بوگاتی

فروش بوگاتی رودستر کلاسیک با بهای نه چندان ارزان!

در کل ساخته‌های بوگاتی گران هستند؛ اما اگر قصد دارید به هر قیمتی که شده یک دستگاه از ساخته‌های این برند را در گاراژ خود داشته باشید، شاید یک بوگاتی قدیمی‌تر بتواند نسبتاً ارزان‌تر از دیگر گزینه‌ها باشد… البته نسبتاً!

1932-bugatti-type-49-roadster
برای مثال این بوگاتی تایپ ۴۹ رودستر ۱۹۳۲ را در نظر بگیرید که توسط Henri Labourdette پاریسی ساخته شده است. تمامی اعداد همخوانی داشته و به خوبی مستند شده و در توصیف آن آمده که خودرو به‌صورت ماهرانه‌ای بازسازی شده است. این خودرو از سال ۱۹۹۵ تاکنون در دست یک نفر بوده اما هم‌اکنون زیر چکش حراج می‌رود.

1932-bugatti-type-49-roadster-02
با در نظر گرفتن اینکه حراج Bonhams در راه است، خودروی موردبحث با بهایی ۶ رقمی به حراج گذاشته خواهد شد. حتی شاید بوگاتی رودستر ما از مرز یک‌میلیون دلار نیز رد شود. آخرین تایپ ۴۹ که ما دیده‌ایم مدل ۱۹۲۸ و بدنه‌ی Gangloff بوده که اوایل سال جاری با بهای ۸۵۲۵۰۰ دلار فروخته شده است. احتمال اینکه تایپ ۴۹ رودستر یاد شده با بهای ۲.۵ میلیون دلاری شیرون فروخته شود بسیار کم است اما از نظر قیمت می‌تواند با بهای یک ویرون کارکرده رقابت نماید.

1932-bugatti-type-49-roadster-04
اگر پول خرید این خودرو را داشته باشیم، شاید دنبال مدل EB110 دهه‌ی ۹۰ میلادی باشیم که بهای آن نزدیک رقم‌های ۶ رقمی بوده اما باید گفت که بهای آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود و مطمئن باشید که در آینده نیز قیمتش افزایش خواهد یافت. هرچند اگر دنبال معامله‌ای ارزان و بهتر هستید ما پیشنهاد می‌کنیم که نیم‌نگاهی به دیگر برندهای انحصاری ارزان‌تر داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. farshid omidfar

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (72 ديدگاه)

    آخ آخ یاد خبرایی که این روزا دارن راجع خودروهای مدل پایین و فرسوده میدن افتادم . خدا کنه باز مثل طرح تعویض خودروها یه فاجعه ی دیگه به وجود نیارن. مملکت ما طوریه که باید دعا کنیم کسی کاری نکنه و بذارن وضعیت همینطوری بمونه هر حرکتی میزنن فقط گند بیشتری بالا میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      farshid omidfar
      هرچقدر هم که قوانین رو سخت تر کنن برا ماشینهای مدل پایین نمیتونن نمیتونن نمیتونن که قدمی از قدم پیش ببرن
      اون کسی که عاشق ماشینهای مدل پایین و کلاسیک هست براش اندکی مهم نیست این کارهایی که میکنن تا این ماشینها رو از بین ببرن
      نمونش همایش ماشینهای امریکایی هست که هر زمان برگذار میشه بالای 300 تا ماشین کلاسیک میاد اونجا
      اگه ببینید یه سری از این ماشینهارو با چه ظرافتی بازسازی کردن و پول 2 تا ماشین صفر کیلومتر رو خرج یه ماشین 50 ساله کردن اون موقع متوجه میشید که یه عاشق اصلا براش نه مهم هست که ماشینش بیمه شه نه معاینه فنی بگیره بلکه فقط دل خوشیش اینکه ماشینش کنارش باشه
      چند وقته که یه سریها بهم میگن ماشینت مدل پایین هست و ممکنه دیگه نه معاینه فنی بهت بدن و نه اینکه دیگه بتونی سوارش بشی
      منم گفتم اصلا مهم نیست فوقش ماشین رو میذارم رو خرک و کنارش یه موکت پهن میکنم و از زیبایی و ابهتش نهایت لذت رو میبرم
      دوستانی که ماشین مدل پایین دارید این جواهرات رو بخاطر ندادن معاینه فنی و چیزهای دیگه بدست اوراقچی نسپرید
      این ماشینها یادگاری از دوران خوش گذشته هستن و باید تمام سعی مون رو بکنیم برای نگه داریشون تا به نسل بعد ار خودمون بسپاریمشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. moein

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (856 ديدگاه)

        والا من که یه ویلا تو شمال برا ماشینام خالی کردم یدونه جیب km . یه شهباز . یه هیلمن هانتر . یه بنز 190 که برای پدر بزرگم بوده آماده کردم اصلا هم باکی نیس
        شمام هر چنتا بیمه نامه و معاینه فنی خواستی زنگ بزن بهم (اکه بشه شماره بزارم ) (فعلا ایران نیستم ) برگردم برات خیلی راحت جور میکنم
        مخلصیم با اجازه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    تو فاجعه ی از رده خارج کردن ماشینهای مدل پایین که طرف فورد موستانگ gt350 رو داد به اوراقچی و جاش پراید گرفت ماشینهایی رو از دست دادیم که جبران پذیر نخواهد بود دیگه از دست دادنشون
    طرف 504 رو اوراق کرد جاش پراید گرفت
    طرف فیات 131 رو اوراق کرد جاش روا گرفت
    طرف اریا رو داد به اوراقچی و جاش سمند گرفت
    و…………. هزاران ماشین با ارزش دیگه که از بین رفتنو و اشغالهای بی ارزشی مثل پراید جاشون رو گرفتن
    دوستان من این خبرها رو میگن تا دل صاحبان ماشینهای مدل پایین رو خالی کنن تا طرف ماشین خوشگل مدل پایینش رو بده تا بنجل های سایپا و ایرانخودرو رو بهشون بندازن
    از این خبرها نترسید این داستان امروز و دیروز نیست بلکه بیش از 10 ساله که از این خبرا میدن
    اوج این خبرا سال 90 بود که یه بنز 180 سالم رو خوابوندن پارکینگ و کار به کمیته کلاسیک کشیده شد و با دخالت کمیته کلاسیک قانون شد که به ماشینهای مدل پایین سالم کاری نداشته باشن و فقط ماشینهای مدل پایین داغون رو نه معاینه میدن نه اجازه ی خرید و فروشش رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    دوستان من اینجا دیگه بحث المانی و امریکایی و ایتالیایی نیست بلکه بحث ماشینهای کلاسیک هستش که ما با هاشون خاطرات داریم و با هاشون زندگی کردیم
    دوستانی که ماشین مدل پایین داریید میتونید از طریق سایت کمیته کلاسیک که وابسته به فدراسیون اتومبیل سواری و موتورسیکلت هست پرس و جو کنید و از کمک اونها استفاده کنید
    دوستان من به هیچ وجه نگران نباشید و میتیونید از طریق کلوپ ماشین مدل پایینی که دارید مثل کلوپ ماشینهای المانی یا امریکایی یا انگلیسی از صحت ماجرا و کمک هایی که به شما میشه استفاده بکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Madjid

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به نظر من ماشین کلاسیک بی نظیریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا