مرسدس بنز

حضور نسل جدید مرسدس S کلاس 2021 در نوربرگ رینگ

رقابت سدان ها با شاسی بلندها از نظر میزان فروش سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود اما مرسدس به فکر حذف این خودروها از سبد محصولات خود نیست. در واقع این ستاره‌ی سه پر دنیای خودرو در جهت مخالف حرکت کرده و نسل‌های جدید CLA و A کلاس سدان را نیز تولید نموده است. همچنین یکی از شاخص‌ترین محصولات این شرکت CLS بزرگ‌تر و البته ای ام جی GT چهار درب کوپه می‌باشد.


صرف‌نظر از تعداد شاسی بلندهای موجود در سبد محصولات مرسدس، S کلاس همواره پرچم‌دار بی‌چون‌وچرای این برند بوده است. ریشه‌ی این سدان لوکس فول سایز به دهه‌ی ۵۰ میلادی و زمانی بازمی‌گردد که مدل پونتون عرضه شد. در اواسط دهه‌ی ۶۰ میلادی شاهد معرفی مدل W108 بودیم اما در سال ۱۹۷۲ بود که اتاق W116 به عنوان اولین نسل S کلاس رونمایی شد.


حالا به ۶ نسل بعدتر می‌رسیم و می‌بینیم که مرسدس در حال تست‌های توسعه‌ای مدل جدید S کلاس با کد W223 می‌باشد. چندین نمونه‌ی پیش‌تولیدی از این خودرو در روزهای اخیر روانه‌ی نوربرگ رینگ شده‌اند تا پیش از ورود به خط تولید آزمایش‌های نهایی را پشت سر بگذارند.


یکی از دو پروتوتایپ مورد اشاره که دارای سه رقم آخر پلاک ۲۶۶ بوده توجه ما را به خود جلب کرده زیرا از برخی قطعات مدل نهایی تولیدی سود می‌برد. به نظر می‌رسد این مدل از بدنه‌ی نسخه‌ی نهایی استفاده کرده و دستگیره‌های درب آن نیز مشابه نمونه‌های بکار رفته در پروتوتایپ مایباخ S کلاس می‌باشد.


S کلاس درون‌سوز همچنین برادری الکتریکی با برند EQS خواهد داشت که آن‌هم توسط عکاسان رؤیت شده است. البته نسخه‌ی بدون آلایندگی این سدان لوکس بعد از معرفی مدل استاندارد رونمایی خواهد شد.


یک پرچم‌دار جدید لیاقت تولید در کارخانه‌ای جدید را هم دارد و مرسدس بنز گفته این خودرو را در کارخانه‌ی شماره ۵۶ در زیندل فینگن آلمان یعنی جایی که مدل‌های سطح بالای شرکت تولید می‌شود روی خط تولید خواهد برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مهدی ۹۱۱

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (459 ديدگاه)

    قیافش مشکوکه خدا کنه خرابش نکنن البته مرسدس میدونه چی بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهزیار

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (442 ديدگاه)

      نه عزیزم نمیدونن.. مگه سی ال اس رو ویران نکردن؟ منتظر اینم باش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Dante

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (99 ديدگاه)

    نسل قبلیش که خیلی خوب بود ، باید دید در این نسل چیکار میکنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. moein

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (893 ديدگاه)

    مطمئنا بینظیر
    مثل نوادگان خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا کار خیلی سختیه تولید یک جانشین برای w222 .اما ما به بنز ایمان داریم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Bilbo

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (516 ديدگاه)

    این نسل فعلی اس کلس تو اج بود، هم بیرون هم داخل. بعید می‌دونم در آینده چیزی ورای این نسل فعلی بیاد. متاسفانه مشکل کمال تو بحث طراحی همین هست، همیشه باید نقصی باشه که تو نسل هوای بعد روی اون نقص‌ها کار بشه، این نسل بی نقص بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Khosrow

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    چقدراستایل سرحال و رو پایی داره / بینظیرخواهدبود / فک رقبا برزمین مثل همیشه / مرسدس ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا