مرسدس بنز

ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های مرسدس A کلاس جدید

مرسدس بنز به تست نسل جدید A کلاس ادامه می‌دهد. طبق منابع نزدیک به شرکت این خودرو از تکنولوژی نیمه خودران پرچم‌دار لوکس یعنی S کلاس فیس لیفت شده بهره خواهد برد.


این سیستم از دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی استفاده می‌کند و به خودرو اجازه می‌دهد در سرعت‌های معینی شتاب گیری، ترمز و فرمان دادن را به عهده بگیرد.


اما جدای از مدل‌های متنوع بنزینی و دیزلی، تولید نسخه‌ای پلاگین هیبریدی نیز در دستور کار مهندسان مرسدس قرار دارد. انتظار می‌رود A کلاس پلاگین هیبریدی در حالت الکتریکی برد ۴۸ کیلومتری داشته باشد و تولید این خودرو به همراه سایر مدل‌های کاملاً الکتریکی بخشی از نقشه راه الکتریکی آینده‌ی مرسدس می‌باشد؛ اما فول ترین مدل یعنی AMG A45 جدید مطابق انتظارات قدرتی به اندازه ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت.

هنوز صحبت درباره طراحی این خودرو زود است اما نسل جدید مرسدس A کلاس از طراحی کانسپت سدان A الهام خواهد گفت. انتظار داریم در داخل کابین مواد نرم‌تر و لوکس‌تری بکار رود و در مدل‌های سطح بالا جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی دیده شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (169 ديدگاه)

    من چیزی از گذشته بنز تو چراغ های جلو نمیبینم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      بعیده این شکلی باشه چراغش شبیه برلیانس ۲۲۰ هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ACR VIPER

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    این عالیه ولی به نظرم glaباید کلا از aکلاس جدا بشه یه کراس اوور واقعی بشه مثهx1 نه یه هاچ بک کراس اور نما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    آدم لذت میبره میبینه این آدم با این عظمت و داشتن چندین تخصص و سن و سال بدون گرفتن ژست های عجیب غریب با ی موبایل اپل داره بصورت معمولی و خودمونی از خودش و ماشین عکس میگیره و خبری از کت وشلوار و کربات و (((بک گراند هواپیما و جیمز باند بازی )))نیست . باید رسم((( سادگی و درویشی))) رو از اینا یاد گرفت نه مثل کشور رقیب یعنی (((اینگلیس )))که کارشون شده به رخ کشیدن و کاسبی از طریق روشهای منسوخ شده در دنیا .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا