مرسدس بنز

منتظر معرفی مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک باشید

این خودرو را آمریکایی‌ها نمی‌توانند بخرند. با طوفانی که کراس اوورها و شاسی بلندها به راه انداخته‌اند، ما از دیدن دومین نسل مرسدس بنز CLA کاملاً خوشحال هستیم، هرچند این خودرو واقعاً محصولی جهانی نخواهد بود. طراحان صنعتی دنیای خودرو نظر خود درباره‌ی CLA شوتینگ بریک را با انتظار رندری از آن اعلام کرده اند. خودروی یاد شده تا چند روز دیگر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.


شاید این رندر هم به عنوان تصاویر رسمی CLA شوتینگ بریک محسوب شود چراکه معتقدیم این تصویر کاملاً مشابه نسخه‌ی واقعی CLA شوتینگ بریک خواهد بود چراکه قرابت‌های زیادی با نسخه استاندارد این خودرو دارد. منبع الهام طراحان برای انتشار رندر یاد شده خودروی CLA 250 Orange Art AMG Line بوده اما خب عناصر نارنجی‌رنگ بدنه جای خود را به عناصر سفیدرنگ داده‌اند تا ظاهر مرسوم‌تری ایجاد شود.


مرسدس نیازی به نگرانی درباره‌ی رقبا ندارد زیرا این خودرو رقیب مستقیمی نخواهد داشت، حداقل در کلاس لوکس‌ها که این‌گونه است. خودروی کاملاً فول کیا پروسید GT می‌تواند جایگزین معقول‌تر برای افرادی باشد که اهمیت زیادی به نوع برند نمی‌دهند و البته نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای خرید یک شوتینگ بریک بکنند.


با تمایل مرسدس برای ارائه‌ی نسخه‌های AMG از اکثر محصولات خود، شانس زیادی برای تولید CLA 35 شوتینگ بریک با قدرت بالاتر از ۳۰۰ اسب بخار وجود دارد. نیازی به گفتن نیست که احتمال تولید نسخه‌ی ۴۵ جدید با قدرت فراتر از ۴۰۰ اسب بخار بالاست چراکه تولید مدل A45 S با قدرت ۴۱۶ اسب بخار به‌صورت غیرمستقیم تأیید شده است.

پنجم مارس می‌تواند روزی باشد که استیشن جمع‌وجور مرسدس در سوئیس معرفی عمومی شود. دایملر هنوز نگفته چه محصولاتی را به ژنو خواهد آورد بنابراین بی‌صبرانه منتظر آغاز این رویداد مهم خودرویی هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    همون E کلاس واگن جواب همه ی اینارو میده / نیازی به شوتینگ زشت نیست ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیلی بدم از شوتینگ بریک میاد.فقط وفقط پورشه پانامراتوریسمو وفراری GTC4 لوسو طراحی جذابی دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرامرز

    ۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    شبیه نسخه استیشن در حال وا رفتن! این خودرو با این پوزه پایین باید ارتفاع سقف، پنجره ها و گلگیرهاش کم باشه نه این که بشه رو سقف یا کاپوتش سرسره بازی کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی رضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (223 ديدگاه)

    دوستانی که به این ماشین میگن زشت یا e کلاس استیت رو با این مقایسه میکنن و یا gtc4 لوسو رو به این اعجوبه ترجیح میدن باید قبول کنن خیلی بدسلیقه هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ferrari Fxx K Evo

    ۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    واقعا جذاب و دلرباس
    دم مرسدس بنز گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهزیار

    ۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (442 ديدگاه)

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا