مرسدس بنز

ملاقات با مرسدس-مایباخ کلاس اس

سرانجام اولین محصول از برنامه تجاری جدید مرسدس بنز برای مایباخ، آماده شده و در نمایشگاه لس‌آنجلس و گوانگژو به صورت تقریباً همزمان رونمایی می‌شود. اینک، مایباخ، نامی است که به مرسدس پیوست می‌شود تا نشان دهنده اوج آسایش و تجمل در یک مدل باشد. در واقع این خودرو می‌خواهد استانداردهای جدیدی در بخش خودروهای لوکس بنا کند و بالاترین حد راحتی و آرامش انحصاری را به نمایش بگذارد.

Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
کلاس اس مایباخ، با افزایش ۲۰ سانتی‌متری فاصله بین دو محور، به یک فضای بسیار وسیع و راحت برای سرنشینان، دست یافته است. این خودرو با طول ۵۴۵۳ میلی‌متر و با فاصله بین دو محور ۳۳۶۵ میلی‌متر، گل سرسبد ماشین‌های بزرگ اشرافی خواهد بود.

Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
Mercedes-Maybach S-Class Interior
صندلی‌های انفرادی سرنشینان عقب، همراه با ویژگی‌ها و امکانات انحصاری در آرام‌ترین و ساکت‌ترین کابین خودروی جهان نوید بخش یک سفر بسیار راحت می‌باشند. در چنین فضایی از یک لیموزین استثنایی، تنها تجار و ثروتمندان و سیاستمداران درجه یک می‌توانند بنشینند و عشاق رانندگی با چنین خودرویی بیگانه خواهند بود.

Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
Mercedes-Maybach S-Class
لیموزین لوکس مرسدس-مایباخ از ماه فوریه ۲۰۱۵ در دو مدل ارائه می‌شود. مدل S500 با موتور V8 دو توربوی ۴.۷ لیتری ۴۴۹ اسبی و ۷۰۰ نیوتن متری که ویژگی جالب مصرف سوخت ترکیبی ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر را ارائه می‌کند و مدل پرچم‌دار S600 که دارای موتور دوازده سیلندر ۶.۰ لیتری معروف مرسدس است و با کمک توربوشارژر دوقلو، ۵۲۳ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دوی این مدل‌ها به صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شوند اما در ماه جولای سال آینده، مدل S500 با انتقال نیرو به هر چهار چرخ ۴MATIC نیز وارد بازار خواهد شد.

[jwplayer mediaid=”94678″] هنوز قیمتی برای این خودروی مجلل اعلام نشده است اما بنا به نوشته مجله CAR قیمت آن بیش از ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. REZA . JUST TOYOTA

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    عجب ابهتی داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نیما

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    همیشه یه ثروتمند اصیل سوار بنز میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    داشتنش سعادت میخاد یا پول
    تو مملکت ما برا داشتنش پول زیاد زیاد زیاد
    یه عمرم کار کنی نمیتونی داشبوردشو بخری با حقوقای خیلی زیادی که میدن و این اشفته بازار اقتصاد که به مویی بنده و یه سری خوب خوردن و بردن ما از بند 99 و تو از بند 1
    اینجا پراید هم رفته تو لیست ارزوها دیگه چه برسه به مایباخ
    اینجا اینجا است و انجا انجا تفاوت در چیست؟……………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      تفاوت در چیست؟ همه میدانند تقصیر کیست اما…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1323 ديدگاه)

        بدبختی ما زیر سر همین اما هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. shahryar

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هیچ ایرادی ازش نمیشه گرفت فوق العاده لوکس ایمن زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. adel

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (171 ديدگاه)

    به نظر من باید فاصله ی بین محورهاش بیشتر میبود، بنز میباخ قدیمی بین ردیف جلو و عقبش یه چیزی به اندازه 60 سانت میشه که خیلی فضای بازی داره
    عکسهای قدیمی میباخ رو ببینید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فوق العادس.نماد تکنولوژی-کیفیت برتر -راحتی- ایمنی بالا و….درود بر روح کارل بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رامین

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بی نظیره قدرت-امنیت-ارامش-لذت از رانندگی ازهمه مهم تر تکنولوژی برتر المان ها در زمینه خودرو سازی بدون هیچ عیب و نقصی جون میده برای ……….. اره اینه فناوری

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا