مرسدس بنز

قیمت و مشخصات مرسدس بنز GLC 350e PHEV

شاید کار مرسدس با پیشرانه‌های دیزلی در آمریکا به پایان رسیده باشد اما محصولات پلاگین هیبریدی این برند همچنان در حال رشد بوده زیرا اطلاعات مربوط به قیمت و مشخصات شاسی‌بلند GLC 350e 2018 را اعلام کرده است.

مرسدس بنز GLC 350e
کار اند درایور گزارش داده که این خودرو از تابستان سال جاری به فروش خواهد رفت و بهای آن از ۴۹۹۹۰ دلار آغاز خواهد شد. این قیمت ۷۹۴۰ دلار بیشتر از مدل GLC 300 4MATIC بوده اما شامل تخفیف مالیاتی ۴۴۶۰ دلاری فدرال شده که تفاوت قیمتی را به ۳۴۸۰ دلار می‌رساند.

مرسدس بنز GLC 350e

مرسدس بنز GLC 350e
در مقابل خریداران کراس اوور کاملاً مجهزی را دریافت خواهند کرد که دارای چراغ‌های LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و درب پشتی برقی می‌باشد. این خودرو همچنین دارای شیشه‌های تیره، دوربین عقب و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی می‌باشد.

مرسدس بنز GLC 350e
با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد فرمان سه پره چندکاره و تریم چوب خواهیم بود. از دیگر شاخصه‌های کابین این مدل می‌توان به صندلی راننده برقی با تنظیم در ۱۴ جهت، سیستم تهویه مطبوع خودکار با تنظیم دو ناحیه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی اشاره کرد.

مرسدس بنز GLC 350e
نیروبخش GLC 350e پلاگین هیبریدی ترکیبی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدی الکتریکی به همراه مجموعه باتری لیتیوم-یونی می‌باشد. این قوای محرکه خروجی ترکیبی ۳۲۰ اسبی و گشتاور ۵۵۹ نیوتون متری داشته و باعث می‌شود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت شاسی‌بلند چهار چرخ محرک مرسدس تنها در ۶.۲ ثانیه ثبت شود.

مرسدس هنوز میزان مصرف سوخت محصول خود را اعلام نکرده اما باتری این کراس اوور می‌تواند در کمتر از ۲.۵ ساعت شارژ شود. GLC 350e همچنین دارای ویژگی‌های دوستدار محیط زیستی همچون پدال گازی است که در حالت اقتصادی به رانندگان اجازه می‌دهد تا بدانند بدون کاهش سرعت و با اجازه دادن به بالا آمدن پدال گاز در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند. همچنین سیستم ترمز احیا شونده مبتنی بر رادار نیز بکار رفته که به‌صورت خودکار خود را تنظیم می‌کند تا بیشترین انرژی ممکن ذخیره شود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    من آمریکایی بازم اما این مدل بنز خیلی کاربردی و خوش استیله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (158 ديدگاه)

    با سلام
    نمی دونم چرا وقتی این جمله 4460 دلار تخفیف مالیاتی رو خوندم یادم به چند برابر شدن تعرفه هیبریدیها در اینور آب افتاد ؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر.عارف

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    هر وقت آراستگی ماشینهای خارجی را میبینم بشدت غصه میخورم از اینکه چرا در مونتاژ تولیدات داخلی هیچ نظارتی وجود نداره که از نظر دیداری چشم آدم را آزار ندهد. ماشینهای داخلی که از کارخانه میاد بیرون تمام درزهای در و کاپوت جلو و عقب هیچ نظمی را در خود ندارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. m.m

      ۲۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (54 ديدگاه)

      اتفاقا نظارت میشه روشون که اینطورین
      باید حواسشون جمع باشه ماشین درست حسابی نیاد بیرون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Raha

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    طراحی x3 رو به این ترجیح میدم چون حس اسپرت و جوان پسندانه هم منتقل میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا