آکوراچشم اندازکادیلاکلکسوسمرسدس بنز

مورد اعتمادترین سدان‌های لوکس 2014

جی.دی. پاور در ادامه بررسی‌های سالیانه خود، لیست ۹ سدان لوکس را که کمترین دردسر را برایتان ایجاد می‌کند، آماده کرده است. این لیست با همان روش قبل یعنی بر اساس آمار رضایت مشتریان از خودروها تهیه شده است.

۱. آکورا TL 2014

Acura TL 2014
Acura TL 2014
آکورا TL خودرویی ایمن و مناسب است که حالا قابل اعتماد هم محسوب می‌شود. قابل سفارش با موتور قدرتمند V6 و سیستم تمام چرخ متحرک. هرچند این آخرین سالی است که این در آن تولید می‌شود. جایگزین TL، آکورا TLX است که در نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۴ رونمایی شد.

۲. آکورا TSX 2014

Acura TSX 2014
Acura TSX 2014
اگر از TSX خوشتان می‌آید، باید عجله کنید! زیرا این خودرو هم به مانند برادرش TL قرار است با TLX جایگزین شود. این خودرو علاوه بر مدل سدان، به صورت اسپرت واگن هم قابل خریداری است.

۳. کادیلاک CTS 2014

2014 Cadillac CTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac CTS Vsport
کادیلاک CTS، در کلاس خود از بهترین قیمت و امکانات بهره مند است. برای نسل جدید این خودرو موتورهای V6 3.6 لیتری تنفس طبیعی، ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو و V6 با توربوی دوقلو قابل انتخاب است. روی این کادیلاک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با عملکرد فوق‌العاده نیز قرار دارد.

۴. لکسس CT 200h 2014

Lexus CT 200h
Lexus CT 200h
اگر به دنبال خودرویی شهری و با ابعاد مناسب، به همراه مصرف سوخت مناسب هستید، پیشنهاد جی دی پاور به شما لکسس CT200h است. سیستم هیبریدی به کار رفته در این خودرو تا حدودی شبیه به سیستم موجود در پریوس است.
پکیج F SPORT می‌تواند کمی این خودرو را جوان پسندانه تر کند.

۵. لکسس ES 2014

2014 Lexus ES250
۲۰۱۴ Lexus ES250
ES سدانی لوکس در ابعاد مناسب شهر به همراه فضای داخلی زیاد است. یک موتور بنزینی و یک سیستم هیبریدی نیز برای این لکسس در نظر گرفته شده. لکسس ای اس از قیمت مناسبی نسبت به رقبا برخوردار است.

۶. لکسس GS 2014

2014 Lexus GS 450h
۲۰۱۴ Lexus GS 450h
لکسس GS خودرویی است دیفرانسیل عقب با موتور ۶ سیلندر با قدرت قابل قبول. گیربکس این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک می‌باشد که نسبت به رقیب خود CTS، کمی کند تر است. انواع سیستم‌های کنترل پایداری و ایمنی، GS را از بقیه رقبا متمایز می‌کند.

۷. لکسس IS 2014

2014 lexus IS
۲۰۱۴ Lexus IS
نسل جدید IS از نظر منتقدین زیباتر از همیشه شده و چهره ای خنثی به مانند قبل ندارد. انواع موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر به همراه سیستم دیفرانسیل عقب جذاب، خریداران فراوانی را برای لکسس به ارمغان آورده.

۸. لکسس LS 2014

2014 lexus LS 460
۲۰۱۴ Lexus LS 460
در بررسی جی دی پاور، بی‌دردسرترین خودروی فول سایز لوکس، لکسس LS شد. این خودرو از میان رقبای قدرتمندی سر بیرون آورده.
آل اس در دو مدل دیفرانسیل عقب و یا تمام چرخ متحرک عرضه می‌شود. البته آل اس با طول بیشتر هم می‌تواند نظر شما را جلب کند. انجین هیبریدی پیشرفته این خودرو هم حرف زیادی برای رقبا دارد.

۹. مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۴

2014-Mercedes-E-CLASS-Luxury-SEDAN-E350
۲۰۱۴ Mercedes E-CLASS E350
کلاس E نسل جدید پس از فیس لیفت نسبتاً گسترده، چهره‌ای زیباتر از گذشته پیدا کرد. طیف وسیعی از انجین های پیشرفته قابل انتخاب بر روی این خودرو می‌باشد.
اگر طرفدار سرعت هستید، مدل AMG این خودرو می‌تواند پاسخگوی شما باشد. اگر هم خانواده پرجمعیت دارید مدل اسپورت واگن آن.
در پایان بهتر است بگوییم که این اطلاعات و لیست‌ها، تنها نشان دهنده میزان دردسر و مشکلات فنی خودرو برای مشتری است و مبنای مناسبی برای قضاوت در مورد کلیت خودروسازها نمی‌باشد.

منبع: jdpower

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

رامین شهیدی

رامین شهیدی، لیسانس صنایع و نویسنده مجله پدال، علاقه مند به دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۱۶۷ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    واقعا لکسوس ترکونده . یعنی هیچ حرفی واسه گفتن باقی نمیمونه. ۴ تا لکسوس
    دهنت سرویس تویوتا واقعا محشری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      5 تا داداش دوباره بشمار
      جلل خالق.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. چاپلو

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (488 ديدگاه)

        اخ جون چقد منفی.
        یکی هم خودم به خودم بدم.

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. akbar

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      آفرین ژاپن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. انزو

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      […]ترین و مسخره ترین لیست.همش لکسوس؟؟؟!!!اصن میشه؟بعد اون لکسوسCT200h کجاش سدانه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. توفیقی

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پس M5 کو A8 کو کواتروپورته کو کلا بقیه مورد اعتمادها کو؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Masoud AMG

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    .آکورا فدایی داری به مولاد . البته از هوندا غیر از این هم نمی شه انتظار داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      همشون یه طرف کادیلاک یه طرف
      وای که کادیلاک چقد فوق العادست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خاوری مزراتی

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        موافقم رضاجون..برند باید شخصیت داشته باشه..مثل کادیلاک

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مهدی ف

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    همچون گذشته حال و اینده پرچم ژاپن مثل همیشه بالاست ببین چی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امید

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من اول کادیلاک بعد بنز بعد لکسوس و دست اخر اکورا و باید بگم همشون عالی هستن درود بر شرفشون شیر مادرشون حلالشون باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Masoud AMG

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    .آکورا فدایی داری به مولا . البته از هوندا غیر از این هم نمی شه انتظار داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    اول کادیلاک بعد بنز . لکسوس و دست اخر اکورا و همشون عالی افرین بر شعور و انسانیت و شرفشون
    چیزی که مونتاژ اشغالیهای ما ندارند و نخواهند داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Metalhead

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    از 9 تا ، 7تاش ژاپنی بودند :D

    هرجا سخن از کیفیت است ، نام ژاپن می درخشد

    جونم لکسوس LS که داغ اول شدن رو همیشه میزاره رو سینه ی S کلاس و سری 7

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. چاپلو

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    “در پایان بهتر است بگوییم که این اطلاعات و لیست‌ها، تنها نشان دهنده میزان دردسر و مشکلات فنی خودرو برای مشتری است و مبنای مناسبی برای قضاوت در مورد کلیت خودروسازها نمی‌باشد.”
    به نظر من که مبنای کاملا مناسبی هست البته اگه درست باشه و واقعی.
    با این مطلب خیلی چیزا روشن شد.
    اول. اونجور که ما راجع به تویوتا فکر میکردیم نیس تویوتا توجه خاص سابقش رو که روی تمامی محصولاتش داشته بیشتر معطوف لکسوس کرده و اتفاقی که افتاده اینه که اصلا محصولات تویوتا و لکسوس قابل مقایسه نیستند.
    دوم. تو بازار سدان های لوکس ژاپن حرف اول رو میزنه میخوام بدونم پس المانیا چی کار میکنند امریکا هم که من انتظاری ازش نداشتم چون خیلی تو کار سدان لوکس و کم خرج نیستن تخصصشون چیز دیگه ایه ماشین شاسی بلند. اما المان نه. با وجود برند های بنز و ب ام و ائودی انتظار بیش از یه ماشین از المان میرفت.
    سوم. لکسوس واقعا عالیه از 9 تا 5 تا لکسوس واقعا وحشتناکه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چاپلو جان آلمانی ها با تمام اینکه خرجشون بالاست ، از همه ی ژاپنی ها

      بیشتر فروش میکنند .

      خودمم نمیدونم چرا !!!!!

      البته نباید این رو از یاد ببریم که ماشین های المانی در بیشتر موارد

      پیشتاز هستند و برای اولین بار بیشتر تکنولوژی هارو استفاده میکنند ،

      بیشتر مورد اشکال میشوند . این مساله طبیعی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mory

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (418 ديدگاه)

        درود میلاد
        آقا من شاخ در میارم چرا بنز و بقیه آلمانیا نیستند؟!
        حرفت قشنگ بود ولی خیلی قانع نشدم
        قابلاعتماد از چه نظر؟
        کارکرد سالم انجین و جعبه دنده و اینا یا مثلا جنس صندلیا و …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . چرا شاخ دربیاریم ؟؟؟

          لکسس عزم خودشو جزم کرده که دهن المانی هارو در یکی الی

          دو مورد صاف کنه .

          البته ببین اگر لکسس مقام اول رو در اینجا داشته باشه ،

          مرسدس بنز مقام 2 الی سوم رو داره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          تعصب را در دیسلایک های بالا یافتم که طرف به خودش زحمت

          نداده دیدگاه منو بخونه و فقط دیسلایک داده .

          این دیسلایک ها در صورتی است که من از لکسس دفاع کردم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. پژمان

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (296 ديدگاه)

        میلاد جان شرمنده گفتم بیخود , ادم باید به سلیقه همه احترام بذاره هیچ کس نمیتونه منکر تکنولوژی بالای مرسدس بشه خوب فراری هم تکنولوژی بالایی تو تولید خودروهای سوپراسپرت داره اون ادرسی رو که دادی رفتم اما به نظرم کامل نبود چون بخش مهم و اصلی این جایزه ها که توسط کانالای اینترنتی و مجله های معتبر داده میشه تو مطلب نبود مثلا فراری f12 و 458 اسپشیاله چندین جایزه رو تصاحب کردن اما اینا هیچ کدوم تو اون ادرس نبود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. جهانگير

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    واقعأ آدم میمونه چرا این هم وطن های عزیز ما با اینکه میدونن لکسوس بهترین ماشینه (البته دستمون به آمریکایی ها خوب نمیریه) باز میرن سراغ این آشغال های کره ای
    زنده باد ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      ساده س.
      با یه مقایسه تو قیمت ها میتونی اینو بفهمی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. >

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (219 ديدگاه)

    آدم متشخص متنفر از متعصب و متحصد = حسود

    هیوندای و کیا آفرین به شما که بازار ایران و نصف جهان رو تصرف کردین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. کافر مقدس

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    الان آکورا رو نماینده آمریکا ب حساب بیاریم یا جاپون؟

    بیشتر آمریکایی ـه تا جاپونی

    نمیدونم این آکورا ها چرا اینقدر شبیه Buick هستن!

    این بود املای من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. احسان(احسان سابق)

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    دقیقا منظور از دردسر چی هست؟از سوختن سر سیلندر و پاشیدن گیربکس گرفته تا اسیب دیدن ساده ترین قطعات پلاستیکی دردسر حساب میشه.در ضمن لکسس CT200h که سدان حساب نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. PEUGEOT

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    چند تا لکسس؟
    مگه میشه نصفش لکسس باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نانا

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام .پزو راست میگه دیگه فکر کنم نویسنده اراددت خاصی به لکسس داره.پس سدان های اروپایی BMW ,JAGUAR,فولکس واگن.یا نیسان .کرایسلر و لینکن .کجارفتن؟از بین این همه برند مطمئن فقط چند تا لکسس آشغال ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. علي

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    چه دیسلایک هایی دارن میدن این عشق المانی ها 5 تا لکسوسسسس
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چرا ندانسته تهمت میزنی ؟؟؟

      مگر ما مخالف این امار هستیم ؟؟؟

      هرکسی بیشتر زحمت بکشه حقش برنده شدنه .

      درست قضاوت کن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        چه عجــــــــــــــــــــــــــب میلاد خان پرچم صلـــــــــــح رو برد بالا

        نوش جون لکســـــــــــس , هرکی بیشتر زحمــــــــــــت بکشه, برنده اس (چینی,امریکایی,کره ای,المانی,سامورایی,…… باشه فرقی نمیکنه)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ehsan

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      درسته که طرفدار آلمان ها هستیم ولی منصف هم هستیم
      به قول دوستمون میلاد هرکی بیشتر زحمت بکشه برنده است و در این مورد لکسوس و آکورا خوب عمل کردند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        دمـــــــــــــــــــــــــــــــــت گرم , بازم به شمااااااا :p

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. زیگما

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    خب الان یک سری حرفام ثابت شد
    برند اروپایی فقط یکی در لیست دیده میشه
    که نشون میده هزینه خودرو های اروپایی بالاست و دردسرشون زیاده
    میلاد جان یه جوری از تکنولوژی حرف میزنی انگار تفاوت از زمین تا آسمونه!
    فوقش بنز فرمونش سه دور میچرخه و یه مجیک بادی داره!
    یک جوری میگی تکنولوژی که کسی ندونه فکر میکنه لکسس هیچی نداره!
    فکر نکنم داشتن دو سه تا تکنولوژی بیشتر،توجیه این همه دردسر و هزینه بیشتر برای خودرو باشه!
    خودتون قضاوت کنید.
    در مورد آکورا باید بگم که
    این برند با دستای خالی از دلار تونسته به اینجا برسه….
    جالبه بدونید همه مدل هاش بغیر از rlx بقیه فقط و فقط در امریکا تولید میشن!
    دفتر طراحی و دیزاینش در Torrance, California قرار داره و فقط از پلتفورم و موتور و گیربکس هوندا استفاده میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      به نظرت چرا لکسس از کمک های میباخ استفاده میکنه ؟؟؟

      المانی ها اولین برندهایی بودند که از چراغ لیزری سود میبرند .

      حتما شما بیشتر از مدیر عامل لکسس متوجه میشی که جمله ی ایشون رو نقض

      میکنی .

      مردم دنیا هنوز اون دیدی که نسبت به برندهای المانی دارند ، به لکسس

      ندارند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        من برای بار چهارم دارم میگم که عیب ایراد در خودرو نشانه بد بودن یک خودروساز نیست! ولی باز شما داری همون حرف فروش و محبوبیت رو میزنی! باز داری از دید مردم دنیا میگی!
        من فقط و فقط دارم میگم که باید قبول کرد هزینه های جانبی اون خودرو ها، بیشتره. شما همین رو باید قبول کنی.
        این هم که خودرو های خودروسازی هزینه هاش بالاست، دلیل نمیشه موفق نباشه!
        مثلا ب ام و هزینه هاش بالاتره ولی در عوض چندین ویژگی خوب دیگه داره که باعث میشه خریدار بهش جذب بشه.
        حرف هم عوض نکن لطفا. من در مورد همکاری لکسس با دیگر شرکت ها حرفی نزدم! به من چه که لکسس با میباخ چیکار کرده؟مگه بحث ما اینه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          لطفا بحث رو نبرید به سمت مقایسه بین تکنولوژی ژاپن و المان. اصلا اینا چه ربطی دارن.

          توی همین محدوده لکسوس و بنز و بی ام و بحث کنید لطفا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ژیار

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (59 ديدگاه)

          زیگما درسته تو این لیست لکسوس ترکونده و احسنت داره. اما کم استهلاکی خودرو یکی از معیارهاس و عواملی دیگر همچون اسپرت بودن، لذت راندن، طراحی، مصرف سوخت، برند و…. در تصمیم گیری خریداران موثره. با احترام به لکسوس، آلمانها تو اکثر موارد موفق ترند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          زیگما جان منظورت از خرج بالا دقیقا چیه ؟؟؟

          خرج بالا با خرابی فرق می کنه . قبول دارم که خودورو های لوکس المانی از زاپنی ها خرجشون بالا تره ولی توی زمینه خودرو های لوکس خرج بالا اخرین چیزیه که باید بهش نگاه بشه . اون سوپر میلیاردری که یه s500 می خره براش فقط سواری و کفیت مهمه و اصلا براش مهم نیست که 3000دلار بده ماشینو سرویس کنه(البته قیمت سرویس رو مثال زدم )

          من در مورد خرج بالای ماشین های لوکس المانی با شما موافقم ولی در مورد خرابی نه . ماشین های المانی بهترین کیفیت ساخت رو دارن و خرابی اصلا تو کارشون نیست
          اگر نگاه کنی می بینی ماشین های 30الی50سال پیس کارخونه های المانی هنوز دارن تو خیابون ها حرکت می کنند

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. NASSY

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          زیگما کاملا موافقم باهات!!!!

          میلاد جان همه مردم دنیا به فکر ماشین های لوکس بنز نیستن و برعکس !!!!

          ما هم نیسان داریم , و هم تویوتا ( کیفیت تویوتا با تقریبا در یه سطح هست اما هزینه های نیسان خیلی خیلی بالاس , واسه همین کسایی که دنبال ماشین با دوام و اقتصادی میگردن اول گزینه شون تویــــــوتا هست جون واقعا کم هزینه و اقتصادیه!!!!

          یکی از دوستام بی ام و داشت (X5) قسم میخورد روغن موتور + فیلتر عوض میکنه یک و نیم میلیون تومان !!!!!!!

          هوندا – تویوتا – نیسان ماشین های کم هزینه و اقتصادیی هستن حالا هی بگین بنز فناوری برتر داره !!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          یارو عزیز
          خودروی لوکس در بازاری مثل امریکا فقط مخصوص سوپر میلیاردر ها نیست و هر کس با یه شغل درست و حسابی و تحصیلات مناسب میتونه ماشین لوکس بخره هم چنین اونقدر هم پولدار نیست که بتونه مققدار زیادی برای خودروش هزینه کنه
          متوجه هستید که؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Metalhead

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        بحث رو عوض نکن ، بحث سر کیفیته

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        من حرف از محبوبیت نزدم ، دید مشتریان رو گفتم . وجهه ی یک برند .

        چه ربطی داره به فروش . ؟؟؟

        در ضمن شما اینو نوشتی من هم جواب دادم .

        (( فوقش بنز فرمونش سه دور میچرخه و یه مجیک بادی داره! ))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          چون شما گفتی تکنولوژی برند هایی که در لیست نیستند بیشتره، منم اینو نوشتم!
          دقیقا منم حرفم همینه
          چه ربطی داره به فروش؟
          اخه تو مطلب شاسی بلند های قابل اطمینان ، گفته بودی داشبورد های ب ام و بی کیفیت نیست چون پرفروشه!
          پس خود شما این دو موصوع رو بهم ربط دادی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. mahdi

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    یکی بگه مبنای این گزارش چیه؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. فورد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (856 ديدگاه)

    در پاسخ به دوست عزیز که میگه ماشین المانی خرجش بالاست تو سربازی یهدونه از این بنز های c کلاس هشت سیلندر دست ما بود مال 2002 توشم فقط از این روغن بشکه ای ها میریختیم اقا بعد ده دوازده سال مگه خراب میشد سگ هفت تا جون داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      دیگه آمار مشخص و واضحه
      آمار رو قبول نداری به من ربطی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        زیگمای عزیز، چه کسی گفته که ایشون (آقای فورد) آمار رو قبول نداره؟
        شاید اگه لکسوس زیر دست ایشون میبود، بیشتر ازش تعریف میکرد.
        درسته که اطلاعات ما کامل نیست ولی متأسفانه حرفتون غیر منطقی بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          روی صحبت ایشون با بنده بود
          لذا واجب دونستم جواب بدم
          اگر بی منطق هستم، منو ببخشید
          خیلی وقته دارم روی منطقم کار میکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AMIN

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (204 ديدگاه)

      قربون اون دفاع کردنت برم آخه دانشمند بنر کلاس سی 8 سیلندر اونم توی یه نهاد دولتی؟ اینا تمام کلاسیکه حتی آوانگاردم نیست که بگیم 6 سیلندر باشه…
      عزیزم از یه رانده علوم پزشکی بپرس پاجرو بهداری چطور ماشینیه تا بگه جایی میره که الاغ عاجزه به رفتنش و اینکه بعد 30 سال تازه 3 سالی میشه مزایده گذاشتن و موسو با موتور بنز خریدن که هر 3 ماه تعمیرگاه تشریف دارن… که اونم همش سر آسفالتن نه اونموقع که آسفاتی تو ایران نبود که این پاجروهارو آوردن…
      من ایمان دارم به دست ساخت های دهه 90 ژاپن چون تجربه کردم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. سجاد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    سدان لوکس؟ داریم در مورد سدان لوکس حرف میزنیم و آکورا و لکسوس رو نشوندیم جای بنز و بی ام و و آیودی؟
    من ترجیح میدم یه سدان پرخرج و پر دردسر داشته یاسشم وقتی آیودی پر دردسره!
    دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست
    جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      نمیدونم چرا بعضیا حتی با مدرک هم نمیخوان قبول کنن که لکسوس از رقباش زده جلو.
      لکسوس بنز و بی ام و همشون عالین ولی توی مقایسه و نظر مردم لکسوس جلو افتاده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. امیر

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    بله ما هرچی میدونیم ماشین ژاپنی به کم استهلاک بودن معروفه. بایدم تو این لیست اینجوری بدرخشن.
    خیلی منطقیه کسی که دنبال کم دردسر بودن و کم هزینه بودن باشه بره ماشین ژاپنی بگیره نه آلمانی.
    اما معیار خریدن ماشین فقط هزینه و استهلاک نیست.
    اگر بود پرفروش ترین برندهای لوکس تو آمریکا بنز و ب.ام.و نبود!

    واقعا اونایی که که متعصبانه طرفداری ژاپن میکنن 1 لکسوس و 1 بنز یا ب.ام.و رو کنار هم دیدن که فرق استایل ماشین آلمانی با ژاپنی رو ببینن؟
    آیا لکسوس ISC رو کنار سری 3 کانورتیبل دیدن که تفاوت طراحی رو متوجه بشن؟!
    من منکر این نیستم که تو بعضی زمینه ها از جمله همین هزینه و استهلاک ژاپنی ها سرترن از آلمانیا اما دلیل داره که پرفروش ترین برندای لوکس آلمانی هستن!

    در کل هرکدوم جایگاه خودشون دارن و برتری رو نمیشه به طور کلی بررسی کرد. و این کنار هم بودن همه ی این ماشین هاست که رقابتو زیبا و جذاب میکنه متعصبانه نباید برخورد کرد.

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امین

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هرچی شرکت خودروسازی توی دنیا هست رو دوست دارم.
    واقعا برای لکسوس خیلی خوشحالم
    برای تویوتا خوشحالم
    این همه مدل با انواع طراحی انواع امکانات در هر کلاسی که بگی.

    واقعا تویوتا کارش درسته . ببینید با برنامه ریزی چقدر ماشین تولید میکنه.
    از سایون گرفته تا لکسوس.

    برای هر قشری. از تویوتا یاریس گرفته تا لکسوس lxو ls با بهترین کیفیت.
    حالا هی بعضیا دوباره از خودشون حرف در بیارن.

    پیروزی Lexus IS 350 در برابر BMW 3 Series و Mercedes Benz C Class
    پیروزی Lexus Es250 در برابر BMW 5 Series و Mercedes Benz E Class
    پیروزی Lexus LS460 در برابر BMW 7 Series و Mercedes Benz S Class
    پیروزی Lexus GS450 در برابر Audi A6 و BMW 5 Series و کمکی Mercedes Benz CLS Class

    (ای بابا جی میل رو اشتباه وارد کردم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سام

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    باسلام مجدد.
    خودروهای لکسوس از لحاظ کیفیت بی نظیرن و توی بدترین شرایط آب و هوایی هم دوام میارند. تا حالا شنیده نشده که لکسوسی توی راه خراب شده باشه و یا بدتر از اون آتیش گرفته باشه.در حالی که این اتفاق مکررا برای ماشین های اروپایی پیش میاد.نمونه اش یک بنز کلاس s بود که عکسش توی صفحه 82 مجله ماشین آذرماه 93 چاپ شده که از دوستان می خوام بهش مراجعه کنن.ماشین های لوکس آلمانی پرستیژ و زیبایی دارند اما در عوضش پراستهلاک و پرخرجند و چندان مناسب کشورهای فقیری مثل ما نیستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      کاشکی جمله را اخر مینوشتی .

      حالا خوبه همه اعلام کردند که با پیشرفتهای تکنولوژی ، این امر ها طبیعیه .

      بعدشم یک عدد امار خیلی دقیقی نیست .

      هنوز هم هیچ ماشینی تکنولووژی مرسدس بنز اس کلاس و نداره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. ESI

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    فقط Cadillac CTS Vsport 2014

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mahdi

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    دوستان یه نکته رو توجه کنید
    لکسوس و بنز توی یه رنج انتخابی قرار نمیگیرند
    چرا؟
    چون دیدگاه خریدارانشون فرق داره
    طبعا ماشینهای زاپنی از کیفیت بالایی برخوردارند که میتونند با آلمانها رقابت کنند اما تا یه حدی نه توی ردههای بالا
    این واقعیت غیرقابل کتمانه که مردم همه تمایل به داشتن یه ماشین ارزون با کیفیت و ….. دارند و ژاپن این مهم رو براشون برآورده کرده
    اما دوستان کاری که ژاپن میکنه کره هم میتونه و میبینید که بازار ماشینهای خارجی که توی ایران هست دراختیار گرفته که جدیدا چین هم مدعی شده
    اینو میخوام بگم ژاپن نتونست جا پای آلمان بذاره
    اما کره تونست جا پای ژاپن بذاره (آزرا د مقابل آریون) و برنده شدن آزرا
    همینطور چین جا پای کره گذاشت به عنوان مثال ماشین سطح پاینی مثل جیلی جایگزین هیوندا 100 تا 120 تومن شده
    میدونید چرا؟
    چون خود ژاپن درنهایت فقط یه مقلد (تقلید کننده ) هست البته درحال حاضر توی برخی موارد صاحب سبک هست چه تو طراحی چه در ساخت و واقعا فوق العاده عمل کرده
    من خیلی تویوتا آریون (گرند جدید) دوست دارم فوق العادست
    در یه جمع بندی
    اگه دوستان توجه داشته باشند
    زمانی که توی حساب بانکی شما 1 میلیارد باشه میرید یه لکسوس مثلا 280 تومن میخرید
    وقتی رقم بالاتر میره میرید ماشینهای بهتر میخرید
    و وقتی حسابتون به بیش از 5 میلیارد برسه اونوقت لکسوس جوابگوی شما نیست
    طبعا این وسط فقط آلمانیها هستند که توی ذهنتون میدرخشند و یا دوست دارید یه مازراتی یا …… داشته باشید
    هرچیزی جای خود داره
    یه بنز کپل هنوز هم که توی خیابون راه میره عظمت داره و یه لکسوس باید جلوش تعظیم کنه
    اما کمتر ماشین ژاپنی گیر میاد که این پرستیژ و شخصیت رو داشته باشه
    با احترام به دوستان ژاپنی باز
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      فقط میتونم بگم آفرین
      حال کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود mory عزیز
        ارادت دارم
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حمید

      ۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      تو تو خواب و خیال باش مردم بقیه جاها با مغزشون زندگی میکنن
      از نظر کلاس هم باشه آلمانیا بعد از ایتا لیا و انگلستان هستند
      […]
      ما هم میگیم باشه
      همچیت میگه مقلد هستند ژاپنیها
      قسم میخورم پاشو از این مملکت جهان سومی بیرون نذاشته
      در ضمن فروش آلمانی ها فقط چندسالی هست اونهم بسیار محدود از لکسوس بیشتره اما هنوز لکسوسهای تو خیابونهای آمریکا از هر ماشین لوکس دیگه ای بیشتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        چه خوبه که در عین حالی که دیدگاه میگذاریم ، ادب را هم رعایت

        کنیم .

        حمید جان از نظر ارزش برند های لوکس ، المانی ها اول هستند .

        اگر کلاس را هم بخواهی مد نظر قرار بدهی ، بیشتر ماشین های

        سران کشورها ، از برند های المانی است .

        یعنی هرکسی که پاشو نذاشته بیرون نمیتونه نظر درست بده ؟؟؟

        بعضی ها که بدون خارج شدن از مملکت ، اطلاعات کسب میکنند ، از

        طریق کتاب و مجله و یا اینترنت همه کشکه ؟؟؟

        در ضمن لکسس به طور 11 سال متوالی پرفروش ترین برند امریکا

        بوده ، اما ب ام و پرفروش ترین برند جهانی بوده نه فقط امریکا .

        نکنه از نظر شما فقط مردم امریکا انسان هستند ؟؟؟

        در اخر هم باید بگم مهدیجان حرف شما کاملا درسته .

        ولی من کرولا رو به سنتنیال ترجیح میدم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          فقط مردم امریکا انسان نیستند
          ولی
          مبنای موفقیت یک کمپانی، نحوه عملکردش در بازار کاملا آزاد هست که تو دنیا فقط امریکا است که بازارش کاملا آزاده .
          حرفمو قبول نداری، بگم استاد اقتصاد جناب خاوری بیان تایید کن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. NASSY

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          حمید جان از نظر ارزش برند های لوکس ، المانی ها اول هستند .

          اگر کلاس را هم بخواهی مد نظر قرار بدهی ، بیشتر ماشین

          های سران کشورها ، از برند های المانی است .

          استدلالت توو حلقم !!!!!

          میلاد جان حق با تو !!!! خوب شد ؟؟؟

          اما داداش لکسس فعلا اوله , چرا میخای اعتبار این لیست تو زیر سوال ببری فدات ؟؟؟؟!!!!!!!!

          واسه سران مملکت های مختلف هزینه جانبی ماشین مهم نیست داداشی , اونا از سرویس کردن دهن مردم , ماشین هاشون و سرویس میکنن :)

          بیت المال هســـــــــــــــــت هرچی هزینه بر تر بهتر!!!!!!!!!

          مردم اما حواسشون به همه چی هست از طراحی ماشین تا هزینه های جانبی و مصرف سوخت !!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          نازی جان متعصب کسی هست که مطلبی که پدال نوشت و گفت که

          بعد از چندین سال پیروزی با المان ها است رو کتمان

          میکنند ، یعنی هرچیزی که بر وقف مرادشون باشه درست

          میپندارند .

          ما نمیگیم لکسس ماشین بدیه . ماشین خیلی خوبی هم هست .

          اینو هرگز فراموش نکن که لکسس یک زیر مجموعه است و

          بنز یک برند مستقل .

          بنز رو پای خودش ایستاده ولی لکسس یک پشتوانه ی محکم

          داره که تویوتاست . اینهارم قبول نداری ؟؟؟؟

          جمله ی مدیر عامل لکسس هم قبول نداری ؟؟؟

          دوست داری جمله ی مدیر عامل لکسس هم اونطوری که

          میخواهی تفسیر کنی ؟؟؟؟

          باشه من متعصب .

          پدال رو هم که قبول نداری .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . زیگما جان برات مثال میزنم :

          الان در کشور ما دو جور تاریخ دان داریم .

          یکسری اونهایی که موافق قبل از انقلاب هستند و یکسری

          انهایی که مخالف قبل از انقلاب و موافق بعد از انقلاب

          هستند ، به حرف کدام میشه استناد کرد ؟؟؟

          در ضمن استاد باید تجربه ی بالا داشته باشه که این مهم

          در طول سالها تدریس به وجود میاد .

          تند نرو .

          در ضمن من نه به کسی توهین کردم و نه ارزش کسی رو

          اوردم پایین .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. علي

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      شما در مورد مقایسه آزرا و آریون گفتید که آزرا برنده شده که صحت این مطلب کاملا درست نیست چون درسته که آزرا یه شاخصه های برتری داره ولی به طبع آریون نیز یه برتری هایی نسبت به آزرا داره و برتری یک خودرو از یکسری جهات می تونه صرفااز دیدگاه فرد آزمایش کننده خودرو باشه
      شما فرمودید که کره جا پای ژاپن گذاشته در حالی که 90 درصد اینطور نیست و اینکه فروش خودروهای کره ای در ایران (یا حتی برخی نقاط جهان)‌بیشتره صرفا مسئله ی قیمت اوناست و یا وجود نمایندگی و تسهیلات و خدمات پس از فروش و … و اگر شما خودروهای کره و ژاپن را در کنارهم مقایسه کنید متوجه تفاوت عمده ی آنان خواهید شد فقط کافیه یه لکسوس ار ایکس350 رو بذارین کنار یه وراکروز یا سانتافه. چه از نظر بحث فنی چه از نظر دوام و کیفیت و حتی چه از نظر طراحی !‌ همون طراحی خودروهای کره ای که تازه داره شکل میگیره و کمپانی ها به یک سبک برای طراحی خودرو ها میرسن و به گفته ی اغلب منتقدان صاحب نظر تغییر اساسی نسل به نسل خودرو ها میتونه 2 دلیل داشته باشه : 1- افزایش فروش و ایجاد حس در خریداران 2- رفع نقص ها و کاستی های موجود در نسل قبلی و همونطور که میبینیم اغلب خودروهای ژاپنی با طراحی ای ظاهر میشن که یک خودروی با هویت و با اصالت را عرضه میکنن و شما میتونید تفاوت ها را در فیس لیفت ها مشاهده کنید به طوری که یک لندکروز سالهاست که لندکروز است و در سال 2000 با ظاهر مقتضی همان سال و در سال 2013 مشابه طراحی روز دنیا و این چیزیست که خودرو های کره ای به تازگی در صدد دستیابی به آن هستند.
      مسئله اینه که شاید ما به خاطر تعصبی که نسبت به خودروهای آلمانی و یا حتی حضور طولانی تر آنها نسبت به برند لکسوس در کشور وجود داره نمی خوایم قبول کنیم که لکسوس از اونا برتره و تفاوت قیمتی خودرو های آلمانی در ایران با لکسوس صرفا میتونه به خاطر عدم وجودنمایندگی و یا تعرفه های گمرکی و یا تحریم ها باشه و شاید قیمت خودرو ها اونور آب تفاوت چندانی نداشته باشه همونطور که الان یه فولکس بیتل نزدیک 250 تا 300 میلیون تومان قیمتشه که اصبا ارزش دلاریش اینطور نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. سام*

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (218 ديدگاه)

      ازرا در مقابل اریون و برنده شدن ازرا!!!!!!نتیجه گیری اشتباهی کردید.ازرا از بدو ورودش به ایران 3 مدل موتور عوض کرده و هنوز بین راحتی و قایلیت اسپرت در این سدان به یک انتخاب نرسیده.درصورتیکه از سال 2009 تویوتا اریون با یک موتور 3.5 لیتری که از هر سه مدل ازرا برتر بودن عرضه شده و همچنان عرضه میشه.در بحث کیفیت اتومبیل و استهلاک برنده مطلق بازهم تویوتاست.در بحث هندلینگ رقابت نزدیک هست.در مبحث قدرت موتور و شتاب ازرا کره ای تقریبا یک بازنده تما عیار هست و حرفی برای گفتن نداره.از لحاظ اپشن مقداری برتری با ازراست.البته این چند خطی که بنده نوشتم نظر اکثر سایتها و نشریات خودرویی و مصرف کننده ها هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. mahdi

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      دورود به همه دوستان
      منظور از رقابت آزرا در مقابل آریون فقط بحث کیفیت نیست بلکه درکنارش مسئله قیمت هم قرار داره
      ابتدا به ساکن که آزرا وارد این شد و با آریون مقایسه شد همون آزرا از نظر ارائه امکانات با آریون رقابت کرد و خریدش برای عده ای از مردم مسجل شد تا اینکه مدلهای بالاتر رو ارائه داد تو همون مقایسه ای که چند سال قبل اتفاق افتاد که میتونید تحقیق هم کنید آزرا از نظر امکانات برنده شد صرفا یه ماشین پر زرق و برق بود اون موقع قیمت یه آریون 70 تومن بود در حالی که یه آزرا 55 بود خوب اختلاف رو مینید
      آریون تو چند چیز از آزرا برتر بود
      1 گیربکس
      2 صفحه دیسک و ترمز
      3 موتور (268 اسب بخار) آزرا 260 اسب بخار البته 2011
      که متلق به لکسوس هست که همین موتورش به یه آزرا میارزه
      اما نکته اینجاست که کره بیکار نموند و آزار رو هرچه بیشتر تکمیل کرد تا امروز شاهد ورود آزار گرانجو هستیم که تو این رقابت حرفهای زیادی برای گفتن داره
      دوستان من نمیگم خودروهای کره ای بصورت صد در صد از ژاپن برترند
      اما یه نکته رو میگم
      (((( قابلیت جایگزینی دارند )))) البته منهای شاسی بلندها چون لندکروز واقعا ماشین فوق العاده ای هست و رقباش باید قدر باشند
      و همین مسئله باعث فروش خوب کره ایها شده
      من آمار فروش توی کشور آمریکا رو ندارم اما مطئن هستم که توی آمریکا هم با استقبال روبه رو شده
      نظر شخصی من اینه ژاپن توی تولید خودرهای بادوام حرفهای زیادی برای گفتن داره اما نه تو همه زمینه ها
      من هر موقع ماشینها رو نگاه میکنم و یه مقایسه میکنم میبینم که درحال حاضر رقابت خیلی زیاد شده اما میبینم که کشورهای نو ظهوری هستند که وارد بازار شدند و دارند مصولات با کیفیت ارائه میدند

      درحال حاضر برای کشور ژاپن توی خیلی از زمینه ها رقیب جدیدی به نام کره پیدا شده که انصافا محصولات خوبی رو ارائه میده و اگه بخواهیم براش نمودار درست کنیم قطعا بصورت صعودی هست
      چند نکته
      1 یه بنز همیشه جایگاه خودش رو داره (جایگزین هاش کم هستند)
      2 یه پورشه همیشه جایگاهش رو داره ………………………
      .
      .
      .
      اما محصول کره ای میتونه جایگزین یه محصول ژاپنی باشه و در آینده با آلمانها رقابت خواهند کرد
      کما اینکه توی ایران موفق شد با آلمانها رقابت کنه البته عمده دلیلش بخاطر شرایط اقتصادی بد هستش
      دوستان صنعت خودرو در دنیا منتظر نمیمونه و تو گیرو دار تعصب نسبت به یه برند نیست
      قانون خاص خودش رو داره
      موقعی که پای خرید باشه شما هم که طرفدار لکسوس یا هر برند دیگه ای هستی اول میایی به جیبت نگاه میکنی بعد خرید میکنی
      اگه پولت زیاد نباشه قطعا دنبال گزینه های مناسب میگردی
      درمورد دوستانی که میگن در مورد مقایسه آزرا با آریون اشتباه کردی نتیجه تعداد فروش بیانگر مصداق حرف من هست
      اما جواب آقا حمید با بیان مثل بچه مدرسه ایها شایدهم کمتر
      آقا حمید خودتون جواب خودتون رو دادید این حرف شماست که حرف من رو تائید میکنه (((اما هنوز لکسوسهای تو خیابونهای آمریکا از هر ماشین لوکس دیگه ای بیشتره))) لکسوس ماشین لوکس نیست یه ماشین که استفادش با یه ماشین لوکس فرق داره
      درضمن اینطور که شما درباره (((قسم میخورم پاشو از این مملکت جهان سومی بیرون نذاشته))) عزیزم اینطور که تو صحبت میکنی بعضی از دوستانم که تو آمریکا زندگی میکنن و بدنیا اومدن و همینطور کشورهای اروپایی صحبت نمیکنن
      درمورد تقلید ژاپن کشورهای دیگه این یه امر ثابت شده هست اما در حال حاضر صاحب صنعت و تکنولوژی هست (هایتک تکنولوژی)
      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام*

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (218 ديدگاه)

        خوشحالم با شما دوست عزیز که منطقی بحث میکنید وارد گفتگو شدم متنی که نوشتید کاملا صحیح هست ولی در قسمتی که شما یکی از عوامل برتری ازرا در ایران فروش بالاتر دونستید نقدی که بنده دارم اینست که بازار محدود ایران که تحت تاثیر تحریمها نیز قرار دارد نمیتواند ملاک خوبی جهت مقایسه در شاخصه فروش باشد.اریون وارداتی در ایران و خاورمیانه صرفا جهت همین مناطق بعلاوه بخشهایی از جنوب شرق اسیا توسط کشور استرالیا تماما زیر نظر تویوتا تولید میشود و در دیگر نقاط جهان کمری با موتور 6 سیلندر یا اوالون عرضه میشود.برای همین وقتی صحبت از مقایسه کلی میشه بهتره شما گرنجرور رو با اوالون که از همین پیشرانه مشترک در اریون و لکسوس es و کمری 6 بهره میبرهدلحاظ کنید از این جهت که اوالون از لحاظ اپشن بسیار کامل و همپای گرنجرور هست بعلاوه موتور و گیربکس و هندلینگ و کیفیت برتر.البته در بازار ایران که بازاری ناقص با عرضه سلیقه ای وارد کننده ها در نبود نمایندگیهای رسمی کمپانیهای سازنده خودرو هست قیمتها نیز خارج از سیاست گذاری کلی خودروسازها اعمال میشن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. فرهاد

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    شانس آوردیم لکسوس دیگه سدان دیگه ای نداشت (-:
    وگر نه الان کل لیست لکسوس بود (-:
    لکسوس یدونه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فرید

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    خدار شکر یدونه بنز تو این لیست هست وگرنه این بنزیا خدارو بنده نبودن…همینجوری این لیست رو قبول ندارن…

    ما طرفدارای لکسوس با مدرک حرفمون رو ثابت میکنیم…تو لیست سدان های انتخابی جی دی پاور از ۵ تا سدان تولیدی لکسوس هر ۵ تا تو لیسته و همینطور ۳ تا شاسی بلند لکسوس در رده شاسی بلند ها…اینم لینک شاسی بلند ها…

    http://autos.jdpower.com/content/buying-guide/NeMk4hF/most-reliable-2014-luxury-crossovers-and-suvs.htm

    باز ال اس زد ر دست این اس کلاس…شما هی برین مجیک بادی و امثال اینا بزارین رو ماشینتون بعد هم ماشنی که ۱ سال نیست به بازار اومده آتیش گرفت…
    میلاد تو هم پدر مارو در آوردی هی میگی فنر لکسوس از میباخه…باز واسه خودت داستانی درست کردی باهاش مانور میدیا…تویوتا با اون ابهتش و ماشین های آفرودش مونده که بیاد فنر بهترین ماشینش (لکسوس ال اس رو) بیاد از میباخی که نسلش منقرض شده بگیره…بسه دیگه…یبار بیا بگو ایول لکسوس دمش گرم…هر موقع دوتا ماشینتون اومد تو این لیست بیا من میدم فنرمون رو شما بزنین،چیزای دیگمون رو هم میدم که تو افتخاراتمون سهیم باشین، خودتون که اینقدر سیستم هاتون ماشاالله با کیفیت و کم استهلاکه بیاین ما بهتون تو تولید ماشیناتون کمک میکنیم،دلم واستون سوخت بخدا…بابا ۵ تا سدان ۳تا شاسی…یعنی همه ماشین های لکسوس تو این لیست هستن ،دیگه ماشین نداریم وگرنه بازم تو لیست می بود… :-D
    زنده باد لکسوس…من به نوبه خودم برای این همه افتخار و راضی نگه داشتن مشتریات جلوی آرم زیبات تعظیم میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. hero

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    به به !!!
    میبینم که باز ژاپنی ها درو کردن!!!
    پرچم ژاپن بالاست
    بدون ماشین ژاپنی هرگز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. علی آقا

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (572 ديدگاه)

    کیفیت ابعاد مختلفی داره. از یک نظر کیفیت یعنی عمر طولانی قطعات و خرابی کمتر اونها، از طرف
    دیگه کیفیت یعنی نحوه مونتاژ قطعات و طرز قرارگیری اونها کنار هم و کم بودن درزها و… از یک نظر دیگه کیفیت یعنی جنس قطعات مثلا یک جلوداشبورد ساخته شده از پلاستیک نرم یا چرم.
    باید ببینیم اینجا منظور چی بوده.
    ماشینای ژاپنی عالین اما در رده لوکس بازار آلمان خیلی جلوتره. یکی از دلایلش برند هست. برند بنز پیش مردم (حتی در کشورهای خارجی و حتی در خود ژاپن) خیلی معروف‌تر و خوشنام‌تر و با پرستیژتر از لکسس و آکیورا هست (و خریدار برند لوکس خیلی به پرستیژ اهمین میده) دلیلش هم اینه که بیش از ۱۰۰ سال قدمت و کار تبلیغاتی و نوستالوژی و… پشتش خوابیده که برند ژاپنی نداره.
    علاوه بر آن همین الان اگر تصاویر داخلی لکسس و بنز را با هم مقایسه کنید متوجه طراحی بسیار زیباتر و لوکس‌تر بنز خواهید شد. طراحی بیرونی بنز و برتری اون بر هر برند دیگری هم که جای بحث نمیگذاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. saied

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    مرسی لکسس :) واقعا ابرویه اسیا همین برند لکسس .
    با این مقام اوردنش دهن مرسدس و بی ام دبلیو رو صاف کرده .
    قابل توجه بعضی از اقایون که الکی خودشونو جر میدن و هی المان المان میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. hrf

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    تعداد لکسس های موجود در این لیستو نگاه کنین. من دیگه حرفی ندارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا