مرسدس بنز

آشنایی با قوای محرکه نسل جدید مرسدس A کلاس 2019

پیش از معرفی رسمی مرسدس بنز A کلاس ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ جزئیات فنی بیشتری از آن منتشر شده است.

نسل جدید مرسدس A کلاس
با مشاهده نمونه پیش‌تولیدی این خودرو در شمال سوئد و گفت‌وگو با مدیر تست خودروی کامپکت مرسدس فهمیده‌ایم که این هاچبک تازه‌نفس در کل با ۹ پیشرانه عرضه خواهد شد.

نسل جدید مرسدس A کلاس
این پیشرانه‌ها شامل نسخه کاملاً جدید ۱.۳ لیتری بنزینی است که در قلب رنو سنیک و گرند سنیک نیز تپیده است. دیگر پیشرانه این کمپانی فرانسوی نیز در A کلاس حاضر خواهد بود که نسخه ۱.۵ لیتری دیزلی dCi است. این پیشرانه در مدل A160d حاضر خواهد بود.

نسل جدید مرسدس A کلاس
این لیست ادامه داشته به گونه‌ای که دو نسخه پرفورمنس A کلاس جدید با نام‌های AMG A35 و AMG A45 دارای پیشرانه‌های ۲ لیتری توربو با قدرت حدودی ۳۴۰ و ۴۰۰ اسبی خواهند بود. همچنین نسخه‌های پلاگین هیبریدی و الکتریکی A کلاس جدید نیز در راه هستند.

نسل جدید مرسدس A کلاس
نسل بعدی این خودرو علاوه بر پیشرانه‌های جدید دارای مواد سرکوب کننده صدای زیاد در ساختار بدنه خواهد بود تا سر و صدا و لرزش کابین کاهش یابد. همچنین دو نوع سیستم تعلیق بر مبنای مدل انتخابی در دسترس خواهد بود. مدل‌های ارزان‌تر این خودرو با تنظیمات پیچشی جدیدی عرضه خواهند شد درحالی‌که مدل‌های قوی‌تر دارای سیستم چند اتصالی به‌روز شده‌ای خواهند بود که در نسل فعلی A کلاس معرفی شده است.

نسل جدید مرسدس A کلاس
مهندسان و طراحان مرسدس میزان دید این خودرو را با نازک‌تر کردن ستون‌ها و البته بزرگ‌تر کردن شیشه‌های جانبی ارتقا داده و همچنین ۳۰ میلی‌متر به فاصله بین محوری A کلاس جدید افزوده‌اند.

نسل جدید مرسدس A کلاس
مرسدس بنز احتمالاً این خودرو را زودتر از نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد کرد اما با این وجود معرفی رسمی آن در این رویداد مهم صنعت خودرو رخ خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    فقط موتور دولیتری a45 amg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AmirHo3ein

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (128 ديدگاه)

      400 اسب از یک موتور 2 لیتری
      من این ماشینو داشتم اصلا اجازه نمی دادم دور موتور از 4هزار بگذره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا