مرسدس بنز

مرسدس CLS جدید با چشمان تیزبین

فیس لیفت ۲۰۱۵ برای مرسدس بنز CLS رونمایی شد. در نگاه اول چراغ‌های جدید جلو با ۲۴ عدد لامپ LED که با ظرافت چیده شده‌اند، جلب توجه می‌کند. با این وجود طراحی این LED ها نسبت به ماتریکس LED آئودی محافظه‌کارانه تر می‌باشد.

2015 Mercedes-Benz CLS
۲۰۱۵ Mercedes-Benz CLS
مرسدس این چراغ‌ها را ال‌ای‌دی‌های Multibeam نام‌گذاری کرده است. عملکرد نوردهی چراغ‌ها به صورت فعال و با کنترل الکترونیکی و با کمک دوربین‌های نصب شده در جلو است. بدین صورت که حتی در پیچ جاده نیز، چراغ‌ها قبل از پیچیدن شما، به سمت چرخش مسیر نور را می‌تابانند.

2015 Mercedes-Benz CLS
۲۰۱۵ Mercedes-Benz CLS
طراحی قسمت جلوی خودرو، کاملاً فرق کرده و نسبت به طرح پرخاشجوی قبلی، موقرتر به نظر می‌رسد. فرم جلوپنجره هم با وجود شبکه‌های الماسی شکل و ستاره بزرگ بنز که اکنون در میان یک میله ظریف‌تر کرومی قرار گرفته و هواکش‌های متفاوت سپرهای جلو با اسپویلر آبکاری شده زیر سپر، لوکس‌تر و هماهنگ‌تر شده است.

2015 Mercedes-Benz CLS
۲۰۱۵ Mercedes-Benz CLS
چراغ‌های تمام LED عقب هم ظاهراً بدون تغییر مانده‌اند. تنها دو عدد هواکش عمودی باریک در دو طرف سپر عقب و یک چراغ در پایین سپر، باعث تمایز مدل‌های جدید از قدیم می‌شوند. فرم کلی بدنه منحصربه‌فرد خودرو، دست‌نخورده باقی مانده است. CLS جدید همانند سابق در دو رده سدان کوپه و استیشن شوتینگ بریک تولید خواهد شد.

2015 Mercedes-Benz CLS Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz CLS Interior
درون کابین با تغییرات اندکی همراه است. صفحه نمایش ۸ اینچی جدید در داشبورد مرکزی و غربیلک فرمان خوش فرم سه شاخه اسپرت، جلب توجه می‌کنند.

2015 Mercedes-Benz CLS
۲۰۱۵ Mercedes-Benz CLS
در قلب CLS 220 BlueTEC جدید یک موتور دیزلی ۱۶۰ اسب بخاری و ۴۰۰ نیوتن متری قرار دارد. احتمالاً این موتور چهار سیلندر با وجود بهره‌وری بالا، بهترین انتخاب برای چنین خودرویی نخواهد بود. در عوض مدل دیزلی CLS 250 بلوتک با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر و با انتقال نیرو به هر چهار چرخ ۴MATIC، انتخاب به مراتب بهتری خواهد بود. یکی دیگر از مدل‌های جدید پیشرانه را در مدل CLS400 خواهید یافت. جایی که این موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر و توربوشارژر دوقلو، قادر است ۳۲۹ اسب بخار نیرو و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور ارائه نماید.
گل سرسبد محصولات هم طبق معمول مدلی از AMG است. ایم مدل با پیشرانه ۵.۵ لیتری هشت سیلندر و مجهز به توربوی دوقلو، قادر است ۵۵۷ تا ۵۸۵ اسب بخار نیرو و ۷۲۰ تا ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بسته به تنظیمات و کشور مقصد، تولید نماید. انتقال نیروی فورماتیک برای این مدل هم درنظر گرفته شده است.
برای انتقال نیروی پیشرانه در تمام مدل‌ها از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود که جانشین گیربکس ۷ سرعته قدیمی‌تر شده است. قیمت پایه CLS جدید ۷۲ هزار دلار است که به جر در مدل هشت سیلندر که ارزان‌تر شده، تفاوت خاصی با مدل‌های قبلی ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا بی ام و

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    طراحی داخلی همون شکلی هست که تو مدل های دیگه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sorena down with ne`mat baksh

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    زیباست،ولی دلم واسه سی کلاس خیلی تنگ میشه،اصن یه چیز دیگه بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hero

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    مدرن وبا اصالت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . حسین جان قبل از اینکه عکس سوم رو ببینم ، احتمال دادم که این

    سابووفر باید حرکت کنه و بخوابه .

    این همون ساب ووفر است . اون سوراخی هم که وسطش هست ، به احتمال زیاد

    اگزوز ساب ووفر است .

    بنگ اند اولفسن هم معرف حضور هستن .

    تولید کننده ی لوکس ترین سیستم صوتی و تصویری دنیا .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    بچه ها من میخوام پست تونل باد رو باز کنم ، طول میکسه و باز نمیشه .

    ایا برای شماهم همینطوره؟؟؟؟فقط این پست اینجوریه . همون پستی که عکسش

    تست 458 است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. نه آقا میلاد، برای من که سریع باز میشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ارباب امیر پاشا خان

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    طراحی جلوی قبل از فیس لیفت به نظر با کلاس این ماشین که بیشتر اسپرته تالوکس هماهنگی بیشتری داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمدرضا

    ۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    عشق و دیگر هیچ
    البته من فیس لیفت قبلیش رو بیشتر می پسندم (2009)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کیوان

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشینو پدرم یکسالی میشه که خریده حرف نداره واقعا خیلی لوکسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا