این شرکت با سایر نسخه‌های عادی می‌شوند. هم‌اکنون این خودروساز آلمانی در نظر دارد نام جدید ۵۳ را نیز بکار بگیرد و همان طور که قبلا هم گزارش دادیم، اولین خودرویی که از این رده عرضه خواهد شد CLS53 جدید است که تا پایان سال آینده وارد بازار می‌شود.

رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی آقای توبیاس موئرز در خلال مصاحبه با اتوموتیو نیوز تأیید کرد CLS جدید اولین محصولی خواهد بود که از نام ۵۳ بهره برده و سپس مدل‌های ۵۳ از E کلاس نیز تولید خواهد شد. تمامی مدل‌های ۵۳ ای‌ام‌جی از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی جدید به همراه سیستم ۴۸ ولت الکتریکی سود خواهند برد.

موئرز اگرچه نام‌گذاری جدید مرسدس-ای‌ام‌جی را تأیید کرده اما نگفته که قدرت خروجی آن‌ها چقدر خواهد بود. این مدیر ارشد می‌گوید قدرت این خودروها بیشتر از مدل‌های ۴۳ خواهد بود. ظاهراً CLS53 قدرتی حدود ۴۳۰ اسب بخار خواهد داشت.

نسل سوم مرسدس CLS
نسخه ۵۳ جدید تنها نسخه پرفورمنس از CLS جدید خواهد بود. مدل ۶۳ به دلیل تولید مدل قدرتمند و چهار درب AMG GT تولید نخواهد شد. شایان ذکر است مدل‌های کوپه و کابریوی E کلاس ۵۳ نیز حداقل تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار نخواهند شد.

با این تفاسیر، تقریباً تمامی محصولات مرسدس بنز در سال‌های آینده دارای نسخه‌های ۵۳ خواهند بود. پس از عرضه مدل‌های CLS53 و E53، شاسی‌بلند جدید GLE نیز می‌تواند از این مدل بهره‌مند شود. انتظار می‌رود شاسی‌بلند مرسدس در سال ۲۰۱۸ تحول کاملی را تجربه کرده و اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    کاش amg خودش هم ی نوع خاص نه بیشتر بصورت مستقل البته با همکاری مرسدس با طراحی منحصرد به فرد تولید میکرد.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    طیف خوبی از قدرت و قیمت تموم شده
    میتونه هر مشتری رو با هر بودجه ای بکشونه به سمت خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مجید

    ۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (681 ديدگاه)

    تمامی مدل‌های 53 ای‌ام‌جی از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی جدید به همراه سیستم 48 ولت الکتریکی سود خواهند برد.
    این سیستم که قراره رو ماشین های جدید تو اکثر برندها نصب بشه خیلی ذهن منو درگیر کرده.میگن باعث میشه قدرت موتور تو بدترین شرایط حفظ بشه چون بار دینام و وسایل برقی دیگه مثل کولر رو از رو موتور بر میداره.خیلی دلم میخواد بدونم این سیستم به علاوه حالت اکو و سیستم استارت استاپ چه قدر تو مصرف ماشین تاثیر داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شاهين

    ۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من واقعا داخل اتاق ماشین هایی که بنز میسازه رو دوس دارم.چرا انقد قوی کار میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود

    ۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    E کوپه جدید چقد عشقه آخه. حتی ممکنه به اس کوپه هم ترجیهش بدم! خیلی متعادل و دوس داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا