مرسدس بنز

معرفی مرسدس-مایباخ S کلاس جدید پیش از حضور در نمایشگاه ژنو

مرسدس بنز برای کسانی که حتی مدل S کلاس را به‌اندازهٔ کافی لوکس و بزرگ نمی‌دانند، نسخهٔ لوکس‌تری را تحت عنوان مرسدس-مایباخ به بازار عرضه می‌کند. حال سازندهٔ آلمانی نسخهٔ جدیدی از این سدان فوق لوکس را با مدل ۲۰۱۹ معرفی کرده که حتی از قبل هم لوکس‌تر و مجلل‌تر شده است. مایباخ S کلاس جدید که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش عمومی درخواهد آمد، به جلوپنجرهٔ جدید، طرح دورنگ بیرونی، مجموعهٔ جدیدی از رینگ‌ها و ویژگی‌های اضافی داخلی مجهز شده است.

جلوپنجرهٔ جدید این خودرو از کانسپت مرسدس-مایباخ ویژن ۶ الهام گرفته شده که در تابستان سال ۲۰۱۶ در فستیوال پبل بیچ معرفی شد. این جلوپنجرهٔ بجای خطوط افقی، دارای خطوطی عمودی است که S کلاس مایباخ را از نمونهٔ استاندارد متمایز می‌کند. در اطراف ورودی‌های هوای داخل سپر نیز تریم فلزی کار شده که نمای لوکس‌تری به خودرو بخشیده است. طرح دورنگ بیرونی نیز در ۹ ترکیب رنگ مختلف قابل سفارش است درحالی‌که رینگ‌های ۲۰ اینچی هم به‌صورت استاندارد در سه نسخهٔ مختلف ارائه شده است. این رینگ‌ها برای اولین بار در مدل مایباخ S650 کابریولت دیده شدند.

در داخل نیز دو ترکیب رنگ مختلف ارائه شده که شامل قهوه‌ای و مشکی یا بژ و مشکی می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت بین S کلاس مایباخ و نسخهٔ استاندارد اما در نمای جانبی دیده می‌شود یعنی جایی که طول و فاصلهٔ محوری S کلاس مایباخ بیشتر از نسخهٔ معمولی است. فاصلهٔ محوری این سدان فوق لوکس آلمانی برابر با ۳.۳۶ متر بوده و طول آن هم معادل ۵.۴۶ متر است که حدود ۲۵ سانتیمتر بیشتر از نسخهٔ کشیدهٔ S کلاس معمولی است. این طول بیشتر عمدتاً به‌منظور ایجاد فضای بیشتر برای سرنشینان عقب اعمال شده است.

مایباخ S کلاس در دو نسخهٔ S560 و S650 ارائه خواهد شد که اولی مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو با ۴۷۰ اسب بخار قدرت است و دومی از یک نیروگاه ۶ لیتری V12 بای‌توربو با ۶۳۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. مدل S560 که به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic مجهز است ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد درحالی‌که S650 که با انتقال قدرت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود این کار را ظرف ۴.۶ ثانیه انجام می‌دهد.

به گزارش دایملر، از سه سال پیش که S کلاس مایباخ برای اولین بار به بازار عرضه شد تاکنون بیش از ۲۵ هزار دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. این در حالی است که سال گذشته از هر ۱۰ دستگاه S کلاسی که فروخته شده، یکی از نوع مایباخ بوده است. مرسدس-مایباخ S کلاس جدید از اواخر تابستان امسال در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (893 ديدگاه)

    واقعا سلطان بی رقیب این سگمنت فقط و فقط بنزه
    دیزاین داخلی ماشین با آدم حرف میزنه
    این چیه آخه لعنتی؟??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      یا اینکه خودم عاشق بنزم ولی بی رقیب نیست بنتلی و رولز رویس هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فقط آمریکا فقط ماسل

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (218 ديدگاه)

      این خوراک کارلس دیزاینه با دیزان کلی آلکانترا ولی رولس رویس یه چیز دیگس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شاهين

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      واقعا حرف حق رو زدی..کلاس اس واقعا اوج لاکچری محسوب میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Pooriya:::BMW:::GERMANY

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    حرف اول و آخر در این سگمنت رولزرویس میزنه و بس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran (fox)

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (214 ديدگاه)

      رولز رویس بی نظیره درست مثل میباخ و بنتلی که گلای سرسبد این سگمنتن….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. emad1990

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (999 ديدگاه)

        میباخ علاوه بر امکانات رفاهی و ایمنی بالایی که ارایه میده یه فاکتور خیلی مهم داره که رویزرویس و بنتلی ندارن و اونم قیمت به مراتب پایین تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Mohamad

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    باز هم یا بهترین یا هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid 956

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (474 ديدگاه)

      فک کن نسخه لندولتش رو هم بسازن تعداد محدود دیگه غوغایی میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمدرضا

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (38 ديدگاه)

    کنسول وسط عقب کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      محمد رضا جان کنسول وسط رو میتونن سفارش بدن، بستگی ب مشتری داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza///AMG

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      بنا به سفارش مشتری میتونه کنسول عقب داشته باشه یا برداشته بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (10179 ديدگاه)

    تو بهترینی
    زبونم بند میاد وقتی میبینمت از وقار و عظمت بالای تو ای عشق
    کاش قبل از مرگم داشته باشمت دل انگیز من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهزیار

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (442 ديدگاه)

    کاش خط کج جانبی رو نداشت..هیچ نیازی به این خط نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    با این نمای متفاوت که ایجاد شده میتونه مشتریهای بیشتری جذب کنه چون به راحتی میشه اینو از نسخه های عادی sکلاس تشخیص داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی خوب شده، خوشم اومد ازش، بنز خوب کاری کرد ک تفاوت ظاهری نسخه مایباخ با اس کلاسو بیشتر کرد،از اولش باید همین کارو میکرد.رنگ بدنه دورنگ ، رینگ، طراحی داخل ، همه چیش عالیه، البته دوس داشتم چراغشو هم تغییر میداد،مثلا چراغای عقبشو از پایین ب هم وصل میکرد و چراغای جلوشو بعد اون سه تا نوار باریکتر میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Hami

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    دو رنگ شدنش واقعا خیلی عالی شده بی نهایت لوکس شده

    جلو شبکه ی جلو واقعا سلطنتی شده

    یه ماشین سلطنتی و تشریفاتی همچی تمومه

    جای هیچ انتقادی نمیذاره عالیه

    بهترین یا هیچ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Mohammadreza

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    فکر میکردم مایباخ ارم خودش رو روی خودروهاش میذاره؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Milad

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    به قول شاعر
    لعنتی اینقده خوبه که باید سانسور شه ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مسعود

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    چه فروش خوبی داشته
    اصن فک نمیکردم رقم تولیدش انقد باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Mercede kaviani

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوست عزیز امیر دهقان
    وتشکر از مطلب شما
    اقدام بسیار هوشمنداه است که جلوپنجرهٔ از مدل استاندار اس ممتایز شود یا همان تعویص جلوپنجرهٔ
    چون در این کلاس خرایدار نمی خواهد اتوموبیل اش شبیه مدل استاندار اس باشد که از 60 هزار ئوند اغاز میشود قیمت
    باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مهران

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    قطعا حرف اول و آخر رو تو این سگمنت رولز رویز میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. net

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    صندلی بنز اس زیبا نیست و حجمش زیاد هست و پف کرده.دریچه کولربنز و داشبوردش که به رنگ چوب هست زشته.فقط ایودیa8

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مانی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    یه جورایی مرسدس داره خودش رو از این سگمنت جدا میکنه
    اینجوری اس‌ کلاس نسل بعد میشه یه چیزی بین A8،سری۷ و فانتم،موسلان
    البته فکر نکنم ب‌ام‌و و آئودی دست از تعقیب بردارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. aura

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    جایی که در خودرو بسته میشه با داشبورد به هم متصل میشن کابین محشره
    میباخ و عظمت و تجربه بالاش معروفه❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    رولز رویس اعتبار وابهت بنز رو نداره یه نگاه به طراحی ومسیر تولیدش تو فیلم های تبلیغاتیش نشون میده کوچکترین کاری که بدون دخالت ماشین وبه صورت دستی روش انجام میشه تبدیل میشه به یه دلیل مضحک برای تیغ زدن شیوخ عرب و رئیس جمهور وشاهزاده ی فلان کشور و بهمان سرزمین حیف یه همچین جواهری که با بنتلی و رولز رویس مقایسه بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا