مرسدس بنز

مرسدس بنز GLS جدید با رایحه ملایم برابوس!

S کلاس شاسی بلندها یا همان مرسدس بنز GLS وارد گاراژ برابوس شده و حاصل کار نیز ظاهر و کابینی اسپورت تر و البته افزایش حداقلی قدرت پیشرانه بوده است.

این خودرو بر پایه نسخه AMG Line تولید شده و ورودی‌های هوای جانبی، اسپویلر عقب و نشان‌های مرسدس تغییر یافته‌اند و جای خود را به نشان برابوس داده‌اند. رینگ‌های گوناگون از جمله نمونه مونوبلاک Z پلاتینیم ادیشن ۲۴ اینچی نیز در دسترس هستند و لاستیک‌های پیرلی آن‌ها را در آغوش می‌گیرند.

چندین گزینه انحصاری برای کابین در دسترس بوده و البته لیست آپشن های موجود بسیار پر و پیمان بوده و از پلاک‌های ویژه با لوگوی برابوس گرفته تا تریم آلومینیوم برای زبانه قفل درب‌ها و پدال‌ها را شامل می‌شود. چرم اعلا به همراه آلکانترا نیز جزو منوی مفصل برابوس برای این شاسی‌بلند لوکس است. کابین GLS با اضافه شدن طرح قرمز و مشکی حالت اسپورت تری به خود می‌گیرد. عناصر چوبی مختلف، تریم فیبر کربن و… نیز می‌تواند برای تغییر طراحی داخلی GLS بکار رود.

تنها بهبود قدرتی که فعلاً برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته شده پیشرانه ۲.۹ لیتری دیزلی مدل GLS 400d 4Matic را شامل می‌شود. به این ترتیب قدرت ۳۳۰ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری این نیروگاه آهنین به ترتیب به ۳۷۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر رسیده است. احتمالاً برنامه اصلی برابوس برای مدل GLS 580 4Matic در نظر گرفته خواهد شد. این مدل هیبریدی ملایم از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۴۸۹ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری استفاده کرده و یک واحد الکتریکی با قدرت ۲۲ اسبی و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متری نیز کمک‌حالش است.

نهایتاً باید گفت برابوس با دریافت هزینه اضافی اقدام به نصب سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم و کنترل می‌کند که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلی‌متر تغییر می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    همه چیش خوبه مگر چراغهای ابتدایی و بی مزه جلو / نه – جلوپنجره ش هم زیادی شکستگی داره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Lamborghini

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (164 ديدگاه)

    باتوجه به زبان طراحی جدید بنز و بی ام و وانتقاد هایی که وارد شده به نظر من از بنز مدل های جی تی ۴درب و دو درب آ کلاس و cla و gla و glb و اس کلاس زیبا هستن ولی مدل های gle و glc و glsو فیس لیفت e کلاس به دلم ننشست در مورد بی ام و هم مدل های x3 x4 x5 x6 و سری ۵ زیبا و با ابهت هستن سری ۸ هم زیباست این کانسپت i4 هم خوبه ولی از مدل های سری ۷ وایکس ۷ و زد ۴ وسری ۱ خوشم نیومد البته این ها سلیقه ی شخصی بنده هست و هرکسی سلیقه ی خاصی داره در کل من از بی ام و کراس اور و از بنز سدان و هاچبک انتخاب می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Kasra

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    برابوس یکی از بهترین تیونرای جهانه. کاراش حرف نداره ولی لوگوی برابوس مثل شرکتای تازه کار میمونه.
    نه پیامی نه احساسی و نه هیچ چیز دیگه ای پشت این لوگو نیست. لوگوی این شرکت جوریه که انگار از سر ناچاری استفاده شده و هیچ راهی نداشتن که لوگوی بهتری طراحی کنن. اینجو لوگویی تمام حسی که یه ماشین منتقل میکنه رو نابود میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    نظر شخصی…
    برابوس در صورت انجام کمترین تغییرات هم لوگوی مرسدس رو برمیداره و لوگوی خودشو جا میزنه…. این اصلا قشنگ نیست و در تضاد با اصالت خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا