مرسدس بنز

برابوس EV12 سدان ؛ موشک زمینی مرسدس!

ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻰ ﻓﺮﺍﻧﻜﻔﻮﺭﺕ، در سال ۲۰۱۰ میلادی ﺷﺎﻫﺪ ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻰ ﺍﺯ ﻧﺴﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ EV12 ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ E ﻛﻼﺱ ﺑﻮﺩ. ﺍﻳﻦ ﺍﺑﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ۱۲ ﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﻏﻮﻝﭘﻴﻜﺮR SV12 800 ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺷﺎﺭژﺭ، ﺑﺮﺍﻯ ﭼﻨﺪﻣﻴﻦﺑﺎﺭ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪﻯ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﺗﺮﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯﻫﺎﻯ ﺳﺪﺍﻥ ﻟﻮﻛﺲ ﺟﻬﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻛرده است . . .

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﭼﻬﺎﺭ ﺩﺭب ﺑﺎ ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﻗﺪﺭﺗﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۸۰۰ ﺍﺳﺐﺑﺨﺎﺭ ﻭ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻈﻴﻢ ۱۴۲۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘﺮ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﺷـﺘﺎﺏ ﺍﻭﻟﻴﻪ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻ ﺑﺮﺍﻯﺩﺳــﺘﻴﺎﺑﻰ ﺑﻪ ۱۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺳﻜﻮﻥ ﺗﻨﻬﺎ ۳,۷ ﻭ ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺁﻥ ﻧﻴﺰ ﺭﻗﻤﻰ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۳۷۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺩﺍﺷــﺘﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﺑﺮﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﻛﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ۱۰ﺩﺳــﺘﮕﺎﻩ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﭼﺴــﺐ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪﺍﻯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۴۹۸ ﻫﺰﺍﺭ ﻳﻮﺭﻭ ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﭘﺬﻳﺮﺍ ﺑﺎﺷﻴﺪ!

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﺳــﺎﺱ ﺳــﺎﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺑــﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻳﻚﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ، ﺑﺮﺍﻯ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻱ ﻧﺴﻞﺟﺪﻳﺪ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ E ﻛﻼﺱ ﺭﺍ ﺗﻘﺮﻳﺒــﺎ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻩ ﺗﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻰ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻧﻴﺮﻭ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﻯﺷــﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺍﺷــﺘﻪﺑﺎﺷﺪ. ﺣﺠﻢ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ۱۲ ﺳــﻴﻠﻨﺪﺭ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﻛﻪﻣﻌﻤﻮﻻﺑــﺮﺍﻯ ﻣﺪﻝ ﻫﺎﻯ ۶۰۰ ﺍﻳﻦ ﺷــﺮﻛﺖ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﻰ ﺭﻭﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﺳــﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﺯ ۵,۵ ﻟﻴﺘﺮ ﺑﻪ ۶,۳ ﻟﻴﺘﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳــﺖ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

همچنین ﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻮﻳﻴﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮﻯ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ، ﺑــﺮﺍﻯ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﻧﮕﺮﻯ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻫﻢ ﺩﻭ ﻣﻨﻴﻔﻮﻟﺪ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺷﺎﺭژﺭﻫﺎﻯ ﺩﺍﺧﻠﻰ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻛﻮﻟﺮ ﺁﺏ ﺑﻪ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﻭ ﻓﻴﻠﺘﺮ ﻫﻮﺍ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻓﻴﺒﺮﻛﺮﺑﻦ، ﺣﺴﻦ ﺧﺘﺎﻣﻰ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ. ﺑﻪ ﻋﻼﻭﻩ ﻳﻚ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﻛﺎﻣﻼ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎ ﻛﺎﺗﺎﻟﻴﺰﻭﺭ ﺁﻫﻨﻰ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻫﻮﺍﻯ ﺁﺯﺍﺩ، ﻓﺮﻳﺎﺩ ﻣﻬﻴﺐ ﻗﻠﺐ ﺗﭙﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ EV12 ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﺍﻃﺮﺍﻓﻴﺎﻥ ﻣﻰﺭﺳﺎﻧﺪ!

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻯ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﺍﻯ ﭘﺎﺷــﺶ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻕ ﺳــﻮﺧﺖ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻰ ﺑﺮﺩ ﺗﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﻰ ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰ ﺟﻮﺍﺏ ﮔﻮﻳﻰ ﺑﻪ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺁﻻﻳﻨﺪﮔﻰ ﻳﻮﺭﻭ IV ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﺩﺍﺷــﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺭﻭﻏﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻛﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋــﻪ ﻗﻮﺍﻯ ﻣﺤﺮﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎﻫﻤﻜﺎﺭﻯ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژﻳﻜﻰ ARPL ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺑﺎ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ، ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ۱۲ﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻ ﺑﺎ ﭼﻴﺪﻣﺎﻥ V ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﻛﻪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪ، ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﻴﺮﻩ ﻛﻨﻨﺪﻩ ۸۰۰ ﺍﺳﺐﺑﺨﺎﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﻨﺞ ﻫــﺰﺍﺭ ﻭ ۵۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﻣﺎﻛﺰﻳﻤﻢ ﮔﺸــﺘﺎﻭﺭ ﺗﻮﻟﻴــﺪﻯ ﻧﻴﺰ ۱۴۲۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘــﺮ (ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ۲۱۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﻴﻘﻪ) ﺍﺳــﺖ ﻛــﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻯ ﺍﺯ ﺻﺎﻑ ﺷــﺪﻥ ﭼﺮﺥﻫــﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ ﺑﻪ ۱۱۰۰ ﻧﻴﻮﺗﻦﻣﺘﺮ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺷﺪﻩ!

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺮﻭﻯ ﻋﻈﻴﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻳﻚ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺷﺪﻩ ﭘﻨﺞ ﺳﺮﻋﺘﻪ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﻭ ﺩﻳﻔﺮﺍﻧﺴﻴﻞ ﻟﻐﺰﺵ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﻗﻔﻞ ۴۰ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﻪ ﭼﺮﺥﻫﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﻰﺷــﻮﺩ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ سیستم کنترل ﭘﺎﻳﺪﺍﺭﻯ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﻓﺸــﺎﺭ ﻳﻚ ﺩﻛﻤﻪ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻏﻴﺮ ﻓﻌﺎﻝ ﺷــﺪﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﺳﺪﺍﻥ ﺑﺎﻭﺯﻧﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۱۹۸۰ ﻛﻴﻠﻮﮔﺮﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ۳,۷ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯ ﺣﺎﻟﺖ ﺳﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۱۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳــﺎﻋﺖ، ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ۹,۹ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺳــﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۲۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳــﺎﻋﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۲۳,۹ ﺛﺎﻧﻴﻪﺍﺯ ﺳــﻜﻮﻥ ﺑﻪ ۳۰۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻰﺭﺳﺪ. ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻰ ﻧﻴﺰ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۳۷۰ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﺭ سـﺎﻋﺖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺍﻳﻤﻨﻰ ﺑــﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻰ در ۳۵۰ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﻛﻴﺖ ﺑﺪﻧﻪ ﻛﺎﻣﻼ ﺁﻳﺮﻭﺩﻳﻨﺎﻣﻴﻚ EV12 ﻛﻪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻩ ﺳﺒﻚ ﻭﺯﻥ ﻓﻴﺒﺮﻛﺮﺑﻦ ﺷــﻜﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎ ﭘﻬﻨﺎﻳﻰ ﺩﺭ ﺣﺪﻭﺩ ۳۶ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﺑﻴﺶﺗﺮ ﺍﺯ حـﺎﻟﺖ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺿﻤﻦ ﻛﻢ ﻛــﺮﺩﻥ ﻧﻴﺮﻭﻯ ﺑﺮﺍ ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﻋﻘﺐ، ﻇﺎﻫﺮﻯ ﺗﻬﺎﺟﻤﻰ ﻭ ﺧﺸﻤﮕﻴﻦ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ داده است.

ﺩﺭ ﻧﻤﺎﻯ ﺟﻠﻮ، ﺟﻠﻮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻭ ﻭﺭﻭﺩﻯﻫﺎﻯ ﻫﻮﺍﻯ ﺳــﭙﺮ ﺍﺯ ﻧﻮ ﻃﺮﺍﺣﻰ ﺷــﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺗﺎ ﺭﺍﺩﻳﺎﺗﻮﺭ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺣﺠﻢ ﻭﺳﻴﻊﺗﺮﻯ ﺍﺯ ﻫﻮﺍﻯ ﺧﻨﻚ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻨﺪ. ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﻋﻘﺐ نـﻴﺰ، ﻧﻤﺎﻯ ﻣﻬﻴﺐ ﺑﺪﻧﻪ ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﻭ ﺑﺎﻟﻪ ﺭﻭﻯ ﺩﺭب ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭ ﻋﻘﺐ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﻰﺷــﻮﺩ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﺍﺯ ﻧﻜﺎﺕ ﺟﺎﻟﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﭘﻮﺷﺶ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺭﻭﻯ ﭼﺮﺥﻫﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ Speed Spads ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻫﻮﺍﻯﺧﻨﻚ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﻰﻛﻨﺪ.ﭘﻬﻨﺎﻯ ﺑﻴﺸــﺘﺮ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴــﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﻯ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭﻯ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺩﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎﻯ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺳﺖ.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﮔﻠﮕﻴﺮﻫﺎﻯ ﻭﺭﻡ ﻛــﺮﺩﻩ EV12 ﺩﺭﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﻳﻜﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۹,۵Jx19 ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧــﻮﺩ ﺟــﺎﻯ ﺩﺍﺩﻩ ﺗــﺎ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎﻯ ﻭﻳﮋﻩﻯ ﺳــﺮﻋﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻫﻤــﻜﺎﺭﻯ ﭘﻴﺮﻟﻰ ﻭ ﻳﻮﻛﻮﻫﺎﻣﺎ ﺳــﺎﺧﺘﻪ ﺷــﺪﻩﺍﻧﺪ، ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۲۸۵ میلی‌متر و ﺩﺭ عقب ۲۵۵ میلی‌متری باشند.

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﻧﻴﺮﻭﻯ ﻋﻈﻴﻢ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﺁﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺭﺗﻘﺎء ﻳﺎﺑــﺪ؛ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﺤــﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﺍﺯ ﻛﺎﻟﻴﭙﺮﻫﺎﻯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺑﺎ ۱۲ ﭘﻴﺴــﺘﻮﻥ ﻭ ﺩﻳﺴــﻚ ﻫﺎﻯ ﻓﻮﻻﺩﻯ ۳۷×۳۸۰ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺤﻮﺭ ﻋﻘﺐ ﻛﺎﻟﻴﭙﺮﻫﺎﻯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺷﺶ ﭘﻴﺴﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻳﺴﻚ ﻫﺎﻯ ﻓﻮﻻﺩﻳﻰ ﺑﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ۲۸×۳۶۰ ﻣﻴﻠﻰﻣﺘﺮ ﺍﺳــﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷــﺪﻩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﺳﻴﺴــﺘﻢ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻛﻤﻜﻰ ﺗﺮﻣﺰ ﻣﺮﺳﺪﺱ E ﻛﻼﺱ، ﺗﻀﻤﻴﻨﻰ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻛﺮﺩﻥ ﺳﺮﻳﻊ ﺍﻳﻦ ﻫﻴﻮﻻﻯ ﺳﺮﻋﺖ!

Brabus Mercedes-Benz E V12

ﻛﺎﺑﻴــﻦ ﺑﺮﺍﺑﻮﺱ E V12 ﺑﻪ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺣﺴــﺎﺱ ﻳــﻚ ﺧﻮﺩﺭﻭﻯ ﻟﻮﻛﺲ ﻣﻨﺤﺼــﺮﺑــﻪﻓــﺮﺩ ﺭﺍ ﺗﺪﺍﻋﻰ ﻣــﻰﻛﻨﺪ. ﺻﻨﺪﻟــﻰﻫﺎﻯ ﺍﺳــﭙﺮﺕ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺻﻨﺪﻟﻰﻫﺎﻯ ﺩﻭﮔﺎﻧﻪ ﻣﺠﺰﺍ ﻋﻘﺐ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺍﺷــﺒﻮﺭﺩ، ﺭﻭﻛﺶ ﺩﺍﺧﻠﻰ ﺩﺭبﻫﺎ ﻭ ﺳــﻘﻒ ﺩﺍﺭﺍﻯ پوﺷﺸﻰ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺁﻟﻜﺎﻧﺘﺮﺍ ﻭ ﭼﺮﻡ ﻣﺸﻜﻰ ﺍﻋﻼء ﻫﺴﺘﻨﺪ. هـﻤﭽﻨﻴﻦ ﻛﻒ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﭼﺮﻡ ﻣﺸﻜﻰ ﭘﻮﺷاندﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

Brabus Mercedes-Benz E V12
Brabus Mercedes-Benz E V12
Brabus Mercedes-Benz E V12

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. a-x1

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    GOD!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رحیم

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    فقط میتونم کلاه از سر بردارم و دود روی کلمو باهاش باد بزنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهزیار

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (441 ديدگاه)

    واقعا موشک زمینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میخوامـــــــــــــــــــش …. عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. salman

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اَ مَااااااااااااااا!!!!!!
    خارق العاده است پسر!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عليرضا

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    LIKE

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mohammad

    ۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خدابه همه قسمت کنه

    بگو آمین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن

    ۲۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    شرکت مرسدس آخر منو دیوونه میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. عماد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (93 ديدگاه)

    تایر جلو 285 بعدش عقب 255؟؟
    معمولا بر عکس میشه
    به نظرم فوق العادست ولی من با این پول خیلی خودروهای دیگه هستن که ترجیح میدمشون

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. یاسر

    ۲۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی .خارجی ها ماشین می سازن ما هم میسازیم.پراید.سمند 10 نوع و…..اگه من به جای شما بودم این کار خونه ها رو گل می گرفتم هنوز موندن رو صد سال پیش تازه میخوان بازم پیکان تولید کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    برابروس موتور تولید نمیکنه . نیروگاه میسازه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Xman

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    موشک لوکس و گرون مرسدس!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا