مرسدس بنز

معرفی مرسدس بنز GLE580 با پیشرانهٔ V8 و سیستم هیبریدی خفیف

مرسدس بنز با معرفی مدل جدید GLE580 خانوادهٔ مدل GLE خود را گسترش داده است. این مدل به قوای محرکه‌ای با پیشرانهٔ V8 و سیستم هیبریدی خفیف مجهز شده که برای اولین بار در مدل جدید GLS580 معرفی شد. در این قوای محرکه، مهندسان مرسدس پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی بنزینی را با معماری الکتریکی ۴۸ ولت و یک استارت ژنراتور یکپارچه ترکیب کرده‌اند.

پیشرانهٔ بنزینی خودرو ۴۸۳ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما سیستم EQ Boost هم می‌تواند به‌صورت کوتاه‌مدت ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را به آن اضافه کند. نیروی این قوای محرکهٔ پیشرفته نیز توسط جدیدترین نسخه از سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic مرسدس بنز به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. علاوه بر این، سیستم تعلیق E-Active Body Control هم برای GLE580 ارائه شده که وعده‌های جسورانه‌ای برای هر نوع مسیری داده است.

همانند دیگر مدل‌های GLE، این نسخه هم در داخل از دو نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی با سیستم کنترل صدا و ناوبری برخوردار بوده و پکیج بیرونی AMG Line، تعلیق بادی Airmatic، تودوزی چرمی و رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی هم از دیگر ویژگی‌های آن هستند. مرسدس بنز هنوز اطلاعات مربوط به عملکرد و مصرف سوخت GLE580 را اعلام نکرده اما گفته است که قیمت آن از ۷۷,۷۹۵ دلار شروع می‌شود. فروش مرسدس بنز GLE580 از اواخر سال جاری در بازار ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    البته چون این سیستم بیشتر تو سبقت گیری و یا رانندگی تحت فشار مثل سر بالایی وارد مدار میشه نباید برای کسایی که رانندگی اروم دارن تاثیر زیاد داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۵ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (40 ديدگاه)

      بعید میدونم کسی که رانندگی آروم داره این ماشینو با این موتور بخره . میره مدل 350 رو میخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    عجب کابینی عجببببب کابینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ferrari Fxx K Evo

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    دایناسور شاسی بلندها ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ياشان

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعاً بنز شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا