بوگاتی

استفان وینکلمن، رئیس جدید بوگاتی

پس از انتشار شایعات بی‌شمار در ماه‌های گذشته، سرانجام استفان وینکلمن، مدیرعامل اسبق لامبورگینی و مدیر کنونی آئودی اسپورت در سمت جدید خود یعنی رئیس برند بوگاتی به انجام وظیفه خواهد پرداخت. او از اولین روز سال ۲۰۱۸ سکان هدایت این کمپانی را بر عهده خواهد گرفت.

Lamborghini Chairman Stephan Winkelmann
وینکلمن جانشین ولفگانگ دورهایمری می‌شود که بنا به درخواست خود با پایان سال جاری بازنشسته خواهد شد. دورهایمر همچنین مدیرعامل بنتلی بوده و این جایگاه را نیز به آدریان هالمارک مدیر استراتژی جهانی جگوار لندروور واگذار خواهد کرد.

Wolfgang Durheimer
Wolfgang Durheimer
دورهایمر مسئول تولید برخی از مهم‌ترین محصولات گروه فولکس‌واگن از جمله دو نسل پورشه ۹۱۱، کررا GT، پانامرا، کاین، بوگاتی شیرون، بنتلی بنتایگا و نسل جدید کانتیننتال GT بوده است.

Matthias Mueller
Matthias Mueller
ماتیاس مولر رئیس گروه فولکس‌واگن گفت:

من درخواست بازنشستگی دورهایمر را پذیرفتم. من واقعاً از او به خاطر کارهای برجسته‌ای که در جایگاه‌های مختلف ۱۸ سال قبل انجام داده تشکر می‌کنم. او در بوگاتی توانست به‌طور موفقیت‌آمیزی عصر ویرون را با توسعه شیرون تکمیل کند و فصل جذاب جدیدی برای این برند بگشاید.


مولر در ادامه گفت:

استفان وینکلمن یک کارشناس اثبات شده در بحث خودروهای اسپورت و لوکس بوده و سکان هدایت بوگاتی را به دست می‌گیرد. من متقاعد شده‌ام که وینکلمن از تجارب چندین ساله خود و قدرت چانه‌زنی و توافق با مشتریان و همچنین درک بالا از برندها به منظور توسعه بیشتر بوگاتی و دست‌یابی به آینده‌ای پایدار استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. mehran911

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    دورهایمر حقیقتا یکی از بهترین مدیران دنیای خودرو بود کاش خودش رو بازنشسته نمی کرد و دوباره به پورشه برمی گشت

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. شاهین

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    استفان وینکلمن تونست با تو سال هایی که با لامبورگینی بود خوش بدرخشه
    اگه اشتباه نکنم تو دوران خودش بود که اونتادور و هوراکان رو معرفی کردن به دنیای سوپر اسپرت ها.دمش گرم در هر صورت توی لامبو خوب کار کرد کشید بالا لامبورگینی رو

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Aminspoort

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فقط تیپ ها رو ببین،الحق که ریاست بهترین خودروساز جهان برازندته،امیدوارم با اومدن استفان وینکلمن فصل جدیدی واسه بوگاتی رقم بخوره و بتونه کنار سلطان شیرون حداقل یه خودرو شاسی بلند و یا سدان تولید کنه تا شاهد یه رقابت جذاب بین بوگاتی و سوپرلوکس سازا باشیم و سطح کلاس خودرو های لوکس رو هم بالا ببره،فکرشو کن یه سوپر سدان با قدرت بالای هزار اسب و شتاب زیر سه ثانیه و تاپ اسپید ۴۰۰ کیلومتر!!! ساخت همچین اتومبیلی فقط از بوگاتی بر میاد اونم با مهندسی و پشتوانه مالی بی نظیر فولکس واگن.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. John

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (214 ديدگاه)

    این ها کجا، مدیران ما کجا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. پرسپولیس

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    تهایت تلاش مهندسی وتکنولوژی برای بشریت شماهادیگه کی هستی بازنشسته میشه بعد افتخاری به شرکتی های مثل کره ای هانیره آنجاراهم به اوج.میرسونه

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا