مرسدس بنز

معرفی مرسدس GLC43 AMG مدل 2020 با قدرت بیشتر

مرسدس-آام‌گ نسخهٔ جدید GLC43 مدل ۲۰۲۰ را در دو نسخهٔ استاندارد و کوپه معرفی کرده است. GLC43 جدید بر اساس نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ GLC ساخته شده که اوایل سال جاری معرفی شد و بنابراین در ظاهر دارای قطعات جدیدی است که آن‌را از GLC43 قبلی متمایز کرده است. واضح‌ترین تغییرات ظاهری این کراس‌اوور اسپرت چراغ‌های جلو و عقب جدید آن هستند که ظاهری متفاوت به خودرو بخشیده‌اند.

GLC43 جدید مثل قبل به همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو مجهز است اما حالا قدرت این موتور به ۳۹۰ اسب بخار رسیده که ۲۳ اسب بخار بیشتر از قبل است اما گشتاور آن تغییری نداشته و مثل قبل ۵۲۰ نیوتن متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سیستم ۴Matic به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند تا خودرو ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

GLC43 جدید به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل سواری AMG و سیستم تعلیق بادی با کنترل بدنه مجهز است و سیستم چهارچرخ محرک آن گشتاور را با نسبت ۳۱ به ۶۹ درصد بین محورهای جلو و عقب تقسیم می‌کند. سیستم کنترل سواری AMG به‌منظور بهبود ایمنی و راحتی، در هر زمان موردنیاز اقدام به تنظیم کمک‌فنرهای هرکدام از چرخ‌ها می‌کند درحالی‌که امکان انتخاب سه حالت مختلف شامل راحت، اسپرت و اسپرت پلاس نیز برای سیستم تعلیق وجود دارد.

GLC43 مدل ۲۰۲۰ در داخل به‌صورت استاندارد به صندلی‌های اسپرت چرمی با دوخت قرمزرنگ، عناصر آلومینیومی، غربیلک فرمان D شکل و پدال‌های تعویض دندهٔ گالوانیزه مجهز است درحالی‌که مثل بسیاری از محصولات جدید مرسدس، در اینجا هم جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX ارائه شده که می‌توان از طریق پد لمسی، دکمه‌های لمسی روی غربیلک فرمان، تشخیص صدا و یا تشخیص حرکت آن‌را کنترل کرد. مرسدس هنوز زمان عرضه و قیمت GLC43 مدل ۲۰۲۰ را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود تا اواخر امسال راهی بازار شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال کوروت C8 چندساعته که معرفی شده.طراحی بیرونیش خوبه اما فقط همین. درمدل های پرفومنس طراحی بهتری خواهد داشت.اما طراحی داخلیش خیلی قویه!!! اولین خودروی آمریکایی هستش که کیفیت و طراحی در حدرقباش داره!!!

    روی تمام تصاویر نسخه در حال تست با پوشش استتاری یک زمان روی بدنه اش حک شده که فکر کنم زمان دور پیست نوربرینگ هستش که زمان : 7:18.19 رو ثبت کرده در مدل پایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M

      ۲۸ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      شایعاتی مبنی بر شتاب زیر 2.9 کوروت هست طراحیش هم زیبایی انکار ناپذیر داره و در خور رقابت با اروپایی هاست
      اگر شتابش همین باشه (تاکید میکنم اگر …) میتونه درگ های جذابی با هوراکان پرفورمانته و 812 داشته باشه(هرچند 812 سوپر جی تی هست ولی پرفورمنس در حد این کلاسه ) ولی همچنان رقیب درگ جدی برای 488 پیستا و 720 نیست!
      کوروت قشنگ یک نسل عقبه برای 2020 نسل جدیدی معرفی کرده که نه هیبیرد داره نه برقی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir Machine

        ۲۸ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        داداش بذار مطلب کوروت بدبخت بیاد رو سایت یه نگاهی به ویژگی‌هاش بندازی بعد کوبیدن رو شروع کن!
        از ماشین 60 هزار دلاری چه انتظاری داری؟ کجای دنیا این ویژگی‌ها و این شتاب با این قیمت عرضه میشه؟
        هر ماشینی هیبریدی نداشته باشه یه نسل عقبه؟! (هرچند که نسخۀ هیبریدی هم در برنامۀ کوروت C8 هست و شایعات به قدرت 1000 اسبی اشاره کردن)
        الان نسل جدید پورشه 911 که چند وقت پیش معرفی شد هیبریدی داره؟
        ضمناً توقع داری کوروت پایۀ 60 هزار دلاری با 500 اسب قدرت رقیب جدی برای مک‌لارن و فراری 700 اسبی 300 هزار دلاری باشه؟
        وقتی نسخۀ پایۀ کوروت C8 با موتور تنفس طبیعی 500 اسبی شتاب زیر سه ثانیه داره دیگه ببین مدل Z06 چی میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. M

          ۲۸ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          من نمیدونم چرا امریکایی باز بودن در 99 درصد موارد به معنی بی منطق بودن جو گیر بودن و تعصب کشی چهار برابر مدیر عامله کارخونس !
          استاد دارم میگم طراحی داره که زیبایش انکار ناپذیره توانایی کورس گذاشتن با هوراکان پرفورمانته رو داره بعد میایی میگی کوروتو کوبیده
          دوما شما که مثلا امریکایی بازی نمیدونستی امروز کوروت معرفی میشه ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir Machine

          ۲۸ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          اینکه میگی ماشینی که چند ساعت بیشتر از رونماییش نمیگذره صرفاً بخاطر نداشتن نسخۀ هیبریدی یه نسل عقبه اسمش منطقه؟!
          یا مقایسۀ یه ماشین 500 اسبی 60 هزار دلاری با رقبای 700 اسبی 300 هزار دلاری و این نتیجه‌گیری که رقیب جدی برای اون‌ها نیست منطقیه؟!
          ضمناً، با دونستن این که کوروت کی رونمایی میشه و دیدن چهارتا عکس و یه نگاه به قدرت و شتاب نمیشه قضاوت کرد، تو مطلبی که پدال تازه از کوروت گذاشت تک‌تک ویژگی‌هاش ذکر شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حسن

      ۲۸ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (187 ديدگاه)

      اون تاریخ امروز هست، ۱۸ ژولای ۲۰۱۹

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    به نظرم قبل از فیس لیفت glc قشنگ تر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۲۸ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بله تقریبا نظرهمه اینطوره. اونم فقط وفقط بخاطر طراحی چراغ های جلو که قبل فیس لیفت زیباتر بود!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیلی خوبه که طراحی GLC43 به طراحی GLC63 شبیه شدن واسه افرادی که دوس دارن مدل 63 رو داشته باشن اما هزینه اش رو نمیتونن پرداخت کنن.البته من نمیدونم چقدر باهم اختلاف قیمت دارن.طراحی کابین هم تفاوتی با مدل 63 نداره که خوبه.فقط یه نکته ناامید کننده اون پلاستیک براق مشکی رنگ روی داشبورد هستش که همیشه ازش ایراد میگیرن اما بازهم ازش در یک مدل استفاده کرده.چندروز پیش یه تست دیدم از C43 AMG که وقتی وارد کابین C43 شدن اولین کاری که انجام دادن فشار دادن اون قسمت داشبورد بود که صدای قرچ قروچ ناجوری رو میداد.قبلا هم زیاد مطالعه کردم که از پلاستیک براق اما کم کیفیت روی این داشبورد استفاده شده.در یکی از عکس ها انگار بجای اون پلاستیک از فیبرکربن استفاده شده. البته اگه طرح نباشه اونم.درهرصورت اون قطعه زیبایی داره اما کیفیت نداره پس بهتر بود نظر منتقدین رو گوش میکردن ودیگه ازش استفاده نمیکردن.
    ((مدل GLC43 واسه کسایی خوبه که ظاهرGLC براشون زیادی عادیه اما پولشون به GLC63 نمیرسه والبته دوست دارن ماشینشون سواری راحتر وشتاب کمتری از GLC63 داشته باشه.این افراد میتونن یه GLC43 رو داشته بتشن))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Alireza

    ۲۸ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (754 ديدگاه)

    یه جوری با خطوط عمودی توی جلو پنجره بنز حال نمیکنم بنز ه و خطوطه افقیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (254 ديدگاه)

    GLC COUPE خیلی متوازن تر و خوشگل تر از GLE COUPE هست به نظر من

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا