مرسدس بنز

معرفی رسمی هایپراسکرین سدان الکتریکی مرسدس بنز EQS

عصر جدید طراحی داشبورد مرسدس بنز با رونمایی از هایپراسکرین MBUX که قرار است در سدان الکتریکی EQS استفاده شود، رسماً آغاز شده است. این نمایشگر بزرگ که در کل عرض داشبورد یعنی از ستون تا ستون کشیده شده است، به نرم‌افزاری با قابلیت یادگیری مجهز است که نمایشگر را با خواست کاربر تطبیق داده و پیشنهادات شخصی خود را ارائه می‌کند. علاوه بر این، در این نمایشگر کاربر نیازی به گشتن در منوهای مختلف و یا حتی استفاده از دستورات صوتی ندارد زیرا اصلی‌ترین برنامه‌ها همیشه در بالای نمایشگر به نمایش درمی‌آیند.

رئیس طراحی دایملر «گوردون واگنر» در مورد این هایپراسکرین می‌گوید:

با هایپراسکرین MBUX ما، یک چشم‌انداز طراحی به واقعیت تبدیل می‌شود. ما تکنولوژی را با روشی جذاب در طراحی ادغام کرده‌ایم که سهولت در استفادهٔ بی‌سابقه‌ای را به خریداران ارائه می‌کند. ما عاشق سادگی هستیم و به سطح جدیدی از MBUX رسیده‌ایم

در این صفحهٔ خمیده، چندین نمایشگر به همراه دریچه‌های تهویهٔ وجود دارد و بنابراین در اینجا دنیای دیجیتال و فیزیک به هم متصل شده است.

در کابین EQS، سرنشین جلو هم نمایشگر خود را دارد که حداکثر برای هفت پروفایل قابل تنظیم است. البته عملکردهای این نمایشگر فقط در طول تردد کار می‌کند و اگر صندلی شاگرد خالی باشد، نمایشگر به یک ویژگی دیجیتالی تزئینی تبدیل می‌شود (ستاره‌های متحرک را به نمایش درمی‌آورد). در بخش پیشنهادات، هوش مصنوعی نمایشگر پیشنهادهای مختلفی را ارائه می‌کند و کاربر می‌تواند فقط با یک کلیک آن‌ها را بپذیرد یا رد کند. به‌عنوان‌مثال، اگر راننده همیشه شب‌های سه‌شنبه در راه بازگشت به خانه با شخص خاصی تماس بگیرد، سیستم MBUX آن‌را به خاطر می‌سپارد و پیشنهاد می‌دهد که در همان شب و ساعت با همان شخص تماس بگیرد. ازآنجایی‌که همهٔ پیشنهادات MBUX به پروفایل کاربر متصل هستند، اگر شخص دیگری در حال راندگی با خودرو باشد، پیشنهادات ارائه نمی‌شوند.

مرسدس EQS از قابلیت افزایش ارتفاع برخوردار است که برای عبور از جاهایی مثل ورودی شیب‌دار پارکینگ، ارتفاع خودرو از سطح زمین را افزایش می‌دهد. سیستم MBUX موقعیت مکانی که کاربر از این قابلیت استفاده کرده را به خاطر می‌سپارد و اگر خودرو دوباره به همان مکان نزدیک شود، سیستم پیشنهاد می‌دهد که راننده ارتفاع خودرو را افزایش دهد. به گفتهٔ مرسدس بنز، سخت‌افزار این سیستم پیشرفته از CPU هشت هسته‌ای، ۲۴ گیگابایت رم و پهنای باند ۴۶ گیگابایت بر ثانیه تشکیل شده است. عضو هیئت‌مدیرهٔ مرسدس «سجاد خان» در مورد این سیستم می‌گوید:

MBUX هایپراسکرین هم مغز و هم سیستم عصبی خودرو است. این سیستم به‌طور مداوم راننده را بهتر می‌شناسد و قبل از اینکه وی حتی یک کلیک کند، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی شخصی او را به نمایش درمی‌آورد

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    چیزی که دیر یا زود در اتومبیلها رایج میشد و خوب طبق معمول مرسدس اولین کلید رو زد

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. مهزیار

      ۱۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (441 ديدگاه)

      نه بنز اولین نبود. همین پورشه تایکان هم کلی مانیتور داشت ولی بهم فقط وصل نبودن
      بنز اولین شرکتیه که سه تا اسکرین رو با گلس به هم چسبونده. حالا چه چیزش انقدر جذابه نمیدونم که چی اصا

      موافقم 0
      مخالفم 4
      1. Hadi

        ۱۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        این سیستم و نمایشگر بی نظیره ?
        هوش مصنوعی ماشین یه سروگردن بالاتر از تمام سیستم هایی هست که تا حالا دیدم
        طبق معمول معرفی تکنولوژی و نوآوری جدید توسط پدر خودروسازی ?
        فقط کاش زود تر معرفی میشد که S کلاس هم ازش استفاده میکرد
        با این چیزایی که در مورد EQS دارم میبینم یه شاهکار مهندسی و تکنولوژی خواهد بود…

        موافقم 4
        مخالفم 2
      2. کیانوش

        ۲۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (788 ديدگاه)

        توجه اش به جزئیاته که مرسدس رو خاص تر کرده الان همه اونایی که تو کف مانیتور تسلا بودن میگنم هایپر اسکرین جالب نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. یانکی

      ۱۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      یادم نمیره یه عده چقدر تسلا رو مسخره میکردن سر استفاده از نمایشگر بزرگ.

      موافقم 1
      مخالفم 4
      1. Elmiraj

        ۱۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        ۱۱ سال پیش هدف تسلا از حذف کلید های فیزیکی و جمع آوری تمامی فرمان ها در یک نمایشگر مرکزی ، اشراف کامل پردازنده و نرم افزار ماشین بر مجموعه سخت افزاری بود تا بتوانند از راه بروزرسانی نرم افزاری ، تغییرات و ارتقا های بعدی سیستم خودران و سرگرمی را بدون فراخوان و تنها از راه آنلاین براحتی روی ماشین اجرا کنند .
        .
        این در حالیه که رقبا هنوز که هنوزه به این سطح نرسیدن و تنها هدفی که دارن صرفاً اضافه کردن بی هدف نمایشگر بوده….
        البته اینجوری با یک پنل شیشه‌ای و پلاستیکی از شر چوب و چرم کاری داشبورد هم خلاص می‌شن…

        موافقم 1
        مخالفم 6
        1. بهزاد

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          شما کلا از مرحله ی تولید و مفاهیم کیفیت و لاکچری و ارگونومی و … پرت شدی مستقیم تو وال استریت.
          اصولا طراحی و اجرای تولیدات محصولات پیچیده از پس هر شرکتی بر نمیاد و هزینه توسعه و ساختش گران در میاد و فعلا تسلا نمیتونه از این قابلیت ها در ساخته هاش استفاده کنه و پول زیادی برای بخش R&D خودش نداره و مجبوره از ساده ترین روش ها برای تولید استفاده کنه.
          در مرحله ی اول رقابت با لوکس سازها تسلا اتوماتیک به یک لول پایین تر حرکت میکنه چون توان رقابت با سه گانه لوکس ساز آلمان را نداره و بعد وارد رقابت با vw و شرقی ها خواهد شد که اونهم به احتمال 99 درصد نمیتونه از پس این شرکت ها بر بیاد و نتیجه اش ادغام یا واگزاری این شرکت به یک برند قویتر خواهد بود.
          به جای پرت و پلا از سهام گفتن هفت الی هشت سال صبر کنید بعد راجب پیش بینی ها بحث میکنیم!

          موافقم 4
          مخالفم 3
        2. Elmiraj

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          نخست این که ارزش سهام یک برند آینه ای از پیشتازی یک برند هست که خودشو به شکل پول و سرمایه به نمایش می‌گذاره که رشد ۷۵۰ درصدی ارزش تسلا در یک سال گذشته اینو بخوبی به دنیا نشان داد….( دیروز هم که ماشاالله ترکوند و با ۷.۹۴ درصد رشد تنها در یک روز به ارزش بازار ۷۷۳ میلیارد دلار رسید و فیسبوک را با ۸ میلیارد اختلاف شکست داد و در جایگاه ششم جهان ایستاد !!! )
          .
          و باید به عرض تون برسونم که سیستم خودران پیچیده ترین و پر چالش ترین تکنولوژی در دنیای خودرو هست که رییس فولکس واگن آشکارا اقرار کرد که ما در این زمینه ۱۰ سال از تسلا عقبیم ، یعنی که تسلا حرف اول و آخر در این زمینه می‌زنه هم می‌زنه ،،، اگر هم منظورت طراحی پلتفرم هست بازم پیچیدگی تسلا اون روزی خوب ثابت شد که سال گذشته مهندسان آئودی و پورشه پلتفرم model 3 مو شکافی کردن و گفتن که از پیچیدگی و مهندسی آن متعجب شدن و بازم اقرار کردن که در این زمینه هم دو سال از تسلا عقب اند ، در حالی که طراحی و توسعه پلتفرم model 3 سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ انجام شده…!!!

          اینا فقط اعترافات مدیران و مهندسان قویترین رقیب تسلا هستن و پیش از آن که من وارد بحث تخصصی بشم به سادگی برتری تسلا را نشان میدن…
          .
          .
          حال اگر می‌خوای بریم سراغ تکنولوژی باتری که نتایج تحقیق گروه تخصصی UBS که تکنولوژی باتری ۷ خودرو را از ۷ خودروساز مطرح دنیای EV که هم اکنون در حال تولید هستند را آشکار ساخت و نتیجه اش نشان داد که در سال ۲۰۲۰ تکنولوژی سلولهای ۲۱۷۰ تسلا که توسعه و طراحی آن ها برای سال ۲۰۱۵ هست ، حداقل دو سال از تمامی رقبا جلو تر هست ، این در حالیه سلول های ۴۶۸۰ هنوز در هیچ تسلایی بکار برده نشدن و تا هفت هشت ماه آینده که برای نخستین بار در S plaid و model y بکار برده میشن ، فاصله تسلا را با رقبا به چند سال می‌رسانند…!؟!؟!؟

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. بهزاد

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          مشکل شما هنوز حل نشده!
          چندین شرکت قراره با چندین مدل و چندین پلت فرم و نوع جدید باطری ها وارد رقابت بشن و شما هنوز بعد از این همه گفتن ما خودتو با خواب زدی یا خدای ناکرده بخش تحلیلی مغزت نمیتونه آینده را خوب تحلیل کنه.
          اولین سیستم خودران دنیا که مجوز ساخت و تردد قانونی گرفته و قراره بیاد که در سطح سوم قرار داره هوندا در ژاپن هست.
          اینقدر … برداشت نکنیم وقتی یک تیم از تسلا با برنامه ای از قبل ریخته شده و مسیری که مو به مو از ماه ها قبل آزمایش شده و در حرکتی تبلیغاتی با یک تسلا طی میشه به عنوان خودران کامل یاد نکنیم و هزینه هایی که داره از رقبا انجام میشه برای سیستم های خودران قابل قیاس با تسلا نیست.
          دو ماه پیش دو تا صندوق مالی اومدن کلی بیت کوین یا به عبارتی کل بیت کوین های شناور را خریدن و تو این مدت کوتاه یک عده فکر میکنن قیمت ها خود به خود و بدون دخالت رفته 40 هزارتا شده! سهام تسلا هم توسط همین موسسات مالی رفته بالا و در زمان معین فروخته شده و حباب خواهد ترکید.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. بهزاد

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          حدود 10 درصد سهام تسلا در اختیار گروه ونگارد و گروه کپیتال هست که بزرگترین دلالان سهام در آمریکا هستند و وقتی براحتی میتونن یک پول اینترنتی را ظرف دو ماه چند برابر کنن ، بالا بردن سهام یک شرکت که در واقع فروش آینده هست براشون کاری نداره.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        5. Elmiraj

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          من مشکلی ندارم ولی شما را نمی‌دونم…
          اون چندین شرکت و با چندین پلتفرم و نوع جدید باتری چی کردن که به تسلا برسه…؟؟
          اگه منظورت مک ای و id4 هست که میزان بازدهی ، شتاب و عملکردشان آشکار شده و در مقابل model Y شوخی‌ای بیش نیستن ( خواستی اعداد شون را اینجا می‌نویسم ) ،،، یا ریویان R1T و هامر الکتریکی که بسیار ضعیفتر از سایبرتراک هستن و استقبال کم نظیر از سایبرتراک هم بخوبی اینو میگه ،،، ژاپنی هم که چیزی واسه عرض اندام ندارن…

          اینکه امثال مرسدس و هوندا ادعای سطح سه را دارن باید به عرضتون برسونم که فقط اسم کروز کنترل تطبیقی را عوض کردن و در دنیای واقعی جزو پنج تای اول هم نیستن همانطور که کانسومر رپورتز رتبه بندی کرد ، و البته که مقام اول کارایی و عملکرد را به اتوپایلوت تسلا داد…
          .
          لازمه بدونین که نرم افزار FSD هم اکنون در اختیار هزاران نفر هست و اگر لطف کنین یه سر به یوتیوب بزنین می‌بینید که صدها نفر فیلم عملکرد درخشان و بی‌رقیب اتوپایلوت را به اشتراک گذاشتن و ماشین هایی که جدیداً بدون دخالت راننده به طور کامل از شهری به شهر دیگر می‌رن ، بدون کوچکترین برخورد و تداخلی…. اگر هم کوچکترین نقصی هم در عملکرد اتوپایلوت وجود داشت NHTSA اجازه تردد حتی یک متر را هم نمی‌داد…
          .
          .
          راستی اگر capital research و گروه ونگارد اینقدر در بالا بردن سهام شرکت ها وارد اند پس چرا تویوتا و فولکس واگن کمی از سهامشونو در اختیار این دو گروه دلال قرار نمیدن تا اینقدر درجا نزنن و ارزش سهام‌شون حداقل سه چهار درصدی رشد کنه….؟!؟!؟!؟!

          موافقم 1
          مخالفم 2
        6. بهزاد

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          بنده عرض برای بار چند دهمین بار میگم رقابت در الکتریکی ها هنوز شروع نشده و در مرحله ی گذار از 2025 شروع و بعد از 2030 به اوج خودش خواهد رسید و فعلا بزرگان در مراحل توسعه و تحقیق قرار دارن و اگر مدل یا مدلهایی که چشم شما میبینه بیشتر برای مزه دهان هست و شرکت ها هیچ سودی از این محصولات نخواهند برد.
          وقتی شما گفتگوی چند احمق که راجب خرید دایملر توسط تسلا را مطرح میکنن باور میکنید توقع زیادی نمیشه داشت و فاجعه اینجاست که به این موضوعات باور دارید و فکر میکنید سهام دایملر علف خرسه که یک شرکت یک شبه بیاد همرو بخره!
          سیستم اقتصادی آلمان و ژاپن با آمریکا متفاوته و بورس بازی تو این اقتصادها کارکرد متفاوتی داره و ارزش یک شرکت به نیروی کارش و تعدادش به بورس بازی ارجحیت داره و وارد این بازیها نخواهند شد.
          وقتی صحبت از اقتصاد میکنیم فقط 5 سال اخیر را برای شما مثال میزنم؛
          برای نمونه از آلمان ها سه شرکت vw و بنز و bmw و همینطور دو شرکت تویوتا و هوندا تونستن حدود 4500 میلیارد دلار فروش داشته باشن و بیش از 300 میلیارد دلار سود خالص و 100 ها هزار شغل مستقیم بعد چند کارشناس وال استریت میان از قیمت سهام به عنوان ارزش اقتصادی یاد میکنن در حالی که شرکت تسلا عملا با توجه به عملکردش و طراز مالیش نتنها یک سنت هم پولی برای کشورش به ارمغان نیاورده بلکه تا به حال میلیاردها دلار زیان داشته و خبر چند صد میلیون دلار سود باعث بالا رفتن چند صد میلیاردی ارزش سهامش شده و میدونم این شاخص های اقتصادی برای شما نامفهومه اما بیان واقعیت خالی از لطف نیست.

          موافقم 4
          مخالفم 1
        7. Elmiraj

          ۲۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (3088 ديدگاه)

          من خودم خیلی خوب می‌دونم در دنیای تسلا و الکتریکی ها چخبره ، تسلا کجای کاره و بقیه کجای کارن ، تسلا چه برنامه هایی داره و بقیه چه برنامه هایی برای آینده دارن….
          چهار مدل تسلایی که می‌بینی تکنولوژی شون برای ۱۱ سال و حداقل ۵ سال پیش هست….هنوز نه سلولهای پیشرو ۴۶۸۰ در ماشینی بکار برده شدن ، نه سوپرشارژر های نسل چهارم نصب شدن ، نه چیپ پنج نانومتری HW4 کامل توسعه یافته ، نه کارخانه‌های تگزاس و برلین مراحل ساختشان تموم شده ، نه اتوپایلوت به سطح پنج رسیده و نه S plaid ، سایبرتراک ، Semi ، رودستر و کامپکت ۲۵ هزار دلاری وارد میدان شدن و ده ها طرح سرنوشت ساز دیگر که تنها در دو یا سه سال آینده می‌بینیم….
          اون افرادی که شما بهشون میگی احمق و فلان ، کارشناسان خبرگذاری رویترز بودن که یک ماه پیش گفتن قدرت خرید تسلا اکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار هست و دایملر بهترین گزینه برای خرید..!! خبرگزاری ای که کل دنیا بهش مراجعه می‌کنند…
          .
          در ضمن این دایملر آلمانی نیست که وارد این بازی های بورس و… شده و سهامشو به چینی ها فروخته…؟؟؟
          و این تسلا نیست که سالهاست کارگردان و مهندسان آمریکایی را به خدمت گرفته و اکنون بیش از ۵۰ هزار نفر براش کار می‌کنند ،،، اینم تسلا هست که یک سال و نیمه برای برای اقتصاد آمریکا سود آوری می‌کنه .
          به علاوه اینکه خودروسازی صنعت شماره یک آلمان و ژاپن هست و افتخارشونم همینه در حالی برای آمریکا تا وقتی غول های فناوری هستن ، خودرو سازی صنعت درجه چندم هست .
          .
          .
          .
          (( وقتی هم که به منابع معتبر جهانی مانند : رویترز ، Electrek ، مورگان استنلی ، inside EVs ، فوربس ، Teslarati ، جی‌پی مورگان ، clean Technica ، بیزینس اینسایدر و…. میگی احمق و نامعتبر ، داری کم آوردن و آماتور بودن خودتو ثابت می‌کنی ))

          موافقم 1
          مخالفم 1
        8. بهزاد

          ۲۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          ما میگیم شرکت های دیگه طرح هاشون ارائه نشده شما میگی تسلا قراره چهار مدل بده بیرون!
          بزرگترین توهم طرفداران تسلا اینجاست که فکر میکنن تکنولوژی در تسلا به نهایت میرسه اما سایرین کور و علیل و مشنگ و… تشریف دارن!
          برای بیشتر نظرات شما جواب ها داده شده و تکرار مکررات هست و بنظرم بهتره این گفته ها در حافظه ها ثبت بشه و آینده نشان میده که کدوم طرف واقعیات را بیان میکردن وگرنه بحث با شما نتیجه ای نداره.
          اونقدر تحت فشار جریانات خودرویی قرار گرفتید که حتی در مطلب مربوط به فراری هم از قیمت سهام حرف میزنید.

          موافقم 2
          مخالفم 1
        9. کیانوش

          ۲۸ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (788 ديدگاه)

          جالبه فکر پورشه بگه ما چند سال از مهندسی تسلا عقب تریم خخخخ
          بازار سهام بحثش با خودرو سازی فرق میکنه همین الان مردم دارن رو ان اف تی هر چیز بی خودی پول خیلی زیادی هزینه میکنن به امید اینکه در اینده مثل بیت کویین ارزشش بره بالا سهام تسلا بالاست چون بازار امریکا بیش از حد به اینده تسلا خوشبینه پس تقاصا واسه سهام بالا بشه قیمت میره بالا
          وگرنه مرسدس حداقل دو برابر تسلا امسال خودرو تولید کرده با میانگین قیمتی بیشتر و حاشیه سود بیشتر
          پس ارزش سهام تسلا بر اساس موقعیت امروزش نیست بر اساس پیشبینی اینده شه
          راجب تکنولوژی خودران هم عزیز همین الا سوپر کروز و اولترا کروز جنرال موتور خیلی از اوتو پایلوت جلو تره
          بعد جنرال موتور هم مرسدس که اولین شرکتی شد مجوز استفاده از خودران سطح سه رو گرفت
          ولکس واگن رو نمیدونم اما مرسدس و جنرال موتورز و فورد تو خودران اگه جلوتر از تسلا نباشن عقب تر هم نیستن
          در ضمن عزیز بروزرسانی نرم افزاری ربطی به حذف کلید های فیزیکی نداره
          پس بهونه ننتراش واسه کابین ساده تسلا
          واقعیت اینه که تسلا توانایی تولید کابینی در سطح المانی ها یا ژاپنی ها نداشت اور ی ایپد گنده گذاشت اونجا
          همین الا اکثر خودروهای جدید اپدید میشن بدون اینکه همه دکمه ها رو بندازن تو تاچ اسکرین
          مردم تسلا رو اتیش میزنن بخاطر مهندسیش که ده سال جلو تره از المان اره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. کیانوش

          ۲۸ دی ۱۴۰۰
          سوابق: (788 ديدگاه)

          الان وانت های الکتریکی دیگه رو با سایبر تسلا مقایسه کردی من خبر ندارم مگه اومده به بازار مگه مجله ای رسانه ای بررسیش کرده تو از کجا خبر دار شدی که ریویان ضعیف تر از سایبره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کیانوش

        ۲۸ دی ۱۴۰۰
        سوابق: (788 ديدگاه)

        هنوزم مسخره میکنم استفاده از نمایشگر بزرگ اجتناب ناپذیر بود چون سیستم های سرگرمی و کمک راننده بهش احتیاج دارن
        اما بکی مثل تسلا میاد ی مانیتور رو بدون هیچ جزئیاتی عمودی میزاره وسط کابین و حتی به خودش زحمت نمیده ی صفحه کوچیک واسه پشت فرمان بزاره
        و یکی هم مثل مرسدس مشخصه تو ویدئو
        البته من خودم بیشتر از اسکرین کادیلاک اسکالید خوشم اومد خیلی جذاب تر بود
        و اینکه کادیلاک و مرسدس جفتشون از صفحه اولد استفاده کردن که واسه خودرو خیلی خیلی جذاب تره هم روشنایی بالاتری داره نسبت به ال سی دی های تسلا و بقیه و هم رنگ مشکی واقعی با عث زیبایی خیلی بیشتر و میشه انگار صفحه واقعا جزوی از داشبور میشه با اون رنگ مشکی اما ال سی دی ها رنگ مشکی رو نشون نمیدن به جاش خاکستری نمایش میدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. R

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    به آینده خوش آمدید

    موافقم 6
    مخالفم 0
  3. فرشاد

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    این خراب بشه پدر صاحبش درمیاد

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. AMG///

      ۱۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      نگران نباش بنزه خراب نمیشه

      موافقم 7
      مخالفم 8
      1. Hamdreza

        ۱۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        امکان نداره خراب نشه! عزیزم چیزی نیست که خراب نشه!

        موافقم 4
        مخالفم 4
        1. AMG///

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (142 ديدگاه)

          نه. بنز خراب نمیشه مگر اینکه آدمی مثل ژانگولر پشتش بشینه.

          موافقم 4
          مخالفم 2
        2. MR.JJ

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (109 ديدگاه)

          اگر خراب شود ؟! همین نمایشگر لعنتی را از تویوتا گرفته تا پژو و لینکلن داره
          خراب شدن با خراب کردن فرق داره
          به جای الکی ایراد گرفتن کمی فکر کنید که چه میگویید

          موافقم 1
          مخالفم 4
    2. akrh78

      ۱۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1356 ديدگاه)

      دقیقا اولین چیزی که تا دیدم به ذهنم اومد
      البته خرابی از لحاظ فیزیکی
      مثلا یه چیزی بخوره توش یه گوشش بشکنه
      باید دومتر نمایشگر عوض کرد

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. AMG///

        ۱۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        نه داداش نمیشکنه بنزه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahdi-abdi

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (496 ديدگاه)

          نمایش گر زد گلوله نیست که

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. akrh78

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1356 ديدگاه)

          گر نگه دار من آن است که من میدانم
          شیشه ی بنز را در بغل سنگ نگه میدارد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. ایوب

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (142 ديدگاه)

    استفاده از نمایشگر دو تا مشکل اساسی داره
    اول نحوه تعامل با نمایشگره که استفاده از روش تاچ معمول تو گوشیا تو ماشین عذاب آوره و اصلا کارآمد نیست، شاید برای سرنشین دردسر کمتری داشته باشه ولی برای راننده …
    دوم هم روشن کردن کابینه که اونم موقع رانندگی تو شب یه دردسر واقعا بزرگه
    اگه این دو تا مشکل حل بشن شخصا مشکلی با استفاده از نمایشگر ندارم

    موافقم 8
    مخالفم 0
  5. AMG///

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    ??
    به آینده خودروسازای خوش آمدید……
    عاشقش شدم
    درکل ازین سبک اینتریور خوشم میاد

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. R@m!n

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    از تبلت خیلی بهتره

    موافقم 5
    مخالفم 0
  7. Sina

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    اره از تبلت بهتره ولی اینو با طراحی داخلی نسل قبل اس کلاس مقایسه کنید ، بفهمید مشکل کجاست
    تمام کابین شده صفحه نمایش
    هر چند باز هم اینکه تبلتی نشده خیلی خوبه
    به نظرم با توجه به اینکه همه طراحی صفحه های مستطیلی و بزرگ رو در پیش خواهند گرفت ، این طراحی مشکلی نداره و خوبه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  8. محمد حسین

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (489 ديدگاه)

    قضیه تماس سه شنبه شب ها سر ساعت معین ، یه خورده بو داره !
    ولی خب بنز فکر اینم کرده ، اگر راننده کس دیگه ای باشه اصلا به روی خودش نمیاره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Ramin

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اقایون جوک میگیدا ???????

    میگن نترسید خراب نمیشه ..

    میگم چرا . میگد چون بنزه….

    ?????

    ?????????

    خندیدم. فکر کردید چون بنزه هیچ وقت خراب نمیشه ؟؟؟ ???

    چری خراب میشه. Chnagan خراب میشه.

    نیسان خراب میشه. تویوتا خراب میشه. بی ام و خراب میشه. بنز . مازاراتی این ها هم خراب میشن .

    لامبور و فراری هم خراب میشن

    تسلا هم یه روزی هنگ میکنه و خراب میشه.

    فقط فرقشون اینه که بعضی ها 10 سال بعد خراب میشن. بعضی ها 20 سال

    فقط فرق مهم اینجاس اون 10 ساله ها که خراب میشن ماشیناشون بدک نیست و ارزونه

    ولی اون 20 ساله ها قیمتاشون سر به فلک کشیدن

    اصلا غیر ممکنه یک وسیله تا ابد کار کنه….

    ( بعد آقایون میگن تا ابد کار میکنه !! ??)

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. AMG///

      ۱۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      نه داداش چانگان و بقیه چینی ها همون فرداییش منفجر میشن خراب نمیشن
      اگه خراب بشن باز خوبه
      ((ولی اینو یادت باشه اگه ماشین ژاپنی بخری، تا ابد برات کار میکنه و غیر ممکنه که خراب بشه، ژاپنی بخر یه عمر بخر))
      ((و بعد میدونی چرا میگم خراب نمیشه جوابت چون بنزه و آلمانیه همه آلمانی ها این شکلین))

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Ramin

        ۱۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        من چی گفتم اقای ای ام جی شما چی گفتی

        درضمن اقای ای ام جی . 5 سال cs35 وارداتی دارم. هیچ مشکلی نداشته
        چون هر سال چکابش کردم و مثل آدم باهاش رفتار کردم.

        نکته بعد . معلومه که چینی ها فراخوان میدن یا کره ای ها و ژاپنی ها…

        خودت ببین از سال 2015 کدوماشون فراخوان بیشتر دادن…

        من گفتم از changanو chery چینی تا فراری و لامبور. همه روزی خراب میشن
        حالا 10 سال دیگه یا 20 سال دیگه به هر حال نقص فنی پیدا میکنن

        حتی بنز هم روزی خراب میشه.

        ( ولی دوستان میگن بنز هیچ وقت خراب نمیشه… !! )

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AMG///

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1200 ديدگاه)

          آینده خوبی برای خودروساز های آسیای شرقیه
          مثل خودروسازای ژاپنی و کره‌ای و چینی(متاسفانه چینی ها دارن پیشرفت میکنن و یه عده توی جهان جنس چینی میخرن)
          نخرید آقا نخرید چینی هرچی هم باشه چینیه.

          موافقم 3
          مخالفم 0
        2. $Ãbţìň$

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آخه چین هم شد ماشین ساز که بخریم؟من و خیلیای دیگه تا عمر داریم چینی نمیخریم حالا مگه *** به اسم x (خودش می‌دونه کیه) میره و تعریف می‌کنه چانگان وارداتی دارم ۵ساله خراب نشده!🤣🤣🤣🤣عزیز من تو که مثل حلزون رانندگی میکنی و سالی یه بار بیرون نمیبریش انتظار خراب شدنم داری!؟!؟😂😂😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 0
  10. Khosrow

    ۱۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    زیباست ولی با شکوه نیست / مثل گوشی های موبایل که هر سال قبلی از چشم میوفته / ورتو طور نیست ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    عالی!??چون خودم عاشق تکنولوژی های مدرن هستم اینو خیلی دوست داشتم ??????

    ولی انگار که یه موبایل غول پیکر رو بچسبونی رو داشبورد!!!!!!!??????!!!

    البته برای آینده خیلی خوبه!!!!!!!!???????
    به نظر خیلییییییییی هم به درد بخوره!!!!!!???????
    به هر حال دل منو برده!!!!!!!!!??????????????????????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا