مرسدس بنز

مرسدس اسپرینتر کارلکس، دفتر کار لوکس متحرک

ما باید به مرسدس به خاطر تولید مدل اسپرینتر تبریک بگوییم زیرا با ساخت آن درها را برای هرگونه سفارشی‌سازی و تیونینگ شرکت‌های افترمارکتی باز گذاشته است. جدیدترین نمونه‌ی از این دست به اسپرینتر کارلکس دیزاین مربوط می‌شود. این کمپانی به خاطر دگرگونی کاملاً وسیع کابین خودروها شاخته شده است. با در نظر گرفتن فضای زیاد کابین اسپرینتر، متخصصان کارلکس برای ایجاد نوآوری و خلاقیت با گزینه‌های فراوانی روبرو بوده‌اند.


نتیجه‌ی کار کارلکس دیزاین ارائه‌ی مرسدس اسپرینتر جت ون است. البته نام جت شما را به اشتباه نیندازد. در حقیقت کارلکس به جزئیات فنی این خودرو دست نزده است. به هر حال از شاخصه‌های خودرو می‌توان به کیت بدنه و رینگ‌های طلایی اشاره کرد. با توجه به اینکه کابین خودرو شبیه کابین بوئینگ ۷۴۷ فرست کلاس است بنابراین نیازی به سفر هوایی نداریم!


کارلکس تم کابین تیره را انتخاب کرده و در آن ترکیبی از چرم و آلکانترا با رنگ‌های مشکی و خاکستری را بکار برده است. در کابین شاهد دوخت‌های زرد، جزئیات چوبی و طلایی (طلای ۲۴ عیار) هستیم.

همه‌ی موارد ذکر شده به پوشش و اسباب و وسایل مربوط می‌شوند. از نظر تکنولوژی شاهد به‌کارگیری دو صفحه‌نمایش ۳ بعدی با اندازه‌های ۴۰ و ۲۱ اینچی هستیم که تصاویر دوربین‌های داخل و خارج اسپرینتر را نشان می‌دهند. همچنین دو جایگاه مولتی‌مدیا با تبلت‌های ۱۰ اینچی وجود دارند که همه‌چیز از سیستم تهویه گرفته تا نورپردازی LED و تنظیمان صوتی و صندلی و… را کنترل می‌کنند.

مرسدس اسپرینترهای سفارشی بسیار زیادی در بازار وجود دارند اما خودروی دست پرورده‌ی کارلکس واقعاً چیز دیگری به شمار می‌رود. هنوز بهای این خودرو را نمی‌دانیم اما به‌جرئت می‌گوییم که سفر با این دفتر کار لوکس ارزان نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ROHAM

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    دوستان یه سوال…
    این ماشین در ورودیش کجاست؟!!!
    من تو کابین در ورودی پیدا نکردم
    هرچی هست پشت صندلی هاست!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ROHAM

      ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      پیدا کردم
      خیالم راحت شد D:

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پرهام

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    واقعا کار های کارلکس دیزاین بی نظیره?
    از بهترین هاس❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    من مدل جدید اسپرینتر را سوار شدم از نوع مینی بوسش بود واقعا نظرم نسبت به مینی بوس عوض شد از بس که این ماشین نرم و بدون سر و صدا حرکت میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا