مرسدس بنز

زشت یا زیبا؟ مقایسهٔ فیس‌لیفت مرسدس E کلاس با نسخهٔ قبلی

مرسدس بنز همواره هنگام تغییر نسل E کلاس چندان انقلابی عمل نمی‌کرد و از نسل W124 تا W210 و W211 تغییرات ظاهری حداقل بودند زیرا سازندهٔ آلمانی بیشتر روی بخش فنی متمرکز بود؛ اما در فیس‌لیفت نسل W212 همه‌چیز تغییر کرد زیرا طراحی چهار چراغ جلوی خودرو با چراغ‌های یک‌تکهٔ سنتی‌تری جایگزین شد. حال همین فلسفه در فیس‌لیفت نسل کنونی یا W213 هم اعمال شده است. این خودرو هم‌اکنون با چراغ‌های جلو و عقب جدید، از زبان طراحی فعلی مرسدس که «خلوص نفسانی» خوانده می‌شود برخوردار شده هرچند که ممکن است از نظر برخی یک پسرفت در طراحی باشد.

در بخش جلویی خودرو چراغ‌های جدید، سپر جدید و جلوپنجرهٔ جدید عریض‌تر، به فیس‌لیفت E کلاس مدل ۲۰۲۱ نمای اسپرت‌تری بخشیده‌اند زیرا هم‌اکنون به نظر می‌رسد همه‌چیز در پکیج محکم‌تری گرد هم جمع شده است. علاوه بر این، گرافیک چراغ‌های جلو نیز متفاوت بوده و به دیگر سدان‌های جدید مرسدس مثل CLA و CLS شباهت دارد. بسیاری اما طراحی بخش عقبی E کلاس را بحث‌برانگیز می‌دانند. البته این به معنای بد بودن طراحی این قسمت نیست اما این چراغ‌های جدید، جریان طراحی خودرو که از ستون C به سمت پایین حرکت می‌کند را به‌یک‌باره قطع کرده‌اند.

علاوه بر این، چراغ‌های مثلثی قبلی به‌خوبی با تمام شیب‌ها و خطوط طراحی عقب E کلاس هماهنگ بودند درحالی‌که این ویژگی در چراغ‌های افقی جدید چندان دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد این چراغ‌ها ترکیبی از چراغ‌های CLA و CLS باشد و انتظار می‌رود در نسل آیندهٔ S کلاس هم شاهد چراغ‌هایی مشابه این باشیم. درهرحال قضاوت در مورد زشت یا زیبا بودن طراحی فیس‌لیفت E کلاس را به شما واگذار می‌کنیم درحالی‌که رنگ‌های جدید و طیف رینگ‌های بیشتر هم از دیگر تغییرات بیرونی این ماشین هستند.

از داخل فیس‌لیفت E کلاس اما شکایتی نیست و تنها جایی که با قاطعیت می‌توان گفت مرسدس خراب نکرده، کابین است. مدل ۲۰۲۱ این سدان آلمانی در داخل به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX مجهز شده که از طریق نمایشگرهای دوقلوی جدید بزرگ‌تری ارائه می‌گردد و گرافیک صفحه آمپر هم اصلاح شده است. بااین‌حال چیزی که واقعاً در اینجا جلب‌توجه می‌کند ارائهٔ دو غربیلک فرمان کاملاً جدید است که یکی از آن‌ها با بخش کنترلی دوقسمتی، بسیار جذاب و شیک به نظر می‌رسد. این غربیلک‌های فرمان را می‌توان در نمونه‌های تمام چرمی، چوب و چرمی و اسپرت D شکل سفارش داد. در همین حال، می‌توان برای صندلی‌ها، رو دری‌ها و سایر سطوح در سراسر کابین چرم آرتیکو یا ناپا را سفارش داد که این تودوزی با دوخت متضاد در داشبورد همراه می‌شود.

هدف نهایی مرسدس بنز در فیس‌لیفت E کلاس تجهیز این خودرو به تسلیحات بیشتر برای جنگ با نسل هفتم ب‌ام‌و سری ۵ کد G30 و آئودی A6 نسل C8 است زیرا هردوی این خودروها از سدان اشتوتگارتی‌ها جدیدتر و تازه‌نفس‌تر هستند. به همین دلیل، برای E کلاس جدید در کنار پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی معمول، مجموعاً هفت نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی مختلف هم ارائه شده است. همچنین برای این ماشین سیستم هیبریدی خفیف هم ارائه شده که به موتورهای بنزینی یک استارت ژنراتور و سیستم الکتریکی ۴۸ ولت را اضافه می‌کند. این در حالی است که در E کلاس مدل ۲۰۲۱ پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی جدید مرسدس جایگزین موتور V6 قبلی شده است که این موتور هم با سیستم هیبریدی خفیف همراه است.

با همهٔ این‌ها، کسانی که خواهان یک E کلاس هستند بهتر است تا پیش از عرضهٔ نسخهٔ جدید، همان نسخهٔ قبلی را خریداری کنند یا منتظر آمدن نسخهٔ فیس‌لیفت بمانند؟ پاسخ دادن به این سؤال خیلی دشوار است اما شاید بتوان گفت بهتر است همان نسخهٔ قبلی را انتخاب کنند مگر آنکه طرفدار زبان طراحی جدید مرسدس باشند زیرا در فیس‌لیفت E کلاس به‌جز یک ظاهر متفاوت و بحث‌برانگیز، چیز خیلی بیشتری به دست نخواهند آورد. بااین‌حال کسانی که به فیس‌لیفت این ماشین علاقه دارند باید تا نیمهٔ دوم سال جاری صبر کنند. فروش E کلاس مدل ۲۰۲۱ هم از تابستان آغاز می‌شود اما هنوز حرفی در مورد قیمت آن زده نشده و نمی‌دانیم چقدر گران‌تر از نسخهٔ قبلی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    من شخصا وقتی همون مدل قبل فیس لیفتش امده بود همش غر میزدم و ایراد میگرفتم و فیس لیفتشم امد همینجور بودم
    ولی هر چی گذشت هم قبلی هم جدیده بیشتر به دلم نشست و تازه فهمیدم بنز آخرش بنزه
    این مسخره بازیها هیچ تاثیری تو فروشش که نمیذاره باعث ارتقای فکری مشتریان هم شده و مطمئنا اگر از جلو داخل شو روم هم ببینیمش متوجه بعضی مسائل خواهیم شد.ضمنا کسانی که بنز میخرن خیلی فاکتورهای مهم تر از ظاهر براشون مهمه
    از جمله کیفیت و امنیت و خدمات پس از فروش و همچنین هندلینگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      تو کلا همش غر میزنی سر چیزای جدید
      کلا همه چی دیر به دلت میشینه
      شوخی کردم ناراحت نشو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        من هم به تو یک فقره دیسلایک گنده دادم تا شوخی نکنی ?
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        شوخی کردم بغض نکن پس گرفتم ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. GERMANY

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (946 ديدگاه)

      به نظر من طراحی خارجیش جسور تر شده خیلی. شما برید سراغ عکسا.طراحی قبلیش انگار یکم ترس تو وجودش هست ولی این یکی خشن تره.هم از جلو هم از پشت.در مورد طراحی داخلی از نظر ظاهر بنظرم نسل قبلی بهتر بود بازم میگم از نظر ظاهر. البته شاید هم عکس ها این احساس رو میرسونن…… هر چند از دور نمیشه نظر داد و باید این پلنگ خوش خط و خال و وحشی رو از نزدیک سیاحت کرد خییییییلی دوسش دارم. از بنز کمتر از این انتظار نمی رفت. چه بشود amg e63 s 4matic plus?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ممد ژانگولر

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        germany
        دوبار اینجوری تبلیغ بنز را بکنی کل شرکت به فنا میره ?
        پلنگ خوش خط و خال !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. GERMANY

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (946 ديدگاه)

          خب تو میبینیش یاد چی می افتی??

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. اکبر

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (8 ديدگاه)

      دوستان اگر به جای علامت بنز این کیا یا هیوندای یا چه میدونم سانگ یانگ بود چه نظراتی میدادیم، در ضمن این ماشین باید با سری ۵ و a6 مقایسه بشه آیا این طرح میتونه، به نظر من که مرسدس بنز شهیر باید با گوردون واگنر خدا حافظی بکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Milad AMG

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (186 ديدگاه)

        ولی یادمون نره تو دوران همین اقای واگنر که فروش بنز صعود داشته
        به نظرمن که قشنگه حالا چی بشه E 63s??

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پارسا لطیفی

          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (63 ديدگاه)

          درسته درسته

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. ahmad_sm

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (31 ديدگاه)

      به نظر من مدل قبل فیس لیفت چهره ی اسپرت و خشنی داشت ولی این مدل بیشتر روی پرستیژ و سنگین بودن تمرکز داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sina

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    والا یه مدته که اگه بنز خودروی قشنگ بزنه من بیشتر تعجب میکنم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Milad AMG

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (186 ديدگاه)

      والا یه مدته که اگه از ژاپن یه ماشین درست درمون در بیاد من بیشتر تعجب میکنم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. The best or nothing

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    خود من از جمله کسایی بودم که به طراحیش حمله کردم ولی الان طرفدار پرو پا قرص این طراحی شدم!جادوی مرسدس همینه ! ما مو میبینیم ولی بنز پیچش مو ! شاید این حرفا ب مذاق خیلیا خوش نیاد ولی الان که عکسارو کنار هم میبینم واضحه ک مدل فیس لیفت خشن تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پارسا

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (141 ديدگاه)

      منم اسم اینو میزارم تعصب کورکورانه
      واقعاً به ته دل خودت نگاه کن ، الان وقتی یه مطلب از طراحیای جدید مرسدس میبینی بیشتر میری تو خبر به دلت میشینه یا خبرای مربوط به مدلایی که هنوز از شر این فیس لیفت در امان موندن؟؟؟
      G class , S class , AMG GT , S class coupe…..
      به نظر من این مدلان که هنوز زیبایی برند مرسدس رو به رخ دارن میکشن وگرنه مدلای پایین‌تر که مرسدس از اونا شروع کرد تغییر طراحیشو واقعاً حس مدلای سابقو بهم نمیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. The best or nothing

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (110 ديدگاه)

        اره داداش حق با توئه ولی من به شخصه از e کلاس قبل فیس لیفت هم چندان خوشم نمیومد چون اصالت این کلاس همون چراغای دو تیکش هستش که صد سال دیگم قدیمی نمیشه , هنوزم دلبری میکنه …
        ولی در کل با نظرت موافقم , واگنر داره بدجور گند میزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مانی

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      جلو ماشین به نظر میاد شیک تر شده یکمی هم خشنتر
      نمائ عقب که خیلی‌ خشنتره و برگشته به چراغ‌های سابق‌ای کلاس
      طراحی داخلیش که بهترین بود با اضافه شدن رنگبندی و فرمون جدید باز هم بهتر شد
      برای اینکه خوب بودن این ماشین رو بهتر متوجه بشی‌ کافیه بذاریش بغل لکزز‌ES که ادعای
      رقابت داره،میبینی‌ لکزز از هیچ نظر هیچ حرفی‌ برای گفتن نداره
      تو رقبا نمای‌ جلو بی‌ام و فرم کلی‌ بسیار اتو کشیده آئودی ممکنه کمی‌ زیباتر باشه(سلیقه ای) ولی‌ مرسدس جلو پنجره بزرگ و آرم برجسته‌ای داره
      و طراحی نرمش تو دل برو هست،طراحی داخلی‌ آئودی با سطوح صاف و پیانو بلک بنظر من که اصلا خوب نیست(مخصوصا دریچه‌های تهویه ساده و فولکسی)
      توی بیمر خوشگله که فکر نکنم بهتر از مرسدس باشه،ایرادات بنی اسراییلی بعضی‌ها نمیدونم برای چیه،سلیقست دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    زیباتر شده / نسخه AMG رو انتظار بکشیم چیزای بهتری خواهیم دید / و به سختی منتظر S هستم ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    تقریبا دو سالی میشه که مدل های جدید مرسدس سر ذوق نمیاره البته بنده رو ، طراحی های محافظ کارانه و کسل کننده . کاریم به کیفیت و ایمنی و تکنولوژِی ندارم . صحبت ام سر طراحیه بیرونیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. meysam

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    بنظر من قبلیه قشنگ تر بود. مشکل سر جلو پنجره و چراغهای جلو و عقبه وگرنه باقی موارد خوبه. بخصوص چراغهای عقب خیلی بدریخت شده. جلوپنجره هم که دقیقا جلوپنجره نسل قبل رو سروته کردن اسمشو گذاشتن پیشرفت. یه بار دیگه خوب به عکسها نگاه کنین!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (128 ديدگاه)

    اصلا درک نمیکنه چرا بنز باید یهو یه همچین تغییرات مرخرفی تو یه کلاسی بده که جزو بهترین ها بود!!! اون ابهت بنز که اصالت آلمانی بودن اصالت بنز بودن خاص بودنش بود با این طراحی هاش دیگه داره از بین میره!!!اون تفاوت ها دیگه بین برند های ماشین سازی نمونده،وقتی به این نسل ۲۰۲۱ نگاه میکنی انگار داری به یک برند کره ای نگا میکنی!!😔😔

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمید

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بعد از معرفی فیس لیفت من کامنت گذاشتم گفتم طراحیش یه پسرفت به استثنای عقب خودرو داشته
    البته این نظر شخصی هست ولی یه عده میان کامنت میزارن نه با تصویر نمیشه نظر داد یا تازه اولشه کم کم به دل میشینه و از این جور حرفا …حالا نمیدونم یه عده بخاطر این که مرسدس بنز هستش و پدر خودرو سازی (که خودم به شدت مرسدس رو قبول دارم) نمیخوان قبول کنن مرسدس خودروی زشتی یا بدی میسازه که اینم میشه حدس زد همه ی اینها که اشاره کردم اکثرا از رو تعصبات بیجا هست .
    حالا نظر خودم رو عرض میکنم مرسدس داره زبان طراحی همه ی مدلارو با نسل جدید اس کلاس که قراره تا چند ماه آینده میخواد رونمایی بشه که اصولا پرچمدار مدلهای مرسدس هست تطابق میده که این یه امر عادی هست نه تنها خودروسازی مثل مرسدس بنز بلکه تو بی ام و و دیگر خودروسازها میشه اینو به عینه دید
    مطمئن باشید اس کلاس هم خیلی شباهت به این خواهد داشت که البته تو تصاویر جاسوسی هم دیده شده
    ولی من به شخصه حداقل تو تصاویر که میبینم نسل های قبلی مرسدس یک زیبایی بی وصفی رو داشتند حالا شما نسل قبل ایی کلاس رو که تو کشور خودمون هست میشه از نزدیک دید رو نگاه کنین چقدر فوق العاده طراحی شدند.
    البته همه ی خودروسازها یه دوران افول رو پشت سر میزارن ولی از مرسدس بنز دیگه من بشخصه انتضارتم خیلی بیشتر از هر خودرسازی هست که وقتی یه مدل جدید رو ارائه میده متوجه زیبایی و پختگی طراحی جدید بشم که تو فیس لیفت عکسای بالا چنین چیزی وجود نداره بلکه طراحی زشتر و تنبل تر هم شده حالا چه بخواییم از نزدیک ببینیم یا از تو تصویر هیچ فرقی نخواهد کرد
    و در آخر بگم من نسل قبلی رو خیلی بیشتر از این دوتا قبول دارم و حالا حالا از چشم نخواهد افتاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    با افتخار نسل قبلی رو زیباتر میدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمود

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    اصلا دلچسب نیست , همون بهتر که ایتالیا و انگلیس ظاهر رو طراحی کنه , المان و فرانسه هم برن دنبال تکنولوژیشون …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. OPEL

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    همون اول گفتم خودرو قشنگی شده ولی عقبش خیلی تو ذوق میزنه الانم دوتا رو کنار هم بذاریم مشخصه عقبش خیلی افت کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Alireza

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    تیم طراحی جدیدشو باید بسپرن دست هیتلر ،
    فک کنم تنها مزیت ماشین باز بودن تو ایران اینه که بنزای جدیدو نمیبینی همون طراحی های خوب قدیمی شو میبینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیر علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (399 ديدگاه)

    زشت.چون داریم در مورد بنز حرف میزنیم نه خودروسازی چین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Khan

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (362 ديدگاه)

    تنها چیزی از نسل جدیده بهتر از قبلیه قسمت درکاپوت و فرمونشه. وگرنه بخش عقب و چراغ جلو همه اش بدتر شده. نسل قبلی با دوتا دی لایت میفهمیدی ای کلاسه حالا اینا از چراغش نمیشه دیگه تشخیص بدی اگر سی کلاس و اس کلاس هم تا چندوقت دیگه اینطوری بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MHMD

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      مخصوصا وسط فرمون , فک کنم یه چیزی کمتر از 85 باشه ☺☻

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. مودریچ

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    لوگو بنز به اون قشنگی رو چرا برداشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ATa

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (146 ديدگاه)

    بزرگترین چالشی که این قبیل شرکت ها با آن مواجه شدند سوق دادن سلیقه عمومی به سمت مصرف گرایی بصری هست، موضوعی که در نهایت دامن گیر خودشان شد یعنی گرفتاری در مرحله طراحی ظاهری و عدم توجه به دانش بنیادین در پروسه طراحی … در نتیجه شرکت نو ظهور تسلا در کمتر از یک دهه به کل مفهوم جدیدی از خودرو را جهت حل چالش های اجتماع شهری مطرح کرد! (از تولید وانت X گرفته تا کم و زیاد کردن ارتفاع شاسی نمودهایی از تلاش سراسیمه این قبیل شرکتها جهت حفظ فروش در بازار هست، Nokia نمونه عینی این نوع غفلت هاست در بازارهای رقابت جهانی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امیررضا

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نظر من طراحی بیرونی از جهاتی پخته‌تر و لوکس‌تر و بنز تر! شده اما در مورد قسمت عقبش زیاد مطمئن نیستم، داخل هم که همونه فقط یه ۱۰ درصدی تغییر جزیی داشته. در کل قشنگه.
    نگران طراحیش نباشید چون هممون قراره عادت کنیم و به قول گفتنی زبان طراحی جدید برامون بالغ میشه درست مثل زبان طراحی جدید بی‌ام‌وی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. MjM

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (720 ديدگاه)

    99 درصد از نسل های جدید خودروهای تولیدی زیبا نیستن (در مقایسه با نسلهای قبلیشون) خصوصا بنز.
    وحتی بعضی از خودروها فاجعه هستن!
    ای کلاس هم وقتی چراغاش بهم متصل شد دیگه اون ای کلاس سابق نشد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Mohammad khalili

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من نسخه قبل فیس لیفت خیلی بیشتر دوست داشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Hadi

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    مدل قبل فیس اصالت بیشتری داشت…
    ولی اینم بد نیست…
    کمکم بهش عادت می‌کنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. samurai

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خرابش کردی بد
    چراغای عقبشو چرا از کره چینیا کپی کردی :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پارسا لطیفی

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (63 ديدگاه)

      اصالت دانشجویی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. بهنام

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    هیچ چیز قابل دفاعی نداره این فیس لیفت. یک خرابکاری به تمام معنا. بیایید تعصب رو بزارین کنار. شما درمورد ای کلاس بنز صحبت می‌کنید. خودرویی که همواره بعد از معرفی هیجان علاقه مندان برای بررسی نکات طراحی اون بی انتها بود، ولی تیم طراحی حال حاضر بنز دیگر هیچ شور و هیجانی برای علاقه مندان باقی نگذاشتند. باید قبول کنیم بنز چند سالیه در بحران طراحی مدل های نمادینش بسر میبره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Milad AMG

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خیلی جالبه که موقعی که نسخه عادیش رونمایی شد همه گفتن زشته و فلان و بهمان
    بعد با رونمایی ار نسخه AMGباز همه گفتن که اشتباه شد خیلیم قشنگه
    بعد دوباره که نسخه معمولیش رو دیدید حرفتون رو پس گرفتین!!؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فرید

    ۴ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    گند زدند به طراحی بنز
    دیگه بنز نمیخرم، همون سمند رو عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا