مرسدس بنز

معرفی کانسپت مرسدس سیلور آرو در پبل بیچ

مرسدس اخیراً نمایشی با تمرکز روی طراحی برگزار کرده و Wards Auto گزارش داده که این خودروساز از مراسم یاد شده برای ارائه برنامه‌های خود در زمینه معرفی یک کانسپت جدید در رویداد پبل بیچ ماه آینده استفاده کرده است.


این کانسپت که توسط یک ساختار لوکس بسیار گیرا پیش‌نمایش شده “پیکان نقره‌ای الکتریکی” نام داشته و از خودروهای مسابقه‌ای نمادین دهه ۳۰ میلادی الهام گرفته است. چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما ساختار به نمایش درآمده پیشنهاد می‌کند این خودروی مفهومی یک نمونه تک‌نفره با کاکپیتی باز خواهد بود. همچنین انتظار داریم سیلور آروی مرسدس دارای کاپوتی طویل، تیغه عمودی بزرگ و نمای عقب آئرودینامیک باشد.


این نشریه می‌گوید کانسپت مرسدس برای آغاز به کار زیر برند EQ طراحی شده و دارای قوای محرکه الکتریکی خواهد بود. گفته شده عملکرد این خودرو مشابه W125 خواهد بود که در سال ۱۹۳۸ توانسته به متوسط سرعت ۴۳۲.۶ کیلومتر در ساعت دست یابد.


به منظور دست‌یابی به چنین عملکرد احساس‌برانگیزی کانسپت مرسدس بسیار قوی‌تر از SLS AMG E-Cell خواهد بود. این مدل ویژه دارای چهار پیشرانه الکتریکی با حداکثر خروجی ترکیبی ۷۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری می‌باشد. SLS با این توان می‌تواند در ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. این خودرو با یک‌بار شارژ حدود ۲۵۰ کیلومتر را طی می‌کند.


اگرچه تنها یک دستگاه از کانسپت مورد بحث ساخته خواهد شد اما قوای محرکه آن می‌تواند در مدل‌های EQ بکار رود. هنوز حرفی درباره مشخصات دقیق آن زده نشده اما ۱۰ خودروی جدید از اکنون تا سال ۲۰۲۲ توسط برند EQ عرضه خواهد شد. مدل EQC اولین محصول این زیر برند خواهد بود و قول داده که از نظر قدرت، اسپورت بودن، ایمنی و ارزش‌های کاربردی یک سنگ محک قاطع باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    یا خدددداااا
    این کانسپت بدون شرحِ
    دیگه باید درک عمیقی از خودرو داشته باشی تا بتونی این اثر هنری را درک بکنی .
    یروزی ماشین اومده بود تا عصای دست بشر بشه و کارشو راحتر کنه ، اما حالا دیگه شده جزئی از اعضای خانواده که اگر نباشه انگار هیچی و هیچکسی نیست .
    دنیای الان تنها و بیروحه اما راحتتر از گذشته .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۲۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1886 ديدگاه)

      یعنی الان شما درک عمیقی از خودروها دارین؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۰ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        یعنی الان نظر من چنین حسی به شما داده ؟؟

        در جواب باید بگم :
        شاید آره ، شاید نه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مسعود

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (221 ديدگاه)

    کانسپت رو بیخیال

    مدل EQC اولین محصول این زیر برند خواهد بود و قول داده که از نظر قدرت، اسپورت بودن، ایمنی و ارزش‌های کاربردی یک سنگ محک قاطع باشد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا