مرسدس بنز

مرسدس متریس ویکندر، کمپر ون متمایز بازار آمریکا

مرسدس بنز از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی شیکاگو برای معرفی اولین کمپر ون پاپ آپ و مدرن خود در این بازار استفاده کرده است. این ون با پسوند “ویکندر” شناخته می‌شود اما توسط شرکت Driverge Vehicle Innovations که همکار مرسدس می‌باشد ساخته شده است.

بنا به گفته این خودروساز آلمانی، متریس ویکندر خودروی بسیار قابلی است. شما نه تنها می‌توانید از آن برای سفرهای جاده‌ای طولانی استفاده کنید بلکه متریس ویکندر خودرویی ایده آل برای گشت‌وگذار آخر هفته می‌باشد.

رابرت ویت مدیر ون‌های مرسدس بنز آمریکا می‌گوید:

کمپر ون‌های پاپ آپ حالتی نمادین داشته و بسیار کاربردی هستند. ما مدت‌های زیادی به خاطر حضور در این بازار شناخته شده‌ایم و نیاز به خودروهای جدید در این کلاس کاملاً حس می‌شود زیرا ون‌های کمپر سالخورده و قدیمی در بازار هنوز حضور دارند. ما با کمک شرکا محصولی مناسب گشت‌وگذار آخر هفته و سفرهای جاده‌ای تولید کرده‌ایم.

از جمله ویژگی‌های استاندارد این خودرو می‌توان به سقف بالا رونده‌ای اشاره کرد که فضای خواب دو نفر را فراهم می‌کند. صندلی نیمکتی عقب با قابلیت تبدیل شدن به جای خواب دو نفره، صندلی‌های جلو با گردش ۱۸۰ درجه و… نیز جزو ویژگی‌های خاص این کمپر ون هستند.

اما محصول جدید مرسدس با آپشن های متنوعی هم عرضه می‌شود که شامل مواردی همچون پانل‌های خورشیدی یکپارچه، سیستم صوتی و ناوبری ارتقا یافته، گزینه‌های شخصی‌سازی متنوع، آشپزخانه عقب، محافظ باران و… می‌باشد.

یکی از شرکای مرسدس در تولید این خودرو نیز اظهار داشته است:

نسل‌های جدید ارتباط بیشتری با طبیعت برقرار کرده‌اند. کمپر ون‌های کوچکی همچون متریس ویکندر با استقبال بسیار خوبی در بازار روبرو هستند. تقاضا برای چنین خودروهایی استثنایی بوده و بازخورد خریداران نیز بسیار خوب است. ما به عنوان متخصص تولید کمپرهای پاپ آپ مطمئن هستیم مرسدس محصولی خیال‌انگیز تولید کرده است.

جدای از ویژگی‌های استاندارد یک کمپر ون، ۱۰۰ مشتری اول این خودرو بلیت رایگان بازدید از پارک‌های ملی را دریافت خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رها

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    خیلی زیبا و کاربردی ،با توجه به طبیعت زیبای ما و کمبود استراحتگاه با کیفیت یا قیمت مناسب تو مسیرها ، گزینه خوبی هست .. ولی با این وضع مملکت تو خواب و خیال … هم نمی‌رسه به ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سجاد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (233 ديدگاه)

    مدلهای پاپ آپی بدرد همون کشورهای جهان اول میخوره. اینجا ادم احساس امنیت نمیکنه. همونجور که تو چادر نمیشه راحت احساس امنیت کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا