مرسدس بنز

قیمت و مشخصات مرسدس بنز S کلاس 2018

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ فیس لیفت اعلام شد. علیرغم اینکه اصلاحاتی در این خودرو صورت گرفته اما نسخه پایه سدان پرچم‌دار مرسدس در حقیقت کمی ارزان‌تر از مدل قبلی است.

مرسدس بنز S کلاس 2018
کار اند درایور گزارش داده که تریم آغازی S450 دارای قیمت پایه ۹۰۸۹۵ دلاری بوده که ۶۷۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل S550 2017 است. موضوع مهم اینکه مدل S450 باید هم ارزان‌تر از S550 باشد زیرا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری توئین توربوی ۴۴۹ اسبی استفاده نکرده و قلب تپنده آن پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با خروجی ۳۶۲ اسب بخار است.

مدل بعدی S560 2018 است که بهای آغازین ۱۰۰۸۹۵ دلاری داشته و بنابراین ۳ هزار دلار گران‌تر از S550 سال قبل است. مصرف‌کنندگان با پرداخت این مبلغ اضافی شاهد دریافت پیشرانه آشنای ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۴۶۳ اسب بخاری هستند. سیستم چهار چرخ محرک ۳ هزار دلار دیگر را به بهای پایه اضافه می‌کند. مرسدس-مایباخ S560 نیز در دسترس بوده و قیمت آن از ۱۶۹۵۹۵ دلار آغاز می‌شود.


اما بد نیست نگاهی هم به قیمت مدل‌های AMG بیندازیم. بهای مدل S63 2018 از ۱۴۸۴۹۵ دلار آغاز می‌شود که ۲۸۰۰ دلار بیشتر از مدل سال قبل است. مهم‌ترین تغییر بین این دو مدل استفاده نسخه جدید از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو بجای سود بردن از نسخه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری بای توربوی قبلی و همچنین جایگزینی گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با گیربکس ۷ سرعته است.

مرسدس مایباخ 2018
دیگر عضوهای خانواده S کلاس عبارت‌اند از S65 و مایباخ S650 که مدل اولی همچنان از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو استفاده کرده و قیمت پایه ۲۳۰۴۹۵ دلاری دارد. بهای مایباخ S650 نیز از ۱۹۹۶۹۵ دلار آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    سلطان تویی .. بقیه اداتو درمیارن ( سری ۷_ A8 _ LS)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. SERIAL WINNER

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      شوخی جالبی نبود !

      ______________

      پی نوشت ! :

      بحث آئودی و بنز رو هم هر وقت پیش آمد خیلی محترمانه پیش می‌بریم و نظرمون رو میگیم. با کامنتی که دوستمون حسین بالا گذاشته یا من این پایین گذاشتم هیچ چیزی تغییر نمیکنه.

      فقط ممکنه من بالای 100 دیسلایک بگیرم !

      من فقط چیزی که فکر میکنم درسته رو میگم.

      یه وقت ناراحت نشید

      بحث های پدال اصلا اهمیتی نداره. برای متنوع تر شدن فضای سایت خیلی هم خوبه که طرفداران خودروهای آلمانی با هم بحث کنند.

      لطفا گارد نگیرید.

      من اگر بنز داشتم حلوا حلواش میکردم. سری 7 و لکسوس LS هم همینطور.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. CNA

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (235 ديدگاه)

        شوخی نبود که
        جدی بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Sina

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (809 ديدگاه)

      جملت زیبا بود دادش حسین ?
      بزن قدش ✋

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نویدی

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (409 ديدگاه)

      اصلا جوون پسند نیست.
      لوکسه ولی اسپورت نیست.
      خیلی سخت میتونم یه جوون پرهیجان رو پشت فرمون این ماشین متصور بشم.انگار واسه تجار و سیاست مدارا و افراد مسن طراحی شده.
      داشبوردش نظرمو جلب نکرد.بیشتر کلاسیک به نظر میرسه!
      واسه منه جوون،سری هفت و A8 گزینه های جذابتر و هیجان انگیزتری هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. علیرضا

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (337 ديدگاه)

      باید کللللللی کار کنه تا به ls برسه
      دیگه طرح های بنز همشون یکی شده
      بین این با e200 فرقی نیست از نظر ظاهر,البته که واقعا قابل احترامه اما ls با طراحی بینظیرش رقیب نداره مخصوصا تو بحث قابلیت اعتماد و اصطلاک

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Serial winner

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        بنز چجوری باید ” اصطکاک” اس کلاس رو کم کنه ؟!؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (30 ديدگاه)

        اتفاقا S class طراحی بسیار منطقی تری از LS داره
        شما کدوم نماینده مجلس ، وزیر ، مدیر کل و … رو میبینی که ترجیح بده سوار صندلی عقب یه ماشین با طراحی اسپرت بشه ؟
        و یا کدوم جوونی رو میبینی که برای داشتن یه ماشین اسپرت بره یه ماشین 5 متری بخره ؟
        این ماشین مخصوصه تشریفاته و باید سلیقه طبقه هدف رو قرار بده نه سلیقه جوون های بین 18 تا 25 سال رو مثلا
        طراحی LS خیلی جذابه ولی منطقی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نویدی

          ۱۷ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (409 ديدگاه)

          بنز توی اس کلاس فقط یه هدف داشته،اونم ساختن یه ماشین لوکس به قول شما مخصوص تشریفاته ولی bmw و آئودی توی سری ۷ و A8 تمام فاکتورها و جنبه ها رو درنظر گرفتن و یک پرچمدار تمام و کمال ساختن،که یه جوون ۱۸ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله از داشتن و روندنشون نهایت لذت رو میبره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. SERIAL WINNER

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    جالبه که قیمت نسخه ی پایه آئودی آ۸ میشه 90/000 یورو یا 105/000 دلار که در مقابل نسخه ی پایه ی S class و سری 7 ، از جفتشون به مقدار خیلی زیادی گرون تره. با بنز 15/000 دلار اختلاف داره که خودش پول یک ماشینه و با سری 7 هم خیلی بیشتر از این ( 25/000 دلار ) اختلاف قیمت داره.

    ماشینی که گرونه ولی ارزش قیمتش رو نداره روی دست صاحبش باد میکنه و میپوسه ، فقط در صورتی یک ” آئودی گرون ” میتونه در برابر یک ” بنز ارزون” شانسی برای فروش داشته باشه که ارزش قیمت بالاش رو نشون بده.

    به نظر من نسل جدید آ۸ برتری های بسیاری نسبت به فیس لیفت اس کلاس و همین طور سری 7 داره ،
    آ8 با قاطعیت اس کلاس رو میزنه له میکنه . برای همین قیمتش اینقدر بیشتره.
    وقنی چند مجله ی معتبر مقایسشون کنند متوجه درستی حرف من می‌شید.

    سر رکورد اوراکان پرفرومنته هم من و چند نفر دیگه انگشتامون شکست از بس گفتیم این رکورد معتبره ولی عده ی کثیری از دوستان که ادعای فضلشون میشه نظری درست مخالف ما داشتن و مسخره میکردن.

    آئودی محصول خودش رو بهتر از همه میشناسه. میدونه چقدر خرج کرده و ماشینش چقدر ارزش داره. قیمت رو جوری تنظیم میکنه که مشتری وسوسه بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Aminspoort

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (71 ديدگاه)

      داداش لطفا سعی نکن نظر خودتو به دیگران هم تحمیل کنی،محاله ممکنه بشه به طور قطع یکی از این خودرو سازا از اون یکی برتر دونست،هر کسی یه سلیقه داره،مثلا ممکنه یکی جنسیس g90 رو به هرکدوم از پرچمدارای آلمانی ترجیح بده،به خاطر اینکه یه عده منکر پیشرفت خودروسازی کره هستن ما حق نداریم به کسانی که سلیقشون بیشتر به سمت خوردو های کره ای هست توهین کنیم،اینم در نظر بگیرید کسانی میتونن در مورد برتری هر کدوم از این خودروها نظر دقیق و کارشناسی بدن که حداقل واسه یه بارم که شده با این خودروها رانندگی کرده باشن،لطفا کارشناس نباش،پلیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SERIAL WINNER

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        دوست عزیز ” لطفا ” ( به قول خودتون پلیز ! ) فلسفه‌بافی و قصّه‌سرایی نکنید.
        من نظرم رو به کسی تحمیل نمیکنم. هیچ کدوم از ما این قدرت رو نداریم.
        به کسی هم توهین نمیکنم.
        یادمه یک بار گفتید با بوگاتی ویرون رانند‌گی کردید و بعد ها که بحثش پیش آمد کفتید اتفاقا این تجربه برای شما بسیار پیش پا افتاده بوده !
        این بی عدالتی روزگاره که تجربه ی سواری بوگاتی برای من آرزو باشه و برای شما خاطره ! ای داد بی داد … .
        وقتی شما که پشت همه ی این ماشین ها نشستی نظر نمیدی ( حتی اونایی که فروششون هنوز شروع نشده ! ) ، من مجبورم بیام کارشناسی کنم. شما به بزرگی خودت ببخش.
        من پولدار نیستم و فقط میتونم در مورد ماشین ها مطالعه کنم ،
        خیلی ها هستن ماشین 1 میلیاردی سوار میشن اما 10 جمله در موردش نمیتونن نظر بدن. در همین پدال کسایی هستن که تمام جزئیات اتومبیل های فرمول 1این فصل رو میدونن و به خوبی مقایسشون میکنند . در حالی که در عمرشون از نزدیک این ماشین ها رو ندیدن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. تیاگو

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (99 ديدگاه)

      باشه
      شما خوبید
      ولی اس کلاس بزرگ این کلاسه و
      همه دنباله رو اونن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      امیر جان این بحث رو بیخیال.
      خبری هست مبنی بر اینکه لامبورگینی قرار تا حول و حوش سال 2021 مدل مفهومی از یک مدل کاملا جدید که گفته شده یک سدان لوکس چهار درب و عملکردی هست پرده برداره.
      این طرح بعد از ارائه مدل اوروس پیگیری میشه.((احتمل ساختش خیلی زیاده))
      نمیدونم یادت هست سال 2008 لامبو کانسپت استوک((Estoque)) که یک سدان لوکس چهار درب بود رو به نمایش گذاشت؟؟
      فکر کنم به خاطر بحران اقتصادی اونموقع نتونستن تولید کنن.
      حتی قبلترش لامبو تو سال های 1968 تا 78 یه مدل گرند تورر کوپه چهار نفره((Espada)) تولید کرده بود که از این مدل 1217 تا فروخت.
      فکر کنم دو سری به طور رسمی ساخت شد که سری 2 ((به جز سری 1 اصلی که فقط تو ژنو 68 نمایش داده بودن) موتور 3.9 لیتری 12 سیلندر که 345 اسب بخار قدرت داشت و سری 3 که 321 اسب از همین مدل انجین گرفته بودن و 72 تا 78 ساخته شد.
      سال 78 هم لامبو بر پایه همین اسپادانا یه سدان چهار نفره ساخت به اسم فائنا((faena)).
      نمیدونم از این مدل چندتا ساختن فقط میدونم یک کلکسیونر سوئیسی یکیشو داره.
      ………………………………
      این عکس کانسپت استوک سال 2008.
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Estoque_Concept-2008-ig.jpg
      اینا هم چندتا عکس از اسپادانا.
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-01.jpg
      ……….
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-02.jpg
      ……..
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-03.jpg
      ……
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-04.jpg
      …….
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-03.jpg
      ……..
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-07.jpg
      …….
      https://www.netcarshow.com/Lamborghini-Espada-1968-1280-08.jpg
      این هم لامبورگینی faena
      http://en.wheelsage.org/lamborghini/faena_concept_by_frua/pictures/exmi2c/

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Serial winner

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        دانیال جان ، رفیق شفیق ، معلومه که Espada رو میشناسم.
        میشه عشق لامبور‌گینی باشی و “شمشیر” لامبورگینی رو نشناسی؟!
        ( Espada = Sword )
        عاشق طراحی اسپادام.
        خیلی خوشحالم کردی.
        این ماشینی که گفتی در کنار Urus فروش لامبورگینی رو خیلی بالا می‌بره.
        نسل بعد اونتادور هم یه سورپرایز بزرگ برای طرفداران لامبورگینیه.
        موتورش احتمالا قراری 7 لیتری باشه . اکر هیبرید هم باشه که میره بالای 1200hp .
        واقعا خبر خوبی بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۷ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          خوشحالم که خوشحال شدی.
          فقط نمیدونم چرا دو جا اشتباهی نوشتم اسپادانا!!!!!!??

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. نت

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    ,ایودی َa8 از لحاظ طراحی داخلی وبیرونی خیلی خوشکلتر و زیباتر و بهتر و بروزتر از بنز کلاس اس و بی ام و سری 7 هست.در حال حاضر ایودی a8 لوکسترین سدان جهان هست و به راحتی بنز کلاس اس 2018 و بی ام و سری 7 را شکست داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      زهی خیال باطل! S کلاس بیدی نیست که با این بادا بلرزه؛ صبر کن چند ماه دیگه که آمار فروششون اومد بیرون، متوجه میشی سلطان کیه. A8 مدرنه اما تو بحث لوکس‌گرایی، هنوز مونده به S کلاس برسه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Serial winner

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        آمار فروش بنز مثل همه ی سالیان گذشته بیشتر از A8 خواهد بود. چندین دلیل داره که یکیش قیمت ارزون تره.
        مگه ملاک برتری فروش بیشتره ؟!?

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. الف.ی

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1632 ديدگاه)

        نمیشه گفت کدوم به طور قطع بهترینه ولی قطعا اس کلاس حتی اگرهم بازنده رقابت باشه رقیباش رو بدجوری به دردسر میندازه
        اون چیزی هم که بالا گفتی مجید جان اطلاعات تئوریک با پیش بینی در مورد آینده زمین تا آسمون فرق داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. نت

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    صندلی بنز کلاس اس مثل اتوبوسهای بنز مارال که تو جاده های ایران هست خیلی زشته و دریچه کولرش هم زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      شما فقط محصولات هیوندای رو زیبا می‌بینی، توقعی نداریم نظر مثبتی در مورد S کلاس بدی، همین که از A8 هم تعریف کردی، جای تعجبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Bilbo

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    مشتاقم ببینم این خوشکل رو تو نسل بعد چطور میخوان زیباتر کنن! وقار هست که داره چکه میکنه از تک تک نقاط این ماشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Porsche & Mercedes

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سری هفت و آئودی عالین?
    ولی اس کلاس فووووق العااادس?
    نمیگم بی ام و و آئودی توان رقابت ندارن….
    ولی رقابت خودرو هاشون با اس کلاس…فوق العاده سخت تر از رقابت با مثلا c class و e و …ایناهاس
    سلطان❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. m4

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (294 ديدگاه)

    وقتی عشق روس ها آپدیت میشود!!!
    منظور از عشق روس ها یعنی روسها به راحتی میخرن
    اما ما ماشین زیر 2000 فقط حق وارد کردن داریم
    ما میشیم عاشقان حسرت خور
    اونا میشن عشق سوار :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      فکر کن هر خودرویی با هر حجمی میتونه وارد شه، به نظرت چند درصد مردم میتونن با n برابر قیمت اصلی، خودروهای مورد علاقشون رو بخرن؟؟؟؟ شاید ۱ درصد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. m4

        ۲۲ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (294 ديدگاه)

        ژن های خوب میتونند !!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. حسین سیف

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    خصوصیتهای مدلهای لوکس غولهای خودروسازی (نظر شخصی )
    بنز : اعتبار و شخصیت
    بی ام و : اقتصادی و اسپورت
    آودی : خاص و متمدن
    لکسوس : شیک و متفاوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Alitalia

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (66 ديدگاه)

    فکر کنم اینا دیوونه شدن.
    مگه میشه همچین سوپر لوکسی ٩٠ هزار قیمتش باشه در حالی که c٢٠٠ اینجا ١۵٠ هزار فروش میره.
    به نظر شما حق نداریم روانی بشیم؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شاهين

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    از هر لحاظ از همه برتری شما ای سلطان بزرگوار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا