مرسدس بنز

برنامه‌های جدید مرسدس بنز برای خودروهای سبز

به گزارش رویترز که از هوبرتوس ترویکا، از اعضای هیئت‌مدیره دایملر نقل کرده است به‌احتمال‌زیاد مرسدس بنز برای خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی خود در کشور چین باتری خواهد ساخت. تأمین سلول‌های باتری در داخل چین می‌تواند به مرسدس بنز در کاهش هزینه‌ها و دسترسی بیشتر به سهم بزرگی از بازار در حال رشد سریع این کشور کمک کند. علاوه بر این، مرسدس بنز در حال کار روی طراحی یک پلت‌فرم جدید برای خودروی به‌روز شده کلاس A می‌باشد که شامل یک مدل پلاگین هیبریدی نیز خواهد بود.

mercedes-benz-generation-eq
فروش سالانه مرسدس بنز تا به امروز در چین با افزایش ۲۸ درصدی به ۴۲۹ هزار دستگاه رسیده است و تقاضا برای یک مدل پلاگین هیبریدی مرسدس در چین بسیار بالاست. با افزایش روزافزون محبوبیت کلاس‌های C و GLC مرسدس بنز در چین، آن‌ها می‌خواهند سود خود را از بازار این کشور با بهره‌گیری حداکثری از یارانه‌های دولت چین برای خودروهای پلاگین هیبریدی بیش‌ازپیش افزایش دهند. دولت چین به‌منظور حل مشکل آلودگی هوا مخصوصاً در شهرهای بزرگ یارانه‌های زیادی برای خرید خودروهای برقی و هیبریدی اختصاص داده است. شرکت خودروسازی پکن بنز، که در سرمایه‌گذاری مشترک دایملر و گروه خودروسازی چینی پکن تشکیل شده است، از سال ۲۰۰۵ تاکنون خودروهای سبک مرسدس بنز را در چین مونتاژ می‌کند.

Mercedes-Benz S500 plug-in hybrid
Mercedes-Benz S500 plug-in hybrid
درعین‌حال در آلمان، مرسدس بنز درحال‌توسعه پلت‌فرمی با نام MFA ۲ است که برای نسل بعدی کلاس A ساب کامپکت پلاگین هیبریدی استفاده خواهد شد. این پلت‌فرم که با همکاری رنو در دست طراحی است و میزان استفاده از آلومینیوم در آن بیشتر شده است، آئرودینامیک بهتری را برای یک مدل ساب کامپکت پلاگین ارائه خواهد کرد. این مدل احتمالاً در اواسط سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

mercedes-benz-generation-eq-concept-front-three-quarters
مرسدس بنز قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ فروش بیش از ۱۰ مدل جدید الکتریکی را آغاز کند. در ماه اکتبر این کمپانی آلمانی اعلام کرد که فروش شاسی‌بلند کاملاً الکتریکی EQ را از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد. این مدل گفته می‌شود از یک پک باتری ۷۰ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و با ۴۰۲ اسب بخار نیرویی که ارائه می‌کند، می‌تواند با یک بار شارژ کامل مسافتی معادل ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.

2016-generationeq-14
منبع: autoblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. نویدی

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    طراحی و رنگ بندیشو از مدل های الکتریکی bmw الگو برداری کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اتفاقا طراحیش خیلی قشنگ تر از بی ام و هست. عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. madjid

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بنز تو چین حریف آئودی نمیشه.
    فعلا که آئودی پیش تازه فروش در چین هست و امسال هم فروشش خیلی عالی بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا