مرسدس بنز

معرفی مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک نایت ادیشن

نسل جدید مرسدس بنز A کلاس چندی است که معرفی شده اما این کار باعث نمی‌شود آلمانی‌ها دست از ارتقای CLA شوتینگ بریک بردارند. هم‌اکنون شاهد معرفی نسخه نایت ادیشن پکیج از این خودرو هستیم.


بهای این پکیج در آلمان برابر با ۲۶۵۰ یورو است و شامل مواردی همچون آپرون جلوی جدید، رکاب‌های جانبی و آپرون عقب می‌باشد. همچنین رینگ‌های چندپره ۱۸ اینچی آلیاژی را نیز به این پکیج اضافه کرد.

چراغ‌های جلوی LED و نشان تولید ویژه روی بال تلاش دارند به شما بگویند که با CLA شوتینگ بریک عادی طرف نیستید. اگر خواهان چیزی خاص‌تر هستید می‌توانید پکیج Extra نایت را انتخاب کنید که رینگ‌های سبک‌وزن AMG با رنگ مشکی را به خودرو اضافه می‌کند.

هنوز تصویری از کابین این خودرو سفارشی منتشر نشده اما مرسدس می‌گوید در داخل آن شاهد ترکیب رنگ متضاد سفید و مشکی و دوخت‌های ویژه روی صندلی‌های چرمی خواهیم بود.

افرادی که نمی‌خواهند منتظر نسل جدید مرسدس CLA بمانند می‌توانند نسخه سفارشی دیگر با نام نایت ادیشن Starlight را سفارش دهند که به نوعی نسخه روشن‌تر بوده و دارای جلوپنجره الماسی و پین‌های کرومی به همراه رینگ‌هایی با رنگ خاکستری تیتانیومی می‌باشد.


از طرف دیگر پکیج نایت ادیشن برای مدل CLA چهار درب، کراس اوور GLA و محصول چندکاره B کلاس نیز ارائه شده است.

هر دو استیت شیک مرسدس ماه آینده وارد بازار خواهند شد اما پیش از هر چیز شاهد معرفی CLA شوتینگ بریک نایت ادیشن در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی 911

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    یکی از خصوصیات مرسدس اینه که محصولاتی که رونمایی میکنه اولش جذاب نیستند ولی زمان که میگذره اونقدر زیبا به نظر میرسن که بهترین میشن مثل هایپر کارش یا نسل جدید cls که بعضیااونو به تمسخرشبیه برلیانس میدونن البته زمان بگذره الگو میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3124 ديدگاه)

    نمیدونم چرا المانیها علاقه خاصی به ماشین استیشن دارن.ماشین استیشن خیلی زشته.تو ایران ماشین استیشن رایگان هم به مردم بدن کسی نمیخره بخاطر زشت بودنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (983 ديدگاه)

      رایگان بدن که دیگه نیازی به خریدن نیست ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. net

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (3124 ديدگاه)

        یعنی رایگان کسی قبول نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا