مرسدس بنز

مرسدس-ای ام جی G63 پوسایدون با قدرتی در حد بوگاتی ویرون!

پس از مراجعه به گاراژ پوسایدون، این مرسدس-ای ام جی G63 تقریباً به اندازه بوگاتی ویرون قدرتمند شده است (یادآوری: قدرت بوگاتی ویرون ۹۸۷ اسب بخار بوده است).

این تیونر آلمانی با تعویض دو توربوشارژر پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری و بهبود ورودی هوا و افزایش فشار بوست و… توانسته به چنین قدرت فوق‌العاده‌ای دست یابد.

با تغییرات رخ داده این خودرو هم‌اکنون خروجی ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور کوه خردکن ۱۲۷۸ نیوتون متری را تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت G63 نیز از ۴.۵ به ۳.۶ ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت نیز از ۲۴۰ به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. نسخه استوک G63 قدرت ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری ارائه می‌کند.

واحدهای کنترل ECU و گیربکس نیز دوباره برنامه‌ریزی شده‌اند. سیستم ترمز نیز برای هماهنگی با چنین قدرتی قوی‌تر شده است. این مجموعه کربن سرامیکی دارای دیسک‌های ترمز ۱۶.۵ اینچی و کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو بوده درحالی‌که دیسک‌های ۱۴.۲ اینچی عقب نیز کالیپرهای ۴ پیستونه را پذیرا شده‌اند. این ترمزهای جدید حدود ۴۰ درصد سبک‌تر از ترمزهای استاندارد هستند.

یک کاپوت فیبر کربنی جدید نیز در نظر گرفته که البته برای زیبایی نبوده بلکه هدف از نصب آن بهبود تنفس پیشرانه می‌باشد. یکی از اصول پوسایدون ایجاد اصلاحات در خودروها برای افزایش ارزش فنی آن‌ها می‌باشد. چراغ‌های روی سقف نیز به بهبود دید در شب کمک می‌کنند.

برای اطلاع از قیمت این پکیج باید با خود تیونر تماس گرفت زیرا آن‌ها چیزی دراین‌باره منتشر نکرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    کاش یه دستی هم به سر و روش میکشید.

    موافقم 8
    مخالفم 31
    1. ممد ژانگولر

      ۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (3540 ديدگاه)

      سلطان شاسی بلندها تویی
      شاه شاهان تویی
      جای آب معدنی هم که داری
      دیگه چه خواهم ز رویت ?

      موافقم 34
      مخالفم 7
  2. رامین

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    این همه قدرت می خواد چیکار ؟؟

    موافقم 22
    مخالفم 5
    1. AMG///

      ۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (579 ديدگاه)

      میخواد با دیمن درگ بزاره

      موافقم 14
      مخالفم 5
      1. مهدی موتورز

        ۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1196 ديدگاه)

        پرواز

        موافقم 11
        مخالفم 0
    2. حسین دهمرد

      ۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      واسه قدرت نمایی. مگه آرنولد هر روز میرفت کارگری تو معدن که انقدر عضله نیاز داشته باشه؟ ولی از همون بدن کلی ثروت و شهرت بدست آورده

      موافقم 6
      مخالفم 0
  3. مازیار

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    ظاهرا چشم و هم چشمی تو غرب هم زیاده وگرنه ۹۰۰ اسب برای جی واگن اونم با اون نقطه ثقل و اون دیواره لاستیک چه معنی داره؟

    موافقم 27
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    چه خبرتونه

    موافقم 15
    مخالفم 0
  5. NISSAN GTR SOLTAN

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    لاتی ترین و چغر ترین شاسی دنیا

    موافقم 17
    مخالفم 9
  6. AMG///

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    بنظر من g واگنو باید برا آفرود تیون کنن
    ۹۰۰ اسب برا g واگن؟؟

    موافقم 12
    مخالفم 0
  7. OMID

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    کار پوسایدون حرف نداره
    کلا فلسفه ش اینه که اگه تغییری کاربردی نیست انجامش نمیدن
    مثلا گلگیر پهن و کمبر و اینا انجام نمیدن
    فقط تغییر مثبت میدن برعکس اکثر تیونر ها

    موافقم 9
    مخالفم 2
  8. Hadi

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعا لقب غول مرحله آخر برازندشه…
    عجب چیزی شده ??

    موافقم 6
    مخالفم 2
  9. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    اینقدری که Gکلاس رو تیونینگ کردن کل محصولات مرسدس ارتقا ندادن

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا