بوگاتی

خرید بوگاتی سنتودیچی توسط کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به منظور گرامیداشت نهمین قهرمانی پیاپی تیم یوونتوس در سری A خود را مهمان یک دستگاه بوگاتی سنتودیچی کرده است! این هایپرکار گران‌قیمت هم‌اکنون قرار است در کنار شیرون و دیگر خودروهای شگفت‌انگیز رونالدو قرار گیرد. با سقف تولید ۱۰ دستگاهی، تنها ستاره‌ای همچون رونالدو می‌تواند سنتودیچی را سفارش دهد؛ اما آیا این خودروی تولید محدود می‌تواند حس تنوع‌طلبی رونالدو در خرید خودروهای گوناگون را ارضا کند؟

با قیمت ۵.۵ میلیون دلاری، بوگاتی سنتودیچی (چنتودیچی) خودروی گران‌قیمتی بوده اما خب رونالدو در تهیه این مبلغ مشکلی ندارد زیرا یوونتوس برای قرارداد چهارساله با این سوپر استار دنیای فوتبال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دستمزد را می‌پردازد. این هایپرکار تولید محدود بر پایه شیرون بنا شده، خودرویی که رونالدو قبلاً مالکش بوده اما خب برخی تغییرات کلیدی در آن رخ داده تا خودرویی منحصربه‌فرد باشد.

در آغاز باید گفت سنتودیچی طراحی ظاهری کاملاً متفاوتی داشته و ما را به یاد بوگاتی EB110 دهه ۹۰ میلادی می‌اندازد. نیروبخش این خودرو هم نسخه بازنگری شده از پیشرانه ۱۶ سیلندر شیرون است. قدرت این پیشرانه از ۱۵۰۰ اسب بخار در شیرون به ۱۶۰۰ اسب بخار در سنتودیچی افزایش یافته است. این خودرو همچنین از چهار خروجی اگزوز، دیفیوزر عقب بزرگ‌تر و داون فورس و پایداری بالاتر در سرعت‌های بالا سود می‌برد.

تولید چنین هایپرکارهای گران‌قیمتی زمان می‌برد و رونالدو هم باید مثل بقیه منتظر بماند. تحویل سنتودیچی تا سال ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد اما مطمئنیم رونالدو تا زمان نشستن پشت فرمان این خودرو با دیگر خودروهای فوق‌العاده‌اش مشغول خواهد بود. او مجبور است تا تولید سنتودیچی پشت فرمان شیرون بنشیند اما خب همه‌ی ما مشکلاتی داریم، این‌طور نیست؟!

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Khan

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (362 ديدگاه)

    جالب اینه معمولا کسایی که از راه خلاقیت و علم و یا میشه گفت پله پله پولدار شدن بابت این ماشین ها با این قیمت ها کمتر پول میدن.

    آقا این ماشین ها قیمت کارخونه اش اینقدره مالیاتش چقدر درمیاد؟
    بیمه‌شون چنددرصد قیمت ماشینه؟

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      بله همینطوره
      اونا یجورایی ساده زیست هستند و پول رو در داشتن خونه و … گرون نمی بییند در اصل سرمایه دار هستند ؛ یعنی اگه بیکار هم باشند و با تموم خرج هاشون بازم پول میره رو پولشون
      مثل آقای بزوس ؛ گیتس و بافت که بین همشون زندگی بافت برام جالب تره!
      راستش اونا فکر میکنن چرا باید چیزی بخرند ک باعث شه از سرمایشون کاسته شه؟! واقعا کسی که با این طرز تفکر که نباید بدهی خرید سرمایه دار شده نمی تونه واسه این چیزا پول بده
      حالا فرض کنید رونالدو دیگه بازی نکنه و هیکلش خراب شه ؛ اگه سرمایه گذاری حتی روی همین خودرو ها نمی کرد با اون خرج بالاش فقیر میشد! (اینه تفاوت بین یه سرمایه دار واقعی و یه پولدار!)
      هر چند خرید این خودرو ها خودش سرمایه گذاری محسوب میشه اما برخی از میلیاردر ها ترجیح میدند روی زمین و یا خانه و … سرمایه گذاری کنند تا خودرو! چون خودرو هزینه نگهداری بالایی داره و بعلاوه امکان نابودیش هست ؛ اما وقتی یه زمین میخری خیالت راحته ک آتش نمیگیره یا خراب نمیشه ( بجز استثنائات ک مثلا توی طرح قرار بگیره و …)
      پس آقای رونالدو یجوری با این کار دوباره خودش رو سر زبون ها انداخت یعنی حتی توی پدال هم مطلبش رو قرار دادند!
      دوباره کسایی ک میخوان تبلیغ محصولشون رو کنند میان سراغش و با پولش میتونه همین ماشین رو بخره!
      جالبه نه؟!
      با این کارش اومد صاحب یه ماشین خیلی گرون شد ؛ خودش رو سر زبون ها انداخت ؛ پول بیشتری براش سرازیر شد و در ضمن ماشینش رو سال دیگه با قیمتی بالاتر و فرای از تورم و … ( با سود هنگفت) میتونه بفروشه! چی بهتر از این! من هم جای ایشون بودم همین کار رو میکردم اما خب از تبلیغات نمی تونستم مثل ایشون در آمد داشته باشم!

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (9999 ديدگاه)

        Hamidreza .
        نظرتون در مورد رونالدو و مثالتون نسبت به سرمایه‌داران دیجیتالی ، ضدونقیض بود !
        ابتدا رونالدو را با خرید این خودرو و نِگرش بیزینسیش کوبوندید و در قسمت آخر کامنت ، ستودید .

        این ماشین را علی‌کریمی یا مهدوی‌کیا نخریده که بگیم ریختوپاش میکنند و پس از اتمام فوتبالشون به چه کنم چه کنم بیوفتند ، این خودرو را شخصی به نام کریستین رونالدو خریده که هم طعم فقر را خوب چشیده ، هم درآمدزاترین فوتبالیست دنیاست که مطمئناً اگر هروز هم گرانترین خودروها رو بخره ، اینقدر نامش بزرگ و اعتبار داره که حتی پولش به آخر هم برسه ، ورشکسته نمیشه و همیشه اسمش و وجودش تا روزی که تو قبر بره پول در میاره .

        درآمد فوتبالی رونالدو که گفته ۱۰۰ میلیون دلار در برابر تبلیغات مجازی و رسانه‌ایش بچه بازیه .
        برید سرچ کنید و بببنید فوتبال دیگه برای رونالدو جنبه تفریح داره و بیزینس اصلی رونالدو چیز دیگریست و مبلغ خرید این خودرو را تقسیم بر ۳۶۵ روز سال نسبت به درآمد میلیاردیش کنید تا ببینید خرید این ماشین برای رونالدو مثل خرید تویوتا یاریس از نمایندگی برای یه شهروند معمولیه .

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. دانیال روشنی

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (175 ديدگاه)

          درآمد میلیاردی؟
          کل سرمایه رونالدو به تازگی میلیاردی شده . شما صحبت ای ۳۶۵ روز و درآمد میلیاردی میکنید؟

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. Hamidreza

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          رونالدو باهوشه و با برنامه کار میکنه ؛ هر کی ک باشی اگه به فکر خودت نباشی و فقط بخوای خرج کنی ک دیگه پولی نمی مونه!!!! قطعا به فکر خودش بوده اما خب نحوه کسب در امدش با اون سرمایه داران فرق داره
          رونالدو طرز فکری ک افرادی مث گیتس یا بزوس و نگاهشون ب پول دارند رو نداره چون نحوه کسب در امدش با اونا متفاوته!
          خرید این ماشین شاید برای ی سرمایه دار واقعی مث بافت عاقلانه به حساب نیاد اما خب باز بستگی داره به محاسبات خریدار و هزینه نگهداری و ارزش خودرو طی سالیان و … و در ضمن علاقه شخصیش ! رونالدو هر چی باشه ب گرد پای اونا نمیرسه!
          پولش ک ممکنه ب پایان برسه البته ولی خب احتمالش خیلی کمه
          اما یادتون باشه
          رونالدو اول فوتبالیست شد و با نگرش فوتبالی ب پول رسید ک باهاش بیاد حالا بیزنس راه اندازی کنه اما افرادی مثل گیتس با تغییر نگرششون و مطالعه و ب کار انداختن ذهنشون ب پول رسیدند ب نوعی اون ها با هیچی پول ساختند اما رونالدو با پولی ک از فوتبال در اورد بیزنس راه اندازی کرد هر چند آخر همگی ی کار رو انجام میدن و اونم سرمایه گذاریه حالا رو ماشین یا زمین یا طلا و سهام یا علم!!!
          راستش این دنیا ی جورایی بر عکسه
          منظورم ب رونالدو نیس ک قطعا فرد شایسته و پر تلاشیه و حقشه اما خب در حق اونم زیاده رویه
          برحی افراد بخاطر بی هنری و فقط واسه ظاهرشون راحت معروف میشن و پول در میارن اما خیلیا زحمت میکشن و حتی یک دهم اونا معروف نیستن ! خیلی مسخرس!!!!! حس میکنم انسان ها ب چیزای بی معنی علاقه ی بیشتری دارند ! مثلا یکی پول نداره ی همبرگر بخره و شکمش رو سیر کنه اما بجای اینکه وقت خودش رو واسه کتاب خوندن و کسب در امد بزاره میره تو اینستا و مسخره بازی های بچه گونه و مزخرف دختر و ‌پسر ها و خارج از ادب و عرف اونها رو میبینه و لایک میکنه ! چ بیخود!!! اصلا این ی نوع بیماریه ک رسانه ها بوجود اوردند!!!
          امیدوارم روزی مردم درست از فضای مجازی استفاده کنند در ضمن کسانی ک محتوا تولید میکنند با شعور تر بشن ( منظورم ب پدال و … نیس منظورم ب اینستا و … عه)

          موافقم 4
          مخالفم 1
    2. محمد

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      قیمت ماشین 9 میلیون دلاره فک نه 5.5.

      موافقم 4
      مخالفم 0
    3. امین قلی پور

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      هر چقدرم که تلاش کرده باشی هر چقدرم که با استعداد باشی این حجم از جر خوردگی طبقاتی و تفاوت های کهکشششششانی پول ناعادلانه است دنیا داره به انزوا گرسنگی اختلاف طبقاتی بیش از حد و در کل به افول میره کاش برگردیم به پیکان و پراید ولی انسانیت ها هم برگرده اگر روکش به ظاهر پیش رفته این دنیا رو بکشی فساد بزرگ درونش رو میبینی ینی چی این وضع؟!?

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (9999 ديدگاه)

        امین قلی‌پور
        به شما قول شرف میدم آخر وضعیت این تفاوت‌های ثروتی در دنیا منجر به جنگ جهانی سوم میشه وای خدا نیاره که اگر جنگ جهانی سوم به پا بشه ، کشته‌ها دیگر میلیونی نیست و میلیاردیه و کار تا جایی پیش میره که حتی به دلیل تکنولوژی اسلحه‌ها ، خیلی از کشورها متروکه و خالی از جمعیت میشن و مطمئن باش انفجار جمعیت در این چند دهه و زیاده‌خواهی قدرتمندها باعث تاریکی دنیا میشه .

        مطمئن باشید که این اتفاق دیر یا زود میوفته و ای کاش شروعش از ایران نباشه با این سیاست‌های جنگ طلبانه و خودخواهانه .

        جنگ یعنی هرجومرج و نوستالژی در تصاویر و مستندها که ای کاش نباشیم و نبینیم .
        جنگ جهانی دوم اگر آلمان بر روسیه پیروز میشد ، جهان شکل دیگری نسبت به امروز داشت و مطمئناً رنگ دنیا خاکستری و بین سفید و سیاه در تضاد بود .
        البته من تا جایی عملکرد هیتلر را قبول داشتم ، چون به آلمان قبل از جنگ خیلی ظلم کردند و یهودی‌ها خیلی موش دواندند و در زیر پوسته سیاست یهودی‌ منششون از داخل آلمان را نابود کردند و مردم آلمان را داشتند به زیر سلزه خودشون میکشیدند که فقط هیتلر راه نجات آلمان بود ولی زیاده‌خواهیش یعنی دیکتاری و دیکتاتوری یعنی تاریکی و ظلم و دو پاره شدن آلمان در جنگ سرد و…. .

        امین قلی‌پور ، تاریخ همیشه تکرار میشه اما خدا نکنه در زمان ما تکرار بشه که تکرارش جز سیاهی چیزی در پی نداره ، حتی آمریکا هم دیگر به سبب دور بودن جغرافیایی در اَمان نیست و جنگ امروز ، جنگ هوایی و موشک‌هاست .

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. Malt hill

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (514 ديدگاه)

        رونالدو به خیلی آدم ها کمک کرده
        پولش زیاده درآمدش هم زیاده
        به خیریه ها کمک می کنه و خبراش میاد

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. Farzad

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          درسته … خودش هم بنیاد خیریه داره اصلا .

          موافقم 4
          مخالفم 0
      3. سورنا

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        حرفت درسته و خیلی خوشگل ولی یه کم زیادی شعاریه
        یعنی انتظار داری کسی که زحمت میکشه تلاش میکنه و موفق میشه با کسی که میخوره و میخوابه یکی باشن ؟
        طرف زحمت کشیده نوش جونش داره و هر مدلی بخواد خرج میکنه

        موافقم 4
        مخالفم 0
      4. احمدرضا

        ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (6 ديدگاه)

        کاملا موافقم، بنظرم هرررر کاره ای باشی این حجم از اختلاف توجیه نمیشه، جراح باشی باید نهایتا ۳برابر یه کارگر حقوق بگیری نه ۳۰۰۰ برابر!

        موافقم 3
        مخالفم 0
    4. Hamid

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (38 ديدگاه)

      اتفاقا مایکل شوماخر سالی 100میلیون بر اساس مجله فوبز درآمد داشت
      اما خودش گفت که یه فیات داره

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        شوماخر یه کلکسیون پر از ماشین های اسپرت و باحال داشته که خانوادش با کمال سخاوت اونو به موزه اهدا کردن تا طرفداراش بیان ببینن و لذت ببرن .

        موافقم 3
        مخالفم 0
      2. SS

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (128 ديدگاه)

        حرف حق جواب ندارد⁦??⁩

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. Aran Milan

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    خیلی از نسخه معمولی شیرون خشگلتر شده به نظرم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  3. (Saeed(peugeot

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    خارق العاده هستش این ماشین …..از همه نظر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Ahmad

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    ان شاء الله که مثل لاویتور شایعه نباشه
    شاید هم اون شایعه که در مورد رونالدو شد در خرید این محصول بی تاثیر نباشه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. ارشیاsvj

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    رونالدو هم نشدیم چنتودیچی سوار شیم…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اینم خودشو کشت. هر دقیقه یه مدل ماشین میخره. این عقده ای بازیا از شما بعیده برادر من. ?

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. امین قلی پور

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      رونالدو کلا نشون داده گدا تر از مسی هست حتی مغرور تر از اونه اینو همه میدونن رونالدو جنبه ش کمه الان که چی فلان ماشینو خریده؟ به من چه آخه ؟! چه منفعتی برا بشریت داره؟! ایشالا هر چی پولدار بیش از حد هس بمیرن

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. سورنا

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1055 ديدگاه)

        تو هم میتونستی بری زحمت بکشی و الان دیگه نگی ایشاالله پولدارا بمیرن

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. Farzad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      به نظرم اصلا عقده ای نیست رونالدو …
      خیلی ها هستن که ۱۰ برابر رونالدو ماشین میخرن ، پس اگه اینطوره همه عقده ای هستن ؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رامین

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      یارو اولین ورزشکار دنیاس که 1 میلیارد ثروت خالص داره بعد میگی عقده ای. فازت چیه باو ؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
    4. سورنا

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      پس چیکار کنه ؟ پولاشو با خودش ببره زیر خاک ؟ خب زحمت کشیده پولدار شده که از زندگیش لذت ببره

      موافقم 5
      مخالفم 0
  7. Joker

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (521 ديدگاه)

    قیمت رو اشتباه زدید،قیمت ۵.۵ میلیون دلار مال دیوو هست این قیمتش ۹ میلیون دلاره!!! الان سر و کله یکی از اقتصاددان های برتر ایرانی پیدا میشه و با محاسبات ریاضی فوق پیشرفته بهمون توضیح میده که با پول این ماشین میشه چند تا پراید و سوپرکار دیگه خرید? نکشیمون وزیر اقتصاد???

    موافقم 3
    مخالفم 0
  8. net

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2981 ديدگاه)

    جای این ماشین رونالدو باید ایودی a8 و فورد رنجر مدل لاریات و بی ام و سری ۸ روباز و هیوندای ازرا گرنجور نسل پنجم فیس لیفت مدل ۲۰۱۷ و هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم فیس لیفت مدل ۲۰۱۷ میخرید

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      رونالدو سوار بر سانتافه ۲۰۱۷ ??? خییلی باحالی

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Malt hill

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      خیلی وقته نبودی?

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. محمد

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    مهندسا و طراحانی که این شاهکارو ساختن شاید نهایت بتونن یه ماشین صد هزار دلاری بخرن اون وقت این اقا که تنها هنرش فوتباله هروز مثل بچه ها یه اسباب بازی تازه میخره هدف فوتبال سرگرمی مردمه نه اینکه به گردش مالی تبدیل بشه به نظرم باید مثل فرمول یک یا موتور اسپرت برا تیم ها محدودیت مالی بذارن اینطوری هم فوتبال چالشی تر میشه هم دستمزد های بی منطق نمیگرن و پول خرج ورزش مردم میشه مثل فوتبال و ورزشکارای کشور های اسکاندیناوی و تقریبا هلند

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      یه جوری گفتی تنها هنرش انگار کم هنری داره … مقایسش کن با فوتبالیستای دوهزاری خودمون .
      قرارداد رانندگان فرمول یک هم دست کمی از فوتبالیستا نداره که کاملا هم حقشونه …
      یه چیزی که برام جالبه لوییس همیلتون اکثر ماشیناش فراریه …
      فراری ۵۹۹Gto , فراری ۲۵۰GT کالیفرنیا اسپایدر ۱۹۵۸ و دوتا لافراری یه کوپه قرمز یه آپرتا سفید , شلبی gt500 و پاگانی زوندا و غیره و ذالک هم بهش اضافه کنید . خوش سلیقست خوشم اومد .

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. رامین

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      یعنی تو اگه جای رونالدو بودی همچین ماشیناییو نمی خریدی ؟؟ حتما می رفتی یه هیوندا می گرفتی بقیشم میزاشتی تو بورس.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. زیزیگولو

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4356 ديدگاه)

    خداییش عجب ابهتی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. MAHDI

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    یادمه تو پدال مطلبش رو خوندم که انکار کردن که این بازیکن این ماشین رو خریده. اما الان تایید کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Malt hill

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      نه لاویتور رو انکار کرده بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. net

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2981 ديدگاه)

    سنتودیچی اسم سخت و بدی هست که برای این ماشین انتخاب کردند.اگر اگزوزو افقی بود و عمودی سوار بر هم نبود قشنگتر میشد.رینگش بد هست.کنار شیشه درب ۵ سوراخ زشت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. z

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      5تا سولاخ مسیر ورود هوا به انجین هست اگه نبود موتور چجوری تنفس کنه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Javad GT500

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    یه ابرخودروی جذاب با رنگ و بوی کلاسیک که هرکسی رو اغوا میکنه برای خریدنش و بازم رونالدو مشتری خرید محصول جدید بوگاتی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسین دهمرد

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2400 ديدگاه)

    اون باشگاه از کجا اینهمه درمیاره که فقط صد میلیونشو بده به یه بازیکن؟ باید درآمد میلیارد دلاری داشته باشه.یعنی یه باشگاه از یه کارخونه خودروسازی(مکلارن و آستون و خیلیای دیگه حتی رولز رویسم بدون بیمر شاید نتونه هزینه هاشو سرشکن کنه) با اونهمه مهندس و خط تولید و این داستانا درآمد بیشتری داره. چه دنیای مسخره ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. net

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2981 ديدگاه)

      حسین دهمرد
      برای منم سوال بود درامد باشگاه یوونتوس یا باشگاههای دیگر چی هست که این همه پول میدن بازیکنان؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Farzad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      درسته درآمدهای هنگفتی دارن مثلا رئال در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۸۴۸ میلیون دلار درآمد داشته .
      راه های مختلفی برای کسب درآمد دارن مثل : معاملات تجاری با اسپانسرها که مهم ترینشه ، فروش بلیط و مجوز پخش رسانه ای ، راه اندازی مدارس و آموزشگاه ها ، فروش بازیکن و …
      فک کردین دستمزد رونالدو تو رئال چطوری پرداخت میکردن ؟ با فروش پیراهن شماره هفتش به دنیا !! به همین راحتی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Alireza

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (628 ديدگاه)

      رونالدو بیشترین درآمدش از فضای مجازی و تبلیغات و به خصوص اینستاگرامه، بیشترین فالوور اینستارو داره دیگه بقیه اشو خودتون حساب کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. علی

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (59 ديدگاه)

    بهترین برای بهترین
    فکر می کنم بیشتر از خرید یه ماشین ,شهرت برا خودش خرید
    چه اشکالی داره ,به ادم برا رسیدن به مراتب بهتر انگیزه میده
    اساطیری داریم که یاد اوری نامشون باعث افتخار و امید بخشه،جای مجسمه ها شون تو میدون ها و راه ها خیلی خالیه
    همینطور بناهایی که پیام اور شادی و امید بخش باشند
    اینم نتیجه دور شدن از اصالت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ATa

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    وضعیت امروز جهان نتیجه همین رویکرد showman مابانه است… باز تعریف افرادی که بلحاظ رویکرد کاری و دست اورد اجتماعی بود و نبودشان تاثیری در آینده جوامع ندارد. در حقیقت امثال چنین افرادی (پرداختی های ورای تصور) زاییده برندهای هستند که برای القای خاص بودن محصولاتشان در بازار مصرفی نیاز به چنین مانکن ها و ماکت هایی دارند تا در قالب شبکه های اجتماعی و بیلبوردهای تبلیغاتی از آب میوه تا رب گوجه تولیدی را به مردم اجتماع قالب نمایند… در نهایت پول این فرایند نه از جیب سرمایه دار بلکه به عنوان هزینه تمام شده از جیب مصرف کننده پرداخت می شود. از توپ طلا تا Golden Globe سیرکی است برای ژورنال ها و مجلات زیبایی و مد. چرا که کالای مصرفی و کاربردی نیازمند بمباران تبلیغاتی و رنگی نسیت. واکسن کرونا نیازی به تبلیغ ندارد!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. علی

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (59 ديدگاه)

      یعنی یه ورزشکار حرفه ای بودن دست اورد اجتماعی به حساب نمیاد؟
      پس المپیک و جام جهانی هم اتلاف پول و زمانه؟
      رونالدو یه الگوی ورزشی برا خیلی هست که من با چشم خودم دیدم.
      عقل سالم هم در بدن سالم هست نه در بدن ادم افسرده و شیشه ای
      درسته که رسیدن به این سطح سود زیادی برا ورزشکار و شرکا بازرگانی اش داره ولی این رو هم در نظر بگیرید که این افراد مشوق جوانان برای انجام فعالیت ورزش هستن که موجب سلامت جسم میشه
      به نظر من همیشه نیاز به الگوهایی برای حرکت نیاز هست
      شما گرفتاری های جهان رو در تبلیغات اب میوه و رب گوجه یا توپ طلایی جستجو نکن

      موافقم 1
      مخالفم 1
  17. Hadi

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    لعنتی اونقدر پول داره که……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      « نمی دانم چقدر پول دارم و اصولا هم پول برایم جذابیتی ندارد. البته این را باید بگویم که ابتدا این طور نبود و پول برایم مهم بود چون آن موقع آه در بساط نداشتم. می خواستم برای خودم و خانواده ام کار کنم و پول در بیاورم. من با هیچ پیشتوانه مالی بزرگ شده ام و خانواده ما بسیار فقیر بودند» ( کریستیانو رونالدو )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. مهدی

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    وقتی لاویتورو داری بره چی میای اینو میخری اون که سرعتش از این بیشتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا