بوگاتی

تیزر جدید از بوگاتی دیوو

بوگاتی جدیداً یک سری تیزر ویدئویی از سوپرکار جدید خود یعنی دیوو را منتشر کرده است. این تیزرهای ۸ قسمتی در پیج فیس‌بوک بوگاتی منتشر شده و قبلاً ۴ نسخه از آن‌ها را دیده‌ایم. هر ویدئو حدود ۳۰ ثانیه بوده و تا به اینجا به جز حرف‌های مدیران بوگاتی درباره این خودرو، چیز زیادی را نشان نمی‌دهند.

مدیرعامل بوگاتی استفان وینکلمن گفته که دیوو بر پایه شیرون شکل گرفته و خودرویی سبک خواهد بود که به منظور چابک و فرز بودن داون فورس زیادی تولید می‌کند. همچنین مدیر طراحی بوگاتی گفته این خودرو به احترام راننده مسابقه‌ای بوگاتی در دهه ۲۰ میلادی آقای آلبرت دیوو نام‌گذاری شده است. مدیر بخش طراحی ظاهری بوگاتی می‌گوید دیوو همچنان به DNA طراحی شرکت وفادار بوده ولی زبان طراحی کاملاً جدیدی دارد. در جدیدترین ویدئوی منتشر شده مدیر پروژه بوگاتی دیوو خاطرنشان ساخته این خودرو وزن کمتر را با داون فورس بیشتر ترکیب کرده است.


طبیعتاً بسیار مشتاق دیدن این خودرو و مهم‌تر از آن منتظر تماشای توانایی‌های دیوو هستیم. زمانی که شیرون در سال ۲۰۱۶ و با پیشرانه ۱۶ سیلندر کواد توربو معرفی شد همه انتظار رکوردشکنی سرعت آن را داشتند. این خودرو رکورد فوق‌العاده‌ای برای شتاب ۰-۴۰۰-۰ کیلومتر در ساعت ثبت کرد اما بوگاتی هنوز نتوانسته در برابر کونیگ زگ آگرا RS قد علم کند.

اما دیوو درباره سرعت نهایی کمتر و داون فورس بیشتر صحبت می‌کند. آیا بوگاتی به دنبال ثبت رکورد حداکثر شتاب خواهد بود؟ آیا این خودروساز می‌خواهد روی رکوردشکنی نوربرگ رینگ تمرکز کند؟ همه‌چیز در ۲۴ آگوست و با رونمایی رسمی دیوو مشخص خواهد شد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Amirferrari

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    بوگاتی با دیوو رکورد نوربرگ رینگ رو در هم میشکنه،با شیرون سوپراسپرت هم رکورد تاپ اسپید،یادتون میاد تا دو ماه قبل وینکلمن می‌گفت ما فعلا برنامه ای برای مدل جدید و رکورد زنی نداریم ولی الان داره قویترین و سریعترین بوگاتی رو معرفی میکنه،واسه تاپ اسپید هم برنامه همینه،وینکلمن این حرفا رو میزنه تا تب رقابت فروکش کنه بعد با یه تیزر جهان رو حیرت زده میکنه،بعد از دیوو خودتون رو واسه تاپ اسپید ۵۰۰ آماده کنید،همون پرچم فرانسه ای که نقش بسته روی ورودی هوای آیرودینامیکش به کل خودروسازای جهان میرزه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sarvin

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      شما انگار دیس لایک خوردن رو دوست داری ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. SFXSuperFast

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (263 ديدگاه)

      *شرکتی که هیچوقت توی موتوراسپرت نبوده چطور میشه ک میخاد رکورد پیست ها رو بزنه؟؟
      _مثل کل شرکت و پروژه هاش فقط واسه تبلیغه و خارج کدن پول از جیب مایه دارا
      _اگر هم دیدید چیز بدردبخور و شاخی ساخت بدانید و اگاه باشید کمپانی هایی مثل آودی و پورشه این ماشینو توسعه دادن!
      _اون برگ شبدر روی گلگیر آلفارومئو هم حتی کل هیکل بوگاتی رو میارزه،چه موگوی تو
      _اسم کاربریتو از امیرفرراری به امیربوگاتی تغییر بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Gtr

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (893 ديدگاه)

      مدیونی اگر فکر کنی فرانسه جز محل کارخونه کار دیگه ای تو توسعه ماشین انجام داده باشه?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ahmad

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (566 ديدگاه)

        بالا برید ، پایین بیاید ، بوگاتی فرانسویه ، حالا هر چقدر دوست دارید دیس لایک بزنید ، یا هر چقدر دوست دارید دلیل و مدرک بیارید که نیست ، هر موقع کارخونشو بردن المان یا هر موقع که به عنوان یه خودروی المانی ازش نام بردن انوقت بیان بگین که المانیه . فعلا که فرانسویه ، تمام .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. ا.سد.مرتضی

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (111 ديدگاه)

      فکر نکنم کسی از شما زیاد خوشش بیاد
      چون زبون تیزی داری و تا بوده کسی از زبان برنده استقبال نکرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. اعتمادیان

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (257 ديدگاه)

    تیتر خبر : تیزرهای جدید از بوگاتی دیوو
    البته ما همینجوری هم به آقا شاهین ارادت داریم ولی کو تیزر ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. حق با شماست. البته تصویر نخست، تیزر تصویری جدید دیوو هست و در مورد تیزرهای دیگر هم در متن گفته شده که تنها حرف های مدیران مختلف بوگاتی در قالب های چند ثانیه ای بوده بنابراین ویدئوهای آنها دیگر به متن اضافه نشده است.
      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mahdy

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    شرط میبندم ضریب آیرودینامیک حیرت آوری داره (یعنی یه چیز دور و بر زیر 0.2) درسته خیلی سخته ولی طراحان بوگاتی به خصوص مهندساشون رو دست کم نگیرین شیرون سر پیچ ها تا 2g فشار تولید میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ali

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (87 ديدگاه)

    حتی اگه استون ولکریرو تو نوربرگرینگ شکست بده با این قیمت هنر نکرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mg

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (139 ديدگاه)

    نه تو شتاب نه تو سرعت اصلا تنها نیست و رقیب زیاد داره و تا اینجا بر هیچ کدوم از رقبا برتری نداشته ولی یادمه زمان معرفی شیرون هم بوگاتی همین انقدر اب و تا ب میداد که راحت 500 تا میره و کمتر از 20 ثانیه 450 تا پر میکنه و انقدر قوی هست که تو نصف مسافت پیست شخصیمون به 500 تا برسه و از این حرفا ولی چی شد‌؟؟؟؟ ته این حرفها بهانه اوردن که قانون نمیزاره محدودیت رو برداریم و بعد گفتند ما دنبال سرعت نیستیم و الانم همه این حرفا در مورد دیوو و شتاب مطرحه و بازم به احتمال 99٪ به یه مشت حرف پوچ که در برابر عملکرد رقبا قرار میگیرند مواجه میشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا