دوجمرسدس بنز

دوئل مرسدس و دوج، ساحره تنومند یا پادشاه فاتح؟

تا به اینجا، خودروهای آمریکایی در مقابل اروپایی‌ها ۲-۲ مساوی هستند. در ادامه دو مدل هل‌کت، کادیلاک CTS-V جدید و تسلا مدل S P85D در مقابل حریفان اروپایی خود صف‌آرایی خواهند کرد. در اینجا می خواهیم یک چالش بزرگ ایجاد کنیم و دو خودرو از دو کلاس بسیار متفاوت را رودرروی هم قرار دهیم.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
دوئل شماره ۵: دوج چلنجر SRT هل‌کت در برابر مرسدس‌بنز S65 AMG کوپه

کمترین ایراد را می‌توان به چلنجر هل‌کت گرفت. این خودرو، واقعاً فوق‌العاده است. قدرت، قیمت، ظاهر و خشونت آن جالب‌توجه هستند. در زیر کاپوت جذاب این خودرو، یک موتور ۶/۲ لیتری سوپرشارژر HEMI V8 قرار گرفته که قدرتی به اندازه ۷۰۷ اسب‌بخار در کنار گشتاور ۸۸۱ نیوتن‌متری در اختیار شما قرار می‌دهد. دوج از چلنجر هل‌کت با عنوان «نهایت قدرت عضلانی در یک خودروی GT» نام می‌برد که چندان هم بیراه نیست. این خودرو مسیر یک‌چهارم مایل را در ۱۰/۸ ثانیه طی می‌کند که سریعتر از کامارو Z/28، وایپر GTS و یا حتی C6 کوروت ZR1 است.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
2015 Dodge Challenger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Challenger SRT Hellcat
عملکرد این خودرو باورنکردنی است و از قدرت خود به خوبی استفاده می‌کند. شما می‌توانید در مدت ۳/۷ ثانیه سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کنید. قدرت چلنجر هل‌کت حتی از لامبورگینی اونتادور نیز بیشتر بوده و به شکلی دیوانه‌وار سریع است. البته آنقدر در مورد این مدل بحث شده که حرف دیگری برای گفتن باقی نمانده است. بنابراین بیایید به سراغ مدل قدرتمند مرسدس‌بنز، یعنی S65 AMG کوپه برویم.

2015 mercedes s65 amg coupe
۲۰۱۵ mercedes s65 amg coupe
2015 mercedes s65 amg coupe
۲۰۱۵ mercedes s65 amg coupe
اول از همه باید گفت که این دو مدل از لحاظ ابعاد و وزن بسیار شبیه به هم هستند و این موضوع، باعث جذاب‌تر شدن این دوئل شده است. S65 AMG کوپه یک هیولای ۶۳۰ اسب‌بخار با گشتاور حداکثر هزار نیوتن‌متری است. البته از لحاظ قدرت نسبت به هل‌کت در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد، ولی موتور حجیم V12 با دو توربوشارژ در آن آنقدر گشتاور تولید می‌کند که می‌تواند حرکت هر دو خودرو را با یکدیگر تأمین کند.

2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Bnz S-Class
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
2015 Mercedes S65 AMG Coupe
۲۰۱۵ Mercedes S65 AMG Coupe
این بالاترین سطح از مرسدس‌بنز کوپه بوده و یکی از بهترین خودروهای ساخته شده تا به امروز است. این خودرو از حالت توقف می‌تواند در مدت ۴/۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ یعنی ۰/۴ ثانیه کُندتر نسبت به چلنجر هل‌کت. ولی چیزی که اهمیت بیشتری دارد، شرایط خودرو بعد از رسیدن به این سرعت است. اگر این دو در یک رقابت شرکت کنند، مزیّت گشتاور مرسدس‌بنز باعث می‌شود که قدرت بیشتر هل‌کت به حاشیه برود.

2015 challenger hellcat
۲۰۱۵ challenger hellcat
2015 challenger hellcat
۲۰۱۵ challenger hellcat
2015 challenger hellcat
۲۰۱۵ challenger hellcat
2015 challenger hellcat
۲۰۱۵ challenger hellcat
2015 challenger hellcat
۲۰۱۵ challenger hellcat
حالا نوبت به بررسی قیمت‌ها است. یک S65 AMG کوپه جدید برای شما هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ هزار و ۹۰۰ دلار خواهد داشت که حتماً قیمت بسیار بالایی است. این در حالی است که چلنجر SRT هل‌کت قیمتی در حدود ۶۰ هزار دلار دارد. اختلاف قیمتی بین این دو، آنچنان زیادی که با هیچ چیز نمی‌توان آن را پُر کرد.
می‌توان گفت که کابین مرسدس نسبت به کابین چلنجر در سطح بالاتری قرار گرفته و چند سال جلوتر است. در واقع کلاس S جدید، یک نقطه استاندارد جدید در بین خودروهای لوکس است.
البته اگر به دنبال کوپه لوکس سریع هستید، می‌توانید یک S500 کوپه و یا S63 AMG بخرید. ولی در همین حال، اصلاً به قدرت ۷۰۰ اسب‌بخار نزدیک نخواهید بود. کلاس S کوپه، اتومبیل بسیار سطح بالایی است و وقتی در کنار هر نوع چلنجر و حتی یک هل‌کت پارک شده باشد، این موضوع قابل‌تشخیص است. ولی در این مقایسه که حرف منحصراً از نسخه S65 AMG است، نمی‌توان آن را به راحتی برنده دوئل اعلام کرد؛ نه وقتی که قیمت آن نسبت به هل‌کت، ۴ برابر بیشتر باشد.

برنده: دوج چلنجر SRT هل‌کت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۸ دیدگاه‌ها

  1. McLaren Automotive

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    واقعا تبریک به ماشین های امریکایی که با این قیمت کم میتونن بزرگترین ها رو شکست بدن. منم دوج رو خیلی دوست دارم و کلی براش احترام قائلم اما در این تست نظرم بیشتر روی بنز بود. ولی بازم آفرین به ماشین های آمریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Mostafa&S

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      آمریکاییها به فکر بالا بردن قدرت ماشین هستند ولی ماشینای اروپایی از جمله آلمانی ها تکنولوژی خیلی بالایی دارن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. سجاد

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        اگه بحث سر تکنولوژی باشه که تسلا (یک امریکایی) حرف اول رو میزنه!
        بنظرم آمریکایی ها ماشین ترن . . .
        یعنی چی که تمام درجه ها و نشانگرهای ماشین دیجیتالی و روی صفحه مانیتور باشن؟؟؟؟
        مسخره ترین قسمتش هم اینه که اعداد و ارقام بصورت درجات آنالوگ نمایش داده میشن و نه عدد و رقم!
        از بنز بعید بود . . .

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          عزیز دلم به اون مسخره ترین قسمت دقت کن میبینی که هم به صورت عقربه ای هست و هم عددی
          تازه اون آنالوگ هم روی یک ال سی دی نمایش داده شده
          آمریکایی ماشین تره دیگه چه صیغه ایه؟
          احتمالا دو روز دیگه هم میگین کابین هلکت از اس65 لوکس تره و آپشناش بیشتره!!!

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          اگه قرار بود رقابت عادلانه تر باشه گزینه های بهتری هم مثل E63 AMG-S بزارن
          .
          .
          .
          موتور:
          قدرت = 577 اسب
          گشتاور = 800 نیوتون-متر
          .
          .
          .
          گیربکس:
          4 مد :
          Controlled efficiency
          Sport
          Sport plus
          Manual
          ——————–
          7 سرعته MCT
          .
          .
          .
          سیستم انتقال قدرت 4MATIC
          قابلیت تغییر گشتاور بین 33 تا 67 درصد برای هر محور
          .
          .
          .
          قیمت پایه 100/600 دلار

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. سجاد

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          دوباره نگاه کردم .
          مسخره ترین قسمتش همونه!
          بنز ذفته پشت فرمون مانیتور گذاشته ، بعد توی مانیتئر تصویر گرافیکی درجات آنالوگ رو گذاشته!!!
          اگه آنالوگ خوبه ، کلاً آنالوگ بذاره ، نه اینکه فقط اداش رو دربیاره . . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Reza.045

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          عزیز من
          خب حالا از LCD استفاده کرده که مسلما تکنولوژی بالاتریه
          حالا اگه عقربه واقعی میذاشت خود شما اول نف گیر میدادی
          در ضمن عقربه هنوز خیلی محبوبه تو دنیا و خیلی ها به اون عادت کردن
          مرسدس هم هر دوتا رو گذاشته هم عقربه هم به صورت عدد
          شما هر کدومو دوست داری نگاه کن
          این از اول
          دوما مسلما عقربه ها خطا دارن ولی این خطا نداره چون در اصل دیجیتالیه و فقط با یه رابط گرافیکی به آنالوگ تبدیل میشه و درصد دقتشو فقط محدودیت بینایی ما و کیفیت صفحه نمایش تعیین میکنه ولی بازم از عقربه دقیق تره
          و سوم هم اینکه خیلی از ماشینا از این مدل استفاده می کنند…نمونه هاش رو هم تو کامنت بعدی میذارم ولی خب تا فردا باید صبر کنی تا تایید بشه ;)
          امیدوارم حرفام قانع کننده باشه دوست عزیز…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. سجاد

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          به خودت زحمت نده . . .
          چون 20 سال دیگه هم گرونترین ماشینها ، نشانگرهای آنالوگ خواهند داشت . بخاطر اصالتش .
          همونطور که هنوز هم که هنوزه اکثر ماشینهای لوکس ، وسط داشبوردشون ساعت آنالوگ دارن!

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (244 ديدگاه)

      دیگه این مقایسه آخرش بود، این چه مقایسه ایه دیگه آخه :| :| :|

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Reza.045

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        کامنتا رو بخونین حتما:
        http://www.autospies.com/news/Mercedes-S65-AMG-Or-Dodge-Challenger-Hellcat-Which-Would-You-Rather-Have-In-The-Garage-83942/
        پس فقط ما نیستیم که از این بحثا میکنیم!!!
        :-D

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. محمد

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (135 ديدگاه)

          نه پس فکر کردی خود سایت پدال اینارو مقایسه می کنه؟!
          من تقریبا تمامی این مطالبو قبلش تو سایتای خارجی خوندم فقط اینجا ترجمه میشه همین.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          شما کلا اصل حرفو نگرفتی انگار
          عزیز دلم مگه من گفتم از خودش درمیاره
          گفتم به بحثای تو کامنتا دقت کنین
          و اینکه همه جای دنیا این جور بحثا هست
          که ظاهرا شما فقط برای جواب دادن به من عجله داشتی
          پدال که کلکسیون ماشین نداره بخواد این تستا رو انجام بده ;)
          شما هم تنها نیستین تو گشتن و خوندن منبع مطالب
          خیلی های دیگه هم هستن از جمله بنده حقیر…

          موافقم 0
          مخالفم 1
    3. ارمااااام

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      صددرصد برنده هلکته

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. REZA.B.B

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        از چه نظر؟! چون قوی تره
        هیچ وقت به این مقایسه ها توجه نکن خودت قضاوت کن
        حالا جواب بده چرا؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. شروین

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          برای اینکه با قیمت کمتر، موتوری که فقط یه سوپر شارژر دارهو هنوزم قابلیت تیونینگ داره نه ۲ تا توربو شارژر. و حتی ۴ سیلندر کمتر داره نتایجش بهتره. از نظر لوکس بودن مرسدس برنده است اما از نظر لذت رانندگی و پیست داج.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    4. PlayStation

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      فکر نکنم دوج مونث باشه که بهش میگین ساحره.

      شیطان سیاه اسم خوبیه

      برا بنز هم آرش کمانگیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        ساحره از نظر من ترجمه غلطیه. Hellcat معنی گربه جهنمی رو هم میده. آرمی که برای hellcat درنظر گرفته شده هم گربه است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. kasra

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      درود
      ببخشید اینجا نظر میذارم
      ولی یه پیشنهاد به سردبیر دارم
      جناب سردبیر خواهشمندم اگر میشه به جای اینکه برنده را اعلام کنید،نظر سنجی بگذارید و ببینید کدوم ماشین بیشتر رای میاره
      خواهشمندم از این مطلب به بعد اینکارو حتما بکنید چون انتقادات بعضی دوستانو کم میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. REZA.B.B

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        منم یه پیشنهاد دارم
        پدال یه نرم افزار بسازه برای اندروی
        مثل اپارات .دیجیاتو یا خیلی های دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Reza.045

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        کسری زدی به هدف
        منم موافقم
        این خیلی بهتره
        البته من میگم هر دوشون باشه
        اول برنده انتخاب کنه
        بعد بگه حالا نظر شما چیه؟
        اینطوری خیلی بهتره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. شروین

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        سردبیر داره متن های ترجمه شده رو میذاره. کسی هم برای انتقاد محدود نیست. اگه قرار باشه ما رای بدیم که اکثر بچه های سایت عشق آلمانن و نیازی به رای گیری نیست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. REZA.B.B

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      میدونین چرا ارزون هستن
      چون به غیر از اسب بخار زیاد چیزی ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. شروین

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        کیفیت ساختی دارن که آخ نمیگن. کجای کاری؟؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مرتضی

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          تو راست میگی!! اینایی که ما دیدیم با پلاستیک خشک و .. اینا کره ای بودند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. REZA.B.B

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          ماشین های ژاپنی کیفیت دارن ارزون هم هستن
          مثلا هوندا سیویک
          مگه کیفیت چه قدر روی قیمت اثر داره که اینو میگی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شروین

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          توی یکی از پست های قبلی گفته بودم. دلیلی اصلی قیمت پایین فقط کیفیت ساخت نیست بلکه دلیلی اصلیش تکنولوژی بالاست که ماشین با این کیفیت رو با استفاده از کمترین نیروی انسانی و بیشتر ماشین آلات تولید میکنن که قیمت تمام شده‌اش کمتره.
          این پلاستیک هم که یکی از دوستان میگه اگه منظورش بدنه فایبرگلاس کوروته یه سرچ کنه شاسی کوروت رو ببینه. اگرم به چلنجر میگی پلاستیک که من اصلا بحثی ندارم […]

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مهرداد

        ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (7 ديدگاه)

        داداش از این فازا بیا بیرون همین که بهترین جنگنده و پنهان کار (هلیکوپتر رهیاب ویژه زیر دریایی ) وهلیکوپتر و تانک و زیر دریایی وناو شکن و ناو هواپیما بر و …..رو آمریکا میسازه پس بدون ماشین ساختن واسه اینا کاری نداره چون بهتر از هر کی میسازن ولی چون قضیه اقتصادیه باید با قیمت پایین بهترین رو بسازن که صاحب بازار دنیا باشن درمورد آلمانی ها هم که یه زمانی بهترین گوشی دنیا با تکنولوژی زیمنس آلمان ساخته ودر شرکت نوکیا فنلاند و تو مجارستان ساخته می شد دیدی آمریکا چجوری با اپل نوکیا زیمنس رو رده آخر گذاشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    7. ALIUnited

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      اگه دوئل هلکت با شلبی رو هم بزارین واقعا عالی میشه یعنی دو ماسل کار آمریکایی با هم که هر دو طرف دار های زیادی دارن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. behdad

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    افرین هل کت منم بیشتر اونو دوست داشتم
    هل کت=لایک
    بنز =دیس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. E 36

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    هردوشون یه جور عالین ولی اگر کسی پول داشته باشه و بنز رو انتخاب نکنه اشتباه بزرگ کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ahmad..F12

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    جالبه

    دوج در یه سری چیزا برتری داره

    مرسدس در چیزایی دیگه

    و معمولاً نتیجۀ این جور مقایسه ها به نظر من درست نیست

    یعنی خودروهایی که در کلاس هم یا به عبارتی در یک نوع تیپ نباشند، برنده اعلام کردن یکی از اونا، همچین معقول نیست

    چون مثلاً اگه بخوایم از نظر قُلدری یا عضلانی بودن خودرو و مردانه بودن نگاه کنیم مسلماً دوج برنده است

    اگر بخوایم از نظر امکانات، تکنولوژی ها، و لاکچری بودن نگاه کنیم بی شک مرسدس برنده است

    پس حرف کلی اینکه باید معیار خاصی رو در نظر گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      فقط خواستم تشکر کنم بابت ترجمه ی این رقابت ها
      جذاب هستش واقعا
      در مورد اینکه این رقابت ها منصفانه هست یا نه نظر نمیدم
      به شدت منتظره رقابت cts v هستم چون رقابتش میتونه بسیار خاص باشه و نزدیک
      البته احتمالا رقباش
      Bmw m5 یا E63 Amg هستش
      سپاسگزارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        رقابت های جدیدی تو راهه زوندا جان….

        به زودی… :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          راست میگه بنده در جریانم
          طوفان در راهه :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Zonda R

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          احمد عزیز
          من که به وجد اومدم
          رقابت زیباست
          به شدت منتظرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          زوندا جان ارادت داریم ;)

          موافقم 0
          مخالفم 1
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    خیلی مقایسه لوسی بود.هلکت یک ببر وحشیه.فقط برای کندن اسفالت و ترشح شدید ادرنالین طراحی شده.برای این هست که بخوای گاز بدی و ببینی ماشین کنترل نمیشه.فقط برای هیجان طراحی شده و قیمت کمی که داره مشخصه برای چکاری ساخته شده.
    اس 65 برای بچه مایه دارای باکلاسی هست که دنبال کلاس گذاشتن و کورس انداختن طراحی شده.اگر یدونه اس کوپه داشته باشی دخترا رو خیلی راحت جذب میکنی.این ماشین از ظاهرش پیداس برای فخر فروختن به امثالی مثل من و شما طراحی شده و این کار رو بی نقص انجام میده.هنر فوق العاده توی طراحی و تکنولوژی بی نهایت از این ماشین اسطوره ساخته.
    دو ماشین فوق العاده.بنز واسه اینکه به بقیه نشون بدی کی هستی و داج برای اینکه به خودت نشون بدی کی هستی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (203 ديدگاه)

      احسان دَمِت داداش … حرف دل مارو زدی // من خودم عاشق هلکت ـم ( البته مدل Charger) و اصلا به اینکه مردم اونو بشناسن یا نه ، یا مثلا دخترا بهش جذب بشن یا نشن ، کاری ندارم ؛ چون هلکت هدف و مقصود دیگه ای داره که مسلماً با هدف بنز و ب ام و متفاوته ؛ مثلا به کابین و داشبورد هر دو اگه نگاه کنید ، با وجود زیبا و جذاب بودن داشبورد هلکت ، اما بنز خیلی بهتر و لوکس تر عمل کرده و از همین جا میشه تفاوت فاز رو در هدف از طراحی و ساخت متوجه شد//
      درود بر ماسل کار های آمریکایی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. سعید

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    چلنجر فوق العادس از همه نظر،قیمت،قدرت،سرعت،شتاب،ابهت،زیبایی و…
    ولی اونی که در مقابلش هست یه اس کلاس کوپه هست،اونم از نوع S65،یکی از بهترین و زیباترین و پیشرفته ترین کوپه های لوکس جهان(اگه نگیم بهترین)
    برا کسی که پولشو داره قطعا S65 انتخاب بهتریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سعید

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    لااقل عکسای S65 رو میذاشتین،بیشتر این عکسا برای S63 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. tadano

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      بقول شاهین از لحاظ فنی مقایسه میشه ولی از لحاظ قیمت قضاوت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. bardia

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    من واقعا تعجب میکنم ازین مقایسه ها

    اصلا منبع این مقایسه چیه کاش حداقل زیرش بنویسن

    اخه کدوم ادم عاقلی s65 رو با چلنجر مقایسه میکنه

    حتی بچه ی دوساله هم توی s65 بشینه تفاوت فاحش امکانات و زیبایی داخلی رو میتونه درک کنه
    هر ماشینی رو با هرچی مقایسه میکنین

    لابد فردام بیاین یه کوروت تیونینگ 1500 اسبی رو با یه فراری مقایسه کنین بگین قیمتاشون یکیه
    برادر نویسنده برادر مترجم این کار اشتباهه نکن دوست عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. godfather

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    بنز برای کسایی که کت شلوار مارک میپوشند از سرعت مجاز اتوبان بیشتر نمیرند
    ولی دوج چلنجر اصلا داستانش جداس وقتی استارت زدی اول سیاه کردن اسفالت بعدم کل کل تو اتوبان اون اختلاف قیمت بیشتر باید به عنوان جریمه بدی پلیس که در این صورت فیمتش با بنز یکی میشه
    چلنجر خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza.045

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      اینایی که در وصف بنز گفتی مال یه ماشین دیگست گلم ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. godfather

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        عزیزیم یه خورده واقع گرانه باش کی 230 پول یه ماشین لوکس با اون همه سیستم پری صیف میده که حتی اگه بخای باهاش دریفت کنی باید از کامپیوترش اجازه بگیری(خاموش کردن کلی سیستم)میگم
        در ضمن این ماشین از s به عاریت گرفته شده
        این ماشین فقط برای پرستیژ طرف هست
        البته اگر تجربه رانندگی با یکی از کلاس بنز و داشته باشی این حرف و راحت تر درک میکنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          منظورم این بود که این قضیه پرستیژ و ژست و کت وشلوار و اینارو معمولا واسه استون مارتین و بقیه انگلیسی ها به کار میبرن
          خیلی جدی میگیرینا :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          در ضمن هیچوقت کسی که اس کوپه میخره نمیره باهاش دریفت بکشه
          فقط میخواد لذت ببره از رانندگیش
          البته تعریف لذت برای چنین شخصی در یه اس کلاس فرق داره
          بعدشم که میگی از s به عاریت گرفته شده…خب پس میخوای چی باشه؟
          این ماشین ادامه دهنده راه مرسدس CL هست
          پس برخلاف تصور خیلی ها همچین هم کلاس جدیدی نیست
          و یه چیز دیگه
          مطمئن باش کسی که اس کلاس داره حداقل دوتا ماشین دیگه تو پارکینگ خونش داره مخصوص لاستیک دود کردن و این کارا…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. godfather

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (196 ديدگاه)

          اقا رضا گل دقیقن وقتی میگم از s عاریت گرفته یعنی بنز با این ماشین میخواد ثابت کنه که اگه بخواد میتونه یه اسپرت لوکس بسازه و وقتی ماشین به v12 مجهز میشه یعنی داره اعلان جنگ میکنه و اینکه میگی ادامه دهنده cl مخالفم بنز در حال حاضر در حال معرفی نسل جدید خودرو هاشه شما به میباخ نگاه کن من که حاضر نیستم قرق ماشین چند صد هزار دلاریم با s طول 27cm باشه(در نماش)
          در کل به نطرم مقایسه این ماشین با بنتلی gt معقول تره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Reza.045

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          بله درسته
          S65 رو میشه یه ماشین اسپرت حساب کرد که فقط دست و بال خاصیت های اسپرت بودنش بسته شده
          اونم توسط خاصیت های لوکس بودن
          (( بنز همه چی رو فدای راحتی میکنه ))
          در مورد میباخ هم خب این نظر شماست و هرکسی نظر خودشو داره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. REZA.B.B

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      عزیزم بنز ماشینی به نام e63 داره
      برو دربارش کمی جستجو کن بعد میفهمی چی میگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. godfather

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        دوستم تا حالا شنیدی میگن فلان ماشین روح اسپرت توش داره منظور از این جمله اینه که صفر تا صد رانندگی دست رانندست
        بنز ماشینیه با کلاس جهانی این قبول ولی تو e63.c63.s63y5 و همه اسپرت-لوکس های بنزراننده کل ماشین هدایت نمیکنه مثلا اگه رادارا احتمال تصادف بدند ماشین ترمز میکنه حفظ فاصله میکنه ولی تو دوج-کامارو-لامبو-و… قظیه برعکس یعنی اشتباه کنی پر پر میشی
        به همین علت کسی که به خواد شبا تو اتوبان کل کل کنند بنز انتخاب نمیکنند
        چرا به نظرت تو فیلمی مثل فست اند فیورس بنز نیست ولی چلنجر و gtr هستند
        جقد نوشتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. REZA.B.B

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          این حرفتو قبول دارم خود من دوست دارم کنترل ماشین کاملا در دست خودم باشه
          این رادار هم که میگی دقت خیلی بالایی داره و بیخود وارد عمل نمیشه
          با بنز هم میشه خیلی دیوونه بازی کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. godfather

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (196 ديدگاه)

          درسته با بنزم میشه دیوونه بازی در اورد ولی خاموش کردن یه سری سیستم بنز در حال حاضر غیر ممکنه و برای اینکار شما باید نسخه سفارشی بخری و با اینکه یه سری سیستم ها رو حذف میکنی بازم گرانتره از بقیه گزینه ها
          با همین c2013-14 شما نمیتونی دستی بکشی در کل بنز برای ارامش بیشتر در رانندگی طراحی شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. علی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    بنز همه چیز تمومه فقط از کیلومتر شمار و دور موتورش خیلی بدم میاد زشته فقط همین اشکال را داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. عینک

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    من که بعید میدونم این متن های مقایسه ای ترجمه باشه.
    برای بچه های 2ساله که مطلب چاپ نمیکنید.شاید برای یه عده تازه وارد دنیای خودرو شده جالب باشه ولی بچه های پدال که عاشق خودرو هستند قاعدتا نمیتونن هدف ازین جور مقالات رو درک کنند.

    حداقل انتظار میرفت برنده بازنده مشخص نشه بلکه فقط تفاوت سیاست های تولیدی 2 کارخانه در یک قدرت نزدیک بهم بیان بشه.

    دیگه دوستانی که به طور جدی پیگیر مسائل خودرویی هستند میدونن که هر شرکتی برای تولید خودرو برای بیان لوکس بودن برای طراحی موتور سیاست و مدل خاص خودشو داره.قاعدتا برنده و بازنده وقتی مشخص میشه که 2تا خودرو با سیاست های نزدیک بهم تولید باشند رو مقایسه کنید.
    حداقل چندتا فاکتور مشابه داشته باشند از قبیل قیمت کلاس خودرویی وزن قدرت موتور.اونوقت میشه برنده و بازنده تعیین کرد.

    اگر میخواهید به جای ترجمه خودتان مطلب بنویسید پیشنهاد میکنم از مقایسه عملی بین سمند و 405 شروع کنید تا دستتون راه بیوفته.قطعا دوستان پدالی هم کمک خواهند کرد و روز به روز سطح خودروهایی که به طور عملی مقایسه میکنید رو بالا ببرند حتی در شهر های مختلف .حتی توسط خود بچه های پدال.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      به شکل عجیبی موافقم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. kasra

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      درود
      من راه حل رو در بالا گفتم.به نظر من این بهترین راه حل.
      در ضمن این مطلب ها ترجمه هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. یحیی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من دوج رو انتخاب میکنم .بنز ماله ادمای پولداره امامترسن گاز بدن .ولی دوج ماله کسایی که پول ندارن اما عاشق سرعتن وچیزه زیادی از بنز کم نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      دوست عزیز،توی شهر شما افراد بی پول ماشین 60 هزار دلاری شوار میشن؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        دمت گرم اگه کسی 60 هزار تا داشته باشه نمیشه بهش گفت بی پول مطمئنا مایه داره که فقط 60 هزار تا میده واسه ماشین که به قول دوستان بشه باهاش آسفالت خیابونارو بکنه! بزنه پدره تایرهارو دراره و مطمئنا خرج بالایی هم داره اتفاقا فکر کنم باید پول دارتر هم باشن دوج ماله بچه پولدارهای سوسوله که باید حالشونو جا بیاری بنز واسه پولدارهای اصیله که میفهمن اتومبیل چیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. علی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    هر دو عالی هستن خدایی سخته انتخاب کردن یکی از این دوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. یحیی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من دوج رو انتخاب میکنم .بنز ماله بچه پولداری که میترسن گاز بدن ولی دوج ماله بی پولاس اما عاشق سرعتن البته چیزی از بنز کم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. کافر مقدس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    عزیزان و دوستان عزیز واقعا یه حرفی دارم یعنی یه درد دل یعنی یه درد مشترک

    واقعا اکثریتمون Fan برند و فلان کشور هستیم از زمانی که یادمه در نت ما ایرانی ها داریم ب نوعی مجادله میکنیم باهم آخرش هم هیچ!

    ای کاش میشد تو این پدال مطالبی زده بشه فقط مختص ب معظلات خودرویی کشور خودمون! از تعرفه های گمرکی گرفته تا قیمت هایی 11برابر ارزش واقعی یک خودرو

    خودم شخصا دوست دارم همچین سایتی بزنم فقط ب مطلاب خودرویی کشور برسم اما افسوس ک هم میترسم هم سرمایه شو ندارم

    از ادمین و یا ادمینهای پدال خواهش دارم کمی در مورد مشکلات اسفناک خودرویی کشور مطالب بیشتری بزنن

    بیاید یک بار ب خودمون جرات بدیم . . . . .فقط 1بار!!!!

    پ ن : حداقل یک زن خارجی با لاک سبز هم نشدیم پشت داج بشینیم :(

    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-challenger-hellcat-08.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    لطفا بگین این تست و مقایسه رو سایت و مجله معتبر انجام داده یا زاییده تخیلات قوی خودتونه؟؟ چندتا مقایسه الکی خودتون انجام دادین برنده رو هم خودتون مشخص کردین این که نمیشه! خودتون مقایسه s63 با بنتلی رو گذاشتین تو سایت که نشون میداد s63 coupe رو با کانتیننتال مقایسه میکنن بعد اومدین s65 AMG رو با دوج مقایسه میکنین؟؟؟؟!!!!! سردبیر محترم لطفا منبع رسمی این مقایسه رو بگین ما هم بدونیم……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. صادق

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود

    بچه ها چرا اینقد خرده میگیرید، برادرای من خود نویسنده (یا مترجم) میدونه اینا توی یه کلاس نیستن، اصلا اول متن که گفته، این پست فقط و فقط داره پیشرفت کردن یا نکردن ماشینای آمریکایی رو نشون میده (توی پستای قبلی دیدم بعضا نوشته بودن که باید فلان خودروی آمریکایی رو با فلان خودروی آمریکایی دیگه مقایسه کرد!) خوب اگه خودشونو با خودشون مقایسه کنن که پشرفتوشن معلوم نیست، بگذریم

    راستش همون جور که همتون میدونید و اکثرا هم اشاره کردید این 2 تا قانونا ربطی به هم ندارن، پس نمیگم کدوم از کدوم بهتره

    بنز اس کوپه یه مهندسی بی نظیر پشتش خوابیده، در کنار یه قدرت وحشتناک، یه زیبایی و کیفیت وحشتناک تر به شما میده و از همه وحشتناک تر قیمتشه (نسبت به دوج)

    اون طرف قضیه دوج ـه که یه ماشین آمریکایی با یه نمه مهندسی اروپایی قرار گرفته، قدرت خوب، کیفیت و زیبایی و خوب و از همه خوب تر قیمتشه

    خب حالا ممکنه یکی بیاد بگه این ماشین جلوی بنز حرفی برای گفتن نداره و فلان و این حرفا

    از کجا معلوم اگه دوج میخواست یه ماشین توی کلاس اس کوپه بزنه با قیمت تقریبا 250 هزار، نمیتونست بنز رو به چالش بکشه(نمیگم بهتر میشد یا بدتر)؟؟!؟!، کاری که میشه گفت کادیلاک تونست انجام بده

    اگر هم توی پیست بخوایم مقایسه کنیم دوج همچین هم ضعیف نیست

    در کل این ماشینا برای هرکسی متفاوته، حالا بسته به سلیقه، توانایی مالی، هدف خریدن و…

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      این که اخرش نوشته برنده فلانی لج ادمو در میاره اخه D:

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.045

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        با این حساب پس رولز رویس نسبت به پراید خیلی پیشرفته تره
        ولی چون رولز رویس گرون تره پس پراید بهتره!!!
        آخه این چه استدلالیه؟
        خب معلومه که قیمتش بیشتره!
        چند تا از امکانات مرسدس رو دوج داره؟
        به خدا تا حالا همش رو قبول میکنم ولی این دیگه خیلی زوره!!!
        :| :| :| :|
        :| :| :| :|
        :| :| :| :|
        :| :| :| :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          ببین رضا جان حرف شما برای من به عنوان یک دوست و یک طرفدار منطقی مرسدس ارزش داره ولی داداش همون طور که خودت میدونی این مقالات ترجمه هست و نه فکر و خیالات مترجم یا نویسنده.اگرم هلکت برنده شده به خاطر تجهیزاتش نیست،به خاطر امکاناتش نیست و به خاطر کیفیتش نیست.قدرتش بالاتره و شتابش بهتره و احتمالاً تو پیست هم برتره و صد البته قیمتش نسبت به مزایاش فوق العاده است.
          هرچند من هم نظر احمد جان رو دارم و به زعم من این مقایسه ها بر اساس یک معیار مشخص انجام میشه.داداش جسارت نباشه ها ولی شما وقتی میگی مثل رولز رویس و پراید
          بنده به عنوان طرفدار آمریکایی ها ناراحت میشم.پراید به غیر از قیمتش هیچ مزیت دیگه ای نسبت به رولز رویس نداره شما هم از این منظر به قضیه نگاه کردی ولی مثال خیلی دور از ذهنیه.شما هم خودت میگی امکانات و کسی هم که منکر تجهیزات بیشتر بنز باشه چیزی از خودرو سرش نمیشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود باربد جان
          ما مخلص شما هم هستیم
          راستش قبول کن دیدن این پست خیلی شوکه کننده بود برام
          تقریبا احتمال هر چیزی رو میدادم جز این مورد…
          خب اینکه طبق معیار هایی که شما گفتی بله قطعا دوج برنده ست و یقینا تو این مقایسه همین مسائل در نظر گرفته شده
          اما مقایسه دو خودرو میتونه از جنبه های مختلف باشه
          مثلا خودروی لوکس تر
          خودرو با عملکرد بهتر در پیست
          خودروی سوپراسپرت خیابانی برتر
          آفرودر برتر
          حالا اینکه کدوم از این ها و به چه میزان در این مقایسه بررسی شده مشخص نیست
          مسلما مرسدس برای قیمت 4 برابر دلیل داره…
          اما اگه دقت کنی توی متن واقعا با سردی و بی روحی به این امکانات پرداخته شده انگار که کمترین ارزشی ندارن
          اگه مقایسه همونطور که خودت گفتی با تمرکز بر روی شتاب و قدرت و عملکرد در پیست و قیمت خودرو با توجه به موارد بالا باشه…
          بله! قبول دارم که هلکت برنده بی چون و چراست!
          اما اگه کلن بخواد بگه کدوم ماشین بهتره و همه موارد بالا در نظر گرفته شده باشه…نمیخوام بگم نرسدس بهتره ولی قبول کنین تعیین برنده از دو کلاس خودروی جدا دیگه به همین سادگی ها نیست…
          اون بحث پراید و رولز رویس هم فقط برای این بود که بگم قیمت پایین تر صرفا نشان بهتر بودن نیست
          وگرنه قصد و منظوری در کار نبوده ;)
          گرد پای فیات کرایسلر کجا…سایپا کجا…!!!
          بازم میگم ای کاش به جای S65 مدل E63 رو انتخاب میکردن
          درسته که توانش کمتر بود ولی یقینه قابلیتاشون به هم میخورد
          اون موقع مبارزه دیدنی تر میشد :-D
          مخلص شما هم هستیم…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      صادق جان ارادت

      والا منم همینو میگم کیه که گوش کنه

      در اینجور مقایسه ها که به هم نمیخورن ماشینا

      معمولاً قدرت ها رو در نظر میگیرن

      در کل باید معیار خاصی رو برای امثال این مقایسه ها در نظر داشت

      در غیر اینصورت اصلاً نمیشه برنده رو به صورت قطعی اعلام کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرتضی

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (849 ديدگاه)

        بجز قدرت و صدای زیاد و قلدری و البته بخاطر پرستیژ نداشتن و نداشتن اپشن و کیفیت و …… قیمت کمتر چی داره این ماشینای امریکایی سی ساله بعضیا ندیدن ماشین امریکایی براشون شده یه چیز عجیب! و چون تو این سی سال بیشترین ضربه رو از همین یانکی ها خوردیم اینا خوششون اومده حتما! انسان بدون داشتن بعضی چیزا مثل تعصب حداقلی به کشور و ملت و .. فرقش با بقیه چیه؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          اتفاقاً من برعکس فکر میکنم مرتضی جان.بلا نسبت شما این قدر آلمانی و ژاپنی تو ایران اومد(نسبت به آمریکایی ها)مردم دیگه چشمشون فقط بنز و ب ام و میبینه اما نمیدونن کادیلاک آمریکا چه میکنه و کوروت و کامارو یه تنه حال خیلی خودرو ها رو میگرین.
          کاری ندارم به سیاست و باقی قضایا ولی هر کاری هم که کردن در حق مردمشون برادری کردن.شما خواستی بگی دوج هم یه خرده حسن و خوبی داره ولی کی گفته قلدری و صدای موتور مزیته؟چلنجر پرستیژ نداره از نظر شما نداره فقط کافیه عکسای 40 سال پیشه چلنجر رو ببینی اون وقت خودت به اصالتش که اعتراف میکنی هیچ به ابهتش نیز پی میبری.
          من نمیگم بنز اینا رو نداره ولی خیلی راحت دارین کامارو و چلنجر و موستانگ رو زیر سوال میبرین.من تو چند تا پست قبلی هم ذکر کردم در رابطه با خودرو منطقی صحبت کنید.اینا چیزای ثابت شدس برادر من زاییده ی تخیلات نویسنده نیست.
          علمی بحث کنید آمریکا فقط به فکر قدرته تفکری است بس غلط که عادت کردید همه جا این رو میگید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza.045

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          باربد جان از بس سابقه شون خرابه خب این آمریکایی ها
          :-D :-D :-D :-D :-D :-D
          شوخی کردم بابا جدی نگیری یه وقت… ;)
          .
          .
          .
          .
          ولی جدا از این حرفا یه چیزی میخوام بگم نمیدونم چند نفر باهام موافقن
          حالا کاری به این دوتا ندارم کلی میخوام یه چیزو بگم:
          لطفا به این عرایض بنده توجه کنید
          چیزاییه که خیلی وقته میخواستم بگم ولی فرصتش پیش نیومده بود!
          فرضا ماشین X از برند مورد علاقه من و ماشین Y رو از یه برند دیگه با هم مقایسه می کنند
          احتمالا دیگه همه اینو قبول دارن که تو دنیای امروز اختلاف در بین خودروسازان سطح اول دنیا خیلی کم شده
          مثلا اگه سری 5 و E Class رو با هم مقایسه کنن…هر کدومو که که برنده اعلام کنن آخرش اینو میگن:
          …با اختلاف ناچیز…
          به خاطر همینه که بعضی جا ها بنز برنده میشه و بعضی جاها ب ام و…چون اختلاف خیلی کمه
          حالا برگردیم سر بحث اصلیمون!
          فرض ماشین X از برند مورد علاقه من توی مقایسه شکست میخوره…اما آیا این اختلاف به حدی هست که من برند مورد علاقمو ول کنم؟
          اصلا اینطور بگم:
          اگه یه نفر از قورمه سبزی بدش بیاد هزار تا دلیل هم براش بیاریم باز میگه من از قورمه سبزی بدم میاد
          کسی هم که از فست فود خوشش بیاد هزار تا دلیل از بد بودن فست فود بیاری بازم طرف میره فست فود میخوره
          حالا اینجا هم اینطوره فقط با این تفاوت که اختلاف بین دو برند بسیار کمه
          حالا من یک سوال دارم؟
          آیا ما روبات هستیم؟
          آیا باید همیشه یک ماشین که با اختلاف کمی برنده ست رو انتخاب کنیم؟
          به نظر شما کدام ارزش دارد؟
          یک ماشین کمی بهتر سوار شوید اما همیشه حس بدی به آن داشته باشید؟
          یا یک ماشین کمی پایینتر سوار شویم ولی در عوض عاشق ماشین خود باشیم؟
          .
          .
          .
          ما انسانیم نه ربات!
          لزوم نیست همیشه سر وقت غذا بخوریم
          لزومی نیست همیشه سر موقع بریم سر قرار
          لظومی نیست متن های بدون غلط املایی تایپ کنیم(الان من نوشتم و هیچی نشد)
          پس لزومی هم نداره بخاطر مقدار بسیار ناچیزی امکانات بهتر پا روی دل خود بزاریم
          چون ما انسانیم… و اجازه ی اشتباه کردن داریم!!!
          و این اشتباه هم خوشبختانه ضرری نه به ما و نه به کس دیگه نمیرساند
          .
          .
          در یک دوئل ماشین Y برنده میشود (البته با شرایطی که گفتم)
          اما یه نفر میگه ماشین Y بهتره ولی من با این حال هنوز عاشق X هستم
          این میشه عشق…علاقه…که متاسفانه با کم لطفی عده ای، تعصب خونده میشه…
          چیزی که ما رو از یه ماشین مکانیکی جدا میکنه
          خلاصه سرتونو درد نیارم
          به ندای قلبتون بیشتر اعتماد کنید
          در همه زمینه ها
          امروزه کالاهای مادی (درجه 1) از نظر فنی تفاوت زیادی با هم ندارند
          چه گوشی
          چه لپ تاب
          چه ماشین
          و …
          .
          .
          .
          .
          ببخشید من باز رفتم رو منبر
          ارادتمند همه هم هستیم! ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        قربون رضا جان که منطقی برخورد میکنه و حرفش برای بنده قابل احترامه.
        :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. احسان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    به نظر من s65 amg و پراید و با هم مقایسه کنین بعد آخر مقاله بنویسین برنده پراید! چون با پول s65 میری 80تا پراید میخری میندازی جاده خط تهران-قم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (221 ديدگاه)

      شدیــــــــــــدا باهات موافقم :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza.045

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      والا !!! :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. REZA.B.B

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    بنز میتونست قدرت بیشتری رو از این موتور بگیره
    دقیقا مثل s600
    ولی باز هم s65 از چلنجر چیزی کم نداره
    S65 با قدرت کم تر گشتاور بیشتری روی داشت
    از نظر شتاب هم چیزی کم نداشت
    قیمت اس65 باید چهار برابر چلنجر چون از نظر تکنولوژی در سطح بسیار بالاتری نسبت به چلنجر داره
    موندم چرا بنز تمرکز زیادی روی موتور نداره
    M4 با موتور 420 اسبی 3لیتری 6 سیلندر خطی با گشتاور 550 نیوتون متر
    صفر تا صدش مثل s65
    مشکل چیه؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
    اگه 700 اسب میدادی بی ام و چه میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروين

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (515 ديدگاه)

      تکنولوژیش بالاتره؟؟!! ازون حرفا زدیا!!! نکنه موتورش طلاکوبه و ما خبر نداریم؟؟
      تو این مقاله نوشته وزنشون مثل همدیگست اما بنز سنگین تره علتشم موتورشه که سنگینه. اون گشتاور زیادشم صرف غلبه بر وزنش میشه. برا همینه شتابش هم ضعیفتره. همه چیز اعداد و ارقام اعلامی کارخونه نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. REZA.B.B

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        من که گفتم انتظار بیشتری از بنز داشتم
        اگر اعدادو ارقام مهم نیست لطفا درمورد اسب بخار های نجومی امریکایی ها صحبت نکنین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          امریکایی هایی که اسب بخار نجومی دارن، شتاب نجومی هم دارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. محسن

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (85 ديدگاه)

      اره منم این واسم سواله…
      ولی نمیدونم چرا بنز از موتور دو لیتری سری بلک ۴۰۰ اسب میکشه بعد میاد از موتور ۵لیتری هشت سیلندر ۴۵۰ اسب!!!!!!
      اخه چرا؟؟؟
      چرا نمیاد یه سوپر اسپرت بسازه که شتابش زیر ۳ ثانیه باشه؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        حرفت رو باید طلا گرفت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. ارمان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    نمیدونم منابع این ترجمه ها کجاست اما خیییلی غیر اصولیه این مقایسه ها. یعنی فقط هر دوشون دو درب هستن هیچ شباهت واسه مقایسه ندارن
    مثلا من میخوام یه ماشین 230 هزار دلاری بگیرم بد میام میبینم ا دوج تو مقایسه برد پس دوج بخرم.
    کیفیت ساخت , اجرا و تفکر در دیتیل و جزعیات , تفاوتهای ماشین لوکس و ماسل کار اصلا نمیدونم چه ربطی به هم دارن
    اگه ملاک قدرت باشه پس میشه nissan gtr و کامیون ولوو رو هم مقایسه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    بازم دم آمریکا گرم با این ماشینای بینظیرش اما خب با این که این مقایسه هم معتبره و از سایت های خارجی گرفته شده اما مهمترین ملاک عملکرد موتور و قیمت بوده.مثلاً در طراحی و کیفیت کابین این مرسدس خیلی سرتره در حالی که تو بحث قدرت و شتاب چلنجر بهتر بوده و به همین دلیل هم برنده شده اما به نظر من در کل بنز برنده است و این تنها نظر بنده است و من درحدی نیستم که بخوام بگم مقایسه درست نیست علیرغم این موضوع که من چلنجر رو خیلی بیشتر دوست دارم.ولی یه چیزی که خیلی منو خرسند میکنه اینه که ماسل کار ها و در کل آمریکایی ها با وجود قیمت کمشون به راحتی به رقابت با آلمانی های چند صد هزار دلاری میپردازن.
    اما اگر تو مقایسه ی M6 و ZL1 کامارو برنده شد دلیل پیروزیش کم نبود و اگر تمام ملاک ها رو هم در نظر بگیریم باز هم ZL1 برنده است.با این حال پدال جان منبع مطالب رو هم بذار که دیگه جای سوالی برای دوستان نباشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سامان از تبریز

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    چرا هلکت رو با یه کوپه لوکس مقایسه کردند
    خب اگه بحث 700 اسب بخاره بیان با یه اونتادور مقایسه کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیکان جوانان

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      بدون شک پورشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza.045

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      پورشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان از تبریز

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        نظر منم پورش هستش ولی حیف که پارسال تو تبریز اون پورشه رو چپ کردند
        عکسهاشم تو نت هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. پیکان جوانان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    یه سوال دارم اگه کسی میدونه لطفا پاسخ بده.پروژه نیو پیکان چیشده آیا تولید میشه تواناییهاش چیه چه امکاناتی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA.B.B

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      درود
      یک دوستدار واقعی پیکان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      عشق ماشین به داداشمون میگناااااا

      ایول خیلی حال میکنم باهات جوانان جان ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پیکان جوانان

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        احمد جان یه عکسایی ازش تو اینترنت هست.خداوکیلی اگه پیکان تولید بشه همین الان ماشین صفرمو میفروشم میخرمش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  24. h112

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    چشم بسته …مرسدس انتخاب منه….همون v12 ضربان قلب رو بالا میبره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سیاوش

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (163 ديدگاه)

    این مقایسه خیلی خنده داره فکر کنم اولین باره دارن سلطان رو بازنده میکنن
    ولی کابین چلنجر واقعا عالیه همینطور قیمتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. sina

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقا اصا امریکایی ها ماشیناشون توپ شما اینارو بزارید تو حالت نظر سنجی اون وقت ببینیم دوم محبوب تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. آرش آمریکایی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (620 ديدگاه)

    این بدیهیه که ماشینای آلمانی کابین زیباتر با المانهای دقیقتر و کاربردیتر برای خانواده دارن ولی ماسل کارها برای عاشقای رانندگی ساخته شده چون وقتی بشینی پشت فرمون برات فرقی نمیکنه صندلیت پارچه ایه یا چرم گوزن یا دیزاین داخل میاشین چجوریه فقط و فقط رانندگی برات مهمه نه چیز دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. آرش آمریکایی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (620 ديدگاه)

    درسته که داخل کابین ماشینای آلمانی با کیفیت تره ولی وقتی میشینی پشت فرمون فقط رانندگی برات مهمه نه چیز دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. شایان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    من نمیدونم چطوری دوج برنده شد خدایش خدایش دوج بهتره؟ اگه بهتره من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم/چون قیمتش کمتره پس بهتره اصلا استدلال جالبی نیست حداقل اگه برابر بودن میشد اینجوری گفت ولی بنز کجا دوج کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      همون جا که جنابعالی فکرشو نمیکنید.شروین جان ولشون کن تفکری که یه عمره که تو ملت حاکم بوده رو با حرفای من و شما نمیشه تغییر داد.من و تو میدونیم چلنجر چیه!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (515 ديدگاه)

        آره واقعاً. گاهی به خودم میگم دیگه کلاً کامنت نمیذارم و هیچی نمیگم. اما واقعاً بعضی حرفا رو نمیشه بی جواب گذاشت!!
        خیلی مخلصیم باربد جان.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Reza.045

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      شایان جان این متن ظاهرا قابلیت های پیت و سرعت و شتاب و قدرت و همچنین قیمت با توجه به این قابلیت ها هدف اصلیش وده و البته یه نیم نمکی هم به امکانات نظر داشته
      که خب با احتساب شرایط پیست و توان و این حرفا چلنجر بنده ست
      ولی خب این امتیاز منفی برای مرسدس نیست
      اگه یادتون باشه چن وقت پیش تست شتاب گذاشته بودن تو پدال
      که تو ماشینا 918 اول شد و تراک رام آخر شد
      درسته که آخر شده ولی یقینا کسی به این امر اهمیت نمیده
      توی بحث لوکس بودن و امکانات، چلنجر هیچ حرفی جلو اس کوپه نداره و این قیمت 4 برابر رو توجیح میکنه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        مرسی رضا از اطلاعاتت بقیه که دارن مارو میزنن/ بابا ماهم خیر سرمون نظرمونو گفتیم حق این کارو هم نداریم

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا