مرسدس بنز

قیمت‌گذاری مرسدس بنز S کلاس کابریولت

مرسدس بنز دریافت سفارش‌ها از مشتریان اروپایی را برای کلاس S کابریولت در نسخه‌های S500 و S63 شروع کرده است.

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet 2016
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet 2016
مرسدس بنز از دیروز تولید مدل کابریولت S کلاس را در زیندلفینگن آغاز کرد و درنهایت جزئیات قیمت‌گذاری آن، حداقل برای بازار آلمان مشخص شد. شروع قیمت در خانه از ۱۳۹.۰۵۱ یورو معادل ۱۵۱۰۸۸ دلار برای نسخه S500 و از ۱۸۷۴۸۴ یورو (۲۰۳۷۱۴ دلار) برای کسانی که مایل به ارتقاء به نسخه مرسدس آام‌گ ۴MATIC S63 هستند آغاز خواهد شد. مدل S65 مجهز به موتور V12 نیز از ۴ آوریل عرضه می‌شود و قیمت‌گذاری آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet
Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet
Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet
Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
همان‌طور که پیش‌تر در پدال خواندید مدل پایه S500 کابریو به موتور V8 توئین توربو ۴.۷ لیتری توان ۴۴۹ اسب بخار (۳۳۵ کیلووات) و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر مجهز شده است و می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۴.۶ ثانیه پر کند و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. با پرداخت هزینه بیشتر برای S63 AMG، مرسدس برای شما موتور V8 توئین توربو ۵.۵ لیتری با توان ۵۷۷ اسب بخار (۴۳۰ کیلووات) و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر به ارمغان می‌آورد. این مدل در کمتر از ۳.۹ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ را پر می‌کند، اما حداکثر سرعت همان سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۷ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
همان‌طور که می‌دانید S65، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای گران‌تر از S63 خواهد بود و در زیر کاپوت آن موتور حجیم ۶.۰ لیتری V12 توئین توربو با توان ۶۲۱ اسب بخار (۴۶۳ کیلووات) و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر قرار گرفته است. پر کردن ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۴.۱ ثانیه صورت می‌گیرد و همان‌طور که حدس زدید حداکثر سرعت بر روی عدد ۲۵۰ محدودشده است.

عضو ششم از خانواده کلاس S، یک کابریولت با ضریب درگ ۰.۲۹ است که از یک سقف سه لایه آکوستیک نرم بهره می‌برد. مشتریان با پرداخت ۷۰۴۶ دلار بیش‌تر می‌توانند از کیت لاین آام‌گ با طراحی خاص در جلو و عقب و کناره‌ها، رینگ تیتانیومی ۲۱ اینچی خاکستری با پنج پره دوتایی، و جلوپنجره مشبک “الماس” با پوشش کروم، لذت ببرند. در داخل آن نیز از تریم چوب صنوبر به رنگ مشکی براق، کف‌پوش مخملی آام‌گ، و پدال‌های اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ با آج‌های لاستیکی استفاده شده است.

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet (A 217) 2015
Mercedes-Benz S-Class Cabriolet (A 217) 2015
همچنین یک بسته منحصربه‌فرد با قیمت ۸۶۱۱ دلار برای S500 و ۶۴۱۲ دلار برای S65 وجود دارد. این بسته شامل پوشش منحصربه‌فرد designo با روکش چرم ناپا، آرم‌های فلزی designo، آستردوز سقف designo، و پرده میکروفیبر DINAMICA. این کیت همچنین شامل رکاب منقش به نام “Mercedes-Benz”، کف‌پوش مخمل با آرم‌های فلزی designo، و پوشش فولاد ضدزنگ برای لبه صندوق‌عقب، می‌شود.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۷ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
سیستم بادشکن اتوماتیک AIRCAP نیز هزینه‌ای معادل ۱۲۸۰ دلار برایتان دارد و شما همچنین می‌توانید سفارش آپشن سیستم گرمایشی گردن AIRSCARF را با قیمت ۸۴۰ دلار به فاکتور خود اضافه نمایید. کلاس S کابریولت همچنین امکان انتخاب بسته گرمایی آسایش را با قیمت ۵۵۵ دلار دارد و شامل گرم‌کن دسته‌های صندلی بر روی درها و کنسول وسط می‌شود، که توسط یک غربیلک بر روی فرمان قابل‌کنترل است.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۷ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
توجه: قیمت‌گذاری‌ها در بازار آلمان شامل ۱۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده می‌باشد.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۷ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
    کنون که قیمتت رفته است بالا چرا.؟
    بنز من تا کجا در پی تو دوان دوان بیایم
    مال من نیستی ولی میشوی مال آن اقا چرا؟
    اخر ین حکمت کار ندانستیم که چرا گزافی
    همه جا تو ارزانی ولی گرانی تو اینجا چرا؟
    چرا و چرا و چرا…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. mds

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    عشق است مرسدس ★خصوصا اس کلاس و سی کلاس

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۳۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      جنسیس تغییر کرد به بنز؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. امید

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اس کلاس بنز هیچ جا ارزان نیست . اونجا هایی که شما میگی قدرت عمومی خرید بالاست. ولی اینجا داستانش جداست . ما بیماری فرهنگی داریم . .هیچ مخلوقی به خودش خیانت نکرده جز انسان ودر تاریخ انسان هم هیچ نسلی به اندازه این نسل از ایرانیا به خودشونو خاکشون خیانت نکردن روی معادن جواهر(نفت و … منظوره ) باشی – جمعیت جوان و کارا داشته باشی و وضعیتت این باشه هیچی نمیشه گفت برای علت این درد جز فقر فکری و فرهنگی ملت در خودو خانواده و اجتماع های بزرگتر .بی خود هم اه وناله حکومت نکنید این سیستم جوری عمل کرده که مردم ازش میخواد . خود منم جز همین ملتم و اینو میدونم ما همه موقع تایپ کردن و حرف زدن بحر العلوم هستیم و در بقیه اوقات زندگی کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ الکتاب .مشتاق برای نظرات مخالفم اگر هست! .فقط یک نقل جالبی بکنم و تمام در یه جلسه توی یکی از مراکز علمی برای ساخت یه ری اکتور تحقیقاتی , برای ساخت ری اکتور و سیستم های ایمنی و غیره 10 دقیقه بحث شد و نتیجه گیری کردند. و برای ساخت پارکینگ دو چرخه 50 دقیقه میدونید چرا؟! به امید آینده بهتر برای همه ما

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (477 ديدگاه)

      امید جان شما خودت داری الان به ملتت خیانت میکنی
      شمایی که ملت ایران رو حمار(الاغ)خطاب میکنی واقعا جای تاسف داره و البته لیاقت همین جواب رو هم نداشتی

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. امین

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    خیلی گرونه…
    جا داره شورای رقابت ورود کنه …

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. yas

      ۳۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (68 ديدگاه)

      سی هفت تا از قطعات این ماشین جدیده تازه باید گرون تر از این باشه(اشاره به حرف مدیر ایرانخودرو وقتی میخواستن دنا رو پنجاه و پنج میلیون بفروشن اما گفتن این همون سرونه و قبول نکردن)

      موافقم 0
      مخالفم 1
  5. ali ayat

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    این ققیمت ها برای ما دوستان زیاده وگرنه پایه حقوق های مختلف رو نگاه کنید و به صورت علمی و اقتصادی ببینید که برای یک فرد آمریکایی یا آلمانی یا … این ماشین واقعا یه آرزوی دست نیافتنی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. alireza

      ۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به صورت علمی و اقتصادی!؟ میشه بیشتر توضیح بدین!
      صرف اینکه نفر در آمریکا و آلمان زندگی کنه کافیه برای دستیابی به همچین ماشینی!؟ از قیمت خیلی زیاد این ماشین که بگذریم، هزینه نگهداری و مالیات همچین ماشینی و آدم های کمی هستند که میتونن پرداخت کنن. این حرف شما تا حدودی برای کشورهای حاشیه خلیج صدق میکنه نه اروپا و آمریکا!

      موافقم 0
      مخالفم 1
  6. احسان(احسان)

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    موتور V8 شتاب بیشتری نسبت به موتور V12 داره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      بعلت اینکه مدل V12 به‌طرز قابل ملاحظه ای سنگین تره و همینطور مدل V8 برخلاف مدل V12 چهار چرخ متحرکه که خودش یه حسن خیلی بزرگه.
      و در اخر قدرت بالاتر صرفا به معنای شتاب بیشتر نیست و خیلی چیزای دیگه نقش دارن تو شتاب.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. ali2240

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (513 ديدگاه)

    ما اینو نخواستیم
    یه کلاس c هم بهمون بدن راضی میشیم بخداااا، اینا تو رویاهای ما هم جا نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر و پر قدرت تر.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. مهرداد

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    هیچ ایرادی نمیشه به این برند گرفت …تمام عیار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. اشکان

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    خدایاااا خدایاااا خدایااااا
    اگه اونا دارن ماشین میرونن….پس ما داریم چی میرونیم????خداااایاااااا…..خداایااااا بسه دیگه ما هم آدمیم هاااا….چرا ما رو اینجوری کردن آخه?!!!! چرا….چرااا….یعنی واقعا ما کشوری هستیم که مثل قطر و عربستان نفت داریم…ولی 1 درصد جامعه هم قادر به خریدن اینجور چیزا نیست???پس چجوری میشه اینارو خرید???!!!! یعنی ما عقب مونده ایم که نمیتونیم ماشین بالای 2.4 لیتری سوار شیم????!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Archi KHAN

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    لامصب خیلی خوشگله اما 200هزارتا هم خیییلی زیاده …
    ضمنا
    من برای همچین ماشین لوکسی سقف فلزی بازشو ترجیح میدم تا پارچه ای !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. خسته شده

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    قیمتش نه که زیاد نیست کم هم هست بنز داره احترام میذاره به مشترایش پول مفتو و برند نمیگیره اگر میخواست این کارو بکنه مطمئن باشید میتونست ولی اسمش میشد دزدی و این یعنی بزرگی برای همینه که محبوبه همیشه برای همینه که بهترین همیشه برای همینه که یا بهترینه یا اصلا نیست درود به بنز درود به روح بزرگ کارل بنز فقید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی 911

    ۳۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    نمیدونم چرا ولی اس کلاس سدان رو بیشتر دوست دارم اخر وقار وکلاسه کلا بنز ماشین ادمای اصیل و باکلاسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محسن

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    مرسدس با توجه به کیفیت و جنسی که دست مشتریش میده هیچ پولی نمیگیره.200 تا چیه برا اس کلاسی که دنیای از امکانات ما فوق تصور روش سواره.فقط برند مرسدس خودش ده میلیون تا می ارزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا