مرسدس بنز

برابوس 500، مرسدس S کلاس شیک و قلدر!

مرسدس S کلاس پرچم‌دار بلامنازع این برند بوده و جزو مشهورترین خودروهای دنیا می‌باشد؛ اما اگر خواهان پرچم‌داری بیشتر باشید برابوس پیشنهاد خاصی برای شما دارد. با جدیدترین پروژه این تیونر یعنی برابوس ۵۰۰ آشنا شوید…

ما با برابوس و پروژه‌های قبلی آن که روی مرسدس، اسمارت و مایباخ پیاده شده غربیه نیستیم بنابراین S کلاس تیون شده هم سورپرایز جدی‌ای محسوب نمی‌شود. نسل W223 این خودرو سال پیش به‌صورت رسمی معرفی شده و خب برابوس نیز همچون همیشه دست روی این سدان لوکس گذاشته تا محصولی درخور را معرفی کند.

گیراترین تغییر رخ داده در این خودرو به پیشرانه ۶ سیلندر بنزینی مربوط می‌شود که از ماژول B50-500 PowerXtra برابوس استفاده می‌کند. با نصب این سیستم قدرت پیشرانه به ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور به ۵۹۰ نیوتون متر می‌رسد که حاصل آن ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۷ ثانیه‌ای می‌باشد. مدل دیزلی S400d همچنین از کیت D40 استفاده کرده و قدرت و گشتاورش به ۳۶۵ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر رسیده است.

همه می‌دانیم که پروژه برابوس به این موارد ختم نمی‌شود بنابراین انتظار داریم دیر یا زود S580 با پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو هم تیون شده و قدرت بیشتری را ارائه کند.

بهبودهای S کلاس برابوس فقط به پیشرانه ختم نمی‌شود. کیت آئرودینامیک این خودرو شامل اسپویلر جلو، ورودی‌های هوای جانبی جدید، نمای عقب تغییر یافته و خروجی‌های اگزوز کرومی می‌باشد. اسپویلر لبه صندوق فیبر کربنی نیز به زودی عرضه خواهد شد.

اما شاید مشهودترین تغییر برابوس ۵۰۰ رینگ‌های مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن فورج کاری شده باشند که ابعاد ۲۱ اینچی دارند. داخل کابین نیز طرح دو رنگ مشکی و سفید بکار رفته است.

قیمت محصول تیون شده برابوس از حدود ۲۹۳ هزار یورو یا حدود ۳۵۰ هزار دلار شروع می‌شود و خب با محصول ارزان‌قیمتی روبرو نیستیم اما از دیدن این قیمت هم سورپرایز نشدیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. برقیه جارو برقی BG

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (256 ديدگاه)

    بسیار شیک قلدر و زیبا

    موافقم 34
    مخالفم 5
    1. Reza

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      گل بود به سبزه نیز آراسته شد ???

      موافقم 11
      مخالفم 1
  2. یوسف

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (923 ديدگاه)

    الله اکبر از این همه جلال و شکوه

    موافقم 35
    مخالفم 10
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      بَه‌بَه
      بَه‌بَه
      مثل اینکه دوستان و کاربرانی داریم که در شهر دوبی زندگی میکنند .
      اگر امکانش هست یه زحمتی بکشید و به نمایندگی برابوس بروید و یه گزارش یا نهایتاً عکس بگیرید و برای پدال ارسال کنید .
      یادم میاد یه زمانی سامان‌آذری نازنین در ترکیه چنین زحمتی میکشیدن و جالب بود و نوعی تنوع در میان مقالات سایت پدال .
      کارمندان شوروم برابوس دوبی خیلی مهربان و لوتی هستند و چندباری که رفتم با روی خوش پذیرایی هم کردند با اینکه میدانستند فقط برای دیدن آمدم و میگذاشتند در خودرو بشینید و بررسی کنید دقیقاً مثل کارمند مک‌لارن و…. اما لامبورگینی خیلی مضخرف بود و کلاس میگذاشتند با اینکه رولزرویس و بنتلی هم لوتی و با معرفت بودند !

      متاسفانه قانون جدید ویزا دادن به ایرانی‌ها مکافات شده و حدود دو هفته میشه که شروع کردن به ویزا دادن و آن هم فقط به متاهل‌ها ، انگاری مجردها میخ دارند و ما خبر نداشتیم !

      موافقم 31
      مخالفم 4
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      سدان‌های برابوس لامصب یه جوری هستند که آدم دوست داره فقط در جوی از سرما ، یخ‌ویخبندان و برفی درجاده‌های مِه گرفته‌ی کشور روسه یا مناطق اسکاندیناوی در شمال اروپا تماشایش کنه با دسته‌ای از Gکلاس‌ها و لندکروزر‌های اتاق ۲۰۰ تماماً مشکی و بادیگارهایی گردن‌کلفت که اسکورتش میکنند با مسلسل‌های یوزی و رئیسی که یه بارونی کتوکلفت با یقه‌ای از خَز روباه به روی کت‌و‌شلوار دوخت ایتالیایی‌اش پوشیده با سیگاری کوبایی در دست و انگشترهایی از طلا با نقش‌و‌نگارهایی خاص در انشگشتانش و کفش‌هایی چرم و سفارشی دست‌دوزی شده از لندن و خطی کشیده از بَخیه‌های به جا مانده از جنگ‌های کوچه خیابانیِ قدیمی که از شیشه‌ی عقب برابوسش به بیرون خیره شده و داره تفکر میکنه کدام شخص ، بدبخت یا گروه تَبَهکار را با گلوله‌های رگباری از میان برداره !!!

      اصلاً S یعنی برابوس تا جلال و جبروتش نمایش داده شود ، عشقِ ، خوده خوده عشقِ سگ مَسَبِ چشم کور کن !

      موافقم 31
      مخالفم 6
      1. mahan

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        تقریبا مثله خلافکار های روسیه و چچن و اذربایجان و اوکراین و استونی و لیتوانی هستش منتها رئیسشون این قدر باکلاس که گفتی نیستند.جالبه تو جاده های مرزی زمینی اینارو زیاد میبینی.البته بیشترشون w140 هم دارند.تنها چیزی که عجیبه اینه این وسط لادا ها چی می کنند.البته اکثر خودرو ها دزدی هستش و خودرو های رئسا و سر گروه ها اصولا مال خودشون هست.این قدر کارشون دقیقه که به راحتی عضوی قبول نمی کنند و نفوذی توشون خیلی کم پیش میاد.(خیلی به نژاد توی عضوگیری اهمیت می دهند و حتی چچنی ها جدا. اوکراینی ها جدا و اذربایجانی ها جدا و اصلا نشنیدم که عضو خارجی بپذیرند یک موقع جوون بودم دوست داشتم برای هیجان جوونی عضو یکی از اینا باشم ولی با تحقیق و پرس و جوی خداروشکر قاتی اینا نشدیم)فعالیتشون بیشتر توی قاچاق مواد مخدر (بیشتر هروئین).قاچاق اسلحه، کلاه‌برداری، پول‌شویی، زورگیری، جعل سند، فحشا، حمله مسلحانه، سرقت خودرو، کلاه‌برداری بانکی، اخاذی، رشوه‌خواری، بمب‌گذاری خودرو، آدم‌کشی پیمانکاری، زورگیری، کلاه‌برداری، قاچاق انسان، نفوذ در ساختار سیاسی، قمار غیرقانونی، کلاه‌برداری بیمه، آدم‌ربایی، پول‌شویی، قتل، رشوه به پلیس، رشوه به سیاستمداران، اخاذی، فرار از مالیات، سرقت، ارعاب شاهدان، تطمیع شاهدان.

        موافقم 12
        مخالفم 5
        1. BenzSLR

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          رسما خلافکارن دیگه .

          موافقم 11
          مخالفم 2
        2. R@m!n

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          بلغاری هارو یادت رفت اینا از همه پدر سوخته ترو فلان فلان شده ترن. تمام اینکارایی که گفتیو تو سطح جهانی و با مشارکت مافیای آمریکای جنوبی و شمالی و کشورای بلوک شرق و جنوب شرق آسیا انجام میدن. به طرز باورنکردنی سازمان یافته و بشدت بی رحمن. رو یکی زوم کنن طرف تو صحرا آفریقام خودشو گم کنه پیداش می کنن کارشو می سازن. بیشتر قاتلای قراردادی توی دارک وب بلغار و مجارستانی هستن. بانداشونم عین مافیای سیسیل کاملا خانوادگی هست و بالا رفتن تو سلسله مراتب باند فقط برای اعضا خونی مجازه. نفوذشون تو آمریکا هم بیشتر از بقیس.

          موافقم 8
          مخالفم 2
        3. mahan

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          بنزجان کاش خلافکار باشن به هیچ بنی بشری رحم نمی کنند.یادمه یک بار توی یکی از کاباره ها ترک های ترکیه یکم زیاده روی کرده بودن و وحشی بازی در اورده بودن توی اون منطقه هرچی ترک بود رو گرفته بودن قتل عام کرده بودن.

          موافقم 4
          مخالفم 2
        4. mahan

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا.جالب اینه همه چیز علنی هستش.یکم پاتونو از شهر بیرون بگذارید توی خارج شهر زیاد امن نیست.مخصوصا شهر های مرزی.پوتین به علت مخالفت و مبارزه با این ها خیلی محبوب شده لفب قهرمان رو داره.جالب اینه که وقتی یک ماشین گرون و مافیاپسند میخری پارکینگ هایی هستش که از ماشیناتون محافظت میکنه مثله پارکینگ هتل ها و کازینو ها اکثرا ماشین رو توی پارکینگ یادمه میگذاشتیم.هیچ وقت شما با خیال راحت نمی تونید ماشینتون رو بردارید برید خارج شهر ها اونجایی که پلیس نیست یعنی دیگه مسئولیت با خودتون.????.متاسفانه این چند سال اخیر قاچاق دختر به سایر کشور های دیگه خیلی مد شده تو روسیه و اطراف.

          موافقم 7
          مخالفم 1
  3. parsa_ashgh.mashine

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (226 ديدگاه)

    خیلی خفن تر شده

    موافقم 23
    مخالفم 5
  4. برقیه جارو برقی BG

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (256 ديدگاه)

    ببخشید دوستان کسی اسامی مهندسان یا مدیران ایرانی در شرکت بنز داره یا حداقل یکی که تو بنز هست و ایرانیه طراح نه طراح ها تو اینترنت اسامیشون هست کسای دیگه

    ممنونم
    لطفا جواب بدید حیاتیه ممنونم

    موافقم 12
    مخالفم 6
    1. برقیه جارو برقی BG

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (256 ديدگاه)

      ممنون از پاسخ دوستان

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. Farzad

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      امید مستقیمی” فارغ التحصیل رشته الکترونیک شاخه برق در دانشگاه “نیوکسل” کارشناسی که خودروهای شرکت “مرسدس بنز” در مسابقات فرمول یک را با تحولی اساسی مواجه کرده است.

      به گزارش “تدبیر”، نشریه “نورتن اکو” با اشاره به فعالیت موفقیت آمیز این ایرانی مقیم انگلیس می نویسد:”امید مستقیمی” فعالیت موفقیت آمیزی در شرکت “مرسدس بنز” داشته است. می توان گفت تمامی خودروهای شرکت کننده در مسابقات “فرمول یک” در مسابقات جهانی در کشورهای مالزی، استرالیا، بحرین و چین همگی توسط این جوان ایرانی طراحی شده اند. او به عنوان مهندس الکترونیک در شرکت “مرسدس بنز” مشغول به کار است. نوآوری های “مستقیمی” در هشت خودروی شرکت مرسدس بنز که در مسابقات اخیر شرکت کرده اند به کار برده شده اند.

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Vsting max

        ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (61 ديدگاه)

        ممنونم جناب فرزاد خان بزرگوار به خاطر اطلاعات خوبتون

        موافقم 1
        مخالفم 1
      2. برقیه جارو برقی BG

        ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (256 ديدگاه)

        خیلی متشکر و ممنونم جناب فرزاد عزیز
        باز به شما که پاسخ دادید ممنونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. Farzad

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    کیفیت صندلی ها حتی در عکس ها کاملا مشهوده ، به اون دوخت های ریز نگاه کنید .
    چیزی که به یه مرسدس بنز ابهت خاصی میبخشه رنگ مشکی هست . کلا رنگ مشکی گنگ بالایی داره ، رینگ‌های مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن فورج کاری شده هم سِت بی نظیری ایجاد کرده .
    آفرین برابوس .

    موافقم 19
    مخالفم 4
  6. RezaRs

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    این دفه خیلی تجرمه سریع بود دس خوش اقا شاهین ?

    موافقم 9
    مخالفم 4
  7. یانکی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    عالی عالی دمش گرم.دوستان تو مقالهای فعلی پدال نگاه کنید چند مطلب وجود داره که در مورد ماشینهای مخوصص ژاپن مثل بنتلی.یادم اون پورشه پانامرا ها افتادم که نزدیک 70 الی 80 تا زده بودن مخصوص خلیج فارس که فکر میکنم 30 دستگاه یا 12 دستگاه مخصوص ایران بود.من خیلی خوشحال بودم رفیقم گفت چیش به تو میرسه ما فقط نگاه.گفتم رفیق اینا در آینده برا ایران میمونه.اینا اسم ویژه ایران رو یدک میکشه و در آینده میشه کلکسیونی و از دیدنشون تو موزها یا همایشها لذت میبریم.در ضمن من ماشین رو از روی حصرت نگاه نمیکنم من به عنوان اثر هنری نگاه میکنم مثل تابلو نقاشی که نمیشه بگی چونکه نمیتونی بری داخلش پس نگاه کردن بی فایدس.

    موافقم 14
    مخالفم 4
  8. R@m!n

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    یعنی شما فرغون بده برابوس ازش یه سوپر اسپرت میکشه بیرون. S-CLASS یعنی این عظمت یعنی این تعصبتو می کشم برابوس داوشمی بمولا ❤❤

    موافقم 13
    مخالفم 6
    1. RezaRs

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      به مرتضی علی هم تعصبشو میکشی؟

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        بد خواهاشو با دندون جر میدم ???

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. mahan

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          حتی ساعت5:50 دیقه صبح.تا تهش باهایشی؟داووشیش هستی؟ ?? ??

          موافقم 6
          مخالفم 2
  9. زیزیگولو

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    مفمولاً محصولای مشهور برابوس اکثراً مرسدس‌ بنزای تقویت‌ شده‌ ای هستن که بیشتر از ۹۰۰ اسب قدرت دارن ولی یه چیز تعجب برانگیز در مورد برابوس رفت سراغ محصولای بهینه ای مثل اسمارت!!!!!! چون تصور اینکه برند معروفی اونم تو کلاس برابوس بخاد بره سراغ بهینه‌ سازی یه ماشین نسبتاً ارزون ‌قیمت مثل اسمارت‌ واقعاً تعجب ‌برانگیز هستش …… برابوس سال ۲۰۱۷ رفت سراغ همچین پروژه ای

    موافقم 12
    مخالفم 5
  10. Ramin

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    ???
    ترجیحا با 108 هزار دلار میرم گرند واگنوییر فول میخرم. با 238 هزار دلار هم بنتلی فلاینگ اسپور . ( 4 هزار دلار میره برای مالیات )

    هم اس یو وی لوکس دارم. هم سدان لوکس.

    اینم خوبه. ولی 350 هزار دلار خیلی گرونه… واقعا خیلی گرونه.

    موافقم 12
    مخالفم 17
    1. RezaRs

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      یه تراکتور جاندیر و یه تجهیزاتشو کامل که بخرم اونایی که مد نظرمه با ۲۸۰ تا بقیشم یه رم برا سرکشی به کارو جابه جایی قطعات و … بیا من پولم در میارم خواستی ایده اقتصادی بدی یادت باشه دست بالای دست بسیار است ?

      موافقم 9
      مخالفم 3
    2. RezaRs

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      تازه اون ۳۵۰ خودتو بدی به من و ۳۵۰ خودم یه گل خونه مدرن اجرا میکنم سالانه ۶۰۰۰ تن تولید سبزی جات ماشینم سال بعدش در اوردم یه چیز بهتری لابد میاد سال بعد خلاصه دفعه دیگه اقتصادی بازی خواستی دربیاری یادت باشه اینا رو

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. علی turbo s

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (279 ديدگاه)

        رامین تورو خدا درک کن !!!!!!!!
        این برای -میلیاردرها (دلار)- که 50-60 عدد -ماشین دارن –و فقط میخان– یه دونه از اینم —داشته باشن—- .درکش سخت نیست به خدا

        موافقم 9
        مخالفم 3
    3. Farzad

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      ترجیحا دوس دارم کامنت هات رو نبینم ?

      موافقم 9
      مخالفم 5
    4. mahan

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      بقیهش رو نمی خوای بدی به فقرا؟ ??

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. Farzad

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        ???

        موافقم 5
        مخالفم 1
      2. mahan

        ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        ????فکر کنم اسطوره هاش نقش اول فیلم های مسعود کیمیایی بودن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Amirreza

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      ۳۵۰ هزار دلار داری به یه اثر هنری میدی که با نیروگاه ۸ سیلندرش بنتلی رو قورت میده ، گرند واگونیرم که کلا بحثش جداست ولی بنتلی برای پیر مرداس ، من عاشق این ماشین شدم و به نظرم کسی که انقد پولداره قیمت ۳۵۰ هزار دلاریش رو حتما به اسم و ابهت و اصالت و لاکچری بودن و شتاب و هیبت و ……….. این ماشین میپردازه

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. Mad.z.Max

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        البته این شیش سیلندره، هشتش هنوز نیومده

        موافقم 6
        مخالفم 2
      2. Ramin

        ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        بنتلی موتوراش W12 هست.
        بعد برابوس میخواد با موتور 6 سیلندری که تیون کرده بنتلی رو قورت بده ؟؟
        W12 کجا… V6 کجا…

        موافقم 6
        مخالفم 3
        1. Amirreza

          ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          میباخ خو میتونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. مهدی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    اووووووووووووووووووووووو
    به قول این اسباب بازی نیسان ها بدخواهت کیه زیرش کنم
    این برابوس حتی اسپرت ترین ماشین دنیا رو بدی بهش باز هم اسپرتش میکنه

    موافقم 5
    مخالفم 4
  12. Amirreza

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    بابا امروز همه خبرا درباره ترکوندن رقبا توسط بنزه ، تروخدا یکی بهش بگه یه چند سال خط تولیدو بخوابونن بقیه شرکتا هم بهش برسن ، فقط اون اگزوز چهارتایی و دیفیوزرش غوغا میکنن

    موافقم 6
    مخالفم 4
  13. mahan

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    مگه میشه بنزباز باشی عاشق برابوس نباشی.برابوس یک سبک از زندگی و گنگ بازی خالصه.من عاشق اون فلسفه هرچی گنده تر و قوی تر بهتره برابوس هست.

    موافقم 10
    مخالفم 4
  14. Kato

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (446 ديدگاه)

    با نصف این پول حتی کمتر میشه یه لکسوس گرفت که همه این ویژگی ها رو بهت میده

    موافقم 1
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا