مرسدس بنز

کانسپت S500 مرسدس‌بنز با راننده هوشمند

مرسدس‌بنز کلاس S همیشه پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های این کمپانی را در خود گردآوری کرده و در طول سال‌ها جایگاه برترین سوپرلوکس مدرن را حفظ نموده است. پس از معرفی نمونه اولیه خودروی بدون‌راننده گوگل، رانندگی خودکار اتومبیل‌ها شاید تبدیل به یکی از چالش‌های جدید صنعت اتومبیل شود. بنابراین، مرسدس‌بنز نیز از تکنولوژی رانندگی خودکار در کانسپت S 500 اینتلیجنت درایو استفاده کرده است. این مدل، یک نمونه اولیه پیچیده از یک خودروی بدون‌راننده است که قادر است در تمام شرایط مسیر خود را در جاده‌ها پیدا کند.

Mercedes-Benz S500 Intelligent Drive Prototype
این خودرو همچنین سال گذشته توانست رکورد طول مسافت رانندگی خودکار را بشکند و این کار را بین مانهایم و فورتسهایم در آلمان در مسافتی حدود ۱۰۰ کیلومتر (۶۲ مایل) انجام داد؛ به اندازه همان مسافتی که خانم برتا بنز در سال ۱۸۸۸ اولین مسافت طولانی را با یک اتومبیل پیمود.

Mercedes-Benz S500 Intelligent Drive Prototype
Mercedes-Benz S500 Intelligent Drive Prototype
اکنون مرسدس‌بنز تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد چالش‌های پیش رو در جاده و سیستم، چگونه برای S 500 اینتلیجنت درایو این امکان را به‌وجود می‌آورد که بدون دخالت راننده، مسافت‌های طولانی را طی کند.

[jwplayer mediaid=”75539″] زمینه اتومبیل‌های خودکار ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان چندان خوشایند نباشد؛‌ ولی این موضع در حال تبدیل شدن به یکی از واقعیت‌های جهان خودرو است. آنچه اهمیت دارد این که چقدر صنعت خودرو و به‌خصوص مشتریان از حضور این قبیل خودروها تأثیر خواهند پذیرفت. البته شاید هیچ‌وقت مجبور به کنار گذاشتن رانندگی نباشیم. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    سلام به دوستان به نظرمن کلاس اس مرسدس بنزهمیشه جزو پیشگامان تکنولوژی وهمیشه قابل تحسینه ادم وقتی نگاهش میکنه لذت میبره
    درودبرخودروسازان المان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      علی جان درود بر تمام خودروسازان :

      سخت کوش . با غیرت . نوآور . مشتری مدار . با کیفیت . و ….

      خلاصه همه چیز تمام .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1323 ديدگاه)

        براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
        ایران خودرو صدرنشین جدول رده بندی کیفیت خودروهای داخلی

        براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایران خودرو در صدر جدول رده بندی کیفیت خودروهای داخلی قرار گرفت

        نمیدونم بخندم یا گریه کنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. خاوری مزراتی

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      من که همیشه عاشق اس کلاس بودم و هستم
      همیشه نمره ش بیست بوده و هست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. slr722

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        خودم اول میگم…

        1)اون مانیتور بیش از حد بزرگ و یه تیکه…

        2)سادگی و لخت بودن بیش از حد داشبرد… مثل نبود سیستم صوتی…

        3)و نداشتن دنده…منظورم همون اتومات هست…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . بزرگی داشبورد علت داره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمدرضا

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (206 ديدگاه)

          با میلاد موافقم
          این سادگی علت علمی و عملی داره
          تو s کلاس های قدیم هم وقتی می نشستی از سری 7 بهتر بود داشبوردش چون دقیق تر کار شده بود
          حالا این دیگه جای خود دارد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. amir.t.

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (542 ديدگاه)

          slr 722 عزیز من از بنز ایراد نگیر خودش میدنه چطور درستش کرده.بسیار زیباست بی نظیره ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. slr722

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      s کلاس الان حرف اول میزنه از لحاظ راحتی و تکنولوژی…

      البته باید رقبا هم باید زودی دست به کار بشن.مثل جگوار XJ و بی ام و seres 7 و audi A8…برای نسل بعدی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        به به پویا . چطوری ؟؟؟

        بله حق با شماست . البته ائودی A8 نسل جدیدش معرفی شده . فقط

        مونده ب ام و سری 7 . لکسس LS600H . جگوار XJ .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمد

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          به نظر من باز هم سری s یک چیز دیگست من واقعا از دیدنش لذت میبم
          زیبا اصیل و هزار تا حسن دیگه …….

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. slr722

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      موردی تو S کلاس جدید هست که به دل کسی نشینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(منظورم از طراحی .اپشن.عملکرد)یا هر چیز دیگه…

      خدا وکیلی اگه هست بگین…

      میلاد خودت اول بگو…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        از نظر خیلی ها یکی دریچه ی هوای روی داشبورد تو ذوق میزنه ،

        یکی هم اون صفحه نمایشگر هستش که میگن خیلی بزرگه .

        من چون بنز و دوست دارم ، عیب هاشو نمیبینم . اگرم قبول کنم ،

        باهاش کنار میام . اما خب هرکسی سلیقه ایی داره ، به نظر من

        اون مدل دریچه ی هوا یکمی هم اسپورت کرده داخل ماشینو .

        اما اگر مستطیل بود ، خیلی بیشتر نماد لوکسی داشت .

        من این مسأله را قبول دارم ، اما در عین حال عاشق بنزم و اگر

        خدا به ما پول داد ، گزینه ی اولم بدون هیچ تأللی بنز است .

        این دو موردی هم ( صفحه نمایش و دریچه ی هوا ) با دقت کردن و

        ریز شدن در کامنت بچه ها متوجه شدم .اما چون خودم اینقدر

        عاشقش هستم ، ضعف ها و کم کارهاشو نمیتونم ببینم و در عین حال

        ازشون لذت میبرم . چون بهش معتقد هستم .

        خلاصه بگم که عشق چشمامو کور کرده .

        اما هیچ بنزی برای من بنز G کلاس نمیشه . G کلاس یک چیز دیگست .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          البته یکسری کارهایی که خودروساز ها میکنند و ما خوشمون

          نمیاد ، به خاطر وجود تکنولوژی بالا و محدودیت هایی هست

          که دست و پا گیرشون هست .

          نه من ، بلکه هیچکس تا زمانی که در شرایط طرف مقابلش ،

          قرار نگرفته نمیتونه قضاوت درست بکنه . حالا میخواد

          طرف مقابلش فرد باشه یا شرکت . یا ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. خاوری مزراتی

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          البته نظرم برعکسه میلاده و اون دریچه های هوا و صفحه بزرگ داشبورد بسیار هم زیباست..همه چی تمومه اس کلاس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خاوری بنز هرچی بزنه من دوست دارم . خیالت راحت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Metalhead

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        دریچه های کولرش و چراغ های عقبش ممکنه به دل بعضیا نشینه

        1 میلیارد و 600 کی پول ماشین میده آخه ؟؟؟؟؟؟؟ باهاش میشه 40 متر مغازه تو شریعتی گرفت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          قبول دارم اصلا نمیرزه .

          همش هم تقصیر وارد کنندگان و شرکتهای واگذاریه خودرو

          است .

          مردم ما هم که قربونشون برم ……..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Metalhead

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          راستی میلاد دیشب رییس شرکت ستاره ی ایران رو تو استخر دیدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          بهش میگفتی اگه خدماتت بد باشه ، به رفیقم میلاد میگم ،

          با شرکت بنز تماس بگیره و نمایندگیرو ازت بگیره .

          منو که میشناسی محمد .

          میلاد . فقط المان . فقط بنز ، حافظ منافع المان در

          ایران .

          جیمیلو چک کن . این 1000 دفعه . دوباره برات جیمیلمو

          میذارم همینجا . بعدا بیا تا تایید بشه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Metalhead

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          آقا بیا دیشب به افتخارت رفتم یه جیمیل ساختم

          Mohammadfardno@gmail.com

          یارو رییس ستاره ایران اصلا تحویل نمیگرفت که ، یه چند تا رفیق پیرمرد چاق هم داشت ، دور هم جمع شده بودن داشتن راجع به ساخت و ساز حرف میزدن ، یه S500 سفید نسل قبل هم داشت یارو

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. volkswagen

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        slr جان من در طراحی داخلی و خارجی اس کلاس موردی نمی بینم . از نظر من کامل و بدونه ایراد ولی اشباه بزرگی که مرسدس کرد تو کتم نمی ره . این که بر داشته رو اس کلاس موتور چهار سیلندر انداخته . این کار خراب کردن بهترین محصول بنزه . کلا مرسدس رو همه با اس کلاس می شناسن خاطر همین اس کلاس نباید هیچ ضعفی داشته باشه . این کار بنز یه اشتباه برزگه . که اتراتش در اینده معلوم می شه

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. سعید131

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      بله موافقم ولی نمی دونم چرا با طراحیه زیادی خفن و پیچیده شده ذاشبوردشو.. حال نمیکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. PRC

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (42 ديدگاه)

      هفت شهر خودرو را این بنــــــــــز گشت
      ما هـــنــوز اندر پــــــــــــراید وانـــتـــــیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sadegh

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    مسلما اینی که بنز زده با گوگل زمین تا آسمون فرق داره، یعنی همه چی توی این ماشین جمع شده، زیبایی – تکنولوژی – راحتی – ایمنی و…
    دمش گرم، انصافا فوق العادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. انزو

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      ماشین گوگل ک شبیه اسباب بازی بود.قشنگ تو صندوق عقب بنز اس500 جاش میشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. یه پسل باهوش

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    به نظر من اینکه اتومبیلی باشیم که خودش رانندگی کنه کار اشتباهیه

    همونطور که قبلا یکی از رفقا گفت اگه کسی بخواد از اتومبیل هوشمند استفاده کنه سنگین تره که با اتوبوس این ور اون ور بره

    (البته نه با حمل و نقل عمومی مثل مال ایران)

    بعدشم بهتره ماشین تو کار صاحبش دخلات نکنه

    بازم مخصوصا تو ایران

    چون مطمئنا اگه ماشین ادمی مثل من باشه یا کلا در رو از روم باز نمی کنه یا مستقیما در اولین فرصت می برتم پاسگاه تحویلم می ده

    :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. pouya

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    مزخرفه
    چه فایده داره اس کلاسس داشته باشی ولی خودت نرونیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      اس کلاس داشته باشی ، باید یه راننده هم داشته باشی و خودت رو صندلی عقب لم بدی و از این که تو یه خونه متحرکی لذت ببری
      نمیگم کاخ چون اون وقت باید رولزرویس داشته باشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      حالا نکه ما پول داریم !!!!!!!!!!!!!

      شیپیش تو جیبمون پشتک میزنه .

      ولی پویا جان مطمئن باش حالت انتخاب داره . میتونی تنظیم کنی .

      هیچ وقت سیستمی درست نمیکنند که انسان نتونه در عملکرد دخالت کنه .

      مطمئن باش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Leon

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        فرض کن از اینجا تا بندرعباس رانندگی کنی…یعنی حداقل ۱۴ ۱۵ ساعت حال رانندگی رو دارید؟
        پیشنهاد م اینه که شما پس از اینکه احساس خستگی کردید این عجوبه بنز را در حالت فول اتومات قرار داده سپس با خیال راحت تکیه به صندلی خود داده انواع ماساژ ها رو امتحان کنید یه لیوان قهوه (یا نسکافه) بنوشید با دوست دختر خود ببخشید همسر خود درباره حافظ یا مولانا صحبت کنید و آهنگ مورد علایق خود را گوش کردید
        اینطوری هم شما هم زوج خوداز این سفر بیشتر لذت خواهی برد
        شاد باشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. حسين

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      پویا جون،‌ عزیز من اگه قابلیت انتخاب حالت رانندگی نداشت که براش فرمون نمیذاشتن که!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. sadegh

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      پویا جان، توی کلیپ دقت کن، کسی که پشت فرمون نشسته دستاش رو نزدیک فرمون نگه میداره که در صورت بروز خطر خودش کنترل رو دست بگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فواد

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    ما هنوز اندر خم یک دهم کوچه هم نیستیم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      ما تو خم کوچه خم شدیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمدرضا

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (206 ديدگاه)

        دراز کشیدیم خم نشدیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امید

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1323 ديدگاه)

          له شدیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. سجاد

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    بازهم یک نو آوری از شرکت بنز. بنز باعث افتخار صنعت خودرو سازیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    سلام به نظر من کلاس اس مرسدس بنز همیشه جزوپیشگامان تکنولوژی بوده وهمیشه قابل تحسینه ادم وقتی نگاهش میکنه لذت میبره
    درودبرخودروسازان المان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      موندم اینهمه تکنولوژی رو کجای ماشین جا میدن؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . رضا داداش جان از شما یک خواهش دارم :

        اونم اینه که عکس اواتارتو عوض کنی ، نه تنها حس خوبی نمیده ،

        بلکه خیلی هم روی اعصاب ادم تاثیر میذاره . این یک طرف قظیه .

        اینجا هم هستند دوستانی که عزیزانشون رو در این جور تصادفات از دست

        دادن ، این عکست باعث یاد اوری میشه . اگرم نشه ، باعث میشه ادم تو

        فکر اون عزیزانی که این بلا قسمتشون شده ، بره .

        ببخشید داداشا . من کوچیکتم .

        ولی خداییش خیلی اعصاب منو خورد کن .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          ولی خداییش خیلی اعصاب منو خورد کرد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رضا

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          باشه داداش بخاطر شما و کسانی که عزیزی رو از دست دادن بر میدارمش..
          البته متاسفانه آمار تصادفات و فوت شدگان اونقد بالاست که همه ما از بین دوستان و اقوام ازین موارد داریم….متاسفم و امیدوارم روزی بیاد که هیچکس براثر تصادفات رانندگی جونش رو از دست نده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ممنونم رضا جان . لطف کردی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. حسين

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    شاید چند سال دیگه رانندگی بشه یه تفریح مثل اسب سواری. بعد میشینیم برا نوه هامون تعریف میکنیم که زمان ما باید گواهی نامه میداشتی تا بتونی ماشین برونی. بعد نوه مون میپرسه بابابزرگ مگه ماشینو میرونن؟؟؟ روندن یعنی چی؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. زیگما

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    به عمل کار براید
    به کانسپت رانی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      من که منظورتو ازین جمله فهمیدم . تو بگی ( ف ) من تا تهش میرم .

      ولی بدون که اونچیزی که اینجا دنبالش هستی ، انجام نمیدم .

      خودت بهتر میدونی . من خیلی خوب تورو میشناسم . مخصوصا با حرفای امروزت .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        تو اینقدر نزد من عزیزی که نمیتونم حد و اندازه ی دوستی و حبم نسبت بهت رو بگم
        ولی متاسفانه مثل اینکه تو از من خوشت نمیاد
        کاری نمیتونم بکنم جز اینکه به دوستی با تو ادامه بدم و نظرت رو نسبت بهم عوض کنم
        بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
        اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          برو ورجک . برو . منو سیاه نکن . تو دنبال بحث بودی .

          من نمیفهمم ؟؟؟

          شما هم نزد من عزیزی .

          باهات بحث میکنم . جدل میکنم . اما در چهار

          چوب منطق و ادب . نه با شما بلکه با همه .

          گفتم در چهار چوب منطق و ادب .

          این جملتم خالیه بندیه :

          ( تو اینقدر نزد من عزیزی که نمیتونم حد و اندازه ی دوستی و حبم نسبت بهت رو بگم . )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          دنبال بحث نبودم خداشاهده
          من حرفم میزنم در هر مطلب و انتظار هم ندارم کسی باهام بحث کنه
          جمله اخر هم عین حقیقته
          هر کس رو یه جور دوست دارم
          صادق رو یه جور، تورو یه جور، سردبیر رو یه جور، ممد رو یه جور و….
          ولی هیچی مثل مجهول بودن هویت سردبیر اصلی سایت منو ازار نمیده
          :)
          کاش خودشو معرفی میکرد :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. سردبیر

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          سلام. راستش با شما و بسیاری دیگر از دوستان فعال که ارتباط دارم و بنده رو تقریبا می شناسید. هدف ما هم از اول این نبوده که خودمون رو معروف کنیم و به دنبال خودنمایی باشیم. در عوض می خواستیم یک محیط تعاملی ایجاد کنیم که همه از اطلاعات و دانش همدیگه در حوزه خودرو استفاده کنیم. هنوز هم فعالترین نویسنده های ما، حتی پروفایل خوشون رو تکمیل نکردن و تحت نام گروه خبری پدال فعالیت می کنن. بنده تنها نقش کوچیکی در هماهنگی بین نویسنده‌ها و اعضای محترم، مخاطبین عزیز، موضوعات فنی سایت و پیشبرد روند سایت مطابق انتظارات شما دوستان گرامی دارم. با این وجود هر کدام از سروران که مایل به آشنایی بیشتر باشند، می تونند از طریق ایمیل سایت با بنده در ارتباط باشن. مخلص همه شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پدال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          یعنی میخواهی بگویی که نویسنده های مجله ماشین و دیگر

          هفته نامه ها که خودشون فقط یکبار و در یکشماره معرفی

          کردند ، دنبال خودنمایی هستند ؟؟؟؟

          حرف شما درسته ولی خب مجهول ماندن هم برای ما سخته .

          البته زیگما خود شما هم مجهول هستی .

          در اخر هم باید بگم که من چند روز قبل از عید همچین

          پیشنهادی رو به پدال دادم ، گفتم در قالب یک پست

          خودتون و نویسنده هارو معرفی کنید ، گفتن نه .

          یک پیشنهاد دیگه دادم و گفتم چون برادر من کوهنورد

          حرفه ایی است ، میتونیم با هماهنگی داداشم و اعضای

          پدال به قله ی دماوند صعود کنیم و پرچم پدال را

          برافشانیم و در قالب یک پست در پدال بگذاریم .

          یا حتی با خود بچه ها .

          اما به من گفتن که سن ایشان بالاست و امادگی لازم را

          ندارد . حالا دیگه موندم که سن ایشان چقدره .

          برادر من که حرفه ایی کوهنوردی میکنه 39 سالش هست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ارادتمند سردبیر، نویسندگان و همه کاربران پدال.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. Ehsan

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    سلام به دوستان ، چند روز که اصلا وقت نکردم بیام سایت ، الان هم سرم خیلی شلوغه ، فقط شنیدم که اپل قراره وارد بازار ایران بشه ، به نظرتون واقعیت داره ، فقط میخواستم همین خبر رو بدم
    فعلا تا دو سه روز آینده خدانگهدار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (208 ديدگاه)

      آقا زیگما هویت خودت از همه مجهولتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Metalhead

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    من به داشتن مدل بدون راننده ی هوشمندش هم راضیم :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهدی ف

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    یکی دو ساعت نگاش میکنم شاید امشب خوابشو ببینم یکی دارم البته قبل خواب باید خوب نگاه عکس هاش کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      موفق باشی مهدی جان کاری کردن که ما دیگه خواب پرایدم نتونیم ببینیم چه برسه به اس 500 که 1/600/000/000 میلیونه
      حالا برو خوابشو ببین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سجاد

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    دوستان من یه قطعه از ماشینم به اسم کربنگیر خراب شده.(کربن گیر قسمتی از اگزوز هست نرسیده به خروجی وظیفش هم گرفتن سرب بنزین و کم کردن آلایندگی هست) مکانیک میگه میتونی اگزوز رو مستقیم کنی و کربنگیر رو حذف کنی کسی تجربه ی این کاررو داره؟ قیمت کربنگیر 250 تومن هست و لوله مستقیم 50 تومن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      اکه منظورت کاتالیزوره، حذفش نکن روی راندمان موتور و مصرف و اینا تاثیر داره. مکانیکا برمیدارن دوباره میفروشنش. (البته بلانسبت مکانیک شما)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سجاد

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        ممنون حسین جان لطف کردی. آره آره همون کاتالیزور. پس باید یدونه جدیدشو بخرم چون مال خودم خراب شده. واقعا ظلمه واسه یه وجب آهن 300 پول بدی. بیچاره ایم ما

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسين

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          خواهش میکنم آقا سجاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. امید

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    چه خوب دیگه لازم نیست راننده استخدام کنم یه بنز اس 500 میخرم!!!
    باید گفت بابا تو دیگه کی هستی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. mehdi

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    بنده از همین تریبون از مسئولین سخت کوش و زحمت کش مشتری مدار ایرانخودرو میخام اس کلاسو با موتور بزو یا بیکان وارد بازار کنن تا ملت حالشو ببرن همینجور دور همی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حسين

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    من این کلیپ رو زمان رونمایی از اس کلاس دیدم!! مال خیلی وقت پیشه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رضا

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    من حتی دنده دستی رو به اتومات ترجیح میدم چه برسه به راننده خودکار!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی ف

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (173 ديدگاه)

      وای اقا رضا چه عکس ترسناکی گذاشتی منظورم آواتار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        مهدی جان درسته ترسناکه
        ولی متاسفانه در کشور ما یه واقعیته تلخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. amir.t.

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خدیاااااااااا مرگ ببین تورو خدا مهندس های بنز دارن ماشین هاشونو تبدیل به ی انسان میکنن و مهندس های ما دارن سر این جنگ میکنن که پراید ی کیسه هوا داشته باشه یا دو تا…هی از افغانستان هم عقب افتاده تر شدیم هههههههههههههههههههههههههه.جون خودم اون روز دور نیست که افغانستان خودرو صادر کنه به ایران…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. JOHN

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (214 ديدگاه)

    مطمئناً هر چقدر هم این تکنولوژی پیشرفت کنه توی خیابونای شهر های پر ازدحام این کشور اصلاً جواب نمی ده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. volkswagen

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    اس کلاس خیلی ماهه و حسابش با تمام ماشینا جداست

    مرسدس باید در صنعت خودرو پیش رو باشه و روی گوگل رو کم کنه .ولی من راننده ی خودکار دوست ندارم حتی اگه خودتم کنترلش کنی حتما نمی زاره خلاف کنی و از سرعت مجاز بیشتر بری

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Saied

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    عاشق این تکنولوژی هستم ! تمام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mersedes

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    بازم بنز بازم نوآوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ض

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    20 سال دیگه شاهد عوای ایران خودرو و پلیس راه در خصوص قتل عام مردم بوسیله راننده خودکار هستیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ROLLS R R ROYCE

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    s350رو بهتر ازs500میخرن!!!!!!

    دوتا اس500اوردیم 6ماه به زور یکی شو فروختیم!!!!

    اما12اس350 رو 2ماه ه فروختیم!!!!!!

    خودمم موندم چرا این طوریه!!!!!!

    قیمتاشون تو بازار نسخه های فولشون تفاوت کمی دارن!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. من

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    just a wow

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. S.B

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من شخصاً بنز رو دوست دارم و ستایشش میکنم هر کس یه دید داره.
    ولی از دیدگاه من بنز بهترینه و (BENZ)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. شایان

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    آلمان باید رو بیاره به ساخت جت جنگی مطمئنا علم و نکنولژیش بالاتر از آمریکاست ولی حیف که داره با اتحادیه اروپا تئامل میکنه و جت جنگیشو با اونا میزنه مثل تایفون البته داره کم کم ازشون جدا میشه و تا چند سال دیگه از لحاظ نظامی هم تراز ایالات متحده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. رامتین

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    از نظر امکانات و تکنولوژی مرسدس کلاس S بیشک در صدر تمام اتومبیلهای دنیا قرار داره ولی بنظرم سری7 جدید BMW بینهایت ابهت داره، خصوصا اینکه در پلتفرم رولزرویس ساخته خواهد شد. معمولا از نظر شتاب اتومبیلهای BMW با قدرت مثلا 40 اسب بخار کمتر از مرسدس و وزن بیشتر، شتاب برابری ایجاد میکنند. بنابراین سال آینده سری 7 بی ام و در نسخه های 730 تا 760 (قدرت 268 تا 450) غوغا خواهند کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Just 323

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    امکانات ،راحتی … در عین ظاهری داخلی و خارجی عالی و آرامش فاکتور های اصلی آلمان ها .. دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. majid

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کمپانی مرسدس بنز خودرو تولید میکنه و شعارش اینه ” زیبایی در حین سادگی ” . در کشور ایران هم شرکت سایپا خودروی تیبا تولید میکنه و با افتخار میگه ” تیبا ، زیبای ایرانی “. نمیدونستم ایرانی ها اینقدر خوش سلیقه هستن…..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا