کادیلاکلکسوسمرسدس بنز

مقایسه سه SUV سنگین وزن لوکس

در حال حاضر بازار شاسی‌بلندهای فول سایز تمام لوکس آمریکا در دست سه خودرو می‌باشد. لکسس LX 570، مرسدس بنز کلاس GL450، و کادیلاک اسکالید این سه خودرو هستند. رقبای شیک و بسیار لوکس با مشخصات بسیار مشابه. قطعاً انتخاب یکی از این سه، کار بسیار سختی است ولی در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا تصمیم بگیرید و یکی را انتخاب کنید!

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

Gl450-lx570-escalade

طراحی

در نگاه اول لکسس برایتان کمی آشنا می‌آید. LX خودرویی است بر مبنای برادرش لندکروزر. با شباهت‌های فراوان در طراحی. در نمای عقب همان چراغ‌های مربع مانند لندکروزر که کمی کشیده‌تر شده‌اند دیده می‌شود. نمای جلو هم از جلوپنجره‌ی لکسس تشکیل شده. همان دو ذوزنقه که روی هم قرار گرفته‌اند و با نمای دوکی شکل، جلوی محصولات لکسس را تزیین کرده‌اند. در کل شاید گرد و غبار پیری روی این ماشین نشسته باشد ولی طراحی LX قابل قبول است.

Lexus LX 570 2014
Lexus LX 570 2014
در مورد کادیلاک، لبخند ملموسی در نمای جلوی اسکالید دیده می‌شود که چهره خودرو را زیباتر می‌کند.

Cadillac Escalade 2015
Cadillac Escalade 2015
مرسدس بنز هم از طراحی موقر و پخته و بدون نقص بهره می برد.

Mercedes-Benz GL-Class 2014
Mercedes-Benz GL-Class 2014

کابین

در داخل، باز حس لندکروزر به شما دست می‌دهد. داشبورد که کمی مرتفع به نظر می‌رسد، در قسمت‌هایی با چرم دوخته شده تزیین شده. قسمت بالایی داشبورد تنها از مواد نرم تشکیل شده. طرح چوب قابل انتخاب برای خودرو بیشتر برای افراد مسن مناسب است و حس و حال قدیمی به شما می‌دهد.

Lexus LX 570 Interior
Lexus LX 570 Interior
در بنز اوضاع کمی فرق می‌کند. نسل قبلی کلاس GL بنز طراحی چندان خوبی نداشت و توازن میان بخش‌های مختلف آن دیده نمی‌شد. اما گذشته‌ها گذشته. کادیلاک اسکالید که طراحی داخلی آن، سال‌ها در بازار SUV های لوکس بی‌رقیب بود، در سال ۲۰۱۲ و با معرفی نسل دوم GL، شوکه شد. در طراحی نسل جدید این خودرو همه چیز در جای خودش قرار دارد و توازنی لذت‌بخش میان اجزا دیده می‌شود. نمای عقب از چراغ‌های خوش‌فرم و جذابی تشکیل شده. در جلوی خودرو، برآمدگی‌های روی کاپوت به نمای جلو چهره‌ای عضلانی بخشیده. البته اگر اهل آفرود نیستید، در مدل‌های بالاتر می‌توانید پکیجی سفارش دهید و از سپرهای بلند و جلوپنجره‌ی مشبک سیاه رنگ بهره‌مند شوید که کمی حال و هوای اسپرت دارد.

Mercedes-Benz GL-Class interior
Mercedes-Benz GL-Class interior
در داخل GL همه چیز سر جای خود قرار گرفته. قسمت بالایی داشبورد از چرم دوخته شده تشکیل شده ولی قسمت پایینی آن از مواد سخت ساخته شده. بر روی چرم پنل درها به زیبایی چرخ‌کاری شده است.

Cadillac Escalade 2015 Dashboard
Cadillac Escalade 2015 Dashboard
کادیلاک اسکالید از همان روزهای اول، بسیار مردانه و جذاب بود. این جذابیت تا به امروز و در نسل چهارم اسکالید ادامه پیدا کرد. در نمای جلوی اسکالید، همان چراغ‌های کشیده و جلوپنجره‌ی بسیار بزرگ کادیلاک دیده می‌شود. نمای عقب هم مثل نمای جلو، کاملاً به سبک کادیلاک تزیین شده. چراغ‌های کشیده عمودی گویای این صحبت است.
نقطه قوت محصولات کادیلاک نسبت به رقبا، فضای داخلی آن می‌باشد. این موضوع در مورد اسکالید نسل جدید هم کاملاً صدق می‌کند. داشبورد این خودرو به طرز کاملاً جسورانه‌ای، از پیچش‌های متعدد تشکیل شده. به جرئت می‌توان گفت کیفیت مواد استفاده شده در این خودرو از دو رقیب دیگر بسیار بالاتر است. تقریباً تمام داشبورد با چرم دوخته شده تزیین شده. چوب استفاده شده در داخل خودرو نیز واقعی است. اطراف مانیتور و کنسول مرکزی نیز از پلاستیک‌های با کیفیت و گران قیمتی ساخته شده که در بدنه پیانوها به کار می‌رود. تنها نقطه ضعفی که در داخل دیده می‌شود، دسته دنده این خودرو است. این خودرو بر مبنای پیکاپ های جی‌ام ساخته شده و در پیکاپ ها نیز از این فرم دنده‌ها استفاده می‌شود. تغییر این فرم دسته دنده به حالت‌های معقول اس‌یووی‌های لوکس، فقط با تغییرات گسترده در شاسی خودرو و گیربکس امکان‌پذیر است که بسیار هزینه‌بر است. از آنجایی که هزینه‌ها برای جی‌ام بسیار مهم است، مسئولین این شرکت تصمیم گرفتند این دسته دنده را تغییر ندهند و پول را صرف چیزهای دیگر کنند.

مشخصات فنی

لکسس LX از همان موتور ۵.۷ لیتری V8 استفاده می‌کند که در لندکروزر و توندرا نیز استفاده می‌شود. قدرت این موتور ۳۸۳ اسب بخار است و گشتاوری معادل ۵۴۶ نیوتون متر دارد. مصرف میانگین این خودرو ۱۶.۸ لیتر در صد کیلومتر است. ۰ تا ۹۶ کیلومتر این خودرو بنا به گزارش لکسس ۷.۵ ثانیه است. گیربکس این خودرو هم ۶ سرعته اتوماتیک است.

مرسدس بنز GL450 از یک موتور ۴.۶ لیتری V8 بهره‌مند است که دو توربو نیز دارد. قدرت این موتور ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور آن ۵۵۰ نیوتون متر است. مصرف میانگین این خودرو ۱۴.۷ لیتر در صد کیلومتر است. ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز ۶.۲ ثانیه می‌باشد. گیربکس این خودرو نیز به صورت ۷ دنده اتوماتیک می‌باشد.
اسکالید از همان موتور سنتی خود، یعنی ۶.۲ لیتری V8 استفاده می‌کند. این انجین در سیرا، یوکان دنالی و سیلورادو نیز استفاده شده است. قدرت این پیشرانه ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور آن معادل ۶۲۴ نیوتون متر است. مصرف میانگین این خودرو در مدل دیفرانسیل عقب ۱۳.۸ لیتر در صد کیلومتر است که اقتصادی‌تر است اما مصرف سوخت مدل ۴WD آن مشابه بنز و ۱۴.۷ لیتر گزارش شده است. شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر اسکالید بر اساس تست‌های انجام شده ۵.۹ ثانیه می‌باشد. در تمامی مدل‌های این کادیلاک از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده شده.

امکانات

لکسس LX با شش رنگ برای بدنه و دو رنگ چرم برای فضای داخلی عرضه می‌شود.

این خودرو هم چنین از سیستم‌های متعدد کنترل پایداری بهره‌مند است که در کنار ارتفاع بالای خودرو، LX را تبدیل به خودروی مناسب آفرود می‌کند.
با پرداخت ۹۳۷۹ دلار بیشتر، پکیجی روی خودروی شما سوار می‌شود که امکاناتی مثل یخچال، ۱۹ اسپیکر، گرم‌کن فرمان، گرمکن ردیف دوم صندلی و…. را در اختیارتان می‌گذارد. قیمت LX570 در بازار امریکا از حداقل ۸۲۶۰۰ دلار تا حداکثر ۹۳۸۰۰ دلار است.
دامنه شخصی‌سازی در GL450 که به صورت استاندارد از سیستم AWD بهره‌مند است، بیشتر است. ۱۱ رنگ برای بدنه خودرو در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها (Diamond White Metallic) کمی ویژه‌تر است و قیمتش ۱۵۱۵ دلار است. رینگ‌های ۱۹ اینچی و یا ۲۰ اینچی برای این مدل در نظر گرفته شده است. سه رنگ اصلی چرم، با سه طرح و دوخت برای تریم داخلی قابل انتخاب است. ۵ طرح چوب نیز برای داخل کابین مهیا می‌باشد. سقف پانوراما و پکیج‌های متعدد ایمنی خودرو را نیز می‌توانید سفارش دهید. قیمت GL450 در بازار امریکا از حداقل ۶۴۵۵۰ دلار تا ۱۰۶ هزار دلار برای کامل‌ترین مدل می‌باشد.
اسکالید اولین خودروی کادیلاک است که به طور استاندارد از صفحه نمایش، برای سرعت‌سنج استفاده می‌کند و در بقیه کادیلاک‌ها این امکان با پرداخت پول بیشتر امکان‌پذیر است. این کادیلاک از چراغ‌های LED جلو بهره‌مند است. سیستم تعلیق ویژه به همراه حالت اسپرت، گرم‌کن و سردکن صندلی جلو، گرم‌کن فرمان، استارت بدون کلید و رینگ ۲۰ اینچی به صورت استاندارد روی اسکالید قرار دارد.
چرخ‌های ۲۲ اینچی، ۷ رنگ برای بدنه و سه طرح چرم و چوب تریم داخلی می‌تواند اسکالید شما را شخصی‌تر کند.
قیمت اسکالید در امریکا از ۷۱۷۰۰ دلار (تک دیفرانسیل) تا حداکثر ۹۰ هزار دلار است.
قضاوت پایانی و انتخاب برنده بر عهده شما.
[polldaddy poll=8070815]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

رامین شهیدی

رامین شهیدی، لیسانس صنایع و نویسنده مجله پدال، علاقه مند به دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۱۵۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    به نظرمن کادیلاک نسبت به بقیه رقبا یک سر وگردن بالاتره البته این نظر شخصی منه ممکنه نظرات دوستان چیزدیگه ای باشه.

    موافقم 10
    مخالفم 0
  2. VAHID JINPACHI

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    از انتخاب کردن زن هم سخت تره …!

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. خودم

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      فقط کادیلاک اسکالا.
      عجب ابهتی داره.اصل اتومبیل در چهره خشن است که کادیلاک اسکالا این ویژگی رو داره.
      کادیلاک میخوامت.

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. علیرضا

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (513 ديدگاه)

        عاشق مرسدس بنز و ماشین های آلمانی هستم اما واقعا نمیشه از اسکالید نسل جدید گذشت… بی نظیره
        اول اسکالید دوم مرسدس

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. امین

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      سلام وحید جان کم پیدایی داداش ؟؟؟؟؟ کجایی هم پای قدیمی :D ؟؟؟؟؟ دلم هوای نظراتت کرده. منتظر نظرات باحال و منطقیت هستیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. خاوری مزراتی

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    کادیلاک اسکالاد2015 سالار این رده از بازاره… قبلنم گفتم

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      با تمام احترامی که برای بقیه ماشین بازها قائلم ولی از هرچی فول سایز و سایز بزرگ هست متنفرم چه سدان باشه چه شاسی بلند فقط به درد تخریب طبیعت و محیط زیست میخورن خصوصا به خاطر گرون بودنشون گیر آدمایی میفتن که توانایی انجام خیلی کارها رو دارن مثلا باهش میرن وسط رودخونه ماهی ها و قورباغه ها و لارو ها وکلا محیط زیست رو نابود میکنن

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. زیگما

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        […] معتقد هستن کلیه جهان برای راحتی انان رام شده
        پس شکار و صید ماهی و له کردن قورباغه ها اشکالی ندارد
        چون در جهت زندگی انسان کشته شدند
        !

        موافقم 0
        مخالفم 4
        1. mahdi

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          دورود جناب زیگما
          لایک داری عزیز
          سپاسگذارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 1
          مخالفم 1
  4. Metalhaed

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    انتخاب بسیار سخته چون هر 3 عالیند ، ولی من LX570 رو ترجیح میدم چون قیافش عالیه ، جلو پنجره ی کادیلاک رو دوست ندارم و نمیدونم چرا اصلا با بنز GL حال نمیکنم ، نمیدونم چرا

    به نظر من LX570 بهترین گزینست ، کیفیت لکسوس هم داره

    اصلا چون طرفدار ژاپنم عاشقشم ، مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟ :D

    LX570 خدای آفروده

    موافقم 1
    مخالفم 5
    1. P.G

      ۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (489 ديدگاه)

      شما دیکَه خود تعصب کورکورانه اى هههههاااااا!!!
      Lx برا شما بهترین کَزینه است،مکَرنه مقایسه منصفانه جیز دیکَه اى میکَه……!

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Metalhead

        ۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        هر کس با یه ماشینی یجور ارتباط برقرار میکنه ، تا پشت ماشینی نشسته باشی نمیتونی راجبش قضاوت کنی ، این LX 570 لامصب خدای هرچی شاسی بلنده که دیدم ، 10 نفر سوارش شده بودیم ، راننده یه نیش گاز داد ، ماشین از جا پرید ، اینم بگم نمونه ی سوپر شارژرش کمتر از 5 ثانیه ، 0 تا 100 رو پر میکنه :)

        موافقم 2
        مخالفم 2
  5. زیگما

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    اسکالاد روی کاغذ بهترینه
    با اینکه خیلی قوی تر از اون دو تاس ولی مصرفش خیلی کمتره
    مدل کامل و فولش ارزون تره
    و کم دردسر تره طبق گفته جی دی پاور
    شتابش هم که بهتر از اون دو تاس
    همین طور گشتاورش بیشتره
    در ردیف دومش صندلی ها جدا از هم هستن که خیلی لاکچری حساب میشه
    داشبوردش بیشتر چرم کاری شده نسبت به اون دوتا
    گارانتیش هم بیشتر از اون دوتاس(بیشتر خدمات پس از فروش و “بخشی” از گارانتی محصولات بنز پولیه!)
    خلاصه باید بگم که مطلب به طرز ناراحت کننده ای بی طرفانه نوشته شده
    :D

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. NASSY

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      اسکالید نسبتا از دو رقیب سر تر هست!

      بنز و لکسس هم خوبن (انتخاب بین بهتر و بهترینه)

      We Love you Escalade !!!

      ارزونتر..باکیفت تر..زیباتر…خاص تر… قدرتمندتر…کادیلاک اسکالاد2015

      موافقم 4
      مخالفم 0
  6. خاوری مزراتی

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    ارزونتر..باکیفت تر..زیباتر…خاص تر… قدرتمندتر…کادیلاک اسکالاد2015

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. F22-RAPTOR

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ارزونتر..باکیفت تر..زیباتر…خاص تر… قدرتمندتر…کادیلاک اسکالاد2015

      فقط …………..USA

      موافقم 5
      مخالفم 0
  7. mory

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    دمتون گرم همیشه منتظر یه همچین مقایسه ای بودم
    انتخاب خیلی سخته همشون عالین
    من همیشه گفتم suv فقط آمریکا
    پس کادیلاک رو خیلی دوس دارم
    اما خب بنزه همیشه یه چیزیش خفنه
    اما در کل بگم اسکالید

    موافقم 4
    مخالفم 0
  8. سام

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام مجدد
    کادیلاک اسکالید طراحی شورانگیز و یونیکی داره و بسیار دلرباست.این نشون می ده که کادیلاک فراتر از حد معمول دنیای امروز رفته و خودرویی رو تولید می کنه که حداقل تا دهه آینده حرفهای زیادی واسه گفتن داره.صنایع خودروسازی آمریکا داره یواش یواش به اوج خودش نزدیک می شه.کافی که به رقبای این خودرو نگاه کنین، در مقابل اون قدیمی به نظر میان.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. مهدی ف

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    البته به نظر بنده حقیراول نماینده سرزمین افتاب تابان لکسوس بعدشم مرسدس بنز

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. NASSY

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      بنده ی حقیر , مصرف بالا , طراحی قدیمی , شتاب کم و گشتاور کم نسبت تو

      رقیب بالا (اقتصادی بودن عالیه) , بازم اول نماینده سرزمین افتاب تابان

      لکسوس بعدشم مرسدس بنز؟( بنز عــــالی اما مصرف بالا و هزینه های جانبی بالا (اگه یه تجدید نظر میکرد تو مصرف سوخت و هزینه های مشتری بهترین بود))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        هرکسی نظری داره. احترام شرط اوله نظر دادنه.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NASSY

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          هرکسی نظری داره. احترام شرط اوله نظر دادنه.

          کامنتت تووووووو حلقم!

          اما داداش اگه اشتباه میگم , خواهشند راهنمایی کن( اومدین یاد بگیریم , دعوا و … نداریم که)

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. امین

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          چه ربطی داشت الان؟ من که چیزی نگفتم

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        تاصر جان در مورد مصرف سوخت بنز پایین تر توضیح دادم .

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          نظر منم کادیلاک هست چون تقریبا از تمام جهات برتره
          ولی اگه کسی از دوتای دیگه هم خوشش بیائ نمیشه بهش خورده گرفت چون سلیقه ها متفاوته

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. GTR-50-compton menace

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (493 ديدگاه)

          سلام داش میلاد من ترمه آخرم 7 واحد دارم سخته باید حتما پاس شه وگرنه مدرک بی مدرک تموم شه یه سره پدالم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بنز جی ال 450 از اون تکنولوژی استفاده میکنه
          لطفا کذبیات منتشر نکنید میلاد جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. فرهاد

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    منم کادیلاکو انتخاب میکنم.
    اما این سه تا ماشین از نظر پیشرانه خیلی با هم فرق دارن.
    هم از نظر حجم و هم این که بنز دو تا توربو داره.
    لکسس هم واقعاً باید یه تغییراتی بده تو این مدل.واسه سبزترین برند دنیا این مصرف خوب نیست(خوب که چه عرض کنم تقریباً بده)
    ولی در کل فکر کنم همه دوست دارن هر سه تاشونو سوار شن.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  11. بهزاد

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    بنز.
    نمیدونم درست دیدم یا نه؟!
    بنزهای gl جدیدی که تو تهران دیدم چراغ های عقبش با این متفاوت بود و واقعا نمای عقبشو خراب کرده و فکر کنم این مدل فیس لیفت شده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      مطمئن هستی که بنز GL در تهران دیدی ؟؟؟

      مطمئنی ؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. hr.s

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    من زیبا ترین شون رو اتخاب می کنم یعنی کادیلاک اسکالید 2015

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. داوود

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    طراحی داخلی، اسکالید
    طراحی خارجی، مرسدس بنز
    از نظر فنی و کم اصطحلاکی، لکسوس….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مجید

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام
    بدون شک اسکالید
    این سبک اس یو وی در تخصص شرکت های آمریکایی هست و بس
    ضمنا ماشین فقط آمریکا و اروپا
    ژاپن و کره و چین و غیره قاشقم نمیتونن درست کنن چه برسه به ماشین!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  15. شلبى

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    بدون شک انتخاب اول و اخر کادیلاک هستش،
    هم از نظر مشخصات فنى هم شکل ظاهرى و طراحى داخلى از دوتاى دیکه بهتر هستش
    جالب اینجاست که با موتورى بزرک تر مصرفش از دوتاى دیکه کم تر تازه به همه اینا باید قیمت کم تر رو هم اضافه کرد
    اتفاقا من از اون دنده روفرمونش خیلى خوشم میاد، ماشین امریکایى اونم شاسى بلند حالش ب اینکه دندش رو فرمون باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      البته نباید فراموش کرد که موتور کادیلاک مجهز به تکنولوژی ECO TEC 3 است .

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        بنز جی ال 450 هم از تکنولوژی
        BlueEFFICIENCY
        استفاده میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. حمادي

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (303 ديدگاه)

    مسلما لکسس پر فروش ترین خواهد بود.ولی من از کادیلاک بیشتر خوشم اومد

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      لکسس فروشش از دو خودروی دیگر کم تر است.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        زیگما مرسدس بنز خیلی روی این مدل کار کرد تا بتونه بازار خوبی

        در امریکا برای خودش دست و پا کنه . بیشتر شلیقه ی مشتریان

        امریکایی رو مد نظر قرار داده . به خاطر همینم هست که موفق شده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          در ضمن این موتور بنز از تکنولوژی بلو افیسنسی استفاده

          نمیکنه . موتورهای بلو افیسنسی بیشر در اروپا به کار

          گرفته میشه . الان هم بغل بعضی از بنز ها نوشته میشه .

          اگر موتورش اون تکنولوژی رو داشت ، مصرفش کمتر بود .

          وقتی که بنز با موتور 12 سیلندر و حجم 6500 سی سی

          مصرف رو به 11.3 لیتر میرسونه ، پس جای حرف دیگری

          نیست . مرسدس بنز S65 AMG کم مصرف ترین سدان لوکس

          12 سیلندر دنیاست .

          در اخر این را هم بگم که مرسدس بنز در اروپا اولین

          خودروسازی هست که موتورهای خودشو با استاندارد یورو 6

          میده بیرون . استاندارد یورو 6 از سال 2015 اجباری

          است .

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره بنز کارش درسته
          خودت میدونی چقدر جی ال رو دوست دارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ولی در مدلهای بنز هیچی برای من G کلاس نمیشه .

          هیچ بنزی به اندازه ی G کلاس خوب نیست .

          من خیلی دوستش دارم . باورت نمیشه ، گریم میگیره داره

          تولیدش متوقف میشه .

          همه بنز ها به گرد پای جی کلاس هم نمیرسن .

          عاشق اون طرح کابین قدیمیش هستم .

          مرسدس بنز یعنی G کلاس .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          برو بابا
          بنز یعنی جی ال
          البته خیلی از نظر فنی عقبه نسبت به اسکالاد
          از اینجا به بعد رو با شما نیستم میلاد جون
          جی ام 6 سال پس از ورشکستگی
          از پس بنز بر میاد
          شگفتا جی ام
          خیلی دوست دارم بدونم اگه به دایملر دو ماه ضرری رو که جی ام در دوران اوج نزولش تحمل میکرد وارد بشه، چه اتفاقی براش میوفته!
          درست 7 سال پیش جی ام رو هر پونتیاک تا 12 هزار تا ضرر میداد!
          بنازم به این مدیریت که امروز اینجور داره پیشرفت میکنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          زیگما توروخدا تو دیگه شروع نکن . اینو همه میدونن که

          ماشین های امریکایی از نظر موتوری مصرف بالایی دارند .

          حالا جون مرسدس اون موتور با تکنولوژی بلو افیسنسی رو

          نذاشته باید بگیم پرمصرفه ؟؟؟

          چطوری میگی که خیلی از کادیلاک از نظر فنی جلوتره .

          حریف موتور 500 میشین ؟؟

          موتور 550 چی ؟؟

          موتو 6300 چی ؟؟

          موتور 6500 سی سی ؟؟؟

          هر کدام یکسری برتری ها نسبت به رقیب مقابل دارند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          من گفتم اسکالاد جلو تر از جی ال هست!
          هیچ حرفی درباره همه محصولات کادیلاک یا ماشین های امریکایی نزدم
          صحبت من فقط و فقط اسکالاد بود
          که البته درست گفتم
          در ضمن
          جی ال 450 از اون تکنولوژی استفاده میکنه!
          از یه عشق بنز انتظار نداشتم اینو ندونه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          زیگما بعضی از مواقع یک حرفهایی میزنی که بچه ی

          دوساله نمیزنه .

          اولا مقایسه ی جنرال موتورز با مرسدس بنز نه صحیح است و

          نه فنی .

          شماداری یک شرکتی که حاوی برند های مختلف معمولی و

          لوکس است و در عین حال زیر مجموعه دارد رو از نظر

          گردش مالی و مدیریت مقایسه میکنی ؟؟؟

          کادیلاک . جی ام سی . شورولت . اپل و …… همه متعلق

          به جنرال موتورز هستند .

          در ضمن باید یاد اور بشم که میلیون ها دلار دولت

          امریکا در حلقوم جنرال موتورز کرد تا از هم نپاشه .

          من هم باشم برشکسته نمیشم .

          بعدشم اون موقعی که امریکا با افزایش فروش مواجه بود

          ، در اروپا هیچ خبری نبود .

          در ضمن اون سالی که رکود تمام دنیارا فرا گرفته بود

          همه شرکت ها در بحران بودن وفقط جنرال موتورز نبود .

          تازه جنرال موتورز و شرکتی های اینچنینی ( تویوتا و

          فولکس واگن ) سودشون خیلی بیشتره . چون چند ماشین یا

          چند برند رو روی یک پلتفرم قرار میدن و کاهش هزینه

          میکنند . نه برند های لوکس که برای هر مدل یک پلتفرم

          تعریف میکنند . حالا جنرال موتورز این پول هارو چکار

          کرده نمیدونم . تازه این دوران بحران هم جزو سالهایی

          است که باید فراخوان میداده و نداده و سوبله سود کرده .

          مرسدس بنز هنوز روی مدل اسمارت ضرر میده .

          قبل هم روی مدل A کلاس میداد .

          اما هنوزم روی این عقیده هستم که مقایسه ی این دوبرند

          کار اشتباهی است .

          بهت هم فهموندم که جنرال موتورز سوبله سود کرده ولی

          به تر تر افتاد . پس باید قبول کنی مدیریت جنرال

          موتورز ضعیف بوده .

          در ضمن هیچ کس از اینده با خبر نیست . اما فکر نکنم

          که مرسدس بنز دچار بحران جدی و برشکستگی بشه . قبلا که

          شده و با مدیریت درست بحران رو رد کرده .

          بعدشم بنز خیلی سوراخ سمبه داره سود میکنه .

          خودتم میدونی کدام سوراخ هارو میگم .

          اینقدر هم با من کل کل نکن .

          ادم برشکسته بشه خیلی بهتره از اینه که 10 سال حقوق

          مشتریان رو زیر پا بذاره و مردم کشورش در ماشینهاش

          جون بدن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          بله حق با شماست . اما در یک چیز موندم که چرا نویسنده

          موتور 4500 سی سی رو انتخاب کرده ؟؟؟؟

          چرا مدل GL63 AMG رو انتخاب نکرده که هم

          به موتور رقبا نزدیک تره و هم مصرفش کتره !!!!!!

          مصرف مدل GL63 12.3 لیتر است .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          تمامی کشور هوی دنیا به کمپانی های بزرگشون که در حال ورشکستگیه کمک میکنن و این فقط مختص امریکا نیست
          دوما من کاری ندارم جی ام چرا ورشکست شد
          من برام بیرون اومدن از ورشکستگی مهمه
          در ضمن
          جی ال کلاس از تکنولوژی که گفتی استفاده میکنه
          مقایسه دایملر با جی ام رو فقط از لحاظ مالی کردم!
          همون جور که تو لندی رو با جی کلاس از لحاظ دلخواه خودت مقایسه میکنی، پس منم میکنم
          لطفا یکم به حرفایی که میزنم دقت کن
          من 10 دفعه بهت گفتم که من حامی جی ام از دهه نود تا زمان ورشکستگی نیستم
          پس لطفا برای من طومار از دلایل ورشکستگی جی ام و خوب بودن بنز و فولکس ننویس که همه حرفاتو از برم!
          این هم که چرا سود دهی اون برند ها زیاده فقط مربوط به پلتفرم نیست که همه جا میای و جار میزنیش!
          هیچ وقت هم به من در مورد سود سوبله جی ام چیزی نگفتی! توهم نزن لطفا.
          میزان فراخوان ها جمعا برای جی ام در همان سال ها کمتر از 50 میلیون دلار هزینه داشت!
          پس لطفا حرف الکی نزن و نگو جی ام سوبله سود کرد
          50 میلیون دلار اسمش سود سوبله نیست باهوش خان!
          در مورد جمله اخرت باید بگم که
          ضرری که فولکس به مشتریاش به خاطر تولید خودروی بدون ایربگ در قرن 21 میزنه، ده ها برابره عمل جی ام هست
          فولکس واگن با توجه به اینکه در بعضی از کشور ها بازاری انحصاری در دستشه، در واقع با نذاشتن ایربگ روی خودرو هاش عمل مشابه پژو داره انجام میده
          در واقع جی ام کسی رو مجبور نمیکنه خودرو هاش رو بخرن
          ولی فولکس در بازار های انحصاریش ، ادم هارو مجبور میکنه که ماشین های بی ایربگش رو بخرن
          اینم یادم افتاد
          دولت المان در اواخر قرن 20، چندین برابر اون چیزی که به جی ام کمک شد، به دویچه بانک کمک کرد تا بتونه ادامه بده کارش رو
          امید وارم این کمک دولت المان هم “توی حلقوم” کردن معنی بده!
          میلاد همین جا رسما دارم بهت اعلام میکنم که از این به بعد ذره ای نمی ذارم از خلا های موجود در پدال در جهت تعصب خودت استفاده کنی
          چند وقتی هست که در بحث ها با تو شرکت نمیکنم
          ولی از این به بعد اوضاع متفاوت میشه
          جو پدال به خاطر رفتار های متعصبانه تو بشدت متشنج و منفی شده
          و اگه مدیریت پدال این چیزا براش مهم نیست، باید بگم که برای من یکی مهمه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. رامین شهیدی

          ۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          سلام
          علت انتخاب مدل 450
          1.با توجه به اینکه لکسس و کادیلاک تنها با یک انجین عرضه میشوند، انتخاب مدل های قوی تر بنز، کفه ترازو را بیش از حد به ضرر لکسس میکشاند زیرا در این صورت میزان قدرت لکسس نسبت به دو رقیب بسیار کمتر جلوه میکرد . مقایسه عادلانه شرط اول است.
          2. حداکثر قیمت مدل 450 به خودی خود نسبت به رقبا زیاد هست و انتخاب مدل های گران تر این خودرو برای مقایسه با حداکثر قیمت 140 هزار دلار، مقایسه را بسیار نا عادلانه میکند.
          3.تجهیزات و امکانات استاندار مدل 450 به رقبا نزدیک تر است.
          4.میزان مصرف gl63 حداقل 13.8 لیتر و حداکثر 18 لیتر در صد کیلومتر میباشد.
          تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          یواش . یواش . به اعصاب خودت مسلط باش .

          مقایسه شما در هر زمینه ایی از پایه و اساس و بن مشکل

          داره . هیچ وقت یک برند لوکس رو از هیچ نظر با یک برند

          معمولی که زیر مجموعه دار مقایسه نمیکنند . اگر هم از

          نظر شما مقایسه میکنند ، از نظر کارشناسان و اهل فن

          این کار درست نیست .

          مقایسه ی فولکس و تویوتا و فیات و جنرال موتورز درست

          است .

          معلومه که بنز از نظر گردش مالی به جنرال موتورز

          نمیرسه . چون اصلا کارشون فرق میکنه .

          نباید هم برات مهم باشه که چرا برشکسته شد ، چون چیزی

          مهمتر از مدیریت ضعیف در بازاری به قول خودت کاملا

          ازاد نیست .

          من لندروور رو با بنز مقایسه میکنم . همانطوری که

          با کادیلاک و لکسس و ائودی و پورشه و اینفینیتی و

          اکورا و مازراتی کرده ام .

          برند لوکس در مقابل برند لوکس .

          کارخانه های بزرگ که زیر مجموعه دارند رو با هم

          مقایسه میکنند . نه با یک برند لوکس .

          دقت حرفام هم بیشتر از تو هست .

          من کاری ندارم از کدام دهه حامی بودی یا نبودی .

          وضعیت الانت برای من مهمه . انگار که بگم من حامی

          زمانی که مرسدس بنز دچار بحران کیفیتی شد نیستم .

          این حرفا فقط برای فرار از موضوعه .

          طومار مینویسم چون با اینکه حرفامو از حفظی ولی باز

          هم میپرسی .

          برای بار 1000 :

          ((( در ضمن باید یاد اور بشم که میلیون ها دلار دولت

          امریکا در حلقوم جنرال موتورز کرد تا از هم نپاشه .

          من هم باشم برشکسته نمیشم .

          بعدشم اون موقعی که امریکا با افزایش فروش مواجه بود

          ، در اروپا هیچ خبری نبود .

          در ضمن اون سالی که رکود تمام دنیارا فرا گرفته بود

          همه شرکت ها در بحران بودن وفقط جنرال موتورز نبود .

          تازه جنرال موتورز و شرکتی های اینچنینی ( تویوتا و

          فولکس واگن ) سودشون خیلی بیشتره . چون چند ماشین یا

          چند برند رو روی یک پلتفرم قرار میدن و کاهش هزینه

          میکنند . نه برند های لوکس که برای هر مدل یک پلتفرم

          تعریف میکنند . حالا جنرال موتورز این پول هارو چکار

          کرده نمیدونم . تازه این دوران بحران هم جزو سالهایی

          است که باید فراخوان میداده و نداده و سوبله سود کرده .

          مرسدس بنز هنوز روی مدل اسمارت ضرر میده .

          قبل هم روی مدل A کلاس میداد .

          اما هنوزم روی این عقیده هستم که مقایسه ی این دوبرند

          کار اشتباهی است .

          بهت هم فهموندم که جنرال موتورز سوبله سود کرده ولی

          به تر تر افتاد . پس باید قبول کنی مدیریت جنرال

          موتورز ضعیف بوده . )))

          در بالا هم فقط برای فهماندن رقبا از فولکس استفاده

          شده . پس به حرفات دقت کن . من دقت دارم . از خوبی

          فولکس هم در کامنتم نگفتم .

          اگر هم میخواهی بگی که سود دهی بالای جنرال موتورز و

          فولکس واگن و تویوتا از پلت فرم نیست پس چیه ؟؟؟

          بارها اینو برات گفتم . 60درصد سود شرکت های بزرگ از

          پلتفرم های مشترک و مدولاره .

          در مورد سود سوبله هم منظورم این بود که در همان

          کامنت علتهاشو برات گفتم . ریز به ریز . دوبارم گفتم .

          جنرال موتورز هم به قول تو 50 میلیون دلار نداشت که

          هزینه بکنه . اگر داشت پس چرا این کارو نکرد .

          هرچند که از نظر من رقم فراخوان بیشتر از اینهابود .

          یک مدیر موفق و با وجدان نمیذاره کار بیخ پیدا کنه .

          تو کاری به فولکس واگن نداشته باش .

          حرف تو چیز دیگری بود . مقایسه ی بنز و جنرال موتورز

          از نظر مالی .

          اصلا فولکس واگن اشغال .

          هر شرکتی متناسب با سیاست ها و قوانین ان کشور ماشین

          تولید میکنه . چاقو نذاشته بیخ گلوشون که اینو بخرین .

          هرچقدر پول بدی ، همانقدر اش میخوری .

          شرکتهای بزرگ ، حالا از هر برندی برای اینکه بتوانند ،

          افراد کم دامد جامعه را هم ماشین دار کنند ، از کیفیت

          نمیزنند ، از امکانات میزنند .

          ادعا ، متوجه شدی ؟؟؟ نه . چون من اینو ده هزار بار

          برات گفتم .

          همه شرکت ها هم دنبال فروش و سود هستند . همه .

          دولت المان و بانک دویچه چه ربطی به مرسدس بنز داره .

          حرف های رسمیه من هم فردا در پدال میبینی .

          منتظر باش .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. زیگما

          ۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          به همون دلیلی که جی کلاس با لندکروز مقایسه میشه
          منم میتونم دویچه بانک رو با جی ام
          جی ام رو با دایملر
          مقایسه کنم
          برای بار یازدهم میگم
          من منکر سیاست های غلط جی ام در زمان دهه نود تا ورشکستگی نیستم! ولی باز تو میای و از دلایل ورشکستگیش میگی.
          واقعا فهمیدن موضوع سخته؟
          خیلی پیچیدست؟
          خوب به جمله ی زیر دقت کن شاید فهمیدی چی گفتم
          “من منکر سیاست های غلط جی ام در سال دهه نود نیستم”
          اوکی؟
          اتفاقا کار فولکس دست کمی از چاقو روی گلو گذاشتن نداره!
          میلاد جان و کاربران پدال
          فولکس واگن برخی از بازار هارو به صورت “انحصاری” در دست داره.
          درست مثل پژو و بازار ایران.
          وقتی شما در بازار تحت “انحصارِ” فولکس، انتخاب دیگری بغیر از ماشین های بی ایربگ فولکس نداری، در واقع به خاطر اجبار مجبور میشی اون ماشین رو بخری.
          شما به من بگید
          آیا ارزش و مقام فولکس با این عملش، وقیحانه تر از جی ام نیست؟
          جی ام هیچ بازار انحصاری در دستش نیست. و هر کس هم که بخواد میتونه ماشین های بد و آشغال و پر از عیب و ایرادش رو نخره.
          اما در مورد فولکس اینطور نیست و خیلی ها “مجبور”هستن ماشیناش رو بخرن!(معنی و مفهوم اجبار براتون آشنا هست آقا میلاد؟)
          مطلب بعدی ، سود دایملر و جی ام و گردش مالیشون هست!
          ای مدعی
          ای دانشمند
          برو یه سر گردش مالی جی ام و دایملر رو مقایسه کن، اون وقت میفهمی
          ای عشق بنز
          :)
          دویچه بانک هم به این علت در بحث مطرح کردم چون از واژه “حلقوم” استفاده کردی و میخواستم بدونم در مورد دویچه بانک هم از این واژه استفاده میکنی یا فقط برای جی ام تو حلقوم کردن معنی میده؟
          من کی دویچه بانک رو به بنز ربط دادم مدعی؟
          جان من برو اون بالا یه سر بخون نظرم رو و ببین آیا من دویچه بانک رو به بنز ربط دادم؟
          توهم نزن میلاد جان
          نمیتونی با ربط دادن موضوعات مختلف حرفات رو ثابت کنی
          سود دهی خودرو ساز ها هم بیشتر مربوط به “سود بر فروش” هست تا “سود بر طراحی”

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حمادي

        ۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        من در یک سایت عربی دیدم که لکسس در بین اینها(البته یه تویوتا هم تواون سایت گذاشته بود )فروشش بیشتر بود حتی از تویوتاهه.البته زایس چون بیشتر لکسس در دنیا نمایندگی داره ، وقیمت ماشیناش ارزو تره، اینجور که در مخیّله هست بنابراین در این گزینه سراغ لکسس میروند. برای همین گفتم مسلما نه گفتم حتماًاینجوریه ،یا چیزه دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. غفاری

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    اگه لیفان و این ام وی ام شاسی بلند رو بذارم کنار شاید بتونم مرسدس بنز رو انتخاب کنم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      دمت گرم اقای غفاری .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. یه پسل باهوش

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    اگه مسئله سر لوکس بودن هست به نظر من فقط بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مصطفی

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کادیلاک عجب ماشین شیکی هستهخدایش ماشین با حالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. lmbx

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (287 ديدگاه)

    فقط پشت این کادیلاک تو ذوق میزنه ولی خدایی جلوش خیلی مخوفه
    دوستان عشق بنز کسی نمیدونه چرا با وجود 2 توربو قدرت بنز تو ذوق میزنه!!!
    البته خودم عاشقه بنزم مخصوصا اس کوپه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      مرسدس بنز موتورهای مختلفی داره . همینطور ECU های مختلف .

      برای مثال :

      موتور 3500 سی سی مرسدس بنز 2تا خروجی داره .

      یکیش 306 اسب بخار و یکی دیگه 333 اسب بخار . بستگی به اون کامپیوتر

      استفاده شده داره . اگر نه میتونست از موتور 4000 سی سی 450 اسب بخاری

      که در دیگر مدلهاش گذاشته میشه استفاده میکرد . بنز اینقدر موتور داره ،

      که خودمم گم میکنم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      دوست عزیز نمیدونم چرا این موتور بنز مصرفش بالاست .

      مصرف بنز GL63 AMG با حجم موتور بیشتر 12.3 لیتر هست . اما نمیدونم

      نویسنده چرا مدل ضعیف تر رو انتخاب کرده . البته اطلاعات بیشتری دارم کسب

      میکنم که اگر درست باشه ، در پست های فردا میگویم . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        نویسنده علت انتخاب این مدل را قطعا توضیح خواهند داد! کمی صبور باشید
        در ضمن
        میزان مصرف جی ال 63 ای ام جی
        حداقل 13.8
        و حداکثر 18.1
        لیتر در صد کیلومتر میباشد
        مصرف میانگین پس میشه حدود 16 لیتر در صد کیلومتر
        لطفا از انتشار کذبیات بپرهیزید
        از یه عاشق بنز انتظار نداشتم دو تا اشتباه بکنه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. سجاد

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    من بین کادیلاک و بنز واقعا نتونستم انتخاب کنم خیلی خوبن انصافا… دوستان تو آمریکا واقعا هیچ تبعیضی بین کادیلاک که آمریکایی هست و بنز و لکسس که وارداتین(هرچند شاید تو خود آمریکا تولید بشن) نیست؟ یعنی برای خرید بنز نیاز به پرداخت حتی یک دلار پول اضافی هم نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      برای اینکه خودروساز ها رو مجبور کنن تا خودرو هاشون و در امریکا بسازن، یک سری مالیات بر خودرو های وارداتی وجود داره
      ولی از خودرو های مثل این بنز که تو خود یو اس تولید میشن مالیاتی به خاطر خارجی بودن برندشون، گرفته نمیشه.
      امریکا طبق بررسی های انجام شده با فاصله زیادی، رقابتی ترین کشور دنیاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        زیگما این برای کادیلاک خیلی بده که مدل پایه اش در مقابل لکسس و

        بنز ، تک دیفرانسیل هست .

        کادیلاک با اون هیکل باید به طور استاندارد 2 دیفرانسیل باشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          دلیلش اینه که اسکالاد و تاهو اصلا برای افرود نیستند و خیلی از خریداراش فقط تو شهر و برای شرکتشون استفاده میکنن برای همین روش به صورت استاندار نذاشتن تا کمتر بشه قیمتش.
          خیلی ها شاسی بلند رو فقط برای افرود نمیخوان
          و دلیلی هم نداره 4wd رو بهشون تحمیل کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  22. میلاد

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    من قبلا گفتم که از اس یو وی خوشم نمیاد ولی…
    چند روز پیش داشتم ویدئوی شتاب گیری نیسان جوک 1.6 لیتر توربو رو می دیدم که یه چیزی توجهم رو روی آمپر خیلی جلب کرد،
    ماشین وقتی که سرعتش رسید به 220km/h میزان مصرف سوخت در صد کیلومتر عدد 9.1 لیتر در 100 کیلومتر بود!!!
    حالا موندم اون عدد مال سوخت نبوده و من اشتباه کردم یا نیسان واقعا معجزه کرده.چون توی همچین سرعتی این مصرف سوخت واسه سواری هم شاهکاره چه برسه به اس یو وی.
    نکته ی عجیبه دیگه هم این بود که با وجود تحت فشار بودن موتور ماشین آمپر آبش از وسط تکون نمی خورد و موتور داغ نمی کرد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. امین

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    هرسه تاشون عالین حرف ندارن اما حس میشه که لکسوس کمی عقب مونده و به نظر من این بدلیل سال طراحی کلی این ماشین هست که ماله 2008 2009 هست.

    انتخاب بین سه تاشون واقعا کار سختیه. کادیلاک بخاطر اینکه طراحی بدنش به غیر از جلوش ( جلوش حرف نداره) زیاد به دلم نمیشینه و کلا توی شاسی بلندها با وجود اینکه میدونم همشون عالی هستن, من شاسی بلند های المانی و ژاپنی رو بهشون ترجیح میدم ( این نظر منه )
    بخاطر همین مقایسه بین جی ال و lx هست.
    موقع نظرسنجی یه دل بهم میگفت به lx رای بده یه دله دیگه میگفت gl.
    اما در اخر تصمیم گرفتم به gl رای بدم چون طراحی فوق العاده ای داره و در مقابل طراحی lx بیشتر حرف برای گفتن داره.
    ولی …
    اگه بخوام بین این دوتا یکی رو بخرم چون کلا عاشق راحتی و حس ماشین های تویوتا و لکسوس هستم lx رو انتخاب میکنم.

    خدا قسمت کنه که تک تکمون بتونیم همچین ماشین هایی بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      اینو یادم رفت بذارم = :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      امین یک زنگ بزن به مدیر لکسس بگو زود تر طراحیشو عوض کنند دیگه .

      لکسس میبینه که این ماشین تو کشورهای عربی خوب فروش میره ، زیاد اهمیت

      نمیده . خداییش دیگه وقتشه که عوض کنه . امین یادته گفتم لکسس نباید

      طراحیش با لندکروز یکی باشه ؟؟؟

      اینجا به ضررش تمام شد . اما اینها چیزی از ارزش های لکسس کم نمیکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. احسان

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کادیلاک عجب ماشین شیکی هسته
    خدایش ماشین با حالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. mahdi

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    دوستان یکی این متن رو توضیح بدید
    ((( قیمت اسکالید در امریکا از 71700 دلار (تک دیفرانسیل) تا حداکثر 90 هزار دلار است.)))
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اون بنز و لکسس به طور استاندار دارای سیستم 4wd یا awd هست
      ولی کادیلاک به صورت اپشن 4wd رو برای این ماشین قرار داده
      لذا وقتی در پرانتز نوشته شده تک دیفرانسیل، یعنی مدل تک دیفش این قیمته
      وقتی گفته میشه حداقل ، منظور قیمت پایین ترین مدل هست
      وقتی گفته میشه حداکثر ، منظور کامل ترین مدل و با تمامی اپشن هاست+مالیات

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود

        سپاس

        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. NASSY

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    با احترام به المان ها و المانی دوستا (خودم ماشین های المانی دوست دارم)

    امــــــــــــــــــــــــــــــا

    این دفعه رو کادیلاک و میپسندم(رو کاغذ بهتره از بنز و لکسس)

    لکسس طراحیش قدیمی شده, مصرفش بالاس اما اقتصادیه(هزینه های جانبی)

    بنز هم خوبه اما می تونست تو مصرف سوخت و شتابش و گشتاور بهتره باشه در ضمن هزینه های جنبیش بالاس (کلا ماشین لوکسی و توو دلبروی هست)

    امضا: ناصر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ESI

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    Cadillac Escalade 2015 روح ارامش بخش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Ehsan

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    در نمای داخل اول بنز ، دوم لکسوس و سوم کادیلاک
    در نمای جلو اول کادیلاک بهد بنز و سوم لکسوس
    در نمای عقب اول بنز دوم لکسوس سوم کادیلاک
    در قدرت موتور و امکانات و مصرف سوخت و قیمت اول کادیلاک دوم بنز سوم لکسوس
    در جمع بندی ، اول کادیلاک دوم بنز سوم لکسوس
    البته این نظر من بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. amir

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جای G class خالی..از همه لوکس تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مسعود

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از موتوری لکسوس اوله مگه پدال جان چند روز پیش لکسوس اعلام نکرد که خودتم اینجا منتشر کردی همین موتور با 500اسب بخار و مصرف سوخت 14 میتونی برگردی عقب بخونی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Metalhaed

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      بلی درسته ، پیشرانه ی مجهز به سوپر شارژر

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا