مرسدس بنز

معرفی کامل کلاس اس کوپه [ویدئو]

مرسدس بنز اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ را باید پادشاه جدید کوپه های لوکس قلمداد کرد. خودرویی که با وجود شباهت زیاد به مدل سدان، با قابلیتهای بالای فنی و امکانات سطح بالا و رفاه خیره کننده، هیچ کم و کاستی برای سرنشینان خود نگذاشته است.

[jwplayer mediaid=”65311″]

معرفی
کافی است فقط به میزان فروش خودروهای با قیمت بالای یکصد هزار دلار در آمریکا توجه کنید تا متوجه شوید که میزان فروش این خودروها در آمریکا که در حال حاضر رکود اقتصادی بزرگی را تجربه می‌کند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محبوب‌ترین خودرو در بین مدل‌های مرسدس بنز سری C-Class آن می‌باشد. در حالی که این شرکت خودروساز آلمانی به منظور جذب خریداران جوان‌تر در بازارهای مختلف جهانی همچنان به کاهش قیمت‌های خود ادامه می‌دهد، و به طور همزمان که در حال تولید مدل‌های جدید کلاس CLA و GLA می‌باشد، قصد دارد تا یک مدل پیشرفته‌ی جدید اس کلاس کوپه را با قیمتی بالای یکصد هزار دلار وارد بازارهای جهانی نماید.
خودروی جدید مرسدس بنز S550 4Matic کوپه در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۴ معرفی و در پاییز سال ۲۰۱۴ وارد بازار ایالات متحده‌ی آمریکا خواهد شد.

Mercedes-S-Class-Coupe 2015
Mercedes-S-Class-Coupe 2015

امکانات بیرونی
طبق اعلام مرسدس، اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ جدید به منظور ایجاد پلی بین مدرنیته و نو آوری، و بین سنت و پیشرفت طراحی شده است. در جمع بندی توضیحات خود درباره‌ی اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ مرسدس بنز می‌گوید این خودرو “یکی از زیباترین و مجلل‌ترین کوپه‌های تاریخ” و “یک شاهکار طراحی خودرو” می‌باشد.
نکات قابل توجه طراحی خارجی S550 4Matic جدید شامل یک جلو پنجره با طراحی الماس‌های سه بعدی با آرم ستاره‌ی مرسدس بنز در وسط آن، چراغ‌های فول LED، کاپوت با طراحی بسیار زیبا و قوی، و سقف استاندارد پانورامای شیشه‌ای همراه با سیستم Magic Sky Control می‌شود. اس کلاس کوپه‌ی جدید در طراحی کناری خود دارای خط معروف مرسدس بنز بوده و طراحی خارجی خودرو ترکیبی از شیشه‌های کناری با ارتفاع پایین و درب‌های بلند و درب‌های بدون قاب به منظور داشتن ظاهری خاص می‌باشد.
در قسمت عقب خودرو، طراحان مرسدس بنز دوربین‌های دید عقب خودرو را در پشت آرم ستاره‌ی مرسدس بنز پنهان کرده‌اند. نسخه‌ی ویژه‌ی Edition 1 این خودرو مجهز به ۴۷ کریستال سواروفسکی بر روی چراغ‌های اصلی و چراغ‌های راهنما خواهد بود.

Mercedes-S-Class-Coupe 2015 Interior
Mercedes-S-Class-Coupe 2015 Interior

امکانات داخلی
مرسدس بنز قول مواد اولیه‌ی با کیفیت بسیار بالایی را برای S550 4Matic کوپه ۲۰۱۵ داده است که احساس بی نظیری را به سرنشین‌ها منتقل می‌کنند.
طراحی داخلی شامل چهار عدد صندلی تکی، داشبورد دو قسمتی و یک صفحه‌ی نمایش عریض TFT می‌باشد که در وسط داشبورد و بالای چهار دریچه‌ی هوای خودرو قرار گرفته است. تجهیزات استاندارد شامل روشنایی داخل کابین، دکمه‌های کنترلی لمسی همراه با تکنولوژی تشخیص شخصیت و سیستم صوتی Burmeister می‌شود.
علاوه بر رنگ‌هایی که در بین خودروها بیشتر رایج می‌باشند، مرسدس قصد دارد تا رنگ‌های قرمز بنگالی (قرمز تیره)، کِرِمی و قهوه‌ای روشن را نیز برای این خودرو ارائه نماید.

سایر آپشن ها
روکش‌های چرم اعلا همراه با دوخت لوزی شکل در وسط آن همراه با سیستم صوتی سه بعدی با کیفیت بالای Burmeister، نمایش اطلاعات روی شیشه‌ی جلوی راننده از نوع LED، پکیج راحتی Warmth همراه با یک کنسول مرکزی گرم شونده، و یک پکیج خوشبو کننده و یونیزه کننده‌ی هوای داخل کابین به عنوان تجهیزات اختیاری S550 4Matic کوپه ارائه می‌شوند.

موتور
یک موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری توربو دوقلو به عنوان موتور پایه برای این خودرو در نظر گرفته شده است که ۴۴۹ اسب بخار نیرو و ۶۹۹ نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک ۴Matic به عنوان سیستم استاندارد این مدل در نظر گرفته شده است و طبق گفته‌ی مرسدس S550 4Matic به لطف داشتن سیستم اگزوز دوگانه صدای اگزوز بسیار زیبایی داشته و مجهز به صدا خفه کن‌های اگزوز می‌باشد که بر اساس دور موتور و برنامه‌ی سواری انتخاب شده کار می‌کند.

ایمنی
تمام تکنولوژی‌های هوشمند ایمنی رانندگی مرسدس بنز در اس کلاس کوپه‌ی ۲۰۱۵ وجود خواهد داشت که شامل یک سیستم پیشگیری از تصادف می‌شود که می‌تواند در سرعت‌های ۱۰۵ کیلومتر در ساعت به بالا به طور خودکار عمل ترمز گیری را انجام دهد، و به منظور جلوگیری برخورد با خودروی جلویی در سرعت‌های بالای ۴۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است. سایر تجهیزات این بسته‌ی هوشمند شامل ترمز Pre-Safe همراه با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل فعال Distronic Plus با کمک فرمان، سیستم ترمز کمکی فعال همراه با قابلیت تشخیص ترافیک مقابل، سیستم فعال حفظ لاین، سیستم نور بالای فعال انطباقی، سیستم کمکی دید در شب، و سیستم تشخیص و پیشگیری برخورد عقب می‌باشد.
تکنولوژی
جدا از چراغ‌های جلوی کریستال سواروفسکی، این مدل اس کلاس جدید اولین خودروی تولیدی در تاریخ خودرو سازی می‌باشد که از تکنولوژی Active Curve Tilting استفاده خواهد کرد. به عنوان بخشی از سیستم تعلیق فعال کنترل بدنه، این ویژگی جدید به خودرو اجازه می‌دهد تا در سر پیچ‌ها همانند یک موتور سوار یا اسکی باز تا ۲.۵ درجه کج شود، بدین ترتیب تأثیرات شتاب جانبی بر روی سرنشینان خودرو کاهش می‌یابد. زمانی که راننده این سیستم را درگیر می‌کند، Active Curve Tilting در سرعت‌های بین ۳۰ تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت فعال خواهد بود.
در یک نگاه:

  • ارائه شده تحت عنوان S550 4Matic کوپه
  • موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری توربو شارژر دار و سیستم تمام چرخ متحرک
  • مجهز به تکنولوژی Active Curve Tilting
  • مجهز به سیستم پخش عطر Air Balance cabin fragrance
  • مجهز به تمام تکنولوژی‌های هوشمند رانندگی ایمن
  • چراغ‌های کریستال سواروفسکی در نسخه‌ی ویژه‌ی Edition 1 خودرو
  • معرفی جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۴
  • عرضه در نمایندگی‌های آمریکا از پاییز سال ۲۰۱۴
[jwplayer mediaid=”63688″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    پرچم کمپانی بنز همیشه بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا