مرسدس بنز

40 سال با مرسدس بنز G کلاس، قوی‌تر از زمان!

مرسدس بنز G کلاس در چهلمین سالگرد تولد خود در سال ۲۰۱۹ را جشن می‌گیرد. سال جاری همچنین بیستمین سالگرد تولید اولین مدل G55 AMG بوده و به همین خاطر ژرمن‌ها در حال عرضه‌ی مدل‌های سفارشی با نام “قوی‌تر از زمان” برای نسخه‌های G400d، G500 و G63 هستند.


دو مدل G400d و G500 قوی‌تر از زمان دارای پکیج ظاهری AMG Line هستند. این پکیج شامل بچه گلگیرها و سپر جلوی متفاوت می‌باشد. این خودروها از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی سود می‌برند. در بخش‌هایی از کاور زاپاس عقب و رکاب‌های در نیز قطعات فولادی ضدزنگ بکار رفته است. با باز کردن درها نیز شاهد تابش لوگوی G کلاس و نوشته‌ی قوی‌تر از زمان روی زمین خواهید بود. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به پکیج کمک‌راننده، چراغ‌های جلوی LED، سیستم صوتی برمستر و سانروف اشاره کرد.


خریداران همچنین می‌توانند سه طرح داخلی را انتخاب کنند که یکی از آن‌ها دارای چرم ناپای مشکی با دوخت‌های طلایی و تریم چوب می‌باشد. گزینه‌ی دیگر ترکیبی از چرم آبی و بژ با تریم چوب قهوه‌ای روشن است. سومین طرح نیز ترکیب چرم قرمز و بژ با عناصر پیانو بلک می‌باشد. در تمامی مدل‌ها روکش چرمی روی دستگیره‌های داخلی در و اطراف پشت آمپرها بکار رفته است.


اما مدل G63 قوی‌تر از زمان دارای جلوپنجره‌ی کرومی تیره و کاورهای کرومی مات در خروجی اگزوزها، آینه‌های جانبی، بخش‌هایی از سپر جلو و عقب، فلاپ و زاپاس عقب است. این مدل از رینگ‌های ۲۲ اینچی AMG با رنگ مشکی مات استفاده می‌کند.


داخل کابین این شاسی‌بلند سفارشی چرم مشکی دو رنگ و خاکستری و تریم فیبر کربنی بکار رفته است. G63 نیز همانند مدل‌های استاندارد دارای دستگیره‌های درب و محوطه پشت آمپرهای چرمی می‌باشد.


خریداران می‌توانند مدل G63 سفارشی را با پکیج AMG Trail انتخاب کنند که تنظیمات نرم‌تر دامپرهای تطبیقی را به همراه خواهد داشت تا خودرو در آفرود عملکرد بهتری داشته باشد. این پکیج همچنین شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس می‌باشد. در بدنه نیز فلاپ مشکی بکار رفته است.

مرسدس فعلاً قیمت مدل‌های سفارشی قوی‌تر از زمان را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خیلی زیباست خیلی با ابهت

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کامل‌ترین‌ و لوکس‌ترین افرودر دنیا

    پدر خودروسازی جهان🔥

    موافقم 5
    مخالفم 0
  3. mehran (fox)

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (214 ديدگاه)

    به خدا سلطان خودتی بقیه اداتو درمیارن….تو یه کلام کاملترین شاسی بلند همه فن حریف دنیا…معجون بی نظیری از زیبایی، اصالت، لوکس بودن،توانایی های آفرود قوی در عین راحتی و امنیت بالا، نشان ستاره سه پر رو پیشونیش، شتاب و سرعت بالا علی رغم وزن سنگینش و هزارتا ویژگی بی نظیر دیگه…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. کوروش

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    بی شک برترین و کامل ترین افرودر جهانه هیچ خودرو افرودی بجز g calss نمی تواند با همان قدرتی که در افرود حرکت می کنه در جاده و شهر هم کیفیت سواری خاص خودش را داشته باشد شما باید یا سراغ افرودر تخصصی بری و دنبال خودرو شهری و جاده ای باشی یا بی خیال افرود و کراس بخری تنها گزینه سوم داشتن G calss هست که هر دو را به عالی ترین شکل ممکن ارائه می کنه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. الف.ی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1625 ديدگاه)

    واقعا باید آفرین گفت به مهندسان و عوامل مرسدس برای ساختن این خودرو
    این نابودگر مریخی
    خصوصا تو نسل جدید پیشرفت خیلی خوبی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن چگینی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بهترین از هر لحاظ با اختلاف

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Sajjad

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    طراحی بسیار جا افتاده و شکیلی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. MjM

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (716 ديدگاه)

    روح کسی که باعث شد این خودرو تولید بشه شاد!

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1625 ديدگاه)

      ولی همون آدم باعث کلی بدبختی هم شده بود

      موافقم 0
      مخالفم 4
  9. حسام

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یکم تحقیق کنید میفهمید کی اولین بار به کارخانه مرسدس پیشنهاد تولید شاسی بلند را داد چون تا قبل پیسنهاد این بزرگوار همه ی مهندسان مرسدس فکر میکردند تولید شاسی بلند برای مرسدس توجیه اقتصادی ندارد

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا