آکوراچشم اندازکادیلاکلکسوسمرسدس بنز

مورد اعتمادترین سدان‌های لوکس 2014

جی.دی. پاور در ادامه بررسی‌های سالیانه خود، لیست ۹ سدان لوکس را که کمترین دردسر را برایتان ایجاد می‌کند، آماده کرده است. این لیست با همان روش قبل یعنی بر اساس آمار رضایت مشتریان از خودروها تهیه شده است.

۱. آکورا TL 2014

Acura TL 2014
Acura TL 2014
آکورا TL خودرویی ایمن و مناسب است که حالا قابل اعتماد هم محسوب می‌شود. قابل سفارش با موتور قدرتمند V6 و سیستم تمام چرخ متحرک. هرچند این آخرین سالی است که این در آن تولید می‌شود. جایگزین TL، آکورا TLX است که در نمایشگاه نیویورک سال ۲۰۱۴ رونمایی شد.

۲. آکورا TSX 2014

Acura TSX 2014
Acura TSX 2014
اگر از TSX خوشتان می‌آید، باید عجله کنید! زیرا این خودرو هم به مانند برادرش TL قرار است با TLX جایگزین شود. این خودرو علاوه بر مدل سدان، به صورت اسپرت واگن هم قابل خریداری است.

۳. کادیلاک CTS 2014

2014 Cadillac CTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac CTS Vsport
کادیلاک CTS، در کلاس خود از بهترین قیمت و امکانات بهره مند است. برای نسل جدید این خودرو موتورهای V6 3.6 لیتری تنفس طبیعی، ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو و V6 با توربوی دوقلو قابل انتخاب است. روی این کادیلاک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با عملکرد فوق‌العاده نیز قرار دارد.

۴. لکسس CT 200h 2014

Lexus CT 200h
Lexus CT 200h
اگر به دنبال خودرویی شهری و با ابعاد مناسب، به همراه مصرف سوخت مناسب هستید، پیشنهاد جی دی پاور به شما لکسس CT200h است. سیستم هیبریدی به کار رفته در این خودرو تا حدودی شبیه به سیستم موجود در پریوس است.
پکیج F SPORT می‌تواند کمی این خودرو را جوان پسندانه تر کند.

۵. لکسس ES 2014

2014 Lexus ES250
۲۰۱۴ Lexus ES250
ES سدانی لوکس در ابعاد مناسب شهر به همراه فضای داخلی زیاد است. یک موتور بنزینی و یک سیستم هیبریدی نیز برای این لکسس در نظر گرفته شده. لکسس ای اس از قیمت مناسبی نسبت به رقبا برخوردار است.

۶. لکسس GS 2014

2014 Lexus GS 450h
۲۰۱۴ Lexus GS 450h
لکسس GS خودرویی است دیفرانسیل عقب با موتور ۶ سیلندر با قدرت قابل قبول. گیربکس این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک می‌باشد که نسبت به رقیب خود CTS، کمی کند تر است. انواع سیستم‌های کنترل پایداری و ایمنی، GS را از بقیه رقبا متمایز می‌کند.

۷. لکسس IS 2014

2014 lexus IS
۲۰۱۴ Lexus IS
نسل جدید IS از نظر منتقدین زیباتر از همیشه شده و چهره ای خنثی به مانند قبل ندارد. انواع موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر به همراه سیستم دیفرانسیل عقب جذاب، خریداران فراوانی را برای لکسس به ارمغان آورده.

۸. لکسس LS 2014

2014 lexus LS 460
۲۰۱۴ Lexus LS 460
در بررسی جی دی پاور، بی‌دردسرترین خودروی فول سایز لوکس، لکسس LS شد. این خودرو از میان رقبای قدرتمندی سر بیرون آورده.
آل اس در دو مدل دیفرانسیل عقب و یا تمام چرخ متحرک عرضه می‌شود. البته آل اس با طول بیشتر هم می‌تواند نظر شما را جلب کند. انجین هیبریدی پیشرفته این خودرو هم حرف زیادی برای رقبا دارد.

۹. مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۴

2014-Mercedes-E-CLASS-Luxury-SEDAN-E350
۲۰۱۴ Mercedes E-CLASS E350
کلاس E نسل جدید پس از فیس لیفت نسبتاً گسترده، چهره‌ای زیباتر از گذشته پیدا کرد. طیف وسیعی از انجین های پیشرفته قابل انتخاب بر روی این خودرو می‌باشد.
اگر طرفدار سرعت هستید، مدل AMG این خودرو می‌تواند پاسخگوی شما باشد. اگر هم خانواده پرجمعیت دارید مدل اسپورت واگن آن.
در پایان بهتر است بگوییم که این اطلاعات و لیست‌ها، تنها نشان دهنده میزان دردسر و مشکلات فنی خودرو برای مشتری است و مبنای مناسبی برای قضاوت در مورد کلیت خودروسازها نمی‌باشد.

منبع: jdpower

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

رامین شهیدی

رامین شهیدی، لیسانس صنایع و نویسنده مجله پدال، علاقه مند به دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۱۶۷ دیدگاه‌ها

  1. reza

    ۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    تو این گزارش پرچم ژاپـــــــــن رفته اون بالا بالاها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      سرلیست سدانهای متوسط لوکس جهان
      مرسدس بنز E cLass

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. mohammad8743

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      یه سوال:
      مگه قبلا نبود؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. meysam

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      لکسوس ES، لکسوس IS، مرسدس E.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. حسین

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      امانمیدونم چرا من عاشق کایلاک cts شدم
      بنظرم خودروی واقعی هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    هر روز که میگذره علاقه ام به تویوتا بیشتر میشه.عجب ماشینایی میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    کار به این مطلب ندارم ولی نمیدونم چرا اعتمادی که به ژاپن دارم به هیچ کشور دیگه ای ندارم…لامصب انگار فقط میخوان خدمت کنن به مردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    من نمی دونم این لیست به چه منطقی گذاشته شده و کاری ندرام که کی چندتا ماشین داره ولی وقتی پای سدان لوکس به میون میاد فقط یه ماشین تو مغزم میاد اونم .
    .
    .
    .
    .
    . درست حدس زدید اس کلاس

    چون اس کلاس بهترین چهار چرخ دنیاست و وقتی اسم اس کلاس میاد قلب ها به لرزه در میاد . چون اس کلاس توی این لیست نیست این لیست یه جاش می لنگنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohammad8743

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      یادت نره قیمت ماشینم جزو آپشناش حساب میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امین 77

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (117 ديدگاه)

      اس کلاس سدان فول سایزه ، این مطلب در رابطه با سدان های مید سایزه ، ربطی به این پست نداره !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamid reza

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        دوست عزیز LS هم فول سایز هست و به خاطر برتریش تو این زمینه نسبت به اس کلاس اومده تو این لیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. مرتضی

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    بهترین خودروهای سال 2014 -آکا

    از آنجا که بحران اقتصادی جهان تا حدی کم شده است، کارخانه های خودروساز به ساخت مدل های کاملا جدید با امکانات عالی روی آورده اند. این خودروها در انواع مختلف همچون سدان های خانوادگی، اسپرت یا بسیار لوکس طراحی و تولید می شوند. ما در این مطلب، تعدادی از بهترین خودروهای سال 2014 میلادی را معرفی کرده ایم تا با گرایش جدید خودروسازان جهان آشنا شوید.

    شورولت کوروت Stingray

    یکی از بهترین خودروهای جدید که برای سال 2014 میلادی طراحی شده، Corvette Stingray است. نام این خودرو یدک کش نام خودروی اسپرت آمریکایی کوروت است و در دو مدل کوپه و کانورتبل عرضه می شود. این خودرو به طور کلی تغییر هویت داده است و از نظر ظاهری نیز جراحی پلاستیک اساسی کرده است. بدنه و موتور عوض شده اند و اکنون موتور 6.2 لیتر V8 با 450 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور موتور نیز 450 پوند- پا در چرخ های عقب است که باعث می شود تاخودرو در کمتر از 3.8 ثانیه از سرعت صفر به یکصد برسد.

    این خودرو بسیار سبک است اما بدنه بسیار سخت و غیرقابل انعطاف دارد. سیستم فنربندی خودرو کاملا تغییر کرده است و سخت افزار کنترل کننده بدنه نیز هندلینگ عالی دارند. با وجود سیستم «انتخاب حالت رانندگی»، راننده می تواند 12 ویژگی مختلف را با توجه به 5 مدل مختلف رانندگی تعیین کند. به طور مثال، یکی برای جاده های بارانی و خیس و دیگری را به گونه ای تنظیم کند که موتور با چهار سیلندر حرکت کند تا در مصرف بنزین صرفه جویی شود.

    با توجه به اعتراض خریداران از اتاق مدل های پیشین، Stingray دو نفره داشبورد جدیدی دارد و در اتاق آن از مواد بسیار باکیفیت استفاده شده است.

    مرسدس بنز S-Class

    وقتی صندلی های خودرویی سیستم تهویه هوا و بخاری دارد و فرمان آن نیز بخاری اختصاصی دارد، باید لقب «لاکچری» به آن داد. مرسدس با تغییر نظر در طراحی داخلی و خارجی و موتور کلاس S بنزهای خود، به این خانواده سروسامان اساسی داد. این خانواده طراحی کاملا جدید دارند و موتور آنها S550 با 455 اسب بخار قدرت و از نوع توربو دوقلوی V8 یا 5/5 لیتری توربو دوقلو با 577 اسب بخار قدرت و از نوع V8 در مدل بسیار پرقدرت S63 AMG 4MATIC است.

    کلاس S 2014 مرسدس بنز، طراحی داخلی عالی با سیستم های کنترلی متوع همچون رانندگی بدون نیاز به توجه راننده در سرعت پایین، فرمانی که به صورت خودکار ماشین را در اتوبان در مرکز خطوط جاده نگه می دارد و فنربندی اتومبیل را با توجه به موقعیت جاده تغییر می دهد.

    از همه جذاب تر صندلی های عقب خودرو هستند که ماساژ با سنگ های گرم را شبیه سازی می کنند و دسته های آنها نیز سیستم گرمایشی دارد. سیستم خودکاری هم برای خوشبوسازی اتاق وجود داد.

    جگوار F-Type

    جگوارهای دو سرنشینه و کانورتیبل F-Type، از نظر اندازه و قیمت پایین تر از خط تولید ماشین های اسپرت XK جگوار قرار دارند. این خودرو، موتور سوپرشارژ V6 و 3 لیتری دارد که 340 یا 380 اسب بخار نیرو تولید می کند. موتور V8 سوپرشارژ با 495 اسب بخار و 5 لیتری بهترین مدل این خانواده است. این مدل می تواند در عرض کمتر از دو ثانیه جگوار F-Type را از سرعت صفر به صد برساند.

    همه موتورهای این خانواده دنده 7 سرعته و دنده عقب دستی دارند که روی فرمان اتومبیل کار گذاشته شده است. بدنه آلومینیومی بسیار سبک و سیستم فنربندی عالی خودرو، هندلینگ آن را عالی کرده اند. گویا قرار است در سال آینده، مدل کوپه با سقف تاشو نیز عرضه شود.

    مرسدس بنز CLA-Class

    کلاس CLA مرسدس بنز، نخستین سدان لوکس و کامپکت دیفرانسیل جلوی این خودروساز آلمانی است. به این خودرو «کوپه چهارسرنشینه» هم می گویند. مرسدس ادعا می کند این خودرو یکی از آیرودینامیک ترین طراحی های خودرو را دارد. موتور چهار سیلندر توربو شارژ با 208 اسب بخار قدرت برای مدل ساده CLA250 در نظر گرفته شده است. مدل CLA45 AMG نیز موتور دو لیتر توربوفور و 355 اسب بخار دارد.

    دنده این خودرو ها هفت سرعته با کلاچ دوگانه دستی و اتوماتیک است. از جمله ویژگی هایاین خودروها می توان به تسهیلاتی همچون سیستم Parktronic با «کمک پارک پیشرفته» اشاره کرد که خودرو می تواند خودش موازی با خطوط پارکینگ داخل جای پارک شود.

    کادیلاک ELR

    ماشین کوپه کادیلاک ELR یک ماشین دو درب لاکچری از خانواده ماشین های برقی شورولت Volt است. این ماشین ویژگی های دیگر مدل های کادیلاک را بعلاوه طراحی داخلی بسیار زیبا با فناوری های روز دنیا دارد. موتور این مدل برقی است و باید شارژ بشود. اما هنگامی که باتری آن کم می شود (بایک بار شارژ حدود 56 کیلومتر با سرعت کامل حرکت می کند) یک موتور بنزینی کمکی نیز وجود دارد تا ژنراتور را دوباره کار بیندازد و به موتور قدرت حرکت بدهد.

    اینفینیتی Q50

    کمپانی اینفینیتی، خط تولید سدان های بسیار زیبای Q50 را دوباره راه اندازی کرده است که از G37 الهام گرفته است. طراحی بدنه این مدل کاملا جدید است و موتور آن 3.7 لیتری با 328 اسب بخار و از نوع V6 است. این خودرو مدل هیبرید با موتور 3.5 لیتری V6 نیز دارد.

    از امکانات این خودرو باید به سیستم Active Lane Control اشاره کرد که باعث می شود تا خودرو به صوت خودکار بین خطوط اتوبان حرکت کند. در ضمن، کروزکنترل و ترمز اتوماتیک نیز دارد. سیستم جدید i-Key به چهار راننده امکان شخصی سازی تنظیمات اتاق اتومبیل همچون صندلی، آینه، کنترل آب و هوا، کانال های رادیو و ذخیره مسیرهای دایمی در جی پی اس را می دهد.

    شورلت Silverado / GMC Sierra

    این مدل به طور کامل از نو طراحی شده است. جنرال موتورز این کامیونت های خود را با بدنه و موتور جدید روانه سال 2014 میلادی خواهد کرد. هندلینگ این خودروها بهبود یافته و طراحی ظاهری شان نیز بهتر شده است.

    موتورهای EcoTec3 این خودروها شامل موتور 4.3 لیتری V6 با 285 اسب بخار قدرت، موتور 5.3 لیتری V8 با 355 اسب بخار قدرت و موتور 6.2 لیتری V8 با 420 اسب بخار قدرت برای استفاده های سنگین هستند. هر دو مدل Sierra و Silverado اتاق جادار و زیبا با امکانات جدید دارند. از جمله باید به سیستم اطلاعاتی MyLink اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد تا تماس تلفنی، سیستم مسیریاب و کنترل دیگر ویژگی ها را با دستورات صوتی کنترل کند.

    تویوتا کورولا

    تویوتا کورولای کامپکت، کاملا نو شده و ظاهر و باطنش به کل تغییر کرده است. از نظر اندازه که کمی نسبت به قبل بزرگ تر شده است و تا اندازه ای شمایل ورزشی به خود گرفته است. کورولای جدید محور چرخ بلندتر دارد که باعث شده است اتاق هم بزرگ تر شود. امکانات جدیدی نیز به اتاق خودرو اضافه شده اند و مواد داخلی آن کاملا با کیفیت هستند.

    سدان قبلی موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر با 132 اسب بخار قدرت داشت و مدل جدید 1.8 لیتری چهار سیلندر با ویژگی LE Eco و 140 اسب بخار است که تا 5 درصد باعث مصرف بهینه سوخت می شود. دنده شش سرعته این خودرو استاندارد است و حالت دستی ندارد. CVT اتوماتیک هر دو حالت دستی و انتخاب حالت رانندگی را دارد. تسهیلات داخلی خودرو شامل کلیدهای استارت، بخاری صندلی های جلو، سیستم مسیریاب و سیستم مالتی مدیا Entune تویوتا برای ارتباط با اسمارت فون اشاره کرد.

    بی‌ام‌و سری چهار

    برای سال 2014 میلادی، سری سه بی‌ام‌و و کانورتبل های آن دچار تغییر اساسی داخلی و خارجی شده اند و سری 4 را تشکیل داده اند. سری چهار طراحی کاملا جدید دارد. موتور توربو شارژ 2 لیتری چهار سیلندر این سری در مدل428i، 240 اسب بخار قدرت دارد. این در حالی است که مدل 435i، موتور سه لیتری با 300 اسب بخار و 6 توربو دارد. هر دو مدل، دنده 8 سرعته اتوماتیک یا شش سرعه دستی دارند. سیستم xDrive دو دیفرانسیل بی‌ام‌و برای کوپه ها اختیاری است. وزن این خودرو هندلینگ آن را آسان کرده است.

    از امکانات داخلی این خودرو باید به سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر اشاره کرد که در ترافیک هم قابل استفاده است یا باید به سیستم هشدار تصادف شاخ به شاخ و سیستم مالتی مدیا iDrive بی‌ام‌و، سیستم بلوتوث داخلی اسمارت‌فون و کنترل صوتی قابلیت های ماشین اشاره کرد.

    کادیلاک CTS

    نسل سوم سدان های CTS برای سال 2014، بسیار سبک تر، پایین تر و بلندتر طراحی شده اند. این خودرو با سه موتور مجزا عرضه می شود: توربوشارژ دو لیتری و چهار سیلندر با 272 اسب بخار قدرت و 3.6 لیتری V6 با قدرت 321 اسب بخار.

    مدل جدید Vsport نیز موتور توربو دوقلو V6 با 420 اسب قدرت دارد. اتاق این خودرو با چوب، آلومینیوم و فیبرکربن تزئین شده است. این مدل دو دیفرانسیل است و به لطف سیستم فنربندی Magnetic Ride Control در جاده های خیس و برفی هم اصطکاک تایرها خوب است.

    امکانات داخلی این خودرو شامل، سیستم عامل مبتنی بر لمس، پارک خودکار و جالیوانی موتوری خودکار در کنسول وسط هستند. سیستم هشدار امنیت کادیلاک نیز از طریق لرزش صندلی ها به سرنشین ها احتمال تصادف را هشدار می دهد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مرتضی

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    امسال برای دهمین سال متوالی است که جوایز بهترین خودروی سال (WCOTY) بین خودروهای جدید هر سال اعلام می‌شود. کمیته داوران این جوایز متشکل از ۶۹ نویسنده تخصصی اتومبیل در مطبوعات از ۲۲ کشور جهان هستند و برندگان آن هر ساله در نمایشگاه اتومبیل نیویورک اعلام می‌شوند. خودروهای راه‌یافته به بخش رقابت در جوایز WCOTY 2014 می‌بایست بین اول ژانویه ۲۰۱۳ تا ۳۰ می ۲۰۱۴، حداقل در بازار اتومبیل دو قاره مختلف حضور می‌داشتند.

    Audi-A3_Sedan_2014_side1

    آئودی از سال ۲۰۰۵ موفق به کسب ۶ جایزه بهترین خودروی سال شده و امسال نیز یک جایزه‌ دیگر برای آئودی A3 به عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. مرسدس‌بنز کلاس S نیز به عنوان بهترین خودروی لوکس سال ۲۰۱۴ لقب گرفت. همچنین پورشه ۹۱۱ GT3 به عنوان بهترین عملکرد در بین خودروهای جهان شناخته شد. ب ام و i3 کمیته داوران را تحت تأثیر قرار داد و این خودرو موفق شد تا عناوین بهترین خودروی سبز سال و بهترین طراحی خودروی سال را از آنِ خود کند.در ادامه، هر یک از برندگان را به همراه دیگر فینالیست‌ها مرور خواهیم کرد.
    بهترین خودروی سال ۲۰۱۴: آئودی A3

    کمیته داوران جوایز بهترین خودروی سال در این باره گفته است:

    این مدل شاید طراحی خود را از برادران بزرگترش به قرض گرفته باشد، ولی هنوز داری طراحی کلاسیک و خوش‌ساخت و حتی تریم داخلی بهتری است. با وجود انتخاب‌های بی‌نظیر برای پیشرانه و طراحی‌های مختلف بدنه، خودروی A3 یکی از وزنه‌های سنگین در کلاس خودروهای کوچک لوکس به شمار می‌رود. از آئودی باید به خاطر ساخت این A3 تشکر کرد. در A3 جدید دیگر خبری از ناراحتی‌های ناشی از سطوح ناهموار جاده نیست و تجربه رانندگی با این خودرو، چنان راحت و آرامش‌بخش شده که انگار در یک لیموزین نشسته‌اید.

    فینالیست‌ها:

    ب ام و سری ۴
    مزدا ۳

    برندگان قبلی:

    فولکس‌واگن گلف (۲۰۱۳)
    فولکس‌واگن آپ (۲۰۱۲)
    نیسان لیف (۲۰۱۱)

    بهترین خودروی با عملکرد بالا (شاهکار) سال ۲۰۱۴: پورشه ۹۱۱ GT3

    نظر کمیته داوران:

    خودروهای مهندسی‌شده برای مسابقه، یکی از تخصص‌های پورشه است. آخرین پورشه ۹۱۱ GT3 با وجود آن که از لحاظ تئوری موتور آن در جای اشتباهی قرار دارد، ولی باز هم کنترل و هندلینگ فوق‌العاده‌ای دارد. کارهای زیادی که برای طراحی آیرودینامیک آن انجام شده، باعث شده تا وزن خودرو کاهش یابد. این موضوع در کنار یک موتور ۳/۶ لیتری با ۶ سیلندر در یک ردیف که دارای قدرت ۴۶۹ اسب‌بخار است باعث شده تا کمک زیادی به کم‌کردن زمان در دورهای مختلف مسابقه شود.

    2014-porsche-911-gt3-02

    فینالیست‌ها:

    شورولت کوروت استینگری
    فراری ۴۵۸ اسپشیاله

    برندگان قبلی:

    پورشه باکستر/کی‌من (۲۰۱۳)
    پورشه ۹۱۱ (۲۰۱۲)
    فراری ۴۵۸ ایتالیا (۲۰۱۱)

    بهترین خودروی لوکس سال ۲۰۱۴: مرسدس‌بنز کلاس S

    نظر کمیته داوران:

    مرسدس از حاکمان بی چون و چرای سدان‌های لوکس در سرتاسر جهان است و نسل ششم از خودروهای سری S کمپانی حتی بهتر از نسل پنجم آن‌هاست. پیشرفت و توسعه این خودرو باعث شده تا خودروهای رقیب حاضر در این کلاس، کمتر به فکر رقابت شانه به شانه با آن شوند. طراحی بیرون، کاملاً جدید است و طراحی داخلی نیز به یک سطح بالاتر رسیده است.

    فینالیست‌ها:

    بنتلی فلایینگ اسپور
    لندروور رنج روور اسپورت

    برندگان قبلی در این بخش وجود ندارند؛ چون این بخش از جوایز از امسال اضافه شده است.
    بهترین خودروی سبز سال ۲۰۱۴: ب ام و i3

    نظر کمیته داوران:

    با ظاهر، ساخت و پیشرانه ساده و ابتدایی، ب ام و i3 یکی از پاک‌ترین خودروهایی که به منظور بهینه‌سازی مصرف سوخت طراحی شده است و در عین‌حال، نیازهای مختلف صاحبش را در شهرهای بزرگ امروزی درنظر گرفته است. با سیستم ناوبری پیشرفته و شاسی بنده از جنس پلاستیک فیبرکربنی و بدون ستون عقب، ب ام و i3 افق‌های جدیدی را برای صنعت خودروسازی باز کرده است.

    BMW-i3_2014_01

    فینالیست‌ها:

    آئودی A3 اسپورت‌بک e-tron (همراه با آئودی e-gas)
    فولکس‌واگن XL1

    برندگان قبلی:

    تسلا مدل اس ۲۰۱۳
    مرسدس‌بنز S250 CDI بلو افیشنسی (۲۰۱۲)
    فولکس‌واگن بلو موشن رنج (۲۰۱۱)

    بهترین طراحی خودروی سال ۲۰۱۴: ب ام و i3

    نظر کمیته داوران:

    برخلاف دیگر خودروهای ساخت کمپانی ب ام و، خودروی الکتریکی i3 از طراحی جعبه‌ای برخوردار است که نشان‌دهند جادار و بهینه بودن آن است. ولی در عین‌حال، هنوز هم به لطف چرخ‌های بزرگ و پیشامدگی‌های کم در جلو عقب، پویایی و تحرّک ب ام و کاملاً در آن احساس می‌شود. در این بین، استفاده از عناصر طراحی منحصر به فرد، باعث ایجاد یک نوع شخصیت برای این مدل جدید شده است. طراحی داخل کابین نیز بسیار زیبا و غافلگیر کننده است. با این که از عناصر طراحی ساده و ابتدایی در آن استفاده شده، ولی احساس یک کابین گران‌قیمت و آرامش‌بخش را منتقل می‌کند.

    فینالیست‌ها:

    مزدا ۳
    مرسدس‌بنز کلاس C

    برندگان قبلی:

    جگوار F تایپ (۲۰۱۳)
    لندروور رنج روور اووک (۲۰۱۲)
    استون مارتین راپید (۲۰۱۱)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    حالا خوبه این لینکو برات گذاشتم ، باز هم قبول نمیکنی !!!!!

    اگر قبول میکنی پس این جملت چیه ؟؟؟

    ((( دوما وقتی شما نمیخواین با مدرک هم قبول کنین که لکسوس بیست ساله از بنز صد ساله پیشی گرفته ، پس همون بهتر کسی با شما هم بحث نکنه. )))

    http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امین

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    پدال چرامقایسه بین ماشین های کره ای و ژاپنی رو نمیذاری تا دیگه همه خیالشون راحت باشه؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . حرفا میزنی امی ها .

      اخه این دیگه مقایسه میخواد ؟؟؟

      نمیشه گفت تمام کره ایی ها بد هستند ، مثلا در یک مطلبی که مجله ماشین

      ( ترجمه ) کرده بود ، ازرا بالاتر از اوالون وایساد .

      ولی من نظرمو گفتم :

      کرولا سوار میشم ولی سنتنیال سوار نمیشم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ehsan

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      البته امین ، خیال همه راحته ، مقایسه دیگه نمیخواد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. احمد

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    اخییییییییی
    پدال جان این اخبارو نذار واسه سلامت حال میلاد اصلا خوب نیست
    والا من که فقط و فقط به خاطر علاقم می ام اینجا خبر ها رو میخونم و از همه خبر هام واقعا لذت میبرم ولی واسه یکی مثل میلاد که تعصب کور کورانه و بچه گانه تا این حد روش تاثیر گذاشته بیشتر خبر ها فقط سو هان روحه
    چون بحث با ادم متعصب اون هم از این مدلش اصلا به نتیجه نمیرسه من نمیدونم چرا بعضی از دوستان اینقدر اصرار بر مباحثه دارند
    اقا هر ماشینی رو دوست داری با همون حال کن دلیلی نداره بیاید اینجا بگید این خوب بقیه بد
    البته میلاد جان عزیز من خطابم به همه دوستان بود
    شما عمچنان واسه ما عزیزی
    ١نکته دیگه اینکه من الان چند ساله اخبار پدال رو میخونم و بعضی وقت ها هم نظرات رو واقعا به جز چند نفر بسیار انگشت شمار بقیه بار فنی و علمیشون به شدت پایین هست و فقط و فقط از روى احساس نظر میذارند
    من واقعا خندم میگیره وقتی میبینم دوستان اینقدر راحت میان و غول هایی مثل مرسدس و لکسوس و ….. رو به چالش میکشن اونم با چه اعتماد به نفسی ،،،،،،،،،،

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چرا خوب نیست . برو به اونهایی بگو که جز لکسس ماشین دیگری نمیبینند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Infinite

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (452 ديدگاه)

    ببخشید…
    لکسوس CT 200h 2014 سدانه!!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    دوستان چرا جر و بحث میکنید؟!
    مگه بنز و ب.ام.و و لکسوس ارث بابای من و شمان؟!
    همشون جایگاه و فروش خودشون رو دارن دیگه اگه برند A به برند B برتری کلی داشته باشه برند B ورشکست میشه. پس وقتی برند B داره فروش میکنه فروش خوبی هم داره یعنی 1 برتریایی داره.
    همین هیوندای، خوب اگه برتری نداشت که فروش نداشت که. برتری هیوندای هم قیمتش هست.
    حالا 1 کمپانی برتریش اصالتشه، 1 کمپانی برتریش استهلاک کمشه، 1 کمپانی برتریش قیمتشه و… .

    اما چیزی که واضحه عموما ماشینای ژاپنی ماشینای کم استهلاکی هستن و خیلی منطقیه کسی که دنبال کم هزینه بودن باشه ماشین ژاپنی بخره و نه آلمانی. آیا واقعا کسی که مثلا BMW میخره دنبال استهلاک کمه یا این که میخواد از رانندگیش لذت ببره؟
    خوب خیلی طبیعیه که ماشینی که دور موتورش رو 6000-7000 میچرخه و دیفرانسیل عقبه و ساخته شده برای اسپرت بودنش از ماشینی که ساخته شده برای رانندگی عادی پرهزینه تر باشه.

    اما جدا اونایی که رو ژاپنی ها تعصب دارن آیا 1 لکسوس IS Convertible رو کنار 1 سری 3 کانورتیبل دیدن تفاوت طراحی رو متوجه بشن؟
    با این که طراحی سلیقه ای هست اما واقعا طراحی Lexus ISC کنار سری 3 کانورتیبل 1 افتضاح به تمام معناست.

    البته که سیاست های کمپانی های مختلف هم با هم فرق میکنه. مثلا اون برنامه ای که بنز برای توسعه داره زمین تا آسمون با تویوتا فرق میکنه.
    مثلا تویوتا 1 ماشین (gt86) رو با 3 تا برند تولید میکنه. در صورتی که این کار به نظر من اصلا کار باکلاسی نیست اما خوب سیاستای تویوتا این رو ایجاب میکنه چرا که تویوتا دنبال فروش بیشتره نه حفظ کلاس!
    پس نمیشه به تویوتا برای این کار ایرادی گرفت چون سیاستش اینه همونطوری که نمیشه به برند لوکس ایراد گرفت چون سیاستش چیز دیگه ایه.

    اما چیزی که واضحه فروش بنز و ب.ام.و از لکسوس و اینفینیتی و آکیورا بیشتره.
    اینم بی دلیل نیست.
    همونطوری که فروش تویوتا و لکسوس بی دلیل نیست.

    کلا بحث اینه که همه این برند ها کنار هم جذاب و زیبا هستن و هیچکدوم برتری مطلق به یکی دیگه ندارن.

    بقیش بحث سلیقست.
    مثلا خود من عاشق BMW بعدشم Audi هستم اما علاقه ی من دلیل نمیشه بگم بنز بده یا تویوتا و لکسوس بد هستن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      آفرین منطقی بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . افرین امیر جان . اینهارو به فرید بگو که جز لکسس چیزی نمیبینهه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        کی به کی میگه…همه میدونن تو بغیر از بنز چیز دیگه نمیبینی نه من…من واقعیتهارو میبینم ولی تو نمیخوای واقعیت هارو قبول کنی…چشماتو رو واقعیتها بستی…الکی هم جو نده…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان زحمت کشیدن نظرات رو گفتن ولی تعجبم چرا از محصولات با کیفیت ایرانی کسی چیزی نگفت مثل پراید، تیبا و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      اونا لوکس نیستن فوق لوکسن :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سجاد

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    البته تکنولوزی بالا هزینه هم داره اگه دنبال کم هزینه بودنید بی تعارف پراید بهترین گزینه ی دنیاست.
    جنگنده ی رپتور از اف 4 پرهزینه تره
    ایرباس از آنتونوف پر هزینه تره
    آیفون از 1100 پرهزینه تره
    و هر وسیله ی مدرن تر و پیشرفته تری از نمونه ی پایین ترش هزینه ی بیشتری برای نگهداری میطلبه…آکورا هم تکنولوژی ارایه بده من خرجش رو به جون میخرم …هوندا کی مثل بنز و آیودی از موتور 2 لیتری 500 اسب نیرو گرفت که حالا بخواد هزینه ی نگهداری هم داشته باشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Metalhead

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    آقا بحث نکنید

    حرف اول رو تو فروش آلمانیا میزنند ( البته توی لوکس ها )

    حرف اول رو تو فروش ( غیر لوکس ) ژاپنیا میزنند

    کیفیت ژاپنیا اگه 20 باشه مال آلمانیا 18 است

    آلمانیا استاد بیرون کشیدن اسب بخار بالا از موتور های کم حجم اند

    آلمانی ها تو کم کردن مصرف سوخت خوبند ولی ژاپنیا تو کم کردن مصرف سوخت عالیند

    طراحی آلمانیا اگه 20 باشه ، طراحی ژاپنیا 18 است

    هر 2 کشور نو آوری هایی دارند ، البته بیشتر آلمانی ها نو آوری میکنند واسه همین قیمت های بالایی دارند

    در کل کسی که ماشین ژاپنی یا آلمانی بخره هیچوقت ضرر نکرده ، اگه بتونه خرج کنه واسه ماشین ، آلمانی میگیره و اگه بخواد ماشین زیاد واسش خرج نزاره میره ژاپنی میخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      محمد من این کامنت تورو طلا میگیرم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. ali

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    میلاد با عرض پوزش اما عمیقا برات متاسفم
    امیدوارم تو زندگی روزمرت مثل فضای مجازی اینقدر متعصب و […] نباشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شما برای خودت متأسف باش که ادب نداری و جملاتت سانسور میشه .

      تعصب داشتن بهتر از بی ادب بودن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    نازی جان مصرف سوخت رو پایین میارن چون بتونن استاندارد های یورو 6 و محیط زیست رو بگیرن ولی استادارد به خرج بالای ماشین کار نداره البته جفتش هم توی ماشین لوکس مهم نیستن امید وارم قانع شده باشی

    یه بحثی رو مطرح می کنم که اگر دوستان زاپنی با تعصب بهش نگاه نکنن
    شمایی که دارید زاپنی ها رو با المانی ها مقایسه می کنید اگر با تعصب نگاه نکنید می تونید سایه ی بزرگی که خودرو ساز های کره ای رو فروش زاپنی ها انداختن رو ببینید . گفتم اگر با تعصب نگاه نکید و واقع بین باشید .

    من خودم می دونم که خودرو های زاپنی از نظر کیفیت از کره ای ها بهترن ولی قیمت بالا تری دارند و هیوندا و کیا دارن روز به روز پیش رفت می کنن
    و امریکا هم پشتشونه من مطمعنم که سایه ای که این دو کارخونه روی خودرو ساز های زاپنی انداختن روزی به یک مشت کوبنده تبدیل خواهد شد

    حرف منو قبول نمی کنید بیاید پدال رو نگاه کنیم

    این شکست تویوتا کرولا در مقابل النترا

    http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7/

    اینم شکست کمری در مقابل سوناتا

    http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D9%85%D8%B1%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7/

    اگر دقت کنید توی هر دوی این ها کره ای ها امتیاز بیشتری دارند این حرف پداله حرف من نیست امید وارم با تعصب نگاه نکنید و مطالب پدال قبول داشته باشید . اگر همین جوری پیش بره باید منتظر مقایسه و امتیازات جنسیس سدان با لکسوس باشیم . تکرار می کنم اگه همین جوری پیش بره که تا الان رفته

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Metalhead

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      دوست من ، مقایسه ی بین کرولا نسل قدیم با الانترا نا عادلانه بود یکم ، چون نسل جدید در اون تاریخ داشت تولید میشد و به فروش میرسید و اینو بدون اگه کرولا نسل جدید بود حتما پیروز میشد

      تو مقایسه ی بین کمری و سوناتا هم که بیا کمری فیس لیفت رو با سوناتا 2015 مقایسه کن ، خودت میبینی که کمری از هر نظر بهتره ، باز تویوتا رو با هیوندای مقایسه کردند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. mersedes

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    Mercedes E-CLASS E350
    ای Cadillac CTS Vsport بد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علیرضا

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (192 ديدگاه)

    اخه عزیزه من کسی که یک میلیارد پوله ماشین میده کم خرج بودن مد نظرشه؟؟؟ نه فقط میخواد لذت ببره . لکسوس ماشینه خوبیه درسته اما چیشو با بنز مقایسه میکنی؟؟ من خودم اولین انتخابم تویوتاست چون نسبت به قیمتش عالیه ولی اگه بخوام لوکس بخرم دنبال ژاپنی نمیرم و همه مردم جهان هم همینکارو میکنن میتونی یه سر بزنی از فروش جهانی با خبر شی !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mahdi

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    دوستان مقایسه لکسوس و بنز یه کار اشتباهه
    برخی از دوستان طوری درمورد استهلاک بنز صحبت میکنند که انگار در مورد سمند صحبت میکنند
    اتفاقا بنز یه ماشین باکیفیت بوده هست خواهد بود
    حالا لکسوس میاد و یه ماشین باکیفیت درست میکنه دلیل نمیشه بگیم بنز بی کیفیته
    مطمئن باشید اگر اینطور که شما درمورد بنز میگید بی کیفیته یا ….. و یا هزینه هاش بالاست و یا از این قبیل حرفها کسی پای خریدش نمیومد
    من دیدگاههم بر دو اساس فروش و بازار هست و نحوه دیدگاه مشتریان
    اتفاقا اینجا باید به بنز آفرین گفت که جایگاهش رو حفظ کرده
    اما در مورد عنوان این مقاله که پدال منتشر کرده باید بگم تا حدودی ناقص هست
    منظور از سدانهای لوکس قابل اعتماد چیه؟
    و باید دامنه آماری جی دی پاور رو مشخص کنیم و بسنجیم
    فقط صحبت از سه شرکت تولید کننده شد پس بقیه کجان؟
    لکسوس یه سدانیه که بیشتر جنبه استفاده روزانه (یه جور کار راه بنداز) داره آیا بازهم جز؟ ماشینهای لوکس محصوب میشه؟
    یکی بگه تعریف جی دی پاور از این ارائه نظر سنجی چی بوده؟
    اگه مورد استفاده روزانه و دوام و (حمالی ماشین ) هست خوب خیلی از برندهای دیگه تو این رقابت شرکت میکنند
    اگر نظر سنجی از مردم بوده دامنه نظر سنجی رو مشخص کنه
    در آخر
    هیچ وقت و هیچ وقت هیچ ماشینی از تویوتا و لکسوس در حدواندازه ای نبودند که بخوان خودشون رو با بنز مقایسه کنند و یا دیگران بخوان با بنز مقایسه کنند
    تویوتا و لکسوس و ….. جایگاه ویژه خودشون رو دارند و محبوبیت فوق العاده ای دارند
    اما این ذهن معیوب ما ایرانیان هست که اینطور مقایسه میکنیم
    درمورد دوستی که میگه بنز پول یامفت میگیره و ……
    برو سوار بنز شو و بعد سوار لکسوس شو (قیاس شما دوست عزیز مع الفارق) هست
    توصیه آخر به تمام دوستان
    هیچ وقت تک انتخابی نباشید
    و برای هر مورد استفاده از ماشین مطمئنا شرکتهای مختلف محصولات خوبی رو ارائه میکنند مثل آفرود (تویوتا و شرکتهای آمریکایی ) سدان لوکس بنز و پورشه و رولزرویس ماشین استخون دار و با دوام تویوتا سوپر اسپرت ایتالیا
    انتخاب زیاده
    اما دیدگاه و ذهن ما ظاهرا محدود شده
    (((( صنعت خودرو سازی یعنی بنز ، آلمان )))))))
    شاید روزی یه اس 500
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. یاشار

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    وای تویوتا و هوندا چی کار کردن

    از 9 تا 7 تا لکسوس و اکورا

    کجان سوسولای بی مصرف کره ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mahdi

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    پدال جون چرا نظرات جابجا میشه؟
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    چرا تو این لیست اثری از پراید وسمند سریر و…نبود نکنه اینا که این گزارش دادن اینترنت نداشتن .!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    دوستان من الان دیگه تصمیم گرفتم جیلیx7رو بفروشم ویه سدان با کلاس تا١٨٠بخرم لطفا راه نماییم کنید.
    خودم نظرم رو نیسان تیانا است به نظر شما دوستان چی هم با کلاس وهم ارزش داره؟
    البته تجربه میانگین ۶ماه از ماشین های زیر رو دارم.
    1_MG 550
    2_MG 6 GT
    3_ix 55
    4_ix 35
    5_geely x7

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      هوندا آکورد بگیر دوست عزیز خیلی ماشین نازیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Metalhead

      ۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      دوست من اگه بخوای ماشین 0 کیلومتر بگیری ، آکورد عالیه 150 میلیون تازه ژاپنیه و بهترین قیافه رو داره و مصرفش هم خیلی خوبه

      اگه با کارکرده مشکل نداری لکسوس ES350 مدل 2009 و 2010 تمیز میتونی بگیری که همه چیز تمومه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (255 ديدگاه)

        ممنون دوستان حالا بین رنو لتیتود وهوندا آکورد دو دل هستم لطفا بازم راهنمایم کنید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          جفتشون خوبن . اما در دراز مدت اکورد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  23. mohammad8743

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    جمله بندیت تو حلقم:
    هرچند این آخرین سالی است که این در آن تولید می‌شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. بهزاد

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    لازمه اینجا به چند آمار و تحلیل دوستان عزیز پاسخی بدم:
    اونور آب رقیب آزرا تویوتا آوالون هست که نسبت فروشش تقریبا 5 برابره آزرا هست.
    آمار فروش خودروهای ژاپنی به غیر از سال 2011 با حادثه سونامی تقریبا رشد مثبت داشته و فروش هیوندای و کیا در جایگاه خودشون قرار داره و تا به حال خطری رو برای خودروسازان بزرگ ژاپنی نداشتند و اگر سهمی بدست اومده به خاطر رشد بازارها در این چندین ساله بوده.
    فروش خودروهای لوکس ژاپنی به غیر از آمریکا خوب نبوده و دلیل اقتصادی داره اونم عدم تولید در بازار چین و اروپا مثلا فروش آئودی در اروپا بالغ بر 600 هزار عدده که از کل تولید لکسوس هم بیشتره و اگر شرکتی به صورت وارداتی بخواد در اروپا و چین محصول بفروشه قیمتهاش بسیار گرانتر در میاد و فروشش به صورت عقل اقتصاد کم خواهد بود.
    تویوتا تا به حال حتی 1عدد هم از مدل gt86 تولید نکرده و همه ی اونها توسط سوبارو تولید میشه.
    اصولا اگر یک ماشینی بدون دردسر با هزاران قطعه کار کنه مثل روز روشنه که از بهترین و با دوام ترین قطعات بهره برده و پشت اون سازنده ای هست که دارای تیم مهندسی قوی و کارکنان دقیقی هست و بی شک از پیستون و میل بادامک و رینگ پیشرفته تری هم برخورداره البته اگر مهندس مکانیک خاور میانه اونو قبول داشته باشه.
    عدم موفقیت شرکتهای ژاپنی در ایران در این چند سال اخیر و پیروز بودن برخی شرکتها به عامل تحریم وابسته هست که متاسفانه دوستان با سواد و خبره تفسیر دیگه ای براش آوردن!
    احتمالا آلمانی سواران بهتر میدونند که بیشترین فروش خودروهاشون در آمریکا دارای موتورهایی با قدرت متوسط هست مثل بی ام و 320 و 328 و بنز c200 و e300 و… و اگر به آمار مراجعه کنند تعداد فروش محصولاتی مثل m و amg در هر ماه شاید 3 رقمی بشه و احتمالا در لیست کیفی بسیاری از مدلها حضور داشته اند.
    قیمت خودروهای ژاپنی و کره در اونور در یک حد هست و زیاد تفاوتی نداره که برخی دوستان تفاوتشو بسیار زیاد اعلام میکنند مثلا:
    کرولا16800 دلار و النترا 17200 دلار
    آوالون31340 دلار و آزرا 31000 دلار
    یاریس 14430 دلار و اکسنت 14645 دلار
    هایلندر 29215 و سانتافه(مدل بزرگتر و همرده هایلندر)29900 دلار
    و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. YaShaR

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (294 ديدگاه)

    من تا حالا لذت روندن هیچکدوم از این ماشینارو نداشتم و فکرهم نمی کنم به این زودها هم نصیبم بشه ولی لکسوس (تویوتا) جای تحسین داره که در میان این همه برند معروف و جهانی تو این لیست 9 تایی ، پنج تا از محصولاش جا داره!
    و همچنین آکورا (نیسان)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      یاشار جان
      آکورا برند لوکس هونداست نه نیسان…جهت اطلاع عرض کردم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. szm

    ۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من فکر می کنم اکورا شایسته ی اون نیست که جزو ماشین های سدان برتر معرفی بشه موافق=like ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. sorena

    ۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بهترین برند خودرو در جهان مرسدس بنز هست و کلا المانی ها تا به امروز در صدر قرار دارند.پورشه،بی ام دبلیو و فولکس و ائودی همگی بهترین هستند.در خودروهای سنگین و اتوبوس هم المان در صدر قرار داره.لکسوس هم یعنی خودرویی لوکس با کیفیت کم نظیر و اصالت و ظرافت!هر دو برند بنز و لکسوس بهترین هستند.ولی لکسوس قطعا بعد مرسدس قرار داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    فقطE

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا