مرسدس بنز

مرسدس G500 4×4 زرهی، مناسب برای فرار از دست زامبی‌ها!

مرسدس بنز G کلاس به خاطر توانایی‌های آفرود بالا و همچنین کابینی لوکس شناخته شده است. مدل‌های دست‌پرورده‌ی ای ام جی نیز به خاطر سرعت و شتاب بالا و به سخره گرفتن قوانین فیزیکی مشهور هستند. این نمونه‌ی ویژه که مشاهده می‌کنید از گاراژ ای ام جی خارج نشده بلکه یک خودروی بسیار مناسب برای افرادی خاص است. اگر بچه‌های بد روی این خودرو آتش بگشایند، مرسدس زرهی داستان دهن‌کجی خوبی به آن‌ها خواهد داشت!


دوستان با گروما انوک P1 آشنا شوید که اصلاً یک G کلاس عادی نیست. این خودرو توسط گروما اتومبیل و با همکاری شرکت سیستم‌های خودرویی زرهی ساخته شده و هدف از تولید آن نیز انجام وظایفی سخت‌تر در مقایسه با G500 استاندارد می‌باشد. ارتش آلمان قبلاً از خودرویی شبیه این استفاده کرده اما P1 نمونه‌ای متمدن با هدف حفاظت از اشخاص می‌باشد.


از جمله نکات برجسته‌ی این شاسی‌بلند زرهی کابینی چرمی با دوخت های متضاد و تریم فیبر کربن است. همچنین پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۱۶ اسبی زیر کاپوت جا خوش کرده و اگرچه به اندازه‌ی AMG G63 سریع نیست اما هنوز هم می‌تواند شتاب و سرعت معقولی داشته باشد.


ما گفتیم معقول چراکه وزن خودرو بیشتر از قبل شده است. مشخصات حفاظتی P1 به‌طور دقیق اعلام نشده اما گفته می‌شود بخش سرنشینان این خودرو از فولاد تقویت شده ساخته می‌شود و در برابر سلاح‌های گوناگون و موشک ضدتانک مقاومت می‌کند. پنجره‌ها نیز جای خود را به متریال ضدگلوله داده و رینگ‌های زرهی بدلاک با لاستیک‌های بزرگ ۳۷ اینچی هم به چشم می‌خورند. علاوه بر اکسل‌های پورتال و سیستم چهار چرخ محرک، این مرسدس زرهی قطعاً نیازی به عبور از مسیرهای بیراهه برای فرار از شرایط خطرناک نخواهد داشت.

اشاره‌ای به قیمت یا پرفورمنس این هیولای ترسناک نشده اما مدیران رده بالایی که نیازمند امنیت بالا برای ترددهای خود هستند احتمالاً مشکلی با بهای بالای این خودرو نخواهند داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (878 ديدگاه)

    چیه خداوکیلی
    حیف جی کلاس نیست که اینطوری *** توش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. K1

    ۶ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (101 ديدگاه)

    میدونی دوست دارم
    این کار دله
    گناه من نیست
    تقصیر دله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا