بوگاتیفراریکونیگ‌زگمک لارن

بازدید از باشگاه 700 اسبی‌ها! (قسمت دوم)

خوب به نظر می‌رسد اکنون بعد از صرف ناهار و یادآوری اتفاقات صبح، در شیفت عصر گردش خود به سراغ ملاقات با اعضای هیئت‌مدیره و در نهایت مدیرعامل این باشگاه برویم.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1

یکی از اعضای مهم هیئت‌مدیره این باشگاه بدون شک مک لارن P1 با ۹۰۴ اسب بخار توان است که نه تنها زیبایی آن شخصیت خاصی به باشگاه بخشیده بلکه جایگاه او در این باشگاه نشان از ارزش‌های بی شمارش دارد. این عضو تازه از راه رسیده قصد دارد همان مسیر پورشه P1 را دنبال کند. مک لارن هم مانند پورشه ۹۱۸ یک خودروی هیبریدی کامل با یک موتور V8 در کنار موتورهای الکتریکی است.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1

 

بر خلاف ۹۱۸، مک لارن P1 به یک پیشرانه ۳.۸ لیتر V8 با دو توربوشارژر و یک موتور الکتریکی مجهز است که نتیجه نهایی آن ۹۰۴ اسب بخار توان و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور است. P1 سریع‌ترین خودرویی است که در مسافت یک چهارم مایل تا کنون توسط ما تست شده است. در تست Motor-Trend سرعت این خودرو طی ۹.۸ ثانیه به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

2014 ferrari laferrari
۲۰۱۴ ferrari laferrari

یکی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه بار دیگر از خانواده فراری است که بدون اینکه بخواهیم بار دیگر درباره پارتی‌بازی و مسائل پشت پرده صحبت کنیم باید بگویم الحق و الانصاف لیاقت این جایگاه را دارد. فراری LaFerrari نه تنها زیباست بلکه یک هایپرکار الکتریکی است. قلب تپنده این خودرو یک موتور ۶.۳ لیتری V12 در کنار یک موتور الکتریکی است که می‌تواند قدرت ۹۵۰ اسب بخار قدرت را تولید نماید. بدنه این خودروی خیره‌کننده از جنس فیبر کربن و انتقال نیروی آن به دیفرانسیل عقب است که می‌تواند براساس گزارش‌های رسیده ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۳ ثانیه پر کند.

Ferrari Laferrari 2014
Ferrari Laferrari 2014

 

کاش بیشتر وقت داشتیم تا با او هم‌صحبت شویم و از هم‌نشینی با این دلربای ایتالیایی لذت ببریم.

 Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

هر باشگاهی از بین اعضای هیئت‌مدیره خود سخنگویی را انتخاب می‌کند که به نوعی نماینده باشگاه و اعلام کننده اتفاقاتی است که در آنجا رخ می‌دهد. اکنون نوبت رسیده تا با سخنگوی باشگاه ۷۰۰ اسبی‌ها آشنا شوید. این شما و این جناب بوگاتی ویرون Grand Sport Vitesse با ۱۱۸۴ اسب بخار! ایشان قدرتمندترین مدل خانواده خود بوده و همیشه جایگاه او در بین سریع‌ترین خودروهای دنیا قرار داشته است که می‌تواند با سقف باز و با سرعتی معادل ۴۰۸.۸۴ کیلومتر بر ساعت، جاده‌ها را زیر پای بگذارد.

 Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

 

اما چیزی که باعث می‌شود این خودرو به بالاترین سرعت‌ها دست یابد موتور ۸ لیتری W16 کواد (چهار) توربوشارژ است که توان تولیدی آن ۱۱۸۴ اسب بخار و گشتاورش ۱۵۰۰ نیوتن متر است. تمامی این توان توسط یک گیربکس دو کلاچ ۷ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

2014 Hennessey Venom GT
۲۰۱۴ Hennessey Venom GT

 

حال که زمان در حال گذشتن است و می‌خواهیم به پایان بازدید خود نزدیک شویم نوبت این رسیده است که به دفتر قائم‌مقام یا به نوعی نائب رئیس این باشگاه برویم. آقای Hennessey Venom GT با جذابیت خاص خودش منتظر خوش‌آمد گویی به ماست. شاید بعضی در موفقیت این فرزند دو رگه که از مادری به نام لوتوس و قدرت پدری آمریکایی به نام کوروت متولد شده است شک داشته باشند و او را لایق این جایگاه ندانند ولی باید بگوییم سرعت ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت، عدد کمی نیست. ونوم GT در ایالت تگزاس با طراحی لوتوس Exige و قدرت بی‌بدیل LS9 کوروت ZR1 متولد شده است. این خودرو دارای یک متور ۶.۲ لیتری V8 است. سوپرشارژر این خودرو حذف شده و به جای آن از دو توربوی بزرگ استفاده شده است و همین مسئله به ونوم GT کمک می‌کند تا توان ۱۲۴۴ اسب بخاری خود را با استفاده از سیستم انتقال ۶ سرعته دستی، به رخ دیگران بکشد.

2014 Koenigsegg One:1
۲۰۱۴ Koenigsegg One:1

برنامه پایانی ما در این بازدید سراسر هیجان خوردن عصرانه و شاید نوشیدن یک فنجان چای و بیسکوئیت با مدیر عامل این باشگاه و گرفتن عکس‌های نهایی با اوست. کونیِخزگ Agera R/One:1 کمی اسم عجیبی است ولی چیزی از ارزش‌های این سوپر خودروی سوئدی کم نمی‌کند. به این خودرو، قدرتمندترین خودروی جهان هم می‌گویند. کونیخزگ Agera R دارای یک موتور ۵ لیتری توئین توربو V8 است که کمترین توان تولیدی‌اش ۱۱۵۰ اسب بخار می‌باشد. آن‌هایی که این میزان توان برایشان راضی‌کننده نیست می‌توانند از مدل Agera One:1 استفاده کنند که به لطف کونیخزگ ۱۳۲۱ اسب بخار توان تولید می‌کند و می‌تواند در کمتر از ۲۰ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و با ترمز کردن نیز در کمتر از ۱۰ ثانیه، سرعت آن از ۴۰۰ به صفر می رسد. سرعت نهایی آن هم ۴۵۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ما که بی‌صبرانه منتظر گرفتن عکس در کنار ایشان بودیم شما را نمی‌دانم!

2014 Koenigsegg One:1
۲۰۱۴ Koenigsegg One:1

 

خوب وقت این رسیده که کم‌کم بساط خود را جمع کرده و این باشگاه به یادماندنی را ترک کنیم به امید اینکه روزی دیگر بتوانیم به باشگاه دیگری سر بزنیم و خاطره‌های خود را برای شما تعریف کنیم.

بازدید از باشگاه ۷۰۰ اسبی‌ها! (قسمت اول)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

مطالب مشابه

‫۱۵۹ دیدگاه‌ها

  1. amir.t.

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (542 ديدگاه)

    به خاطر (دوست) فففففففققققققققققطططططططططططططططط(McLaren ) و بسسسسس…///// طراحی بدنه Ferrari Laferrari از همه سر تره البته بستگی به سلیقه داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژمان

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      ممنون پدال عالی بود اما دوتا اشکال 1. بوگاتی سوپراسپرت تونست 431 کبلومتر رو ثبت کنه نه گرند اسپرت 2. کونیخزگ اگرا 1 شتاب 0 تا 400 کیلومترش 20 ثانیس در عرض 10 ثانیه میتونه از 400 به 0 برسه . حیف فراری فعلا تاپ اسپید رو بیخیال شده وگرنه نشون میداد چی میتونست بسازه البته تاپ اسپید فایده ای نداره چون الان درگ هایی که کانالای اینترنتی و برنامه های تلویزونی و ….. برگزار میکنن یا 1 مایل ه یا 1.4 مایل تاپ اسپید دیگه معنی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (764 ديدگاه)

        سلام. باعث افتخار هست که مخاطبینی چنین نکته بین و دقیق داریم. بله کاملا حق با شماست. شتاب آگرا اصلاح شد. متاسفانه در منبع نوشته که موتورترند هست، همین 10 ثانیه ذکر شده بود و ما این عدد را با سایر منابع مقایسه نکردیم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          پدال وقتی می بینم اینقدر کاربر محور هستید احساس شادی عجیبی میکنم
          چرا که در نت فارسی، کمتر این چنین مواردی به مانند پدال دیده میشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. پژمان

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (9 ديدگاه)

          سلام پدال عزیز ممنون از توجهت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. کافر مقدس

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    بین اینا هنسی ونووم بیشترین استفاده رو از اسباش کرده . .

    ب همین خاطرـه که رکورد دار سرعت در دنیاست . . .

    ولی فک کنم سرعت مک لارن اشتباه ذکر شده! همین پریشب تو تاپ گیر مک لارن فراری 458 رو قورت داد با 250mph

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      آقا من قبول ندارم. این مک لارن رقیب لافراریه نه 458

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      با هنسی و کوینخزگ بیشتر حال کردم……..
      راستی پراید رییس این باشگاستا……
      با1900خر بخار خر بخارم که میدنین از همه چیزا سرتره………..
      هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1323 ديدگاه)

        مک میسل جان خربخارو خوب گفتی چقدم بهش میاد پراید با 60 خر بخار ههههههههههههههههههههههه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. انزو

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (369 ديدگاه)

          خر بی بخار.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Metalhead

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      هنسی ونووم عجب قدرتی داره لامصب ، شتابش 1.8 ثانیست؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        نه محمد، صفر تا صدش 2.7 ثانیه اس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        محمد خیلی خوش میگذره هااااااا .

        مهندسان بوگاتی گفته اند که اگر به نسخه ی 1600 اسب بخاری

        بوگاتی چراغ سبز نشان داده بشه ، شتابش 1.8 ثانیه است .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Metalhead

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          آقا کسی در مورد تویوتا Ft1 و لکسوس جدیدی که قرار جایگزین LFA بشه که فکر کنم اسمش LF-Lc بود و پروژه ی جدید ساخت شاسی بلند 7 نفره ی لکسوس ، خبری نداره؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . من هیچ کدامو خبر ندارم . اگر نه خوشحالت میکردم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. پژمان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اولا سرعت مکلارن p1 تو 350 کیلومتر محدود شده دوما تو تاپ گیر هیچ وقت نمیان مکلارن p1 رو با 458 مقایسه کنن چون این دو اصلا رقیب نیستن سوما شما تاپ گیرو تو کجا دیدی؟؟؟؟ چون bbc دیگه پخش نمیکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امید برتر

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    “به لطف کونیخزگ 1321 اسب بخار توان تولید می‌کند و می‌تواند در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت برسد”
    تو ده ثانیه تندر90 و رانا تازه به صد کیلومتر می رسند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (130 ديدگاه)

      و فقط دو برابر ال نود سیلندر داره. مغز آدم سوت میکشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. پژمان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      همچین چیزی نیست مطلب رو دوباره بخون 0 تا 400 ش 20 ثانیس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. کافر مقدس

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    ولی جای خیلی ها خالی ست . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسين

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    لافراری 963 اسبه گشتاورشم بیشتر از 900 نیوتن متره. 0 تا 200 کمتر از 7 ثانیه و 0 تا 300 کمتر از 15 ثانیه است. این کونیخزگ هم کارش درسته از بوگاتی بیشتر دوستش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      حسین، میدونستی کونیخزگ سوئدیه؟؟؟! :) :) :)

      (صداشا دیگه در نیار، بین خودمون بمونه) :) ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسين

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        اگه سوئدی نبود انقد جوگیر میشدی که دیگه خدا رو هم بندگی نمیکردی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. yasin

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    عجب باشگاهی
    بود!!من که
    خیلی باهنسی
    حال میکنم!!
    راستی بازم
    ازاین باشگاه
    ها داریم؟؟یا
    دیگه تموم شده
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      داریم یاسین جان باشگاه 70 اسب بخاری های سایپا
      چه باشگاهی اخ اخ اخ…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. sadegh

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    جدای از این اینکه برای من لافراری همه چیزه، ولی پسر کونیخ زگ هم عجب غولیه انصافا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sadegh

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    یه چیز دیگه در مورد لافراری اینکه این خودرو آیرودینامیک ترین خودروی خیابانی نیز لقب گرفت، چیزی که کلا فراری توی اون استاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (85 ديدگاه)

      ضریبش چنده؟
      فکر کنم کلاس سی ال ای مرسدس آیرودینامیک ترین بود…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        محسن جون، از اونجا که اعداد و ارقام قطعی این ماشین بیرون نیومده، این هم معلوم نشده، ولی خودِ فراری حتما از وجود CLA خبر داشته که این حرف رو زده، در کل توی این مورد CLA با 22. از لحاظ رسمی اوله، بعدشم یه مدل تویوتا بود، اسمش رو یادم نیس، حالا دیگه نمیدونم لافراری چنده که گفتن این آیرودینامیک ترینه، برای تست آیرودینامیکش هم از همون تونلهای بادِ معروف فرمول وان استفاده شده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . من احتمال میدم مرسدس بنز در رده ی خودش و در

          رده ی سدان ها اینو گفته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sadegh

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          راستش میلاد با این حرفت منم به شَک انداختی، ولی حقیقتش جایی هم نخوندم که بگن CLA توی کلاس خودش آیرودینامیک ترینه، هر جا که دیدم، نوشتن آیرودینامیک ترین خودروی خیابونی، در کل باید تا تایید رسمی اطلاعات فنی لافراری صب کنیم، اونوقت دیگه قضیه روشن میشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Mohammad XX

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          لافراری ضریب درگش ۰/۳ هست. فکر کنم توی سایت فراری خونده بودم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. توفیقی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    از همشون خوشم میاد به غیر از هنسی ونوم…
    یه ماشین حرام زاده.بدنه لوتوس شاسی و موتور فورد GT تقویت شده…
    طراحی خارجی و داخلی مزخرف تنها حسنش سریع رفتنشه.
    خودشم کار کارخونه نیست کار یه تیونر هست.من محصولات کارخانه معتبر رو بیشتر می پسندم.
    اصلا ازش خوشم نمیاد.انگار با نقص زنتیکی متولد شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      موافقم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    همیشه گفتم ، بازم میگم :

    بوگاتی از نظر من هیچکس رقیبش نیست . خیلی غوله . خیلی .

    چندین سال رکورد دستش بود .

    مک لارن فقط و فقط p1 . انصافا نمیشه از این ماشین ایراد گرفت . خیلی

    زیباست . خیییییلی .

    کونیخزگ هم که یک سوپر اسپورت خاص . کم حاشیه . سر به زیر .

    حرف نمیزنه ، عمل میکنه .

    عقبش منو کشته .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      درود میلاد منم با تو هم نظرم بوگاتی ویرون محشره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . 44444444444کریم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امید

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1323 ديدگاه)

          99999999کرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. خاوری مزراتی

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      ویرون و لافراری سالارن… و البته بی رقیب!!
      (اینجا که کلی رقیب داشتن!!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. NASSY

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    ماشیــــــــــــــــــن های بالا , کلا رییــــــس هیئت مدیره ان :P

    والا بقـــــران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    0تا400کیلومتربرساعت اگراrده ثانیه واقعااین ماشین دیونه تمام عیارهست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    تو همه این ها ، کیفیت مواد به کار رفته در داخل بوگاتی از نظر من بهتره .

    تو این ماشین کم کاری نشده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NASSY

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      بهترین مواد دنیا رو بکار ببرن اما طراحی شو عوض نکنه یعنی هیــــــچ!

      اما هنوز طراحیش دست نزده و قدیمی شده !!!(خسته کننده شده)!

      We love you buggati

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        خب هرکس نظری داره .

        اما من هنوز عاشقشم . اما قبول کن الان صرفه ی اقتصادی نداره .

        خودت ببین الان نیسان GTR چند ساله بدون تغییر مونده ؟؟؟

        این کجا و ان کجا .

        فولکس همینجوریش داره خدادتومن روش ضرر میده . فکرشو بکن

        دوباره همه ی مهندسان خودرو و صنایع هواپیما دوره هم جمع بشن و

        یک طراحی برای بوگاتی بکنند . اصلا عقلانی نیست .

        اون طراحی هنوز جوابگوی ایرودینامیک بالا هست .

        در یک کتاب مخصوص طراحی خواندم که شرکت ها دست و دلشون بد جور

        میلرزه که میخوان نسل جدید یک اتومبیل رو بدن بیرون .

        فرقی نمیکنه تویوتا یاریس باشه یا بنز اس کلاس .

        چون در هر صورت هزینه بر است .

        به خاطر این میترسن که همه چیز 50 50 است .

        شاید موفقیت . شاید شکست . شکست هم یعنی چندین پله به عقب .

        اینارو که گفتم برای ماشین های روز و رند بازار است .

        حالا فکرشو بکن که طراحیه ماشین باید خاص باشه . خود ماشین خاص .

        عملکردش خاص . موتورش خاص . ایرودینامیک خاص . و ….. خاص .

        منهای اینها هزینه ی پلتفرم و ….. همش کمر شکنه .

        تغییر ندادن چهره ی سوپر اسپورت های خیلی گرون اشکالی نداره .

        برای اینجور ماشینا بهینه سازی و به روز رسانی کافیست .

        چون سود انچنانی برای کمپانی نداره و فقط بیشتر نماد قدرت و

        تکنولوژی و خاص بودن است . همینطور کل کل و رقابت .

        در ضمن معلوم نیست که این ماشین اگر طراحیه جدید داشته باشه ،

        عملکردش چه جور باشه . ایرودینامیکش چطور باشه . بازخورد

        مردم چطور باشه .

        فولکس اعلام کرده تا زمانیکه 40 دستگاه باقی مونده در پارکینگ

        فروش نره ، دست به هیچ کاری نمیزنیم و روی نسخه ی جدید کار

        نمیکنیم .

        حالا تومیگی طراحیشو عوض کنه .

        بهینه سازی نمیکنه . طراحی پیشکش .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . ناصر جان جواب دادم ، ولی فردا باید بخونی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. زیگما

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      برو جمع کن بابا
      اینقدر در کنترل وزن این خودرو ضعیف هستن، که برای کاهش وزن خودرو یه مانیتور ساده توش نذاشتن! چیزی که در مکلارن دیده میشه ولی در این بوگاتی دیده نمیشه.
      دوران تعصب به سر اومده
      توی فراری با اون مخمل دوزی آنتیک و آلومینیوم بُرس خورده روی داشبورد و چرم قرمز که هزاران دلار قیمتشه، بوگاتی هیچ حرفی برای گفتن نداره
      همش شده ادعا ادعا ادعا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad XX

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (201 ديدگاه)

        میلاد جان. طراحی داخلی بوگاتی و تودوزی ها و تزئیناتش (مخصوصا توی مدلهای خاصش) خیلی جالب و قشنگ هستن ولی آدم انتظار داره بیشتر توی ماشینی مثل رولزرویس همچین چیزی رو ببینه تا یه سوپر اسپرت. به نظر من اگه خالص اسپرت باشه دوست داشتنی تره. (شایدم من اشتباه فکر میکنم)
        از طرفی هم این تزئینات لوکس و موتور خیلی بزرگ و تعداد زیاد رادیاتورهاش وزنش رو خیلی زیاد کرده که برای یه سوپر اسپرت اصلا مطلوب نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        بعضی از مواقع یک حرف هایی میزنی که ادم خندش میگیره .

        هروقت توانستی چندین سال رکورددار باشی ، بعد عرض و اندام کن .

        هروقت توانستی نمونه این عکسهارو برای من بیاری ، بعد ادعا کن .

        عشق جنرال موتورزززززززز .

        عشق آمریکاااااااااااااا .

        ادعاااااااااااااااااااا.

        ادعاااااااااااااااااااا .

        منتظر هستم .

        این نمای داخل :

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_rembrandt_bugatti/1024×768/wallpaper_08.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_rembrandt_bugatti/1024×768/wallpaper_05.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_rembrandt_bugatti/1024×768/wallpaper_09.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_rembrandt_bugatti/1024×768/wallpaper_07.htm

        هنسی میتونه مثل این ماشین رنگ امیزی کنه ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-
        veyron_rembrandt_bugatti/1024×768/wallpaper_01.htm

        مثل این چی ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_08.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_09.htm

        بپا اب از دهنت راه نیفته !!!!

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_07.htm

        هنسی میتونه مثل این باشه ؟؟؟

        یا حالا هر ماشینی .

        سکته نکنی !!!!!!

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_0e.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_0f.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_11.htm

        به خودت مسلط باش !!!!

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2014-veyron_black_bess/1024×768/wallpaper_10.htm

        تپش قلب گرفتی ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2013-veyron_meo_costantini/1024×768/wallpaper_08.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2012-veyron_grand_sport_bernar_venet/1024×768/wallpaper_0c.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2012-veyron_grand_sport_bernar_venet/1024×768/wallpaper_0b.htm

        زنگ بزنم اورژانس ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2012-veyron_grand_sport_bernar_venet/1024×768/wallpaper_0d.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2012-veyron_grand_sport_bernar_venet/1024×768/wallpaper_0e.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2011-veyron_grand_sport_lor_blanc/1024×768/wallpaper_19.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2011-veyron_grand_sport_lor_blanc/1024×768/wallpaper_11.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2011-veyron_grand_sport_lor_blanc/1024×768/wallpaper_12.htm

        اصلا میتونی همچین ترکیب رنگیرو در بیاری ؟؟؟

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2011-veyron_grand_sport_lor_blanc/1024×768/wallpaper_0d.htm

        http://www.netcarshow.com/bugatti/2011-veyron_grand_sport_lor_blanc/1024×768/wallpaper_17.htm

        در اینجا دوتا تو گوش خودت میزنی و میگی :

        من بیدارم ؟؟؟ خواب نمیبینم ؟؟؟

        منم میزنم زیر گوشت و میگم نه داداشم . خواب نیستی . بیداری .

        همش واقعیت بود . :) :) :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . زیگما یک جواب توپ دادم بهت ، فکر کنم فردا تأیید بشه .

        محمد جان چرا برای یک سوپر اسپورت مناسب نیست ؟؟؟

        شرکتهی بزرگی مثل فراری . لامبو . مرسدس بنز . و ….

        نسخه های خاصی بر اساس رانندگان قدیمی ، سهامداران ، بنیانگذار ،

        راننده ی نامدار و …. تولید میکنند . حالا چون بوگاتی این

        کارو به حد اعلا رسونده و در این زمینه رقیبی نداره ، باید

        بگیم مطلوب نیست ؟؟؟؟

        خداییش کسی میتونه ترکیب رنگ های بوگاتیرو داشته باشه ؟؟؟

        فکر نکنی اینهایی رو که میگم ، برای بی ارزش نشان دادن و

        کوبیدن شرکت های بزرگ هستااا . نه . حالا یکی خاص تر کار کرده .

        اون مثال هایی هم که زدم نمونه هاش میشه :

        فراری انزو . پاگانی زوندا . مرسدس بنز SLR 722 . و ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          لابد در جواب از پلتفورم های مشترک باز گفتی!
          میلاد فکر کنم روزی 4 بار از پلتفرم های مشترک vw و سودش میگی!هه ههه هه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          نه پاسخ های دندان شکن دادم . راستی یک رمان هم نوشتم .

          ها ها ها ها

          اخه چرا همه چیزو با هم قاطی میکنی ؟؟؟؟

          الان چه کار داره به پلتفرم .

          زیگما داداشم برو یک اب سرد به صورتت بزن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . زیگما یک توضیحی درباره ی این خبر به من میدی :

          ( به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» شرکت آمریکایی هنسی از چندی پیش مدعی است که خودروی «ونوم GT» آن سریعترین جسم چهار چرخ است.
          اما تاکنون این شرکت نتوانسته بود سرعت رکورددار 432.9 کیلومتر در ساعت خودروی سوپر اسپرت ویرون بوگاتی را بشکند چرا که این رکورد در مسیر آزمایشی خصوصی فولکسواگن ثبت شده بود.
          چندی پیش سازندگان تگزاسی توانستند به باند فرود شاتل فضایی ناسا در فلوریدا برای یک آزمایش سرعت منحصربفرد دسترسی پیدا کنند.
          ونوم GT قرار بوده در مقایسه با میانگین حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت خودروی رقابت فرمول یک به سرعت 435.3 کیلومتر در ساعت دست یابد.
          این سرعت کمی سریعتر از سرعت 434.2 کیلومتر در ساعت بوگاتی در سال 2010 بود.
          این رکورد در سایت TopGear.com رونمایی شد. برایان اسمیت، راننده این خودرو اعلام کرد که ونوم GT میتوانست حتی سریعتر براند.
          به گزارش ایسنا، اسمیت مدعی است که میتوانسته هشت تا 16 کیلومتر در ساعت سرعت بیشتر را با این خودرو براند اما طول باند فرودگاه فلوریدا تنها پنج کیلومتر بود.
          در همین حال، بوگاتی میتواند از مسیر آزمایش Ehra-Lessien فولکسواگن استفاده کند که از طولی برابر با 8.8 کیلومتر برخوردار است.
          علیرغم سرعت بسیار بالای بدست آمده که تقریبا چهار برابر حد سرعت بزرگراههای انگلیس و سه برابر بزرگراههای آمریکا است، خودروی ونوم GT در کتاب رکوردهای جهانی گینس سال آینده وارد نخواهد شد.
          این خودرو تنها یک بار با سرعت مزبور حرکت کرده و برای ثبت یک رکورد، راننده باید دو بار خودرو را با آن سرعت براند.
          سازمان ناسا تنها به یک بار رانندگی با چنین سرعتی اجازه داده و از این رو اکنون خودروی سوپر اسپرت ویرون همچنیان دارنده رکورد رسمی بالاترین سرعت باقی خواهد ماند.
          خوردو 800 هزار پوندی ونوم GT هنسی از یک موتور هفت لیتری توربوشارژر دوقلوی هشت سیلندر برخوردار بوده که 1244 اسب بخار نیرو تولید میکند.
          این قدرت به آن اجازه میدهد تا صفر تا 100 کیلومتر را در تنها 2.7 ثانیه پر کند. در باند فلوریدا، این خودرو توانست سرعت 32 تا 193 کیلومتر در ساعت را در 7.71 ثانیه پر کند.
          چهارشنبه 7 اسفند 1392 11:15

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . درباره اینم توضیح بده :

          برای ثبت در گینس لازم است که خودرو در رفت و برگشت به این عدد برسد چون باید تأثیر باد نیز در نظر گرفته شود. اما این فرصت برای خودروی هنسی فراهم نشد.
          سرعت این خودرو را ریس لاجیک اندازه گیری کرد که با روش های اندازه گیری جی پی اس نیز تأیید شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Mohammad XX

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          نه اون افزایش وزن رو گفتم مطلوب نیست. وگرنه ترکیب رنگ هاش رو واقعا دوست دارم.
          راستی تو و زیگما نمیخواین صلح کنین؟! بی خیال دیگه بابا :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اوه اوه اوه اقارو باش
          یه جور گفت دندان شکن که فکر کردم چی گفت!!
          اون کس که همه چیزو با هم قاطی میکنه تو هستی!
          میگیم فراخوان میگه مدولار
          میگیم کیفیت میگه مدولار
          میگیم فروش میگه مدولار
          این تو هستی که باید از اب سرد استفاده کنی متعصب!
          اون رکورد هم اهمیت نداره
          چرا؟
          چون ما دو تا رکورد داریم
          یکی یک طرفه یکی دو طرفه، یک طرفش رو هنسی رکوردش رو زد که اصلش همین بود.
          برای اینکه ثبت رسمی هم بشه باید هنسی بیست تا از این ماشین رو حداقل بفروشه که تا چند هفته دیگه به این تعداد دست پیدا میکنه
          سریعترین ماشین جهان فعلا بوگاتیه ولی تا چند هفته دیگه که فروش از بیست تا بگذره، هنسی سریعترین میشه
          فهمیدی یا نه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. volkswagen

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          چه گیری دادین شما به هنسی اخه هنسی چیه من از Koenigsegg One:خیلی بیشتر خوشم اومد من حتی کوروت رو به هنسیه بی نام و نشان ترجیح میدم از هر ماشینی یه تیکه بر داشتن چسبوندن به هم شده هنسی این دوستمون توفیقی بالا حرف خوبی زده واقعا هنسی همونه که گفته

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . زیگما لا لوی حرفات بعضا یکچیزی میپرونی . مثل :

          ( چون ما دو تا رکورد داریم
          یکی یک طرفه یکی دو طرفه، یک طرفش رو هنسی رکوردش رو زد که اصلش همین بود. )

          فکر کردی من هالو هستم ؟؟؟

          خنده روده بر شدم .

          بقیه حرفات درسته ولی این اصلا . اسلا . اثلا . اصلن .

          اسلن . اثلن .

          اینهایی هم که گفتی :

          ( میگیم فراخوان میگه مدولار
          میگیم کیفیت میگه مدولار
          میگیم فروش میگه مدولار )

          چه ربطی داره به هنسی ؟؟؟

          من روی بوگاتی تعصب ندارم ، چون بقیه شرکت ها که

          بیکار نشستن و دست روی دست که نذاشتن . یک روزی هم

          زمان افول بوگاتی میشه .

          دنبال چی هستی ؟؟؟

          چیو میخوای ثابت کنی ؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. زیگما

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          میلاد این سیاست جدیدت داره بدجوری چهرت رو داغون میکنه در پدال
          اون کسی که همه چیز روبه هم ربط میده دقیقا تویی
          این تویی که برتر بودن یک خودرو رو به برندش ربط میدی
          این تویی که برتر بودن یک برند رو به کشور سازندش ربط میدی
          این تویی که در جواب همه مشکلات فولکس واگن میگی”مدولار”
          این تویی که هر جور که به نفع تعصبت باشه نظر میدی
          پس از من ایراد نگیر که چه چیزی رو به چه چیزی ربط میدم
          اگر جملم درباره ی رکورد اشتباهه ، عکسش رو اثبات کن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. زیگما

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          هر چیزی روی یک حسابه؟؟
          ماشینی که هزاران دلار قیمتشه یه نویگیشن ساده نداره
          این حساب و کتابه؟
          اسم اینو میذارن ضعف در مهندسی
          اینجاست که خیلی خوب میشه فرق ادم متعصب با غیر متعصب رو فهمید!
          برو اقا جان
          به جای اینکه 24 ساعت همه جا از زرنگی خودت بگی، سعی کن یکم از تعصبت کم کنی اقا جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        زیگما هرچیزی اصول داره . حالا چون برای این ماشین صفحه نمایشگر

        دیجیتال نمیشه گذاشت یا نذاشتن ، پس بیخوده .

        تعصبی هم در کار نیست .

        تعصب اونی هست که از یک جمله ی من به جوش بیایی .

        تعصب اینه که از نظر شخصیه کسی به جوش بیایی .

        انکار نکن که عشق امریکا نیستی و همچنین عاشق جنرال موتورز .

        تعصب اینه که نتونی بالاتر از خودت و ببینی .

        تعصب اینه که منی که یک حرف ساده زدم ، در مقابلش جبهه بگیری .

        در ضمن ارزش چرم بالاتر از مخمله . حتی اگر پارچش انگلیسی یا

        فرانسوی باشه !!!!

        در هر حال من نظر شخصیمو گفتم و از نظر خودم بود .

        اون برجسته کاری ها . اون لوگوها . پرستیژ کاری .

        اما همه ی اینها چیزی از ارزش کمپانی های دیگه مثل فراری و

        مک لارن و کونیخزگ و …. کم نمیکنه .

        هر گل یک بویی داره . هر برندی جایگاه خودشو داره . .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. volkswagen

        ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        زیگما جان مطمعن باش دوباره بوگاتی همکه ی ایم ها رو کنار خواهد زد مثل سال 2005 .
        سال 2005 که بوگاتی 403 کیلومتر رسید کلک و پرا همه ریخت و از سال 2005 تا 2012 یا 2013 بوگاتی سریع ترین خودروی دنیا بود

        بوگاتی طراحیش خسته کننده شده از نظر شما ولی همین الانش هم از همه قشنگ تره

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. volkswagen

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          اها راستی چندتا چیز یادم رفت

          یکی اینکه اونایی که می گن داخل بوگاتی قشنگ نیست یه نگاه به هنسی بندازن . داخلش منو شیبه به پیکان جوانان می دازه

          یکیم این که زیگما جان با بعضی از شوخی هات خیلی حال می کنم

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره عزیز
          هنسی فقط و فقط برای این ساخته شد تا پوز بوگاتی رو در تاپ اسپید به خاک بماله که موفق هم شد لذا اصلا اهمیتی به داخلش ندادن
          دیگه همه میدونن امریکایی ها چقدر به کیفیت و زیبایی در داخل خودرو اهمیت میدن.
          درست برعکس المانی ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          زیگما جان اسمشو پوززنی نذار . بگو رقابت .

          بله حداکثر خودرو توسط هنسی شکسته شد .

          بعدشم مطمئن هستی ازین جملت ؟؟؟

          ( دیگه همه میدونن امریکایی ها چقدر به کیفیت و زیبایی در داخل خودرو اهمیت میدن.
          درست برعکس المانی ها)

          فکر کنم داداش امروز عصبانی هستی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اگر از بعد سلیقه میگن قشنگ نیست دانیال جان ، اون بحثش جداشت .

          اما اگر از روی پوززنی میگن ، بی انصافیه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره میلاد
          خودرو های امریکایی تا قبل از اصلاحات بزرگ بدترین فضای داخلی رو داشتند ولی الان تقریبا اکثرشون اصلاح شدن و نسبت به رقبا بهتر هستن
          کادیلاک سی تی اس رو فضای داخلیش رو با ای کلاس با داشبرد پلاستیکی مقایسه کن!!
          البته هنوز جای کار دارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. farzad

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    زنده بادone:1عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. NASSY

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    درود صادق جان

    نظر های منم غیب شدن !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رامتین

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    باید گفت سریعترین اتومبیل تاریخ dagger gt هست که با 2000 اسب قدرت سرعت 507 را ثبت کرده ولی به دلایلی در رکوردها ثبت نشده و البته قراره مدل خیابانی این اتومبیل سال 2015 وارد بشه! در حال حاضر سریعترین اتومبیل، هنسی ونوم هست که 435 ثبت رکورد شده است.
    آگرا one بر خلاف نظر نویسنده واقعا ناامیدکننده بوده و سرعت 402 براش آورده شده که با قدرت 1340 اسب، این سرعت بشدت ضعیف خواهد بود.
    سال آینده بنظر باز هنسی در صدر قرار میگیره، ادعایی که همه باور دارند اما بنظرم سال آتی، اتومبیل ssc رکورد سرعت را با سرعت 450 بدست خواهد آورد. فعلا آرزوی هایپرکارها رسیدن به سرعت بسیار زیبای 300 مایل یا همون 480 کیلومتره. چیزی که بزودی محقق خواهد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      آگرا شتاب فوق العاده ای داره به همین دلیل هم سرعت نهاییش کمه. چون توی طراحی یه ماشین مشخص میکنن که قدرت موتور صرف شتاب بشه یا سرعت؟ و ایجاد تعادل بین اینا هم کار بسیار سختیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. امید

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    گل این باشگاه بوگاتی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. زیگما

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    هنسی با چهار تا مهندس به سر تا پای فولکس و فیات و….. ***
    بنازم
    بنازم که همش ادعا های تو خالیه
    توفیقی برو هر وقت فهمیدی انجینش LS9 جی ام هست، اون وقت بیا اینجا تبلیغ اون نمایشگاه کذایی رو بکن.
    جالب اینکه میلاد هم حرفشو تایید میکنه
    به قول معروف ، خود کرده را تدبیر نیست….بذارین تو دنیای خودشون خوش باشن خخخخخ ههه ههه هه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. توفیقی

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1122 ديدگاه)

      برا من کد موتور نگو…من خودم تو کلیپهای این ماشین دیدم نوشته موتور تقویت شده فورد جی تی…مگه 5.5 لیتری V8 نیست؟؟؟!!! موتور کدوم ماشین GM رو روش گذاشتن؟؟؟من که موتور 5.5 لیتری از GM نمیشناسم.
      […]
      چه از فورد موتورش رو گرفته باشه چه از GM چیزی از حروم زاده بودن این ماشین کم نمیکنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        من سعی میکنم با هر کس متناسب با ادبش صحبت کنم
        ولی شما استثنا هستید و محترمانه دارم بهت میگم برو یه سرچی تو اینترنت بکن در مورد انجین 7 لیتری معروف جی ام که با تغییراتی روی این کار گذاشتن
        متاسفانه شما ادعات خیلی زیاده ولی در واقع اطلاعاتت از پایه اشتباه هست
        در مورد موتور کوروت اشتباه میگفتین
        درباره انجین های کامارو اشتباه نظر دادین
        و الان هم در مورد انجین هنسی!
        لااقل متن رو خوب بخونید !
        در متن نوشته انجین کوروت
        خدا عجب صبری به من داده……

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. زیگما

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    آقا خبرو دریاب
    زرشــــــک
    زرشــــــــــــــــــــــک به معنی واقعی کلمه!
    بخون ببین دست گل مدعی های صنعت خودرو رو! که طرفداراشون یه شب به فراخوان های تویوتا گیر میدن یه شب به جی ام ورشکسته!
    “”آئودی مسئول مرگ 4500 نفر!
    پرشین خودرو: طبق آخرین تحقیقاتی که توسط آئودی انجام شده، رابطه اتویونیون (آئودی) با حزب نازی برملا شده است!
    به گزارش «پرشین خودرو»، آئودی مانند دایملر، ب‌ام‌و، پورشه و فولکس‌واگن، خودروساز دیگری بود که روابطش با نازی‌ها را آشکار کرد. این تحقیق توسط رییس بخش تاریخ کارخانه یعنی مارتین کوکافسکی و رودالف باخ، تاریخ‌دان و رییس دانشگاه شمنیتز انجام شده است. این تحقیق راجع به کارخانه اتویونیون (پایه‌گذار آئودی) بود. مؤسس این کارخانه دکتر ریچارد بران بود که ارتباطات قوی و زیادی با سران حزب نازی داشت.
    در این تحقیقات گفته شده که اتویونیون از حداقل 20 هزار کارگر، سوءاستفاده کاری و آنها را عملا به برده‌های خود تبدیل کرده است. در این گزارش آمده که این کارخانه حداقل «از لحاظ اخلاقی مسئول مرگ 4500 زندانی» بوده است. آئودی «شوک» خود را از این موضوع اعلام کرد و گفته است که اکنون قصد دارد به دلجویی و پرداخت خسارت به قربانی‌های این ماجرا که هنوز زنده هستند، بپردازد. علاوه بر این‌ها، این کارخانه قصد دارد که در صورت دستیابی به هر گونه اطلاعات جدید راجع به بران، آنها را به صورت عمومی منتشر کند.””
    حالا جالبه این خبرهارو که میذاریم، در جواب میشنویم که این چیزا روی طرفدارا و فروش این برند های تاثیر نداره!!!!!!
    یکی نیست بهشون بگه، چرا وقتی سر فراخوان ندادن جی ام بحث میکردید، این موضوع مد نظرتون نبود و اون موقع جی ام بدترین خودروسازان دنیا بود؟(درست مثل آئودی جی ام هم داره فروشش رو میکنه، ولی در نظر آقایون متعصب، برند های آلمانی با بقیه فرق دارن! اکی آقارو باش)
    آخ خوشم میاد که دارین میسوزین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. volkswagen

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      زیگما جان این بحثی که مطرح کردی از اون بحثایی تپل است الان ساعت 1 شبه فردا بیا بحث می کنیم

      (پرچم بالاست)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. زیگما

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      بحثی وجود نداره
      مگه کسی به من سر بحث فراخوان های جی ام فرصت بحث داد که من بخوام به خاطر کشتار های اوودی بحثی با کسی بکنم؟

      این انتظار رو از من نداشته باشین
      بحثی با کسی در این مورد ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Ehsan

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    توی این اعضای هیئت ریسه ، از رئیس و نایب رئیس خوشم نیومد ، ولی اونی که کت و شلوار قرمز پوشیده کارش درسته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      احسان اون که بحثش از همه جداس، اصن همینجوری ازش اصالت و وقار میریزه، لاکردار انگار روح داره، شخصیت داره، چی بگم به خدا، اصلا یه آدم برا خودش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. مهدی ف

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    فقط Hennessey Venom

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. AndromedA

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    اصلاحیه: 0- 400 1:وان : 20 ثانیه
    حالا از 400 به 0 : 10 ثانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. mahan

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بوگاتی یه دونه باشه
    بقیشونم خدای ماشینن انصا فا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Mohammad XX

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    همه شون عالی هستن.
    ولی انصافا هنسی خیلی رو این ماشین کار کرده. مثل تیونر های دیگه نیست. همه چیز رو متحول کرده.
    بوگاتی هم با این که برای تاریخچه ی درخشان و افتخاراتش احترام زیادی قائلم اما از استراتژی هاش تو ساخت ماشین خوشم نمیاد.
    فراری هم که یدونه باشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. یه پسل باهوش

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    جالبه چرخ جلو هم با در مک لارن باز میشه حالا اینو به شوخی می گم ولی واقعا جالبه

    از نظر ظاهر فراری از بقیه خیلی اصیل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسل باهوش

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      خوب تو لیست سیاه پدال نبودم که رفتم

      داشتیم پدال جان

      *با سپاس. دیدگاه شما برای بررسی در نوبت قرار گرفته است.*

      :/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. سجاد

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    من همه رو دوست دارم مثل بچه هامن همشون!
    دوستان 0تا400 آگرا واقعا10 ثانیه هست؟ مگه میشه؟ یعنی اینقد یا فراری و مکلارن و پورشه فاصله داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ROLLS R R ROYCE

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    وای وای چه ماشینایی!!!!!!!!

    پدال ترکوندی!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Just 323

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اوف من دیگه حرفی ندارم… واقعا طراحی بدنه ی فراری خیلی زیباست اما مک لارن با آدم صحبت میکنه پشتش خیلی دلربایی میکنه .. )_

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Just 323

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    نگران نباشید ماله منم غیب شده بود چون حقیقت همیشه تلخه ..) یه سری مطلب درباره ی مشکلات پژو در بخش روغن گیاهی گفتم که از مشکلات اساسی پژو های ایران خودرو هست برا همین نظره منم غیب شده بیخی اشکال نداره همه جا نظر غیب بشه اینم روش.. سپاس که کنترل میشویم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Just 323

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ولی ای کاش میشد توانه بوگاتی رو طبیعی تر بالا برد اگه بشه عالیه …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا