مرسدس بنز

معرفی مرسدس-ای ام جی GT چهار درب کوپه با پکیج آئرودینامیک

با یکی از جذاب‌ترین سدان های تاریخ یعنی مرسدس-ای ام جی GT چهار درب کوپه آشنا شده‌ایم و این هیولای پرفورمنس آماده است تا بتواند در برابر تمامی سدان‌های چهار درب و حتی سوپرکارهای کامل قد علم کند؛ اما برای مشکل‌پسندان راه‌هایی نیز وجود دارد تا بتوان با آن خودروی خود را خاص‌تر کرد.


یکی از این روش‌ها سفارش پکیج آئرودینامیک است که نه تنها برای مدل مشکی GT 63 S حاضر در تصاویر عرضه شده بلکه تمامی دیگر مدل‌ها شامل نسخه‌ی پایه‌ی ۴۳، نسخه‌ی سطح میانی ۵۳ و مدل ۶۳ غیر S در دسترس می‌باشد. این پکیج در آلمان قیمت ۳۳۹۱ یورویی داشته و با تمامی آپشن های دیگر به جز پکیج‌های کروم یا کربن AMG همراه می‌شود. همچنین اگر به خودرو قلاب بکسل نصب کنید نخواهید توانست پکیج آئرودینامیک را سفارش دهید اما چرا باید فردی روی این خودرو قلاب نصب کند؟


خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید نسخه‌ی پرچم‌دار GT چهار درب کوپه با پکیج فیبر کربن و نایت است. پکیج آئرودینامیک موردبحث باعث شده GT 63 S حتی در حالت سکون هم سریع به نظر آید. این پکیج که به‌صورت استاندارد روی مدل کاملاً فول ادیشن ۱ وجود دارد نمای جلوی گیراتر با استفاده از اسپلیتر بزرگ‌تر و منحرف‌کننده‌های هوای اضافی را به ارمغان می‌آورد. همچنین بال ثابت عقب دارای ظاهر مشکی براق بوده و دیفیوزر اسپورت‌تری هم نصب شده و اطراف سپر هم عناصر آئرودینامیکی به چشم می‌خورد.


مرسدس-ای ام جی اشاره‌ای به عرضه‌ی این پکیج در آمریکا نکرده است. مدل پایه‌ی GT 43 هم در آمریکا عرضه نمی‌شود. خریداران آمریکایی باید منتظر مدل GT 53 بمانند که هنوز قیمت آن در این کشور اعلام نشده است. به عنوان یادآوری باید گفت قیمت مدل ۶۳ و ۶۳ S به ترتیب از ۱۳۶۵۰۰ و ۱۵۹ هزار دلار شروع می‌شود. هر دو مدل ۶۳ در نیمه اول سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد و اندکی بعد هم مدل ۵۳ عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (419 ديدگاه)

    از اون دسته طراحی ها هست که بعد از چند دهه قشنگ ی کلاسیک کار گرون قیمت میشه و زمانی که ۹۰ درصد خودرو ها برقی شدن این با موتور v8 دلنوازی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مزدا

      ۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      یه موشک بالستیک قاره پیماست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Reza

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Car lover

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    اسپورت تر از اکثر کوپه های بنز مثل SL و کاربردی تر کلن کلاس کوپه چهاردر هم اسپورته هم کاربردی
    کاش فوردم ی ماستنگ این مدلی بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نمای جلوش هر چقدر به زمین نزدیکتر بشه خوف تر میشه / اینو باید پخش زمین کرد ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    بیشک زیباترین محصول مرسدسه و حتی از کوپه s63 هم قشنگتره. رقیبش هم سری8 بی ام و میتونه باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. F-23

    ۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم چی بگم
    نمونه دو در هم داره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. WHO

      ۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نه دوست عزیز, فقط 4 در!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. optima

    ۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (31 ديدگاه)

    همه ی ماشین ها قبل تو سوتفاهم بود….!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. الکس

    ۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خوب، مرسدس بنز از مدت ها به خاطر کلاس، عملکرد و ظاهر لوکس ما الهام بخش بوده است، اما نسخه های AMG از وسایل نقلیه مرسدس بنز استثنایی است. همانطور که آنها با قدرت اضافی و موتورهای متعاقب دیگری می آیند، آنها کمی بالاتر از وسایل نقلیه معمولی رتبه بندی می شوند.
    اگر چه، ما فکر کردیم که یک ماشین لوکس استفاده شده است https://elanat.com/motors/cars/dubai/mercedes-benz/amg مرسدس بنز AMG GT چهار کوبه کوپه یک ماشین کامل است که مجهز به همه چیز می تواند در مورد فکر در حال حاضر این کوپه چهار نفره مرسدس AMG GT با بسته بندی آئرودینامیک کاملا خودروی خارج از جعبه است. بال عقب ثابت، شکاف جلو بزرگتر و جلوگیری از آرکهای چرخ جلو، به یک نگاه ورزشی عالی می بخشد. علاوه بر این، بسته های آئرودینامیک ویژگی های سواری را در سرعت و ثبات رانندگی افزایش می دهد.
    علاوه بر این، آن را با مجموعهای از کیسه های هوا، نگهدارنده تپه، کمربند ایمنی قرمز، قطب نما و بسیاری از ویژگی های باور نکردنی ساخته شده در داخل و همچنین ده ها تن از افزودنی ها نیز می تواند در بسته نهایی شامل می شود. من فقط دو کلمه برای این ماشین ورزشی لوکس است که یک جانور است
    من فکر می کنم زمانی که این مقاله منتشر شد، هیچ زمانبندی برای انتشار آن در ایالات متحده وجود نداشت اما اکنون تایید شده است که مرسدس-AMG GT در سه ماهه دوم سال 2019 در نمایشگاههای ایالات متحده قرار دارد. به نظر می رسد این خودروی کلاسیک یک ضربه بزرگ سال 2019.
    از سوی دیگر، تعدادی از جنبه های منفی این زیبایی وجود دارد که منتقدان نمی توانند آن را نادیده بگیرند. در مقایسه با رقبای خود، متوجه شدم که از بسیاری جهات از همه آنها دورتر است و اول از همه، قیمت آن است. این تقریبا 45 درصد گران تر از رقیب خود در سال 2019 است، در حالیکه موتور و اسب بخار آن نیز رقیب اصلی خود مانند BMW، Audi، پورشه و لکسوس است.
    صرفنظر از همه منفی ها، من هنوز می گویم، باید ماشین لوکس داشته باشیم، اگر بتوانید از آن استفاده کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا