مرسدس بنز

هوفله HG 63، نسخه‌ای گیرا از مرسدس G واگن محبوب

مرسدس بنز G کلاس به ویژه AMG G63 یکی از محبوب‌ترین خودروها برای تیونینگ محسوب می‌شود چراکه ظاهری کلاسیک و قدرتی زیاد دارد. اگرچه بحث زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما شکی وجود ندارد که گاهی اوقات تیونرها از این نظر زیاده‌روی می‌کنند؛ اما هوفله این موضوع را درک کرده و معمولاً پروژه‌های ملایمی را روی خودروهای مشهور پیاده کرده است. پروژه جدید این شرکت نیز از این قضیه مستثنا نیست.

این خودرو که به‌صورت رسمی HG 63 اسپورت نامیده می‌شود ترکیبی از تغییرات شدید و ملایم است. بدنه خودرو روی تغییرات ملایم تمرکز داشته و عمدتاً روی بخش جلوی G63 متمرکز شده‌اند. هوفله سپر جدید و جلوپنجره متفاوتی را برای این خودرو در نظر گرفته و بجای ستاره سه پر مرسدس نیز لوگوی هوفله نصب شده است. این خودرو به رینگ‌های ۲۴ اینچی هوفله مجهز شده و تریم کربن مات نیز در بخش‌های متعددی از بدنه دیده می‌شود. البته خبری از بال ها و ورودی‌های بزرگ نیست و همین امر زیبایی خودرو را دو چندان کرده است.

اما کابین تغییرات بیشتری داشته اما این امر به شیوه خوبی صورت گرفته است. سریعاً متوجه رنگ قرمز در این بخش خواهید شد چراکه از چرم و آلکانترا با طرح روشن قرمز استفاده شده است. این رنگ با بدنه نقره‌ای تضاد زیبایی ایجاد کرده اما وضعیت بخش عقب کابین جالب‌تر خواهد بود. هوفله از صندلی‌های انفرادی به همراه کنسول مرکزی استفاده کرده و صندلی‌ها چند سانتی‌متری هم حرکت می‌کنند تا فضای پای بیشتری ایجاد شود. این G63 از نظر میزان لوکس بودن و هدف خود بی‌شباهت به S کلاس نیست چراکه مالک و سرنشینان می‌توانند به راحتی در صندلی عقب استراحت کنند.

راننده و سرنشینان نیازمند ورود و خروج به خودرو خواهند بود و به همین خاطر هوفله یک جفت پله تاشدنی را در نظر گرفته است. این تیونر خروجی‌های اگزوز را نیز تغییر داده است. در واقع کل سیستم اگزوز با یک سیستم جدید جایگزین شده و این امر روی صدای تولیدی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو تاثیر مثبتی گذاشته است.

واضح است که چنین تغییراتی هزینه‌بر خواهد بود. هوفله قیمت این قطعات را اعلام نکرده اما گفته که HG 63 اسپورت قیمت ۳۰۰ هزار یورویی خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. MahyarM.A.R

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    لوکس + آفرود = جی کلاس = عالی

    موافقم 33
    مخالفم 7
    1. S

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (351 ديدگاه)

      مهم تر از اونا تنها بنز واقعی هست که الان وجود داره
      بنظرم اصالت+لوکس + آفرود = جی کلاس

      موافقم 23
      مخالفم 2
      1. ممپ

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        نه از اون با اصالت تر و بهتر واگنییره

        موافقم 2
        مخالفم 14
    2. Reza

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      مثل یه الماس می‌درخشه ???

      موافقم 3
      مخالفم 1
  2. MahyarM.A.R

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    یعنی تو این ماشین میشه زندگی کرد همیشه دوست داشتم یه جی کلاس 6 چرخ داشته باشم ولی همینم از خدامه

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. REZA

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (132 ديدگاه)

      همیشه جوان
      حضرت تمام شاسی بلندا
      اسطوره تکرار نشدنی
      جذاب خشن

      موافقم 11
      مخالفم 2
  3. GT

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (436 ديدگاه)

    اگر اشتباه نکنم تو پروژه قبلی جی کلاس هوفله در هاش مثل رولز رویس باز می‌شد من اونا خیلی دوست داشتم سلطنتی شده بود، این اسپرت شده ولی جی کلاس بدون تیونینگ باز هم زیباست

    موافقم 16
    مخالفم 2
  4. R@m!n

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    بعضی مواقع آدم به عقل این تیونرا شک می کنه. لاستیکی با این دیواره کوتاه رو این ماشین با این حجم و عظمت که هندلینگ و فنرها و تعلیقو داغون می کنه چرا باید بزاری ؟؟؟

    موافقم 12
    مخالفم 6
  5. عارف

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (322 ديدگاه)

    جزو ماشینهایی هست که در دراز مدت مالک خودرو از دیدن و راندن خسته و دلزده نمیشه

    موافقم 15
    مخالفم 3
  6. Amirreza

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    هوفل بهترین تیونر دنیا برای خودروهای لوکسه و چه خودرویی هم انتخاب کرده

    موافقم 6
    مخالفم 1
  7. علی turbo s

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (279 ديدگاه)

    تیونینگ gکلاس فقط برابوس.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  8. mahan

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    جی کلاس رو با تیون های brabus و amg دوست دارم.بنظرم حدشو خیلی ببهتر رعایت می کنند.

    موافقم 20
    مخالفم 0
    1. GT

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (436 ديدگاه)

      AMG که تیونر نیست!
      بخش پرفورمنس مرسدس بنز هست مثل ام پاور بی ام دبلیو

      موافقم 13
      مخالفم 8
      1. mahan

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        جی تی جان ای ام جی هم کیت داره.c200 که داشتم کیت ای ام جی پلاس داشت یا e250 که داشتم کیت amg داشت.قابل سفارش با کیت هستش.ای ام جی علاوه بر پرفورمنس توی ظاهر هم تغییرات میدند

        موافقم 14
        مخالفم 2
        1. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          آهان ممنون از اطلاعات شما ??

          موافقم 4
          مخالفم 1
        2. mahan

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          ???خواهش می کنم یکی از دوستان خیلی خوب سایت هستی

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. GT

          ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          مخلصیم
          شما هم خیلی اطلاعات زیاد و خوبی دارید که با هر کامنت ازشون بهره می‌بریم

          موافقم 4
          مخالفم 1
  9. porsche

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    هرچی منصوری استقلالیه هوفله پرسپولیسیه

    موافقم 10
    مخالفم 2
  10. Erfan

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    اسطوره صنعت خودروعه به معنای واقعی کلمه.
    توی NFS هیت این ماشین حضور داشت ومن تمام سعیمو کردم همون اول بخرمش همونجا هم با کیت بدنه منصوری و رنگ گلد مخصوصش میتونستی استفاده کنی.
    لوکس بودن تو ذات این ماشینه
    THE BEST OR NOTHING

    موافقم 6
    مخالفم 1
  11. REZA

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (132 ديدگاه)

    همیشه جوان
    حضرت تمام شاسی بلندا
    اسطوره تکرار نشدنی
    جذاب خشن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  12. Artin 2332@

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    رینگ هاش بیش از بزرگه، یه رینگ 24 اینچی که دورش یک لایه نازک لاستیکِ
    دوم، کاش چرخ زاپاس عقب هم همون در پوش رو داشت بهتر بود
    ولی رنگ داخل جذاب بود
    در کل بد نبود

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Erfan

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (241 ديدگاه)

      درپوش داره ولی طرح درپوش تایر زاپاس اون شکلیه

      موافقم 1
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا