مرسدس بنز

آیا این مرسدس-ای‌ام‌جی Project One است؟

مرسدس اقدام به برگزاری کنفرانسی خبری درباره نمایشگاه خودروی فرانکفورت کرده و گفته که ۱۰۰ خودرو را از ۱۴ تا ۲۴ سپتامبر در معرض دید عموم خواهد گذاشت. این خودروها شامل معرفی S کلاس کوپه و کابریولت در دو نسخه استاندارد و AMG و ارائه کانسپت هیدروژنی EQ شکل گرفته بر مبنای GLC جدید خواهند بود. همچنین پیکاپ X کلاس به همراه هایپرکار Project One از دیگر خودروهای برجسته این نمایشگاه خواهند بود.


هنوز جزئیات جدیدی از هایپرکار برگرفته از فرمول ۱ مرسدس منتشر نشده اما در کنفرانس خبری مرسدس رندری به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد نشان دهنده Project One است. ذکر این نکته مهم است که هایپرکار نمایشی نسخه نهایی نخواهد بود زیرا مرسدس گفته این محصول یک نسخه مطالعاتی نزدیک به تولید خواهد بود. در نمایشگاه فرانکفورت سرانجام خواهیم توانست ایده‌ای از عملکرد این خودروی پرقدرت را به دست آوریم.


خودروی مورد اشاره که رنگ‌آمیزی سفید داشته دارای جلوپنجره عریض پانامریکانا بوده که ظاهری عصبی به خودرو داده است. چراغ‌های جلو نیز به نوعی شبیه چراغ‌های مرسدس-ای‌ام‌جی ویژن گرن توریسمو هستند. به نظر می‌رسد کلیت طراحی این خودرو به یاد آورنده کانسپت ویژن باشد بنابراین می‌توان آن را نسخه به‌روز بسیار خوبی از کانسپت ۲۰۱۳ دانست.


دیگر شاخصه‌های مشهود این خودرو عبارت‌اند از ورودی هوای بالای سقف، آینه‌های جانبی نازک (احتمالاً دوربین) و نمای عقب پهن.

جدیدترین اخبار نشان می‌دهند پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری این هایپرکار مستقیماً از خودروی فرمول ۱ هیبریدی W06 گرفته شده و در آن پیستون‌ها، میل‌لنگ و قطعات الکترونیکی جدیدی بکار رفته‌اند. این پیشرانه با دو واحد الکتریکی همراه خواهد شد که یکی در جلو و دیگری در عقب نصب می‌شوند. این قوای محرکه خروجی ترکیبی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخاری خواهند داشت و گفته شده وزن خودرو کمتر از ۱۳۱۵ کیلوگرم خواهد بود. وزن قوای محرکه حدود ۴۲۰ کیلو خواهد بود و انتظار می‌رود از گیربکس ۸ سرعته تک کلاچه استفاده کند.

مجموعه باتری ۱۰۰ کیلویی خودرو در مرکز قرار گرفته و محدوده حرکتی ۲۴ کیلومتری خواهد داشت. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به ترمزهای سرامیک کربنی و شاسی فیبر کربنی آن اشاره کرد.

تنها ۲۷۵ دستگاه از Project One ساخته خواهد شد و همه آن‌ها قبلاً فروخته شده‌اند. اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد تحویل اولین نمونه‌ها به خریداران خواهیم بود و به جز چین در سایر نقاط جهان حالت قانونی در جاده خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. پارسا ss

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یکی از بهترین خودروهای تاریخ : مرسدس project1 یا استون والکری یا venom f5 یا فراری f80 یا بوگاتی شیرون ss?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرشاد

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      همشون فوق‌العاده خواهند بود، اما Project One قطعا تو این لیست متفاوت‌ترینه، به دلیل استفاده از موتور فرمول ۱ و احتمالا طراحی خیره‌کننده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        والکری هم از موتور فرمولا وان استفاده میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Alireza.GT86

      ۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (236 ديدگاه)

      خیلی خوشگله !
      ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدحسین

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    جمله آخر یعنی چی ؟
    به جز چین در باقی کشورها حالت قانونی در جاده خواهد داشت !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAST VIPER

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      یعنی دولت چین، برای عبور ومرور این خودرو تو کشور جین هنوز مجوزی صادر نکرده
      یا شاید هم بنز این ماشینو تو چین ثبت نکروه یه چیز تو این مایه ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرشاد

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      یعنی در تمام دنیا مجوز داره باهاش بری تو جاده و خیابون، اما تو چین فقط می‌تونی داخل پیست ازش استفاده کنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Meysam..LaFerrari

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (581 ديدگاه)

    دم مرسدس گرم ولی به خودش زحمت میداد یه انجین اختصاصی طراحی میکرد بهتر بود
    قطعا بخاطر هزینه ی توسعه و طراحی یه انجین جدیده که رفته سراغ انجین فرمول یک 2015اش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اميرحسين رادفر

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (52 ديدگاه)

      از اون حرفا زدى که توو هیچ دکون بازارى پیدا نمیشه پسر خوب مرسدس الان یکى از بهترین انجین هاى ٨ سیلندر دنیارو داره قطعا استفاده از ٢ تا بلوک ٨ سیلندر که خیلى راحت تر از توسعه و شهرى کردن یه انجین فرمول ١ براى استفاده شهرى !!! مرسدس قطعا به خاطر این از این انجین استفاده کرده که کمتر انجین شهرى درواقع هیچ انجین شهرى نمى تونه هول و هوش ١٠٠٠٠ تا ١٢٠٠٠ rpm دور بخوره ماشین باز که باشى بیشتر مى فهمى دور موتور بالا نعره قشنگش هیجانش چقد با یه انجین شهرى معمولى فرق داره والا هزینه فقط توسعه و تحقیق براى فک کنم ۵ تا انجین یه فصل بالاى ١٠٠ میلیون پوند به اینا باید کلى هزینه بابت عملى شدن تعداد بالاى موتور (حدودا ٢۵٠ تا) بالا بردن دوام انجین و در کل شهرى شدن انجین و هم اظافه کرد ولى بازم مهندس هاى amg کم نیاوردن و این کارو عملى کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Meysam..Laferrari

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (581 ديدگاه)

        من نمیدونم کی به تو مثبت داده !
        جوری میگی نعره میکشه انگار داری از یه انجین 6 لیتری V12 صحبت میکنی

        تا حالا صدای ویز ویز انجین های کم صدای فرمول یک رو شنیدی جیگرم؟ پیشنهاد میکنم مسابقه ی هفته ی آینده ی بلژیک رو ببینی! با تشکر فراوان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Meysam..Laferrari

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          در ضمن اون تولید موتور برای F1 نیست که 100 میلیون دلار هزینه داره ، توسعه و طراحی اولیه ست که چند ده میلیون دلار هزینه داره!
          مرد حسابی اگه این همه میخواست هزینه کنه مرسدس ، میرفت یه انجین جدید طراحی میکرد ؛ نه بازتولید انجین های 2 سال پیشش!!
          درکش خیلی سخته که بخاطر هزینه ی کمتر اینکارو انجام داده؟
          در ضمن محدودیت RPM خودروهای فرمول یک 15000تاست نه 10-12هزار. حتی اگه 25000 دور هم بود دردی رو دوا نمی کرد.
          وقتی نوک سوزنی اطلاعات نداری لازم نیست اضهار فضل کنی ، فقط همونطور که گفتم مسابقه ی هفته ی بعد بلژیکو گوش کن تا نعره نعره نکنی!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. اميرحسين رادفر

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (52 ديدگاه)

          وقتى میگم نرود میخ …. همینه دیگه انجین هاى ١٠/١٢ اى که شما میگین هم از سال ٢٠٠٨ کم صدا تر شدن مى دونى چرا !؟ برو تحقیق کن بیین چرا ? بعدا راجع به rpm صحبت کن و بازم محض تاکید من انجین فرمول ١ و با ١٢ سیلندر شهرى مقایسه کردم نه ١٠/١٢ فرمول ١ اى که اون زما تا سال ٢٠٠٨ ١٩٠٠٠ rpm دور مى خوردن یا از سال ٢٠٠٨ تا ١٠ ١٨٠٠٠ ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Amir

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        امیرحسین جان حق اینجا با میثم جانه.
        ضد خودروسازی در صفحه ی خودش حرف بزنی احتمالن زیاد دیسلایک میخوری اما حقیقت رو باید گفت

        موتور های فرمول ۱ الان خیلی وقته صدا و نعره ای ندارن.
        این
        گذشت اون زمانی که موتور های V10 پیست رو به لرزه درمی‌ آوردن. دوران طلایی فرمول ۱ با قوانین مسخره ای که FIA وضع کرده خیلی وقته که گذشته و دیگه اون هیجان رو نداره.

        فیلم مسابقات دهه ی ۷۰ تا ۹۰ رو ببین تا بفهمی فرمول ۱ از کجا به کجا رسیده.

        یقینا یکی از دلایل انتخاب موتور فرمول ۱ برای هایپر بنز کاهش هزینه ها بوده ، ولی من شک ندارم پروژکت وان با همین موتور تمام رکورد های شتاب و رکورد سریع ترین دور پیست ها رو جا به جا خواهد کرد.

        احتمال داره پروژکت وان اولین خودرویی باشه که جهنـم سبز رو در کمتر از ۶ دقیقه طی می‌کنه

        شک ندارم تا سال ها هیچ هایپرکاری یارای رقابت با پروژکت‌وان رو نخواهد داشت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. اميرحسين رادفر

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (52 ديدگاه)

          من نمى دونم شماها چى و با چى قاطى مى کنین من از نعره انجین فرمول ١ مى گم طرف میاد میگه قبلا که انجین ها ١٠ سیلندر بود خب بخونین بعد بیاین …بگین من یه انجین ۶ سیلندر فرمول ١ و با یه انجین ١٠ سیلندر عادى مقایسه کردم نه انجین هاى ١٠ قدیم فرمول ١ خب پسر خوب اوناهم به همین میزان دور مى خوردن حتى انجین ١٠ بیمر ١٨٠٠٠ rpm دور مى خورد اتفاقا برا همینم اون صدارو مى شنیدین طرف صداى این انجینارو از پشت تلوزیون و گوشى شنیده حق یه جانبم کامنات میزاره یا اون دوستمون انقد از قافله پرت و شوت میگه انجین فرمول ١ ١۵٠٠٠٠ دور مى خوره هنوز درک خودروییش به جایى نرسیده که نمى فهم من دور موتور این ماشین و مى گم که به ١١٠٠٠ دور محدود شده به هر حال بازم مى رسیم به حرف اولم ( نرود میخ اهنین در سنگ )

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. FXX K

        ۲ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (217 ديدگاه)

        اشتباه نکن!
        هزینه ی توسعه ی یه موتور جدید و کاملا مجزا خیلی بیشتر از تغییر یک موتوره!
        تازه سایست خیلی هوشمندانه ای رو بکار برده اینجوری موتورای بلا استفاده ی فرمول یکش هم کاربرد پیدا میکنن.(موتورای برگشتی توسط فورس ایندیا و ویلیامز)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. اميرحسين رادفر

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (52 ديدگاه)

          انجین جدید با اتصال ٢ بلوک کاملا متفاوت بعد شما یه تحقیقى راجع به یه انجین فرمول ١ بکن یه تحقیقم راجع به انجین شهرى ببین چقد هزینه برو پیچیدست تبدیل یه انجین فرمول یک به انجین شهرى ? ثانیا کلا یه فصل فرمول ١ ۵ تا ۶ تا انجین ساخته میشه که توو اخر هر فصل تقریبا تا مرز نابودى و هزینه هاى سنگین تعمیر رفتن پس مرسدس نمیاد انجین هاش و بازیافت کنه !! ثالثا هزینه طراحى این انجین ها حتى براى تولید محدود سرسام اور باز یه سرى دانشمند میگن انبوه سازى که هزینه هارو کاهش میده اره اگه انجین پراید بود کاهش میداد نه این انجین که تکنولوژى انبوه سازیش انقد بالاست که حتى ممکن بود تولید این خودرو به صرفه نباشه که بازم شک دارم باشه چون هایپر کار ساختن نماد تکنولوژى و قدرت اون خودرو ساز پس توو ساختنش بحث سود کردن مهم نیست کما اینکه از سال ٢٠٠۴ به این ور بوگاتى با سود منفى تولید میشه اما نماد مهندسى و قدرت vw

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    استون والکایری سال 2019 فروشش آغاز میشه و عرضه جهانی.
    پراجکت 1 اواخر 2020 وارد خط تولید میشه.که به نظرم خیلی دیره.
    چند وقت دیگه تو فرانکفورت رونمایی میشه و باید دید واقعا چه چیزایی برای رو کردن داره.
    مشخصات فنیش که منو راضی نکرد.
    مثلا اینکه بالای 1000 اسب بخار با موتورهای الکتریکی فقط سقف سرعتش 350 تاس.?
    فقط تنها برتری واضحی که من میدونم بحث طراحیه داخلیه که مرسدس به احتمال زیاد دست بالا رو نصبت به استون داره.
    فقط باید منتظر موند و دید دیگه چه چیزایی برای رو کردن داره.
    خداییش مرسدس خیلی کند عمل کرده تو معرفی هایپرکارش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khan

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (362 ديدگاه)

      عزیزم هنوز نساخته همه رو فروخته، دیر از چه لحاظ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        دوست من دیر از این لحاظ که برای تست و مقایسه توسط مجلات باید تا سال 2021 صبر کنیم.
        و البته همینطور درگ.
        استون هم کامل نساخته ولی به فروش رفته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(مک دانیال) البَهلْوَان الِمَکلارِنٌ

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          آقا من یه جای کامنتم مشکل داره.
          گفتم:((استون والکایری سال 2019 فروشش آغاز میشه و عرضه جهانی.))
          اصلا حواسم نبود که هایپر استون تمامش فروخته شده و فروشی در کار نیست.
          در واقع باید میگفتم میره روی خط تولید و عرضه به مشتریان.
          حالا برید دیسلیک هاتونو پاک کنید تا عصبی نشدم??????

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. اميرحسين رادفر

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (52 ديدگاه)

          دوست عزیز ساختن والکرى با انجین ١٠ سیلندر تنفس طبیعى به مراتب پیچیدگى کمترى از مرسدس با تکنولوژى هاى فرمول ١ داره ثانیا استون تمام تمرکزش کاهش وزن چون مشتریاش فقط و فقط پرفورمنس مى خوان اما مرسدس باید یه هائپر کار بسازه که مرسدس و Amg رو در کنار هم معنا کنه یعنى هم از لحاظ پرفورمنس خاص باشه هم از لحاظ لوکس بودن و اشرافیت و طراحى ( دقیقا چیزى که دق دقه استون نیست ) از طرفى ساختن یه هایپر کار هایبرید خاص با وجود لافرارى و ٩١٨ و والکرى واقعا سخت تر از گذشته شده شاید واقعا مرسدس منتظر بعد از ارائه والکرى و بازخوردا یهترین و خاص ترین پورتو تایپ و انتخاب کنه و به تولید برسونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Amir_R18

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دوست عزیز خودت میدونی چقدر باهات رفیقم و دوسِت دارم ، هرگز در هیچ زمانی یادم نمیاد در بحث کردن با شما عصبی شده باشم یا خدای نکرده حرف بدی به هم بزنیم.
      اما خودت نگاه کن هر دفعه این حرف های بی‌حاصل رو تو صفحه ی ماشین های آلمانی میزنی چقدر دیسلایک میخوری.

      چرا میای صفحه ی بنز بهترین محصولش رو در مقابل هایپرکار استون‌مارتین ( که هر تیکش رو یه شرکت ساخته و فقط آرم استون رو کاپوتشه ) تحقیر میکنی . واقعا چرا این کار رو میکنی؟ دیروز هم در صفحه ی BMW M5 میگی جگوار M5 رو نابود میکنه و هزار جور حرف دیگه. واقعا نمیدونم چه لذتی از این کار میبری. منم که عاشق M5 هستم خب نمیتونم جواب ندم و طبیعتا مقابله به مثل میکنم.

      .

      این ماشین ها هنوز 4-3 سال دیگه میخوان پا به خیابان بذارن و هنوز حتی ساخته نشدن که بخوایم شتاب و سقف سرعت و … رو اندازه بگیریم .???
      بعد شما میای سر شتاب و سرعت و … بحث میکنی و میگی مشخصاتش ناامیدت کرده.?????

      در مورد همین هایپرکار استون اول شرکت میگفت 1000 اسب بخار ، بعد شد 820 اسب برای موتور بنزینی? . یعنی در عرض 2 هفته که من پدال رو دنبال کردم قدرت موتور 6/5 لیتری کازورث 180 اسب کم شد ?

      هوراکان LP610-4 الان رسما 3 سال از رونماییش گذشته اما شتاب 0 تا 100ش رو هر سایتی یه چیز میگه. از 3/3 براش داریم تا 2/4 . سایت رسمی لامبورگینی میگه 3/2 ، سایت fastestlaps و چند درگ معتبر میگن 2/5. و خلاصه هر مجله و سایتی یه چیز میگه.?
      وقتی هوراکان 2014 اینطوریه دیگه خودت باید بدونی اعداد مربوط به هایپرکار های 2020 و 2021 ممکنه درآینده خیلی تغییر کنن.

      .

      مشخصات فنی هایپرکار بنز هر عشق ماشینی رو شگفت زده میکنه ، البته اگر طرف ، یک عشق ماشین متعصب باشه ممکنه حتی با این مشخصات راضی هم نشه. ?

      .
      من از هایپرکاراستون مارتین استقبال میکنم چون هر قسمتیش رو یه شرکت از یه کشور دنیا ساخته. موتورش مال امریکاست ( کازورث) . سیستم هیبریدش مال کرواسی ( ریماک) و
      خلاصه از آلمان و کرواسی بگیر برو تا اتریش و کانادا هر شرکتی یه دستی تو ساختش داشته ، هایپرکار استون مارتین یک ماشین چند ملیتی هستش و به خوبی میتونه یک نماد در جهت ” همبستگی و اتحاد بین کشور های جهان ” باشه. ?????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(مک دانیال) البَهلْوَان الِمَکلارِنٌ

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        اولش بگم که خودت میدونی که با هم زیاد بحث کردیم ولی به توهین نکشیده بحثمون.این خصوصیات هر دومونه که جالبه برای من?
        خداییش چی بگم؟؟
        گفتم راضی نیستم.
        از بنز بیشتر از اینا انتظار دارم.
        من بارها به طراحی داخلی دی بی 11 و لاگوندا و ونتیج و..گفتم افتضاح و هزار جور حرف دیگه.
        و بارها هم گفتم از بنتلی بنتایگا خوشم نمیاد.
        خداییش خیلی سعی میکنم ولی نمیشه??
        من الان میومدم میگفتم
        خدایا این بنز چی ساخته آدم حیرت میکنه و…..
        خوب بود؟؟؟
        میدونم اینطور کلمات باعث دیسلایک میشه و خیلیا خوششون نمیاد.
        ولی چی کار کنم اخلاقم جوریه که بیشتر دوست دارم انتقاد کنم تا تعریف.
        البته این انتقادها بیشتر طرف مقابل رو شامل میشه.چون اینطوری هیجانش بیشتره☺?
        بعدشم من همیشه میگم هرکسی دوست داره بیاد تو تاپیک خودروهای انگلیسی تا میتونه انتقاد کنه.
        منم استقبال میکنم و باهاش دوستانه بحث میکنم.
        همه بیان تو یک صفحه قربون صدقه برن و بَح بَح و چَح چَح کنن که جذابیت نداره آخه.
        الان فکر میکنم خوده بنز هم گفته که سقف سرعت پراجکت وان همین 350 س
        اونوقت به نظرت برای یه ماشینی که بالای هزار اسب قدرت داره و از اون بدتر اینکه سال 2021 میاد مناسبه???
        استون مارتین هم آخرین شایعه ی که بود حدود 1000 اسب تنفس طبیعیه.
        بعدشم استون مارتین خودش رو با ولکان ثابت کرده.
        مهم اینه که این ماشین 90 درصدش انگلیسیه.
        از پراجکت وان نمیخوام بگم خودت میدونی خیلی از قطعاتش از کجا میاد??
        از قدیم گفتن دوستی رو از آلمانی ها یادبگیرین.ببینید چقدر زیبا و شیرین اکثر کار ساخت پراجکت وان رو به دشمن گذشتشون بریتانیا سپردن.
        واقعا آفرین.????????
        کاسورث آمریکایی هم جالبه که گفتی?
        دیدی که اینقدر از قیافه ی هایپر استون انتقاد کردین و من دفاع کردم که آخرش جایزه برد.
        پس من الکی از چیزی نه دفاع میکنم نه تعریف.
        متاستفم…???

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(مک دانیال) البَهلْوَان الِمَکلارِنٌ

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          امیر حسین رادفر عزیز.
          میفهمم چی میگی.
          من خودمم گفتم تو بحث طراحی داخلی بنز دست بالاتر رو داره و کاملا لوکس تره.
          البته طراحی داخلی استون برای یک هایپرکار اصلا بد
          نیست و خوبه.
          درضمن یه جا رو اشتباه کردین.
          انجین والکایری 12 سیلندر تنفس طبیعیه و نه 10 سیلندر.
          و در ضمن 12 سیلندر تنفس طبیعی پیچیدگی های زیادی داره برخلاف تصور.اونم کشیدن 1000 اسب کار هر کسی نیست که کاسورث داره انجام میده.
          بقیه حرفاتونم تقریبا قبول دارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          دوست عزیز خوبه که انتقاد کنی ولی به شخصه ندیدم از مکلارن انتقاد کنی .این البهلوان مکلارن که نوشتی یهو خندم گرفت با خودم گفتم اینقدر عاشق مکلارن هستی که از وقتی عربا مکلارن رو خریدن داری عربی صحبت میکنی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        مجید چرا اینجوری میکنی؟! کااملا مشخصه که از مشخصات فوق العاده والکری حیرت زده شدی و همش میخوای یه کاری کنی که کار استون رو کوچک جلوه بدی!!! درمورد شرکتایی ک با استون همکاری دارن باید بگم این چیز دور از ذهنی نیس و در اکثر شرکت های معتبر این همکاری ها وجود داره! مثلا کونیخزگ درساخت رگرا هم با یاسا و ریماک همکاری داشته! این کجاش عجیبه؟! توی کشورایی ک گفتی آلمان هم بود؟ میتونم بپرسم آلمان چیکار کرده؟!!! درمورد کازورث هم باید بگم درسته سهامداراش آمریکایی هستن ولی تاحالا ندیدم یه آمریکایی باز به این قضیه گیر بده و زحمت کارکنان و مهندسان ماهر کازورث رو زیر سوال ببره! این نشون دهنده با شخصیت بودن آمریکایی بازها هس ،اونا مثه بعضی ها بی جنبه نیستن!!! از طرفی باید بدونی ک تیم ردبول مثه مرسدس در انگلیسه و اکثر افرادش و در راس اونها نیوی نابغه انگلیسی هستن .
        درآخر هم باید بگم اول حرفت ب دانیال گفتی چرا همچین کامنتی رو تو صفحه ماشین آلمانی مینویسی،داداش گلم ماشین آلمانی کجا بود؟! این هایپرکار توسط تیم انگلیسی براون «بنز»در انگلیس ساخته میشه و موتورش هم ساخت ایلمور هس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(مک دانیال) البَهلْوَان الِمَکلارِنٌ

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          بنتلی عزیز امیر منظوری نداره داره با مزاح حرفاشو میگه.
          من میدونم قصد خاصی نداره.
          ولی یه واقعیتی رو من به امیر بگم.
          اینه که باید تمام رکوردهای پیست و درگ رو برای استون کنار بزاریم این یه واقعیته.
          من بارها گفتم بارها هم دیسلایک گرفتم.
          ((تخصص مرسدس هایپرکار ساختن سوپر اسپرت ساختن حیرت انگیز نیست))
          آ ام گ اسپرت های فوق العاده ای میسازه همه هم میدونن.
          ولی اینجاس که این سوال مطرح میشه:
          آیا مرسدس ماشینی داره که تو درگ جلوی مک لارن ها کم نیاره؟؟؟
          یا تو پیست.
          به خاطر همینه که ب ام و میگه مک لارن از تویوتا معتبرتره.
          چون دقیق آشنایی داره که کی چی میتونه بسازه.
          تویوتا بیشتر از بنز نباشه کمتر هم نیست.ولی حرف ب ام و…..
          این حرفای من هیچ چیز از عظمت بنز کم نمیکنه.
          ولی هرکه را بهر کاری ساخته اند.
          استون هم با ولکان ثابت کرده که چقدر تو کارش که هایپر ساختنه تبحر داره.
          پس مطمئن باش استون موفق تر از بنز خواهد بود در پرفورمنس.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۲ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          @ویلیامز ( بنتلی و ………!)
          منظورم شرکت bosch بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Gtr

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (893 ديدگاه)

        چه قدر واقعا نظرات با نمکی میدی شما
        قدر خودت رو بدون??

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. LAST VIPER

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    اون ماشینی که طراحیش شبیه پروجکت وان هست ولی موتور جلو دف عقبه خیلی چش منو گرفته واقعا شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرشاد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کانسپت AMG ویژن، شاهکار طراحیه، اگر Project One شبیهش باشه، بدون اغراق میشه یکی از زیباترین خودروهای تاریخ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرشاد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    مرسدس قراره ۱۰۰ خودرو رو تو نمایشگاه فرانکفورت به معرض دید عموم بذاره؟! حتی اگر تفاوتشون صرفا تو رنگ بدنه باشه، نمایش این تعداد خودرو تو چند روز، نشون میده که مرسدس بیشتر از هر خودروسازی رو این نمایشگاه حساب باز کرده‌، البته حق هم داره، محصولات دلفریبی قراره معرفی کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Love Cars

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    یه نسخه خیابونی از ماشینای فورمولا 1 یعنی یه شاهکار مهندسی. درمورد طراحی بدنه هم اصلا به متن این صفحه کاری نداشته باشید چون یه شماتیک ازش تو عکس 4 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مانی

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    یجوری میگن موتوره ۲۰۱۵ قدیمیه انگار همون و بدون تغییر گذاشتن روش
    در مورد موتوره وی‌۱۲ لامبو تحقیق کن ببین چندساله توسعه دادنش پس واسه عهد بوقه دیگه؟
    گفت ماشینهای وزوزوی کم صدای اف۱
    من که یادمه موتورهای وی‌۱۰ ۳ لیتری چنان صدای کر کننده‌ای داشتن
    که تماشاچیا بعضا از گوشی استفاده میکردن که صدا اذیت نکنه
    خیلی‌ وقته مسابقات و تماشا نکردم اما بعید میدونم ماشینها اینقدر بی‌صدا شده باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Meysam..LaFerrari

      ۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (581 ديدگاه)

      الآن ماشین های F2 صداشون خیلی بلندتر از F1ه ، یه تحقیق کوچولو وقت آدم رو نمیگیره.
      کسی نگفت انجین 2015 قدیمی و بدرد نخوره ، تحت هر شرایطی انجین خودروهای فرمول یک “شاهکاره”
      منتها مرسدس برای کاهش هزینه های تولید این هایپرکار دیگه انجین جدیدی طراحی و توسعه نداده ، من نمیگم اینکار خوبه یا بده ، ولی این حقیقت کاملا آشکاره.

      نمیدونم چرا انقدر از بحث منحرف میشید و کج برداشت میکنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا