متفرقهمرسدس بنز

معرفی رسمی مرسدس-مایباخ G650 لندولِت

تنها چند روز پس از انتشار تصاویر مخفیانه (البته چُنین به نظر نمی‌آمد!) نخستین شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ، این آلمانی تازه بنیاد به‌صورت رسمی معرفی شد.

mercedes-maybach-g650-landaulet-22

mercedes-maybach-g650-landaulet-23
G650 لندولِت (Landaulet) نه‌تنها اولین شاسی‌بلند آفرود و درعین‌حال اشرافی دنیا با نام مایباخ است، بلکه پنجمین مدل این برند از زمان تبدیل آن به زیرشاخه فوق لوکس مرسدس بنز به شمار می‌رود.

mercedes-maybach-g650-landaulet-12
همپچنان که از پسوند لندولِت پیداست، سقف در بخش عقب از نوع پارچه‌ای کانوِرتیبل (تاشونده) بوده و به‌صورت کاملاً جداگانه باز و بسته می‌شود. درنتیجه سرنشینان این قسمت می‌توانند روی صندلی‌های اقتباسی از کلاس S نشسته و از هوای آزاد در انواع محیط‌ها نهایت لذت را ببرند. برای رنگ‌بندی سقف و تریم داخلی سه گزینه مختلف ارائه می‌گردد. ماساژور صندلی‌ها (ازجمله ماساژ hot-stone)، جا لیوانی‌های مجهز به گرم‌کن و سردکن، دو عدد میز تاشو داخل کنسول مرکزی و نمایشگر اختصاصی برای هر سرنشین نیز بخشی از تجهیزات اختصاصی موجود هستند.

mercedes-maybach-g650-landaulet-9

mercedes-maybach-g650-landaulet-7

mercedes-maybach-g650-landaulet-8
زیر کاپوت پیشرانه غول‌پیکر ۶ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل جا خوش کرده که توان و گشتاور به ترتیب ۶۳۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون‌متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به لطف بهره‌گیری از زیربندی G500 4×۴، لاستیک‌های ۵۵/۳۲۵ و رینگ‌های ۲۲ اینچی، ارتفاع از سطح زمین به ۴۵۰ میلی‌متر رسیده که در کنار محورهای پورتال (Portal) به عاریت گرفته‌شده از سایر مدل‌ها، امکان عبور از انواع سطوح را فراهم می‌سازد. همچنین دیفرانسیل نیز قابلیت قفل ۱۰۰ درصدی دارد و نسبت‌های آن متناسب با یک هیولای آفرود تنظیم شده است.

رونمایی رسمی مرسدس-مایباخ G650 لندولِت در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو انجام شده و پس‌ازآن با تیراژ تنها ۹۹ دستگاه روی خط تولید خواهد رفت.

mercedes-maybach-g650-landaulet-4

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. دانیال

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    امید وارم توسط منصوری تیون بشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسام

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    تا بحال اینقدر از دیدن تصاویریه ماشین شاسی بلند لذت نبرده بودم،با اینکه همه برندها و همه مدل هاشونو میشناسم کامل،۶۳۰اسب بخار،۱۰۰۰نیوتن متر گشتاور درکنار مهندسی بی نقص وپر اوازه مرسدس بنز،،و با برند فوق لوکس مایباخ،،مرسدس و دایملر در هر نوع خودرو و هر نوع کاربری همیشه حرفای زیادی برا گفتن داره،،ممنون از مطلب مفیدتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ME84

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1772 ديدگاه)

     
    من موندم که اینهمه هزینه برای تغییرات و تجهیزات کردن تولید 99 دستگاه اصلا صرف داره؟ پول خودشو در میاره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (118 ديدگاه)

      بعضی وقتا هزینه مهم نیست
      شرکت ها حاظرن برای کسب اعتبار هرچه بیشتر ، قدرت نمایی و نشون دادن سطح مهندسی فوق العادشون خیلی بیشتر از اینا هزینه کنن
      دقیق یادم نیست ولی یه مقاله میخوندم در مورد بوگاتی که میگفت هزینه ساخت هر دستگاه بوگاتی حدود ۴ میلیون دلار

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      احتمالش هست که نسخه غیر لندولت و سقف معمولی این ماشین هم ساخته بشه با قیمت کمتر و تیراژ بالاتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. رامکال

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    داخلش که محشره.
    مشخصات فنیش هم که بیسته بیسته .
    فقط باید پولشو داشته باشی بعدشم به یک جاده کوهستانی جنگلی( مثل مسیر کلاردشت)
    سفر بکنی هوا هم خنک همراه با مه و نم بارون .سقشو بدی پایین.
    آهنگ rainbow ازeloy رو گوش بدی.
    هرکس که این آهنگ رو نشنیده نصف عمرش بر فناست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. pooriya

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    جایی بهتر پیدا نکردن واسه چراغ سوم خطر خیلی ضایع هست این چراغه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حميد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوشبحال اون نود نه نفر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mohammadreza

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خوراک عرب هاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هیچ ماشینی در آفرود به گرد پای جی کلاس مرسدس نمیرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرشاد سجادیان

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      محصولات رده بالای رنجروور اگر بهتر از G کلاس نباشن، بدترم نیستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. sadegh

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (133 ديدگاه)

    زبان از وصفش قاصره……!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. آرمین

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (12 ديدگاه)

    الکی بهش نمیگن سلطان، بهترین آفرود ر دنیا با ترکیب میباخ مهندسی مرسدس چی میشه خدا…
    چی میشد منم جزو اون 99 نفر بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اون سه تا دکمه ای که در پست قبلی مربوط به همین ماشین ازش صحبت کردم که مشابه قفل های دیفرانسیل طراحی شدن ظاهرا مشخص شد نقش بازو بسته کردن سقف عقب رو دارن !!! البته یکم دور از دسترس به نظر میاد که خیلی جالب نیست ولی در کل ترکیب جالبیه …
    ———————————————————————————–
    ظاهرا مرز های افرودر بودن یه اس یو وی فوق لوکس در نوردیده شده …اولین باریه که این قدرت افرود و این حجم از اشرافیت یک جا با هم به کار رفته (تا جایی که خبر دارم)
    توانایی آفرود امثال بنتایگا در مقابل این هیولا شبیه یه جوک بی مزه ست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      اره
      ولی فکر میکنم اگه یکم حجم اشرافیتشو کمتر کنیم به رنجرور و لکسس Lx550 میرسیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      از اون ور چابکی و شتاب بنتایگا رو هم فعلا هیچ شاسی بلندی نداره.
      تا ببینیم از لامبورگینی اوروس چی در میاد.
      حرف شما کاملا درست ولی هر ماشینی با قابلیت هاش به جای خودش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. فرشاد سجادیان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    عالیه، خیلی شیک و مجلسی! فقط کاش مثل G500 4×4²، تایر زاپاس رو از پشت ماشین حذف می‌کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مسعود

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    ولی یکی از پشت بزنه بهش، اون 99 نفری که پشت نشستن، هیچی ازشون نمیمونه ها :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. faramarz

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    به به بنز,به به

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا