بوگاتی

پیش‌فروش نیمی از تولیدات برنامه‌ریزی‌شدهٔ بوگاتی شیرون

ممکن است فکر کنید فروش بوگاتی شیرون به‌عنوان یک هایپراسپرت میلیون دلاری بسیار کم بوده و به کُندی پیش برود اما این‌طور نیست چراکه در حال حاضر ۲۵۰ سفارش خرید برای شیرون دریافت شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه بوگاتی اعلام کرده است تنها ۵۰۰ دستگاه از این ابر خودروی شانزده سیلندر را تولید خواهد کرد، هم‌اکنون نیمی از این تعداد فروخته شده است. این در حالی است که تنها یک سال از رونمایی شیرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ گذشته است.

01_gims_2017_chiron

همچنین به‌تازگی بوگاتی اعلام کرده است که به‌زودی اولین نمونه‌های فروخته‌شدهٔ شیرون را به خریداران تحویل خواهد داد. فعلاً سه دستگاه از اولین نمونه‌های تولیدشدهٔ شیرون قرار است به خریداران تحویل داده شود. یکی از این سه نمونه امسال در سالن شماره ۱ نمایشگاه خودروی ژنو در غرفهٔ بوگاتی به نمایش درخواهد آمد و سپس خریدار خوش‌شانس این شاهکار، آن‌را با خود به خانه خواهد برد. تصاویر این شیرون را در اینجا مشاهده می‌کنید که در بیرون به رنگ آبی فیبر کربن و در داخل دارای تریم دورنگ آبی عمیق و آبی مسابقه‌ای فرانسوی است.

02_gims_2017_chiron

بوگاتی گزارش داده است که اروپا همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار این شرکت باقی‌مانده است به‌گونه‌ای که ۳۷ درصد از سفارشات شیرون از این منطقه بوده است؛ اما شمال آمریکا نیز فاصلهٔ چندانی با اروپا ندارد چراکه این منطقه ۳۰ درصد از فروش شیرون را تشکیل داده و با اختلاف ۷ درصدی در پس اروپا قرار می‌گیرد. این در حالی است که خاورمیانه نیز با ۲۶ درصد در مقام سوم قرار دارد درحالی‌که دیگر مناطق جهان جمعاً تنها ۷ درصد از فروش شیرون را به خود اختصاص داده‌اند.

04_gims_2017_chiron

بااین‌حال برای دیدن بوگاتی در جاده‌های عمومی و شنیدن غرش رعدآسای نیروگاه W16 آن نیازی نیست مدت زیادی صبر کنیم زیرا بوگاتی طی چند سال آینده تمامی نمونه‌های برنامه‌ریزی‌شدهٔ آن‌را تولید خواهد کرد درحالی‌که با توجه به این میزان فروش در یک سال، به‌احتمال‌زیاد تمامی نمونه‌های شیرون سال آینده به فروش خواهد رسید.

03_gims_2017_chiron

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Reventon

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (282 ديدگاه)

    واقعا معرکس، خودم طرفدار لامبوام ولی اولین زمانی که بوگاتی رو تو موناکو دیدم وجدانا فکم افتاد .یه غرش عجیبی تو موتورشه که حتی تو رانندگی eco ام از هارمونیکا صداش گوشت ارضا میشه
    عالیه ،تو کل دورانم عالی بوده!بعضیا میگن گرونه،اره بایدم باشه چون که اولا این ماشین برای یه قشری از جامعس که واقعا پولدارن ثانیا باید خاص باشه یه اینجور شاهکاری و سوما اینکه فناوری هایی که تو این ماشین بکار رفته برای اولین باره برای تیراژ پایینه کلی متخصص دانشگاهی روش کار کردن!ولی برای تیراژ پایین ،باید پول تحقیقاتشون رو از همین تیراژ پایین در بیارن میتونست از تایرهای سوپر اسپرتای دیگه ام استفاده کنه که دیگه اون زمان بهترین نبود!اون سوپر اسپرت لیختن اشتاینی ام عالی بود کشوری که کلا ۴۵٠٠٠ تا جمعیت داره!بخدا با ادب تر از این کشور ندیدم ! شب ساعت ٩ یه پیام دادم به دانشگاه لیختن اشتاین صبح ساعت ٧ جوابمو دادن!در صورتی که تو دانشگاهای ایران زنگم بزنی جوابتو نمیدن.کشوری که ١٢ سال توش جرم اتفاق نیفتاده ،همه مردمش با هم رابطه دوستی و خانوادگی دارن ،واقعا نهایت زندگی رو اونجا میبینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Reventon

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (282 ديدگاه)

    و کشوری که میشه شب عروسیت با ۶۵ هزار دلار لیختن اشتاین رو اجاره کرد بمدت یک روز!میدونی یعنی چی؟ شب زفاف کم از صبح پادشاهی نیست!همه چیز اونجا در نهایته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    الگو و معیار هایپر کارها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Haigle

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    صاحبش خوش سلیقه بوده… هم رنگ بدنه و هم رنگ تریم داخلش واقعا چشم نوازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    بوگاتی یعنی صعود به نوک هرم کیفیت و قدرت
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Khan

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (362 ديدگاه)

    مانی خوشبین هم خوشش اومده بود نوشته بود ممکنه ترغیب بشه یکی سفارش بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Madjid

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نمیدونم این ماشین دوست داشتنی از پس هایپرکار مرسدس بنز و استون مارتین برمیاد یا نه.
    در هر صورت دوستش دارم ، چون روح خاصی در جسمش داره ، با بقیه ی ماشین های هم کلاس خودش فرق میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سهيل

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    چطور میتونم یکی سفارش بدم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا