مرسدس بنز

اعلام مشخصات رسمی مرسدس-ای‌ام‌جی E53

سدان جدید مرسدس-ای‌ام‌جی E53 2019 جای مدل قبلی E43 را گرفته و از اواخر سال ۲۰۱۸ به دیگر برادران کوپه و کابریولت خود در بازار آمریکا خواهد پیوست.


این سدان لوکس و پرفورمنس از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی جدیدی سود می‌برد که هم به توربو و هم به بوست EQ مجهز بوده و دارای سیستم چهار چرخ محرک، ترمزهای بزرگ‌تر و لیست تجهیزات پر و پیمان همچون صندلی‌های پرفورمنس AMG، تریم فیبر کربنی و… می‌باشد.

در مقایسه با مدل قبلی E43، این نسخه جدید قدرت ۴۲۹ اسبی داشته که بیشتر از خروجی ۳۹۶ اسبی E43 می‌باشد. البته گشتاور این خودرو همچون مدل قبلی ۵۲۰ نیوتون متر است.

به لطف گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک ۴Matic+، سدان جدید E53 می‌تواند در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و البته سقف سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت محدود شده است.


شما به سادگی می‌توانید E53 را از دیگر نسخه‌های استاندارد تشخیص دهید. کاپوت جدید مهم‌ترین تفاوت این مدل می‌باشد. دیگر تغییرات ظاهری این خودرو شامل خروجی‌های اگزوز دوگانه کرومی، دیفیوزر جدید و رینگ‌های ۲۰ اینچی سفارشی با طرح ۱۰ پره می‌باشد.


داخل کابین نیز صندلی‌های ای‌ام‌جی پرفورمنس، تریم فیبر کربنی، طراحی کاکپیت دیجیتال محبوب مرسدس، نورپردازی زیبا، صندلی‌های گرم و سرد شونده و… دیده می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو غربیلک فرمان جدید پرفورمنس ای‌ام‌جی است که پوشش چرم ناپای مشکی دارد. روی این فرمان نیز کنترل‌های حساس به لمس بکار رفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    کابینش دلرباس
    رنگش هم بهش میاد

    لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Yaser1986

    ۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    و ما همچنان یا شایدم با این وضعیت مملکتمون تا ابد نظاره گر باشیم
    مردیم از بس به عکسایه خودروهایه روز دنیا نگاه کردیم و حسرت خوردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. cfz

    ۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (102 ديدگاه)

    یه ماشین تا چه اندازه میتونه زیبا باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. morteza

    ۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (279 ديدگاه)

    قیمتش چقده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا