مرسدس بنز

کمک مرسدس به آسیب دیدگان ناآرامی‌های نشست G20

نشست سران G20 به پایان رسیده اما پیامدهای اجتماعی آن هنوز ادامه دارد زیرا چندین خانواده در هامبورگ آلمان خودروهای خود را به خاطر ناآرامی‌های صورت گرفته از دست داده‌اند.


یکی از نمایندگی‌های محلی مرسدس درصدد است تا به این خانواده‌ها کمک کند و در نتیجه ۵ خودروی جایگزین شامل مدل‌های ویتو، V کلاس و سیتان را بدون دریافت هزینه و به مدت یک ماه در اختیار خانواده‌های زیان‌دیده قرار می‌دهد. مرسدس گفته اهمیتی ندارد خودروهای آسیب‌دیده این خانواده‌ها از چه برندی بوده است.


بیانیه مربوط به این عمل زیبا در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است:

ما می‌خواهیم به خانواده‌هایی که خودرویشان در ناآرامی‌های نشست G20 تخریب شده کمک کنیم. به همین دلیل مرسدس بنز هامبورگ در حال عرضه ۵ پنج خودروی جایگزین است. خانواده‌های آسیب دیده می‌توانند گزارش داده و وضعیت خود را توصیف کنند. اینکه خودروی آن‌ها قبلاً از چه برندی بوده اهمیتی ندارد.

افراد باید هر چه زودتر با نمایندگی مرسدس تماس گرفته و درخواست خودروی جایگزین کنند. البته پس از یک ماه باید خودروهای یاد شده به نمایندگی بازگردانده شوند.


شهروندان هامبورگی تنها افرادی نبودند که تحت تأثیر ناآرامی‌های مربوط به نشست G20 قرار گرفتند زیرا یک نمایندگی پورشه نیز به دست تظاهرکنندگان آسیب دید. ۱۲ خودرو از جمله چندین دستگاه پورشه ۹۱۱ به دلیل آتش‌سوزی از بین رفتند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. lmbx

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (287 ديدگاه)

    عجب وحشی ها یی قاطی اینا بودن(چون خیلی از تظاهرات کنندگان از افراد تحصیل کرده و نخبه جامعه بودن).ایناچه جوری دلشون اومده نمایندگی پورش رو آتیش بزن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      یه سری ها تو آلمان هستن هر وقت شلوغ میشه خودشون رو قاطی جمعیت میکنن و خرابکاری میکنن. انصافاْ پلیس آلمان هم خیلی مهربون بوده با تظاهر کننده ها و همین باعث این اتفاقات شده. ولی آلمان از ما خیلی باهوش تره و جواب این کار رو با شکنجه و اعدام و … نمیده و سر فرصت اون عده خرابکار رو شناسایی میکنه و جریمه مالی سنگین میبنده بهشون و از تموم حقوق اجتماعی مجرومشون میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هر چند مرسدس وظیفه‌ای در این قبال نداره اما همین که یک ماه ۵ دستگاه از ماشیناشو رایگان در اختیار آسیب‌دیده‌ها قرار بده تا به کار و زندگیشون برسن، خیلی ارزش داره، یک ماه هم، یک ماهه بالاخره. این یه تبلیغ خوب برای مرسدس و به خصوص نمایندگی مذکوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد حسین

      ۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (489 ديدگاه)

      درست میگین. کار جالب و قشنگیه
      تازه با توجه به سیستم حمل و نقل گسترده و پیشرفته آلمان !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر.عارف

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    این که چیزی نیست یه زمانی تو ایران یه ماشینهایی بود که خود به خود آتیش میگرفت (یادم نیست چی بود) مسئولین محترم همان خودروساز با خونسردی و دلسوزی گردن نمیگرفتند ولی همدردی میکردند. البته بعد چند سال که آبها از آسیاب افتاد گفتند که مشکل از سیستم سوخت رسان بوده و به ما هیچ ربطی نداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ساسان.م

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (338 ديدگاه)

    حالا تو این یک ماه طرف بنز سوار شده مگه میتونه دل بکنه از اون ماشین؟ اینه که تمایل پیدا میکنه بنز بخره بعداً
    به این میگن یه تبلیغ هوشمندانه و از آب گل آلود ماهی گرفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ماسل

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    من فکر میکردم از این وحشی ها فقط تو ایران پیدا میشه نگو همه جا نخاله هست.ببین ماشینه چجوری جزغاله شده.با دولت مشکل دارین چیکار به مردم و اموال مردم دارید؟به پورشه چیکار دارین بیاین بهتون پراید میدم آتیش بزنیم دور هم بخندیم.یا اصلا پژو اتومات سوز نیاز به آتیش زدن هم نداره خودش هوشمنده اتومات آتیش میگیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. amir

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    یکیم پیدا میشه بیاد این ایران خودرو وسایپا رو آتیش بزنه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا