مرسدس بنز

حضور تعداد زیاد مرسدس-مایباخ S650 کابریولت در مقر برابوس

از چند سال پیش نام مایباخ دوباره بین ما بازگشته و نسخه‌ی لوکس‌تر مرسدس S کلاس به این نام مزین گشته است. از آن زمان تاکنون چندین نسخه‌ی مخصوص مرسدس با نام مایباخ به بازار فرستاده شده‌اند. در واقع ما درباره‌ی مدل G650 لندولت که تنها به تعداد ۹۹ دستگاه ساخته شده و همچنین ۳۰۰ دستگاه تولیدی از این S650 کابریولت صحبت می‌کنیم. این خودروی روباز در نوامبر سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس و به عنوان نسخه‌ی لوکس‌تر مدل S65 معرفی شد. هم‌اکنون تعداد زیادی از این خودروها را در یک پارکینگ دیده‌ایم.


این تصاویر توسط وبلاگ دوستداران مرسدس در آلمان تهیه شده و در تأسیسات برابوس ثبت شده است. بی‌شک این خودروهای ۶۲۱ اسب بخاری به مقر برابوس فرستاده شده‌اند تا اصلاحات ضروری روی آن‌ها صورت گیرد.


در این تصاویر تعداد زیادی از خودروهای مشتریان را می‌بینیم که اکثرشان رنگ سفید الماسی داشته و به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها مخصوص بازار آمریکا هستند زیرا جزئیات نارنجی‌رنگ در چراغ‌های جلوی تمام LED خود دارند. تنها ۷۵ دستگاه از ساخته‌های مایباخ به آمریکا فرستاده خواهند شد.


ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگرچه سدان مایباخ نشان یاد شده طویل‌تر از S کلاس LWB است اما S650 کابریولت همان فاصله‌ی بین محوری مدل استاندارد را دارد. چیزی که باعث تمایز کابریولت مایباخ از مدل استاندارد می‌شود ارتقاهای واقعی در کابین، استفاده از رینگ‌های مخصوص و نشان‌های مایباخ است. بهای این خودرو در آمریکا از بالای ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. BMW

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (574 ديدگاه)

    قرمز به اون قشنگیو ول کردن رفتن سفید سفارش دادن ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (32 ديدگاه)

      فکر کنم. ایرانی ها مقیم آمریکا سفید ها رو سفارش دادن :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. navid

      ۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (4 ديدگاه)

      برای فروش راحت تره :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Turbo s

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یعنی از لامبورگینی هوراکان پرفورمنس هم گرونتره؟!قیمت هوراکان پرفورمنس 285/000$ هزار دلار در آمریکا اعلام شده،ولی بازم سلیقست،بعضی ها یه خودرو لوکس روباز چند صد هزار دلاری رو به فراری یا لامبورگینی ترجیح میدن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Turbo s

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تازه وقتی این اتومبیل توسط برابوس بروزرسانی بشه قیمتش سر به فلک میکشه که اون موقع از فراری ۸۱۲ سوپرفست و لامبورگینی اونتادور s هم گرونتره میشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جواد

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (141 ديدگاه)

    از این ماشین کلا300تا تولید میشه. تولید محدوده بخاطر همین قیمتش بالاس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مرسدس یعنی اصالت و اینو فراری و یا لامبرگینی نداره???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا