مرسدس بنز

مرسدس V کلاس ایتال دیزاین با کابینی از چوب و چرم

تغییرات ظاهری ناچیز، طوفانی در داخل!

پس از همکاری با نیسان برای تولید خودروی بسیار گران‌قیمت GT-R50، ایتال دیزاین هم‌اکنون دست دوستی به سمت مرسدس دراز کرده تا نسخه‌ای سفارشی از V کلاس را بسازد. خب البته این همکاری آن‌گونه که فکر می‌کنید نیست. در واقع این شرکت ایتالیایی مشهور با شرکتی همکاری کرده که خیلی آن را نمی‌شناسید. نام این شرکت Xingchi Automobiles است که در چین مستقر بوده و تخصص آن اصلاح ون‌های مرسدس و فولکس‌واگن می‌باشد. جدیدترین پروژه‌ی این دو شرکت نیز V260L لوکس است.


به لطف گرافیک‌ها و تریم کرومی اطراف بدنه شاهد تمایز این ون تیون شده با نسخه‌های استاندارد هستیم. در نمای جلو می‌بینیم که سپر دارای یک جفت دیلایت LED جدید است. جلوپنجره‌ی آشنای مرسدس نیز کروم بیشتری دارد تا ظاهر لوکس‌تری ایجاد شود.

با باز کردن هر یک از درهای برقی مرسدس V کلاس فوراً خواهید فهمید بیشترین تغییرات در این بخش رخ داده‌اند. کابین این خودرو کاملاً اصلاح شده و در آن شاهد استفاده‌ی سخاوتمندانه از چرم و چوب واقعی برای ایجاد جوی سطح بالا هستیم. جدای از تشابه کابین به بخش داخلی خودروهای لوکس و خاص، کابین V کلاس تیون شده پر از تکنولوژی‌های جدید است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تشخیص اثر انگشت و صفحه‌های نمایش بزرگ اشاره کرد.


V کلاس ایتال دیزاین و Xingchi Automobiles دارای محفظه جدا کننده بین بخش‌های جلو و عقب کابین است تا از ایجاد فضایی آرام و شخصی اطمینان حاصل گردد. بین صندلی‌های راحت و قابل تنظیم این ون یک صفحه لمسی وجود دارد که سرنشین‌ها می‌توانند تنظیمات مختلف را از آن انجام دهند.


اگرچه مینی ون مرسدس اساساً برای اهداف تجاری توسعه یافته اما این نسخه‌ی ارتقا یافته را می‌توان مناسب خانواده‌ها هم دانست زیرا طراحی صندلی‌ها بسیار منعطف بوده و روش‌های زیادی برای شخصی‌سازی کابین وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. charger

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (396 ديدگاه)

    نمیدونم چه توجیهی برای تولید ون لوکس وجود داره
    یا اونایی که میخرنش فازشون چیه ؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. M

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    ایتال دیزاین واقعا از بهترین تیونرای حال حاضر جهانه
    من یکی که عاشق کاراشم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      ایتال دیزاین تیونر نیست یه شرکت مهندسی طراحیه و تا به حال با خیلی از کمپانی ها برا طراحی همکاری داشته سرچ کنی مدلها رو می بینید و اینجا هم اگه متن رو با دقت خونده باشی متوجه میشی با تیونر چینی همکاری کرده نه اینکه خودش تیون کرده باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. f35

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (111 ديدگاه)

    یه تیونر افراطی کا درست ظاهرو خیلی خوب میکنه به نظر بعیام شاید به اصلاح میگند جلف
    مثل کا ردستی منصوری و چندتا دیگه تو تیون موتور

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا